Сабақтың ортасы
Оқылым,айтылым
Сергіту сәті:
Оқылым,айтылым
Оқылым
ЖАЗЫЛЫМ
Саралап оқыту әдісі |
Сұрақ – жауап әдісіБалалар біздің бүгінгі өтетін бөлімнің тақырыбы :Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Сендер бұл бөлімде салт-дәстүрге не жататынын,ауыз әдебиеті үлгілерін,заттың атын білдіретін сөздер туралы білетін боласыңдар.Сөз таптарына нелер жатады Зат есім дегеніміз не? -Етістік дегеніміз не?-Сын есім дегеніміз не? Сан есім дегеніміз неДоп сөзінде неше дыбыс неше әріп бар?(Қ.Б) бағаланады смайликпен бағалау«Миға шабуыл» әдісі бойынша жұмбақ жасыру ұжымдық жұмыс. Ребус арқылы сабақтың тақырыбын ашамын. Тыңдалым,айтылым
«Сақина салмақ»әдісі1-тапсырма: Оқулықтан мәтінді оқып беремін. Топ.Ж-Балалар,біз бүгін « Сақина салмақ»әдісі бойынша ойын ойнаймыз.Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында саұина қалса,менің сұрағыма жауап береді.Бұл мәтін әңгіме ме,өлең беМәтінмен жұмыс жасайды.Мәтінге ат қояды. Салт-дәстүр бойынша сұрақтар беріледі.
Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймынСергіту сәті:Дала гүлге бөленді ,Қуанышқа кенелді.Орман ,тоғай ,бақтарда,Құстар сайрай жөнелді.
«Саралау » әдісі2-тапсырма: «Ойлан,жұптас,талқыла». Топ Жұм.Топқа түрлі жанрдағы мәтін түрлері беріледі.1-топ.Өлең 2-топ Әңгіме3-топ Ертегі-Мәтін жанрын ата-Қарамен жазылған сөздер қандай сұраққа жауап береді
«Интербелсенді» әдісі АКТ Ереже жаттау.Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді.Зат есім,етістік,сын есім,сан есім-сөз таптары.3-тапсырма. Сә...и,нем...ре,бө...е,бө...ек,ба...апан.Үлгі:сәби,
Қ. Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.
4-тапсырма. Кестемен жұмыс.Топтық жұмысКім сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,не сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.Үлгі: Кім Не іні дәптер .... ....Ойыншық,нағашы,ата,түлкі,жоғары,келді,қарға,тәтті,дәрігер,ұста,ұшты,күріш.
|
салт-дәстүрге байланыстысуреттер
Оқулық
интербелсенді тақтадан суреттер көрсету
фишкалар
Сөздер суреттер.Жазу үлгісі
Интербел – сенді тақта
|