Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық ойындарымыз. Орамал тастамақ. Хан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымы: |
|
||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
Бөлім: |
Мәдени мұра |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
4 « » |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық
ойындарымыз. |
||||
Түйінді дағдылар |
1.4 Тыңдарманның назарын аударту 2.1 Оқу түрлерін қолдану 3.3 Шығармашылық жұмыстарды түрлі формада ұсыну |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
4.1.4.1* сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
||||
Сабақтың мақсаты |
* Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолданады. * Шығарманы қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқиды. * Шығармашылық жұмысын таныстырылым түрінде ұсынады. |
||||
Бағалау критерийлері |
|
||||
Құндылықтар |
|
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 12 минут |
Сабаққа психологиялық дайындық. 1 минут
Қуыр-қуыр,
қуырмаш!
«Бас бармақ» тобы «Балаң үйрек» тобы «Ортан терек» тобы « Шылдыр шүмек» тобы «Кішкене бөбек» тобы Өткен сабақтарға шолу. 8 минут «Бір айналым сөйлесу» әдісі. Ұжымдық жұмыс (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма) «Зерделі» Аңыз
Жалпы сұрақ: Зерделі өзінің әкесінен қандай мұра алып қалғанын мақтанышпен айтып тұр. Жалпы бізге ата-бабаларымыздан қандай мұра қалды? (Ата тегіміз, жеті атамыз, жеріміз, салт-дәстүріміз, ұлттық ойындарымыз.) Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 2 минут |
Психологиялық дайындық жаттығуын бірге айтады. Шағын топтарға алдын ала топтастырылған. Сұрақтарға жауап беру арқылы топ аттарын анықтайды. Топ аттары жазылған бұрыштаманы үлестіреді. Өткен тақырыпты пысықтайды. Сұрақтарға жауап береді. Нақты жауаптармен қатар өз болжамдары бойынша жауаптарын толықтырады. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
Дескриптор:
«Балдық жүйе» әдісі |
Топ аттары жазылған бұрыштамалар Үлестірмелер. |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
«Кім білгір?» әдісі. Ұжымдық жұмыс Ф.с: 1 минут (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма). Ұлттық ойын түрлері өте көп. Сол ұлттық ойындардың ішінде қай ойын түрінен спорттық жарыстар жүргізіледі? (Қазақша күрес, қол күресі, асық ату, жамбы ату, тоғызқұмалақ) «Мәтінмен жұмыс» әдісі. Топтық жұмыс 3 минут (Толық жауапты қажет ететін ашық тапсырма). Ұлттық ойындар туралы көп білгіміз келе ме? Олай болса, біз қазір ұлттық ойындардың бес түрімен танысамыз. Балалар, оқулықта екі ойын түрі ғана беріліпті. Ал біз бүгін 5 түрлі ұлттық ойынмен танысамыз. 1-топ: Оқулықтағы «Орамал тастау» ойыны туралы; 2-топ: Оқулықтағы «Хан» ойыны 3-топ: Үлестірмедегі «Айгөлек» ойыны 4-топ: Үлестірмедегі «Арқан тартыс» ойыны 5-топ: Үлестірмедегі «Сиқырлы таяқ» ойыны Мәтіндерді көз жүгіртіп оқып, негізгі мәліметтерді белгілейсіздер. «Таныстырылым» әдісі 10 минут Өздеріңе берілген ойын түрлері бойынша таныстырым әзірлейсіңдер. Топта талқылап, ортақ шешімге келіп, әр топтан оқушы ойынның шартын түсіндіреді. Ол таныстырылымды таныстырғанда сәйкесінше мақал-мәтелдерді пайдаланып сөйлеп, әрекеттерді ым-ишарамен көрсетесіңдер.
«Ойна да ойла» әдісі Ұжымдық жұмыс. 2 минут «Орамал тастау» ойыны арқылы алған білімімізді пысықтайық.
Сергіту сәті: 2 минут «Ұшты, ұшты» ойыны Ұшты, ұшты, ұшты — тарғақ ұшты! (ұшады)
Ұшты, ұшты, ұшты —
жарғақ ұшты! (ұшпайды) Ұшты, ұшты, ұшты — сызғыш ұшты! (ұшпайды)
«Білгенге - маржан» тәсілі Ұжымдық жұмыс. «Кинометафора» әдісі 7 минут Видеожазбаға назар аударайық. Ойын мазмұны түсінікті болса, өлең арқылы асықтардың жатысын таниық. Қазір менімен бірге төрт оқушы өлеңді оқиды. Ал басқаларымыз өлеңде айтылған қимылды ым-ишарамен көрсетеміз. Мұғалім: Алақай-ау, алақай, Басталды ойын балақай!
|