І. Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Түні нұрлы, ақ таңы,
Жері гүлдей бақтағы
Ел ырысы- тайқазан,
Төл теңгеміз
қақпағы.
Қазанымыз толығып,
Болсын дәйім жолы құт!
«Ел тірегі - төл теңге!»
Деп құрметтер оны жұрт.
ІІ. Оқушыларды 3 топқа бөлу (теңге, доллор,
рубль)
ІІІ. Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу,
мақсатымен таныстыру.
-
|
|
Т
|
и
|
м
|
у
|
р
|
|
|
|
О
|
н
|
б
|
е
|
с
|
|
|
|
|
Е
|
л
|
т
|
а
|
ң
|
б
|
а
|
|
А
|
н
|
г
|
л
|
и
|
я
|
Ж
|
и
|
ы
|
р
|
м
|
а
|
б
|
е
|
с
|
|
Сұрақтары:
1. Теңгені жасаушы
дизайнердің есімі?
2. Ұлттық валюта
күні?
3. Тиында не
бейнеленген?
4. Теңгенің алғашқы
нұсқасы қай елде шықты?
5. ҚР- ның
тәуелсіздігіне неше жыл?
ІV. Оқушыларға бейне-
баян көрсетіледі. (Теңгенің шығу тарихы
бойынша)
Теңгенің айналымға келу
тарихымен танысайық. Олай болса, келесі «бейне-баянға» назар
аударыңыздар.
V. Әр топ постер құрап,
топтан бір адам ортаға шығып қорғайды.
1- топ: Теңге дегеніміз
не?
2- топ: Ұлттық
валютаның қызметі?
3- топ: Теңге не үшін
қажет?
VII. Есептер
шығару.
Ақшаң көп болсын
десең...
Әрбір топ өзінің қоржынына дұрыс жауап үшін
берілген ақшаны жинайды.Кімнің ақшасы көп болса, сол топтың
жеңгені.
1-есеп: Балада 1 және 5 тиындық 23 монета бар. Ол қолындағы
ақшасын санағанда
57
тиын болды. Бала қателескен жоқ па?
Шешіуі: Бала қателесті,
өйткені 1 тиындық – 15,5 тиындық - 8 болса, барлығы 55
тиын
болады.
2 -есеп: Егер 1 кг
кәмпит үшін 225 теңге төленген болса, 10 кг кәмпит қанша
тұрады?
Шешуі: 2250
теңге.
3-есеп: 1,2,3,... 9
цифрды жазындар. Осы цифрлардың орналасу ретін
өзгертпей,
олардың
«+» не «-» таңбасын (барлығы үш таңба) қойыңдар,
сонда
Шешіуі: 100
=123-45-67+89
Блиц-сұрақтар.
Әр топқа сұрақтар
қойылады, олар бұл сұрақтарға ойланбастан тез жауап беруі
керек.
-
Ақша сақтайтын мекеме.
(Банк)
-
Бір теңгеде неше тиын
бар? (100 тиын)
-
Жеке есепшоты бар
төлем-қағаз. (карточка)
-
Әлемнің неше кереметі
бар?
-
Ақша беретін құрылғы.
(Банкомат)
-
Н. Назарбаев ҚР- ның
нешінші президенті?
-
Төлемді растайтын
қағаз. (Чек)
Оқушылар сабаққа
белсенді қатысқандарыңызға рахмет!
|