Күні:2/03.2017Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 7Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық ойындар туралы не білемін? Э дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Элеватор |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.«Жүректен жүрекке»– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Жұмбақ шешеу.Суда жоқ,Электрде бар.Қалада жоқЭкскаваторда бар(Э)- Ол қандай дыбыс?-Қандай сөздерде кездеседі?-Сөзде қалай орналасқан? |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
Аяқталуы16 минут
| №1 Кел.ойнайық«Ұшты,ұшты»№2 1.Мәтінді оқы.2.Элеватор 3.Әңгімелеу3.д/ж Берілген тапсырмаларды орындау.Бастыру,көшіру. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут
| Ойын ойнайық!«Адасқан әріптер»КЭСКАТОРВА, ТОРЛЕЭАВ,АЙБИД | Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру.
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
Қолдау көрсету.
|
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |