Ұлттық валюта

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұлттық валюта

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық валюта
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді----------------ДТІЖО Қ.Уразова 11.11.2024ж


Бөлім:

Әділдік және жауапкершілік

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Кайкбаева А

Күні:

11.11.2024ж

Сынып: 6 Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Ұлттық валюта теңге күні

Құндылықты дарыту

Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру.

ақшаның пайда болу тарихы, өз ұлттық теңгеміздің айналымға кіруі, қалай, кімдер жасағаны туралы мағлұмат беру. Басқа ел валюталарымен таныстыру. Жаңадан айналымға енген ұлттық валюта, оны енгізудің қажеттілігі, безендірілуі туралы кеңірек таныстыру.

Қауіпсіздік сабағы

«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»


Мақсаты

Оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Миға шабуыл:

Оқушыларға "Ақша дегеніміз не?" деген сұрақ қойылады.

Әрбір оқушы өз ойларын ортаға салады.

Ақшаның пайда болуы мен тарихы:

Ақша адамзаттарихындасауданыңпайдаболуынанбастапмаңыздыорын ала бастағанынтүсіндіру.

Алғашындатауарларайырбасарқылықолданылса, уақытөтекелемонеталар мен қағазақшаларпайдаболғанынайту.


Оқушылар жауап береді. Ақша туралы өздері білетін мәліметтерін айтады


Валюта түрлері

Әртүрлі валюталармен танысу: теңге (KZT), доллар (USD), еуро (EUR), рубль (RUB), юань (CNY), т.б.

Әр елдің ұлттық валютасын атап өту және олардың белгілерін зерттеу.

Әр валютаның өз бағасы болатынын түсіндіру.

Тапсырма: Оқушыларға әртүрлі валюталар туралы ақпарат жинап, олардың қай елге тиесілі екенін жазу.



презентация

Сабақтың ортасы

  1. Қазақстанның ұлттық валютасы - теңге:

Қазақстанныңтәуелсіз ел ретіндеөзвалютасы – теңгені 1993 жылықабылдағанынайтып беру.

Теңгеніңалғашқымонеталары мен қағазақшалары, олардыңсыртқытүрі мен ерекшеліктеріжайлытүсіндіру.

Ұлттықвалютаның дизайны мен қауіпсіздікбелгілерітуралыайту.

  1. Қаржылық сауаттылық:

Ақшанытиімдіпайдаланужәнеүнемдеудіңмаңыздылығынтүсіндіру.

Қаржыүнемдеужолдары: бюджет құру, керекзаттарғағанаақшажұмсау, артықшығындардыболдырмау.

  1. Жаттығу:

Оқушыларғавиртуалды бюджет құрутапсырмасыберіледі. Оларөздерініңкүнделіктіқажеттіліктерінесәйкесшығындаржоспарынжасапкөреді.


Сабақтыңмақсатынақаншалықтықолжеткізгендерінталқылау.

Оқушылардансабақтуралыойларынтыңдау, олар не үйренгенін, қандайжаңамәліметалғанынбөлісу.



Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

Ақша өмірде қандай рөл атқарады?

Ақшаны дұрыс пайдаланудың қандай тәсілдері бар?

Валюта бағамдары

Валюта бағамдары дегеніміз не және олардың не үшін өзгеріп тұратыны туралы түсіндіру.

Валюталар арасындағы айырбастау курстарын түсіндіру, мысалы, 1 USD = 500 KZT деген сияқты.

Тапсырма: Бүгінгі күннің бағамдарына сәйкес әртүрлі валюталардың теңгеге шаққандағы құнын есептеу.

3-тапсырма: Валюта айырбастау

Айырбастау пунктері қалай жұмыс істейтінін түсіндіру.

Валюта айырбастау кезінде комиссиялар немесе қосымша шығындар болатынын айту.

Тапсырма: Әртүрлі валюта түрлерін теңгеге айырбастаған кездегі соманы есептеу. Мысалы, 50 USD теңгеге қанша болады?

4-тапсырма: Валюта және инфляция

Инфляция және валюта құнсыздануы туралы қысқаша түсінік беру.

Әртүрлі елдердегі инфляция деңгейі қалай әсер ететінін көрсету.

5-тапсырма: Әлемдік экономика және валюта

Әлемдік нарықтағы ірі валюталар туралы айту (доллар, еуро).

Валюта бағамының халықаралық саудаға әсерін түсіндіру.


Тапсырма: Валютаның инфляциядан қалай өзгеретінін бақылау. Инфляцияның адамдардың сатып алу қабілетіне әсерін мысалдармен түсіндіру.

Тапсырма: Әлемдік экономикадағы маңызды валюталарды атау және олардың өзара қарым-қатынасын зерттеу.



презентация

Қауіпсіздік сабағы

1.Кіріспе (2 минут)

Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалықжүйелер, есептердіәмбебапшешушініжасау, біртілденекіншітілгеаудару, мәтіндірефераттау, пайдаланушыныкомпьютерменыңғайлыдиалогінқамтамасызететінинтеллектуалдыинтерфейстіжасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оңәсері:

мәліметтергенегізделгентиімдішешімдер;

субъективтіліктіңаздығы;

ескіргенбюрократиялыққұрылымдыжаңашаұйымдастыру;

жаңажәнеинновациялықжұмысорындары;

энергия тасымалдаушыларғатәуелдіболмау;

медицина ғылымындажетістіккежету, дерттердітүбегейліжою.

Терісықпалы:

есепберугеміндеттілік (жауапберуші, заңаспектілері, құқықтар);

жұмысорындарынжоғалту;

хакерлік / киберқылмыс;

қалыптасқантүсініктіңшектеншығуы.

«Жасанды интеллект технологияларымүмкіншіліктерініңтиімдіжәнетиімсізжақтары» тақырыбындапікіралмасу.

3. Қорытынды (2 минут) Пайдалысілтеме:

https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
64
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі