Тексерілді----------------ДТІЖО Қ.Уразова 11.11.2024ж
|
Бөлім: |
Әділдік және жауапкершілік |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
11.11.2024ж |
|
|
Сынып: 6 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Ұлттық валюта теңге күні |
|
|
Құндылықты дарыту |
Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру. ақшаның пайда болу тарихы, өз ұлттық теңгеміздің айналымға кіруі, қалай, кімдер жасағаны туралы мағлұмат беру. Басқа ел валюталарымен таныстыру. Жаңадан айналымға енген ұлттық валюта, оны енгізудің қажеттілігі, безендірілуі туралы кеңірек таныстыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Миға шабуыл: Оқушыларға "Ақша дегеніміз не?" деген сұрақ қойылады. Әрбір оқушы өз ойларын ортаға салады. Ақшаның пайда болуы мен тарихы: Ақша адамзаттарихындасауданыңпайдаболуынанбастапмаңыздыорын ала бастағанынтүсіндіру. Алғашындатауарларайырбасарқылықолданылса, уақытөтекелемонеталар мен қағазақшаларпайдаболғанынайту. |
Оқушылар жауап береді. Ақша туралы өздері білетін мәліметтерін айтады Валюта түрлеріӘртүрлі валюталармен танысу: теңге (KZT), доллар (USD), еуро (EUR), рубль (RUB), юань (CNY), т.б. Әр елдің ұлттық валютасын атап өту және олардың белгілерін зерттеу. Әр валютаның өз бағасы болатынын түсіндіру. Тапсырма: Оқушыларға әртүрлі валюталар туралы ақпарат жинап, олардың қай елге тиесілі екенін жазу. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанныңтәуелсіз ел ретіндеөзвалютасы – теңгені 1993 жылықабылдағанынайтып беру. Теңгеніңалғашқымонеталары мен қағазақшалары, олардыңсыртқытүрі мен ерекшеліктеріжайлытүсіндіру. Ұлттықвалютаның дизайны мен қауіпсіздікбелгілерітуралыайту.
Ақшанытиімдіпайдаланужәнеүнемдеудіңмаңыздылығынтүсіндіру. Қаржыүнемдеужолдары: бюджет құру, керекзаттарғағанаақшажұмсау, артықшығындардыболдырмау.
Оқушыларғавиртуалды бюджет құрутапсырмасыберіледі. Оларөздерініңкүнделіктіқажеттіліктерінесәйкесшығындаржоспарынжасапкөреді. |
Сабақтыңмақсатынақаншалықтықолжеткізгендерінталқылау. Оқушылардансабақтуралыойларынтыңдау, олар не үйренгенін, қандайжаңамәліметалғанынбөлісу. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Ақша өмірде қандай рөл атқарады? Ақшаны дұрыс пайдаланудың қандай тәсілдері бар? Валюта бағамдарыВалюта бағамдары дегеніміз не және олардың не үшін өзгеріп тұратыны туралы түсіндіру. Валюталар арасындағы айырбастау курстарын түсіндіру, мысалы, 1 USD = 500 KZT деген сияқты. Тапсырма: Бүгінгі күннің бағамдарына сәйкес әртүрлі валюталардың теңгеге шаққандағы құнын есептеу. 3-тапсырма: Валюта айырбастауАйырбастау пунктері қалай жұмыс істейтінін түсіндіру. Валюта айырбастау кезінде комиссиялар немесе қосымша шығындар болатынын айту. Тапсырма: Әртүрлі валюта түрлерін теңгеге айырбастаған кездегі соманы есептеу. Мысалы, 50 USD теңгеге қанша болады? 4-тапсырма: Валюта және инфляцияИнфляция және валюта құнсыздануы туралы қысқаша түсінік беру. Әртүрлі елдердегі инфляция деңгейі қалай әсер ететінін көрсету. 5-тапсырма: Әлемдік экономика және валютаӘлемдік нарықтағы ірі валюталар туралы айту (доллар, еуро). Валюта бағамының халықаралық саудаға әсерін түсіндіру. |
Тапсырма: Валютаның инфляциядан қалай өзгеретінін бақылау. Инфляцияның адамдардың сатып алу қабілетіне әсерін мысалдармен түсіндіру. Тапсырма: Әлемдік экономикадағы маңызды валюталарды атау және олардың өзара қарым-қатынасын зерттеу. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
1.Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалықжүйелер, есептердіәмбебапшешушініжасау, біртілденекіншітілгеаудару, мәтіндірефераттау, пайдаланушыныкомпьютерменыңғайлыдиалогінқамтамасызететінинтеллектуалдыинтерфейстіжасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оңәсері: мәліметтергенегізделгентиімдішешімдер; субъективтіліктіңаздығы; ескіргенбюрократиялыққұрылымдыжаңашаұйымдастыру; жаңажәнеинновациялықжұмысорындары; энергия тасымалдаушыларғатәуелдіболмау; медицина ғылымындажетістіккежету, дерттердітүбегейліжою. Терісықпалы: есепберугеміндеттілік (жауапберуші, заңаспектілері, құқықтар); жұмысорындарынжоғалту; хакерлік / киберқылмыс; қалыптасқантүсініктіңшектеншығуы. «Жасанды интеллект технологияларымүмкіншіліктерініңтиімдіжәнетиімсізжақтары» тақырыбындапікіралмасу.
3. Қорытынды (2 минут) Пайдалысілтеме: https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық валюта
Ұлттық валюта
Тексерілді----------------ДТІЖО Қ.Уразова 11.11.2024ж
|
Бөлім: |
Әділдік және жауапкершілік |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
11.11.2024ж |
|
|
Сынып: 6 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Ұлттық валюта теңге күні |
|
|
Құндылықты дарыту |
Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру. ақшаның пайда болу тарихы, өз ұлттық теңгеміздің айналымға кіруі, қалай, кімдер жасағаны туралы мағлұмат беру. Басқа ел валюталарымен таныстыру. Жаңадан айналымға енген ұлттық валюта, оны енгізудің қажеттілігі, безендірілуі туралы кеңірек таныстыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Миға шабуыл: Оқушыларға "Ақша дегеніміз не?" деген сұрақ қойылады. Әрбір оқушы өз ойларын ортаға салады. Ақшаның пайда болуы мен тарихы: Ақша адамзаттарихындасауданыңпайдаболуынанбастапмаңыздыорын ала бастағанынтүсіндіру. Алғашындатауарларайырбасарқылықолданылса, уақытөтекелемонеталар мен қағазақшаларпайдаболғанынайту. |
Оқушылар жауап береді. Ақша туралы өздері білетін мәліметтерін айтады Валюта түрлеріӘртүрлі валюталармен танысу: теңге (KZT), доллар (USD), еуро (EUR), рубль (RUB), юань (CNY), т.б. Әр елдің ұлттық валютасын атап өту және олардың белгілерін зерттеу. Әр валютаның өз бағасы болатынын түсіндіру. Тапсырма: Оқушыларға әртүрлі валюталар туралы ақпарат жинап, олардың қай елге тиесілі екенін жазу. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанныңтәуелсіз ел ретіндеөзвалютасы – теңгені 1993 жылықабылдағанынайтып беру. Теңгеніңалғашқымонеталары мен қағазақшалары, олардыңсыртқытүрі мен ерекшеліктеріжайлытүсіндіру. Ұлттықвалютаның дизайны мен қауіпсіздікбелгілерітуралыайту.
Ақшанытиімдіпайдаланужәнеүнемдеудіңмаңыздылығынтүсіндіру. Қаржыүнемдеужолдары: бюджет құру, керекзаттарғағанаақшажұмсау, артықшығындардыболдырмау.
Оқушыларғавиртуалды бюджет құрутапсырмасыберіледі. Оларөздерініңкүнделіктіқажеттіліктерінесәйкесшығындаржоспарынжасапкөреді. |
Сабақтыңмақсатынақаншалықтықолжеткізгендерінталқылау. Оқушылардансабақтуралыойларынтыңдау, олар не үйренгенін, қандайжаңамәліметалғанынбөлісу. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Ақша өмірде қандай рөл атқарады? Ақшаны дұрыс пайдаланудың қандай тәсілдері бар? Валюта бағамдарыВалюта бағамдары дегеніміз не және олардың не үшін өзгеріп тұратыны туралы түсіндіру. Валюталар арасындағы айырбастау курстарын түсіндіру, мысалы, 1 USD = 500 KZT деген сияқты. Тапсырма: Бүгінгі күннің бағамдарына сәйкес әртүрлі валюталардың теңгеге шаққандағы құнын есептеу. 3-тапсырма: Валюта айырбастауАйырбастау пунктері қалай жұмыс істейтінін түсіндіру. Валюта айырбастау кезінде комиссиялар немесе қосымша шығындар болатынын айту. Тапсырма: Әртүрлі валюта түрлерін теңгеге айырбастаған кездегі соманы есептеу. Мысалы, 50 USD теңгеге қанша болады? 4-тапсырма: Валюта және инфляцияИнфляция және валюта құнсыздануы туралы қысқаша түсінік беру. Әртүрлі елдердегі инфляция деңгейі қалай әсер ететінін көрсету. 5-тапсырма: Әлемдік экономика және валютаӘлемдік нарықтағы ірі валюталар туралы айту (доллар, еуро). Валюта бағамының халықаралық саудаға әсерін түсіндіру. |
Тапсырма: Валютаның инфляциядан қалай өзгеретінін бақылау. Инфляцияның адамдардың сатып алу қабілетіне әсерін мысалдармен түсіндіру. Тапсырма: Әлемдік экономикадағы маңызды валюталарды атау және олардың өзара қарым-қатынасын зерттеу. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
1.Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалықжүйелер, есептердіәмбебапшешушініжасау, біртілденекіншітілгеаудару, мәтіндірефераттау, пайдаланушыныкомпьютерменыңғайлыдиалогінқамтамасызететінинтеллектуалдыинтерфейстіжасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оңәсері: мәліметтергенегізделгентиімдішешімдер; субъективтіліктіңаздығы; ескіргенбюрократиялыққұрылымдыжаңашаұйымдастыру; жаңажәнеинновациялықжұмысорындары; энергия тасымалдаушыларғатәуелдіболмау; медицина ғылымындажетістіккежету, дерттердітүбегейліжою. Терісықпалы: есепберугеміндеттілік (жауапберуші, заңаспектілері, құқықтар); жұмысорындарынжоғалту; хакерлік / киберқылмыс; қалыптасқантүсініктіңшектеншығуы. «Жасанды интеллект технологияларымүмкіншіліктерініңтиімдіжәнетиімсізжақтары» тақырыбындапікіралмасу.
3. Қорытынды (2 минут) Пайдалысілтеме: https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














