Материалдар / Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Сөз таптары

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Сөз таптары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Сөз таптары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
1841
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 БКүні: Сынып:





Мектеп:№46 Ә.Қастеев атындағы жомМұғалімнің аты – жөні:Байдибекова Б.СҚатысқандар:Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыҰлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Сөз таптары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.3.2.1.Таныс сөздерден құрастырылған қарапйым сөйлемдердің мағынасын түсіну
Сабақ мақсаттарыБарлығы:Қарапайым сөздердің мағынасын түсіне отырып,жазба жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Көбі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Кейбірі:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды ,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері1.Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады.2.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.3.Сөзжұмбақты шеше алады.
Құндылықтарға баулуЫнтымақтастық, бауырмалдық, мейірімділік, достық қарым - қатынас.
Пәнаралық байланысмузыка,сауат ашу
АКТ қолдану дағдысыИнтербелсенді тақта
Тақырып бойынша алдыңғы білімЖұрнақ пен жалғауды біледі. Мәтін бойынша жұмыс жасап,жұрнақ пен жалғауды ажырата алады.








Сабақтың жопарланған кезеңдері


Сабақта жоспарланған іс - әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы





































Бастапқы білім



1.«Шаттық шеңбері»Шеңбер боп тұрып,бір-біріне жылы лебіз,тілек айту.Армысың досым,Кел,маған қосылАлақанға салып алақан,Шеңберге бірге тұрайықЖер шарындай айналып,Әлемге жарық ұқсайықҚолымызды көтеріп,Күннің нұрын алайықОртамызда күн нұры,Құшаққа оны алайық.

Ғажайып қоржындағы асықтармен 4 топқа бөлу1.Қоржыннан шыққан асықтардың түстеріне қарай бөлінеді.

Ширату жаттығуы бойынша өткенді қайталау.«Топтастыру »әдісіВенн диаграммасы бойынша жұрнақ пен жалғауды ажыратады,салыстырады.



























суреттер




Сабақтың ортасы









































Оқылым,айтылым















































Сергіту сәті:



















Оқылым,айтылым

















Оқылым







ЖАЗЫЛЫМ







Саралап оқыту әдісі


Сұрақ – жауап әдісі
  • Балалар біздің бүгінгі өтетін бөлімнің тақырыбы :Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
  • Сендер бұл бөлімде салт-дәстүрге не жататынын,ауыз әдебиеті үлгілерін,заттың атын білдіретін сөздер туралы білетін боласыңдар.
  • Сөз таптарына нелер жатады
  • Зат есім дегеніміз не?
  • -Етістік дегеніміз не?-Сын есім дегеніміз не?
  • Сан есім дегеніміз не
  • Доп сөзінде неше дыбыс неше әріп бар?
  • (Қ.Б) бағаланады смайликпен бағалау«Миға шабуыл» әдісі бойынша жұмбақ жасыру ұжымдық жұмыс. Ребус арқылы сабақтың тақырыбын ашамын. Тыңдалым,айтылым

    «Сақина салмақ»әдісі1-тапсырма: Оқулықтан мәтінді оқып беремін. Топ.Ж-Балалар,біз бүгін « Сақина салмақ»әдісі бойынша ойын ойнаймыз.Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында саұина қалса,менің сұрағыма жауап береді.Бұл мәтін әңгіме ме,өлең беМәтінмен жұмыс жасайды.Мәтінге ат қояды. Салт-дәстүр бойынша сұрақтар беріледі.



    Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймынСергіту сәті:Дала гүлге бөленді ,Қуанышқа кенелді.Орман ,тоғай ,бақтарда,Құстар сайрай жөнелді.

    «Саралау » әдісі2-тапсырма: «Ойлан,жұптас,талқыла». Топ Жұм.Топқа түрлі жанрдағы мәтін түрлері беріледі.1-топ.Өлең 2-топ Әңгіме3-топ Ертегі-Мәтін жанрын ата-Қарамен жазылған сөздер қандай сұраққа жауап береді



    «Интербелсенді» әдісі АКТ Ереже жаттау.Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді.Зат есім,етістік,сын есім,сан есім-сөз таптары.3-тапсырма. Сә...и,нем...ре,бө...е,бө...ек,ба...апан.Үлгі:сәби,

    Қ. Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.

    4-тапсырма. Кестемен жұмыс.Топтық жұмысКім сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,не сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.Үлгі: Кім Не іні дәптер .... ....Ойыншық,нағашы,ата,түлкі,жоғары,келді,қарға,тәтті,дәрігер,ұста,ұшты,күріш.







    салт-дәстүрге байланыстысуреттер







































    Оқулық





















    интербелсенді тақтадан суреттер көрсету











    фишкалар





































    Сөздер суреттер.Жазу үлгісі









    Интербел – сенді тақта







    Сабақтың соңы5 - мин


    «Ыстық орындық» әдісі бойынша өтілген сабақты пысықтау.


    Қорытынды бөлімКері байланыс: «Желкенді қайық » әдісіӨте жақсы түсіндімЖартылай түсіндімТүсінбедім

    Дифференциация –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?«Сұрақ – жауап »әдісі«Миға шабуыл» әдісі«Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі«Интербелсенді» әдіс«Бағдаршам » әдісі арқылы бағалаймын«Сақина салмақ» әдісі«Ыстық орындық» әдісі бойынша өтілген ережелерді жатқа айтқызу.





    Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушыларға өлеңге ат қойғызуды және өлең жыр жазғызуды жоспарлаймын.Қабілеті нашар оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқуға қолдау көрсетуді жоспарлаймын.

    Рефлексия



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ