Күні:2/03.2017
Сынып:
1
|
Қатысқандар саны:
7
Қатыспағандар
саны:0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ұлттық ойындар туралы не
білемін? Э дыбысы мен әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
1.8 Берілген
тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Элеватор
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Он саусақтың
саласындай,
Өсемiз бiз
күлiп-ойнап,
Бiр адамның
баласындай.
«Жүректен
жүрекке»
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
Жұмбақ
шешеу.
Суда
жоқ,
Электрде
бар.
Қалада
жоқ
Экскаваторда
бар
(Э)
- Ол қандай
дыбыс?
-Қандай сөздерде
кездеседі?
-Сөзде қалай
орналасқан?
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
Аяқталуы
16
минут
|
№1
Кел.ойнайық
«Ұшты,ұшты»
№2
1.Мәтінді
оқы.
2.Элеватор
3.Әңгімелеу
3.д/ж Берілген
тапсырмаларды орындау.
Бастыру,көшіру.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез
шынығып шығамыз.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
Ойын
ойнайық!
«Адасқан
әріптер»
КЭСКАТОРВА,
ТОРЛЕЭАВ,АЙБИД
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
Түсінбедім
Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
тексеру.
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
|
Қолдау
көрсету.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|