Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспар
САБАҚ: 5 |
Мектеп: |
|||||||
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 5 |
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу. 5.2.3.3 • Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. |
|||||||
Сабақтың мақсаты
|
Оқушылар ұлттық заттардан, аспаптардан үйлестіре натюрморт құрастыра алады, суретшілердің жұмыстарына сүйене отырып өз натюрморттарын қағаз бетіне түсіреді. |
|||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
• Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. • Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады? • Сіз сипаттап бере аласыз ба? • Бұл техника сізге не үшін ұнады? • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз? |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу. Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату. Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
|||||||
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсүру. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 1 кезең Сабақтың ортасы 2 кезең |
Бірінші тапсырма: Оқушылардан алдыңғы сабақты еске түсіреміз, суретшілердің жұмыстарын қайталап, атап шығу керек.(Ұ) Мұғалім оқушыларға ұлттық бұйымдар мен олардың атауы мен қолданылуы туралы қарастыруды ұсынады. Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады? Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған? Формасы, түсі мен фактурасы қандай? Сабақ барысында бірнеше ұлттық заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер, және т.б.) оқушыларға оймен өзіндік композицияларын құрып, ұсынылған визуалды ақпараттан 2-3 затты таңдап, алдағы натюрмортта 2 D орналастыру.
Заттарды оймен жазықтықта орналастыруды таңдап, оқушылар композиция құрастырады. Композиция құрастырып болған соң оқушылар оны қағаз бетіне түсіруді бастайды. Жұмыс барысында мұғалім жеке бастың гигиенасына, қауіпсіздік ережелеріне, материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану ережелерін сақтауды басты назарға алады. Жұмыс орнын ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлу қажет. Оқушылар алдыңғы сабақтара алған білімдерін қолдана заттар композициясын қағаз бетінде орналастыру ержелерін ескере отырып конструкциясын тұрғызады.
|
Натюрморт: http://www.picture-russia.ru/genre/6 Қазақтың ұлттық үлгісіндегі натюрморт http://hvastushki.ru/hvastushki/raznye/kazahskii-nacionalnyi-natyurmort.html#prettyPhoto http://veta.kz/products/1247420 http://afisha.kz/news/vystavki/the_opening_of_a_personal_exhibition_gulfairus_ismailova/ Сурет көшірмесі Айша Ғалымбаев «Дастархан» Анар Абжанова натюрморты |
||||||
Сабақтың соңы |
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмысын қатар қойып, арнайы қойылған нұсқамен дұрыс орналасқанын салыстырады. (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
|
||||||
Сабақтың соңы 2-мин кері байланыс |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
|
|
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|