|
Тәрбие сағаты |
«Ұлттық теңге-Тәуелсіздігімнің нышаны» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
|
|
|
Класс: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Ұлттық теңге-Тәуелсіздігімнің нышаны» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық мүдде |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Ұлттық валюта-төл теңге Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өз Ата Заңы, мемлекеттік рәміздері, ұлттық
валютасы бар. Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасаған. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. |
Компьютер |
|
Сабақ басы (13 мин) |
Дұрыс -бұрыс |
Бесжолдық
өлең. 1-жағдай:Биылғы оқу жылында қазақ тілі оқулығы жетіспейді,базардағы оқулық бағасы 800 теңге.Анаң туыстардан оқулығыңды тауып әкелді.Бірақ оқулық ескі.жыртық.Сен оқулықты ұстағың келіңкіремей тұр .Сенің іс-әрекетің …? |
Презентация
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы (20 мин) |
«Сұрақ - бізден, жауап –
сізден». /Аукцион/
|
Мақал -
мәтелдегі бос орынға төмендегі сөзді
жазу. |
презентация
|
|
Соңы |
Терминдердің мағынасын ашып
айт
Жауаптары: |
Төменде аталған елдердің валюта атауларын
жазыңыз. |
презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұлттық теңге-Тәуелсіздігімнің нышаны»
«Ұлттық теңге-Тәуелсіздігімнің нышаны»
|
Тәрбие сағаты |
«Ұлттық теңге-Тәуелсіздігімнің нышаны» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
|
|
|
Класс: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Ұлттық теңге-Тәуелсіздігімнің нышаны» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық мүдде |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Ұлттық валюта-төл теңге Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өз Ата Заңы, мемлекеттік рәміздері, ұлттық
валютасы бар. Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасаған. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. |
Компьютер |
|
Сабақ басы (13 мин) |
Дұрыс -бұрыс |
Бесжолдық
өлең. 1-жағдай:Биылғы оқу жылында қазақ тілі оқулығы жетіспейді,базардағы оқулық бағасы 800 теңге.Анаң туыстардан оқулығыңды тауып әкелді.Бірақ оқулық ескі.жыртық.Сен оқулықты ұстағың келіңкіремей тұр .Сенің іс-әрекетің …? |
Презентация
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы (20 мин) |
«Сұрақ - бізден, жауап –
сізден». /Аукцион/
|
Мақал -
мәтелдегі бос орынға төмендегі сөзді
жазу. |
презентация
|
|
Соңы |
Терминдердің мағынасын ашып
айт
Жауаптары: |
Төменде аталған елдердің валюта атауларын
жазыңыз. |
презентация |
шағым қалдыра аласыз















