жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ұлттық талғам"
"Ұлттық талғам"
|
Сабақ: «Ұлттық талғам» |
Мектеп: №19 ЖОББМ |
|||||||||||||
|
Күні: 03.10.18 |
Мұғалімнің аты – жөні: Нығметжан З.С |
|||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.О3.Жарнама құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. |
|||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіннен ақпарат алады. Тірек сөздерді қолдана алады. |
|||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қапапайым жарнама жасайды. |
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Жарнама талаптарын сақтайды. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Жарнаманы шынайы өмірмен байланыстырады. Жанрлық ерекшеліктерімен сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,жарнама жазады. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Пәнге қатысты сөздік қор мен термин:жанр,жарнама. Жазу үшін пайдалы тіркестер:Сән әлемі,заманауи үлгі,әуесқойлық,көрікті,ыңғайлы,тиімді баға,жеңілдіктер. |
|||||||||||||
|
Дескриптор: |
Мәтінді талдайды. Тірек сөздерді қолданады. Эссе жазады. Жарнама жасайды. |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
||||||||||||
|
Сабақтың басы (7 минут) Сабақтың ортасы 23 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып,сыныпты түгендейді. « Кездесу» ширату жаттығуы Оқушылар жай әуенмен екі шеңбер болып қарама–қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, бүгінгі киген киімі туралы айтады.
«Болжау» әдісі
– Біз қандай іс-әрекет жасадық? – Қандай тақырыпта сөз қозғадық? – Бүгінгі сабақтың тақырыбын қалай болжауға болады?
Ауызша бағалау: «Жарайсыңдар!» Оқушыларға қолдау көрсету.
"Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы сұраймын.Газеттен жасалған қалпақты өзім таңдаған оқушының басына кигіземін.Кейін сол баладан үй тапсырмасын сұраймын. «Түртіп алу» әдісі . 1. Мәтінді оқи отырып тірек сөздерді теріп жаз.
Қазіргі
кезде кез келген адамның өз қалауынша сәнді киінуіне мүмкіндігі
бар. Тіге білетін және осы іске қызыққан адам өзіне ыңғайлы және
сәнді бұйым тігіп кие алады. Сән– киім кію мәдениеті, ол талғамғабайланысты. Сән қоғамға, заманға қарай өзгеріп отырады. Дизайнер-сәннің бағытын, талғамын, қандай матадан тігілетінін, көркемдеп әшекей түрін ескере отырып шығаратын адам. Дескриптор:
– мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды; – тірек сөздерді теріп жазады; ЖЖ. «Жұптас-ойлан-бөліс» Тапсырма. Киім үлгілерінің біреуін таңдап алып, топта жарнама құрастырыңдар. Ұсынылған сөздерді тиімді пайдаланыңдар. Ұсынылатын сөздер: сән әлемі, заманауи үлгі, әуесқойлық, көрікті, ыңғайлы, тиімді баға, жеңілдіктер. Ең жақсы жарнама «Автор орындығы» әдісі арқылы қорғалады.
Дескриптор – жарнама жанрының талаптарын сақтайды; – тақырыпқа сай мәтінін дайындайды; – жарнама дайындауда ұсынылған сөздерді қолданады;
ҚБ. «Қол соғу» Дауысты дыбыстардың жазылу ерекшеліктері 1.Сөз басындағы ж,ш дыбыстарымен й дыбысының ортасында келген а дыбысы көбіне ә болып айтылады.Мысалы:шай-шәй,жай-жәй. Дауысты дыбыстардың жазылу ерекшеліктерімен түсіндіріп өтемін.
1-тапсырма.Жырдан алынған үзіндіні оқыңдар.Мазмұнын баяндаңдар.
2-тапсырма.Көп нүктенің орнына қажетті әріпті қойып жазыңдар.
7-тапсырма.Әр бағандағы сөздерге үлгіде көрсетілгендей қосымшаларды жалғаңдар. Оқы+ у /оқу Тоқы Қобалжы Тасы
Халық+ы\і /халқы Әріп Көрік Дауыс
Үйге тапсырма: «Талғамға талас жоқ» эссе жазу
Рефлексия:
|
Оқушылар амандасып, орындарына отырады.
« Кездесу» ширату жаттығуы арқылы киген киімдері туралы пікір білдіреді.
«Болжау» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.
Үй тапсырмасын сұрау. "Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы айтады.
Мағынаны тану: Талғам туралы мәтінмен танысады.Тірек сөздерді теріп жазады.
ЖЖ. «Жұптас-ойлан-бөліс» Тапсырмасы бойынша киім үлгілерінің біреуін таңдап алып, топта жарнама құрастырады. Мысалы:Сән әлемінде замануи үлгідегі көптеген көйлектер бар.Көрікті де,сымбатты қыздар әуесқойлықпен көйлектерді тиімді бағада және жеңілдікпен сатып ала алады.Біздің дүкендегі сәнді көйлектер өте ыңғайлы.
1-тапсырма.Жырдан алынған үзіндіні оқып,мазмұнын баяндайды.
2-тапсырма.Көп нүктенің орнына қажетті әріпті қойып жазыңдар.
7-тапсырма.Әр бағандағы сөздерге үлгіде көрсетілгендей қосымшаларды жалғаңдар. Оқы+ у /оқу Тоқы тоқу Қобалжы қобалжу Тасы тасу
Халық+ы\і /халқы Әріп әрпі Көрік көркі Дауыс даусы
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
«Пікірлер қоржынымен» оқушылар өз пікірлерін жазып,қоржынға салып,сабақ қорытындыланады. |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














