Материалдар / Ұлттық ойындар туралы не білеміз? Э дыбысы

Ұлттық ойындар туралы не білеміз? Э дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
э дыбысы туралы түсініктер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
397
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:2/03.2017Сынып: 1 Қатысқандар саны: 7Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбыҰлттық ойындар туралы не білемін? Э дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікЭлеватор
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.«Жүректен жүрекке»– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Жұмбақ шешеу.Суда жоқ,Электрде бар.Қалада жоқЭкскаваторда бар(Э)- Ол қандай дыбыс?-Қандай сөздерде кездеседі?-Сөзде қалай орналасқан?

Шаттық шебері













Сабақтың ортасы8 минут

Аяқталуы16 минут

№1 Кел.ойнайық«Ұшты,ұшты»№2 1.Мәтінді оқы.2.Элеватор 3.Әңгімелеу3.д/ж Берілген тапсырмаларды орындау.Бастыру,көшіру.

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті1 минутОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма8 минут



Ойын ойнайық!«Адасқан әріптер»КЭСКАТОРВА, ТОРЛЕЭАВ,АЙБИДОқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім



Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру.

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ
Қолдау көрсету.



Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Сауат ашу 1-сынып

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ