Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымы:


    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    4 « »

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұлттық ойындарымыз.
    Орамал тастамақ. Хан

    Түйінді дағдылар

    1.4 Тыңдарманның назарын аударту

    2.1 Оқу түрлерін қолдану

    3.3 Шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    4.1.4.1* сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

    4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

    4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    * Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.

    * Шығарманы қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқиды.

    * Шығармашылық жұмысын таныстырылым түрінде ұсынады.

    Бағалау критерийлері

    • Мақал-мәтелдерді және ым-ишараны қолданып, мазмұндай алады.

    • Ұлттық ойындар туралы мәліметті қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқи алады.

    • Танысқан мәліметтері бойынша таныстырылым ұсына алады.

    Құндылықтар

    • Ашықтық.

    • Өмір бойы білім алу.

    • Шығармашылық және еңбексүйгіштік құндылығы

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    12 минут






    Сабаққа психологиялық дайындық.

    1 минут

    Қуыр-қуыр, қуырмаш!
    Тауықтарға тары шаш:
    Бас бармақ, Балаң үйрек,
    Ортан терек, Шылдыр шүмек,
    Кішкене бөбек:
    Сен тұр - қозыңа бар!
    Сен тұр - қойыңа бар!
    Сен тұр - жылқыңа бар!
    Сен тұр - сиырыңа бар!
    Сен қария, Қазан түбін жалап, Үйде жат!
    Шағын топтарға топтасу: «Жүрекше» әдісі 2 минут

    1. Саусақ аттар

    «Бас бармақ» тобы «Балаң үйрек» тобы

    «Ортан терек» тобы « Шылдыр шүмек» тобы «Кішкене бөбек» тобы


    Өткен сабақтарға шолу. 8 минут

    «Бір айналым сөйлесу» әдісі. Ұжымдық жұмыс (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма)

    «Зерделі» Аңыз

    1. Аңыз дегеніміз не?

    2. Қария үш түрлі баланы қалай тарамдап сұрады?

    3. Зерделі қалай жауап берді?

    4. Қарияның екінші сұрағын айт.

    5. Зерделінің жауабын алдымен ым-ишарамен көрсет, содан соң дауыстап айт.

    6. Қарияның үшінші сұрағын айт.

    7. Зерделінің үшінші сұраққа жауабы қандай болды?

    8. Қымыз ішіп отырғандағы Зерделі мен қарияның диалогын айтыңдар.

    9. Шыққан соң Зерделінің жолдастары қандай сұрақ қойды?

    10. Зерделінің жолдастарына берген жауабын әсерлі етіп жеткізіп көр.

    11. Зерделінің жолдастары неге таң қалды?

    12. Таң қалған жолдастарына Зерделі не деп жауап берді?

    Жалпы сұрақ: Зерделі өзінің әкесінен қандай мұра алып қалғанын мақтанышпен айтып тұр. Жалпы бізге ата-бабаларымыздан қандай мұра қалды?

    (Ата тегіміз, жеті атамыз, жеріміз, салт-дәстүріміз, ұлттық ойындарымыз.)

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 2 минут

    Психологиялық дайындық жаттығуын бірге айтады.





    Шағын топтарға алдын ала топтастырылған.


    Сұрақтарға жауап беру арқылы топ аттарын анықтайды.


    Топ аттары жазылған бұрыштаманы үлестіреді.







    Өткен тақырыпты пысықтайды.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Нақты жауаптармен қатар өз болжамдары бойынша жауаптарын толықтырады.















    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


























    Дескриптор:

    1. Мәтін маз-мұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    2. Пікірлерді өз сөздерімен толықтыра алады.

    3. Жауапты ым-ишарамен түсіндіреді.

    4. Диалог құра алады.


    «Балдық жүйе» әдісі







    Топ аттары жазылған бұрыштамалар
























    Үлестірмелер.



    Сабақтың ортасы

    25 минут








    «Кім білгір?» әдісі. Ұжымдық жұмыс Ф.с: 1 минут

    (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма).

    Ұлттық ойын түрлері өте көп. Сол ұлттық ойындардың ішінде қай ойын түрінен спорттық жарыстар жүргізіледі?

    (Қазақша күрес, қол күресі, асық ату, жамбы ату, тоғызқұмалақ)


    «Мәтінмен жұмыс» әдісі. Топтық жұмыс 3 минут

    (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма).

    Ұлттық ойындар туралы көп білгіміз келе ме?

    Олай болса, біз қазір ұлттық ойындардың бес түрімен танысамыз.

    Балалар, оқулықта екі ойын түрі ғана беріліпті. Ал біз бүгін 5 түрлі ұлттық ойынмен танысамыз.


    1-топ: Оқулықтағы «Орамал тастау» ойыны туралы;

    2-топ: Оқулықтағы «Хан» ойыны

    3-топ: Үлестірмедегі «Айгөлек» ойыны

    4-топ: Үлестірмедегі «Арқан тартыс» ойыны

    5-топ: Үлестірмедегі «Сиқырлы таяқ» ойыны


    Мәтіндерді көз жүгіртіп оқып, негізгі мәліметтерді белгілейсіздер.

    «Таныстырылым» әдісі 10 минут

    Өздеріңе берілген ойын түрлері бойынша таныстырым әзірлейсіңдер. Топта талқылап, ортақ шешімге келіп, әр топтан оқушы ойынның шартын түсіндіреді.

    Ол таныстырылымды таныстырғанда сәйкесінше мақал-мәтелдерді пайдаланып сөйлеп, әрекеттерді ым-ишарамен көрсетесіңдер.


    «Ойна да ойла» әдісі Ұжымдық жұмыс. 2 минут

    «Орамал тастау» ойыны арқылы алған білімімізді пысықтайық.

    1. Ормал тастау ойынында тек сөздер мен буындарды ғана пайдаланбай, тағы қалай өзгертсе болады? (көбейту кестесін пысықтау үшін, сұрақ-жауап жүргізу үшін.)

    2. Хан ойыны ойыншылардан нені талап етеді? (ептілік пен шапшаңдықты, байқағыштықты)

    3. «Айгөлек» ойынының басты талабы не? (дөрекілік көрсетпеу)

    4. «Арқан тартыс» ойыны неге тәрбиелейді? (ұжымдық іс-әрекетке)

    5. «Сиқырлы таяқ» ойынының мақсаты не және ол неге тәрбиелейді?



    Сергіту сәті: 2 минут

    «Ұшты, ұшты» ойыны

    Ұшты, ұшты, ұшты — тарғақ ұшты! (ұшады)

    Ұшты, ұшты, ұшты — жарғақ ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — үкі ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — түлкі ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — бүркіт ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — асық ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — үйрек ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — қасық ұшты! (үшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — кекілік ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — екілік ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — қызғыш ұшты (ұшады)

    Ұшты, ұшты, ұшты — сызғыш ұшты! (ұшпайды)


    «Білгенге - маржан» тәсілі Ұжымдық жұмыс.

    «Кинометафора» әдісі 7 минут

    Видеожазбаға назар аударайық.

    Ойын мазмұны түсінікті болса, өлең арқылы асықтардың жатысын таниық.

    Қазір менімен бірге төрт оқушы өлеңді оқиды. Ал басқаларымыз өлеңде айтылған қимылды ым-ишарамен көрсетеміз.

    Мұғалім:

    Алақай-ау, алақай,

    Басталды ойын балақай!

    Оқушы:

    Қызыққа бір батамыз,

    Шашып тастап асықты

    Бірден шерітіп атамыз,

    Елең қылмай қашықты.<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мергенбаева Айна
    27 Наурыз 2024
    393
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұлттық ойындарымыз. Орамал тастамақ. Хан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұлттық ойындарымыз. Орамал тастамақ. Хан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-сыныпқа әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымы:


    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    4 « »

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұлттық ойындарымыз.
    Орамал тастамақ. Хан

    Түйінді дағдылар

    1.4 Тыңдарманның назарын аударту

    2.1 Оқу түрлерін қолдану

    3.3 Шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    4.1.4.1* сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

    4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

    4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    * Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.

    * Шығарманы қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқиды.

    * Шығармашылық жұмысын таныстырылым түрінде ұсынады.

    Бағалау критерийлері

    • Мақал-мәтелдерді және ым-ишараны қолданып, мазмұндай алады.

    • Ұлттық ойындар туралы мәліметті қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқи алады.

    • Танысқан мәліметтері бойынша таныстырылым ұсына алады.

    Құндылықтар

    • Ашықтық.

    • Өмір бойы білім алу.

    • Шығармашылық және еңбексүйгіштік құндылығы

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    12 минут






    Сабаққа психологиялық дайындық.

    1 минут

    Қуыр-қуыр, қуырмаш!
    Тауықтарға тары шаш:
    Бас бармақ, Балаң үйрек,
    Ортан терек, Шылдыр шүмек,
    Кішкене бөбек:
    Сен тұр - қозыңа бар!
    Сен тұр - қойыңа бар!
    Сен тұр - жылқыңа бар!
    Сен тұр - сиырыңа бар!
    Сен қария, Қазан түбін жалап, Үйде жат!
    Шағын топтарға топтасу: «Жүрекше» әдісі 2 минут

    1. Саусақ аттар

    «Бас бармақ» тобы «Балаң үйрек» тобы

    «Ортан терек» тобы « Шылдыр шүмек» тобы «Кішкене бөбек» тобы


    Өткен сабақтарға шолу. 8 минут

    «Бір айналым сөйлесу» әдісі. Ұжымдық жұмыс (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма)

    «Зерделі» Аңыз

    1. Аңыз дегеніміз не?

    2. Қария үш түрлі баланы қалай тарамдап сұрады?

    3. Зерделі қалай жауап берді?

    4. Қарияның екінші сұрағын айт.

    5. Зерделінің жауабын алдымен ым-ишарамен көрсет, содан соң дауыстап айт.

    6. Қарияның үшінші сұрағын айт.

    7. Зерделінің үшінші сұраққа жауабы қандай болды?

    8. Қымыз ішіп отырғандағы Зерделі мен қарияның диалогын айтыңдар.

    9. Шыққан соң Зерделінің жолдастары қандай сұрақ қойды?

    10. Зерделінің жолдастарына берген жауабын әсерлі етіп жеткізіп көр.

    11. Зерделінің жолдастары неге таң қалды?

    12. Таң қалған жолдастарына Зерделі не деп жауап берді?

    Жалпы сұрақ: Зерделі өзінің әкесінен қандай мұра алып қалғанын мақтанышпен айтып тұр. Жалпы бізге ата-бабаларымыздан қандай мұра қалды?

    (Ата тегіміз, жеті атамыз, жеріміз, салт-дәстүріміз, ұлттық ойындарымыз.)

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 2 минут

    Психологиялық дайындық жаттығуын бірге айтады.





    Шағын топтарға алдын ала топтастырылған.


    Сұрақтарға жауап беру арқылы топ аттарын анықтайды.


    Топ аттары жазылған бұрыштаманы үлестіреді.







    Өткен тақырыпты пысықтайды.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Нақты жауаптармен қатар өз болжамдары бойынша жауаптарын толықтырады.















    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


























    Дескриптор:

    1. Мәтін маз-мұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    2. Пікірлерді өз сөздерімен толықтыра алады.

    3. Жауапты ым-ишарамен түсіндіреді.

    4. Диалог құра алады.


    «Балдық жүйе» әдісі







    Топ аттары жазылған бұрыштамалар
























    Үлестірмелер.



    Сабақтың ортасы

    25 минут








    «Кім білгір?» әдісі. Ұжымдық жұмыс Ф.с: 1 минут

    (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма).

    Ұлттық ойын түрлері өте көп. Сол ұлттық ойындардың ішінде қай ойын түрінен спорттық жарыстар жүргізіледі?

    (Қазақша күрес, қол күресі, асық ату, жамбы ату, тоғызқұмалақ)


    «Мәтінмен жұмыс» әдісі. Топтық жұмыс 3 минут

    (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма).

    Ұлттық ойындар туралы көп білгіміз келе ме?

    Олай болса, біз қазір ұлттық ойындардың бес түрімен танысамыз.

    Балалар, оқулықта екі ойын түрі ғана беріліпті. Ал біз бүгін 5 түрлі ұлттық ойынмен танысамыз.


    1-топ: Оқулықтағы «Орамал тастау» ойыны туралы;

    2-топ: Оқулықтағы «Хан» ойыны

    3-топ: Үлестірмедегі «Айгөлек» ойыны

    4-топ: Үлестірмедегі «Арқан тартыс» ойыны

    5-топ: Үлестірмедегі «Сиқырлы таяқ» ойыны


    Мәтіндерді көз жүгіртіп оқып, негізгі мәліметтерді белгілейсіздер.

    «Таныстырылым» әдісі 10 минут

    Өздеріңе берілген ойын түрлері бойынша таныстырым әзірлейсіңдер. Топта талқылап, ортақ шешімге келіп, әр топтан оқушы ойынның шартын түсіндіреді.

    Ол таныстырылымды таныстырғанда сәйкесінше мақал-мәтелдерді пайдаланып сөйлеп, әрекеттерді ым-ишарамен көрсетесіңдер.


    «Ойна да ойла» әдісі Ұжымдық жұмыс. 2 минут

    «Орамал тастау» ойыны арқылы алған білімімізді пысықтайық.

    1. Ормал тастау ойынында тек сөздер мен буындарды ғана пайдаланбай, тағы қалай өзгертсе болады? (көбейту кестесін пысықтау үшін, сұрақ-жауап жүргізу үшін.)

    2. Хан ойыны ойыншылардан нені талап етеді? (ептілік пен шапшаңдықты, байқағыштықты)

    3. «Айгөлек» ойынының басты талабы не? (дөрекілік көрсетпеу)

    4. «Арқан тартыс» ойыны неге тәрбиелейді? (ұжымдық іс-әрекетке)

    5. «Сиқырлы таяқ» ойынының мақсаты не және ол неге тәрбиелейді?



    Сергіту сәті: 2 минут

    «Ұшты, ұшты» ойыны

    Ұшты, ұшты, ұшты — тарғақ ұшты! (ұшады)

    Ұшты, ұшты, ұшты — жарғақ ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — үкі ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — түлкі ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — бүркіт ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — асық ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — үйрек ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — қасық ұшты! (үшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — кекілік ұшты! (ұшады)
    Ұшты, ұшты, ұшты — екілік ұшты! (ұшпайды)
    Ұшты, ұшты, ұшты — қызғыш ұшты (ұшады)

    Ұшты, ұшты, ұшты — сызғыш ұшты! (ұшпайды)


    «Білгенге - маржан» тәсілі Ұжымдық жұмыс.

    «Кинометафора» әдісі 7 минут

    Видеожазбаға назар аударайық.

    Ойын мазмұны түсінікті болса, өлең арқылы асықтардың жатысын таниық.

    Қазір менімен бірге төрт оқушы өлеңді оқиды. Ал басқаларымыз өлеңде айтылған қимылды ым-ишарамен көрсетеміз.

    Мұғалім:

    Алақай-ау, алақай,

    Басталды ойын балақай!

    Оқушы:

    Қызыққа бір батамыз,

    Шашып тастап асықты

    Бірден шерітіп атамыз,

    Елең қылмай қашықты.<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    27.03.2024
    393
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мергенбаева Айна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации