|
Сабақтың жопарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Бастапқы білім |
1.«Шаттық шеңбері» Шеңбер боп тұрып,бір-біріне жылы лебіз,тілек айту. Армысың досым, Кел,маған қосыл Алақанға салып алақан, Шеңберге бірге тұрайық Жер шарындай айналып, Әлемге жарық ұқсайық Қолымызды көтеріп, Күннің нұрын алайық Ортамызда күн нұры, Құшаққа оны алайық. Ғажайып қоржындағы асықтармен 4 топқа бөлу 1.Қоржыннан шыққан асықтардың түстеріне қарай бөлінеді. Ширату жаттығуы бойынша өткенді қайталау. «Топтастыру »әдісі Венн диаграммасы бойынша жұрнақ пен жалғауды ажыратады,салыстырады. |
суреттер |
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Оқылым,айтылым Сергіту сәті: Оқылым,айтылым Оқылым ЖАЗЫЛЫМ Саралап оқыту әдісі |
Сұрақ – жауап әдісі
-Етістік дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не?
(Қ.Б) бағаланады смайликпен бағалау «Миға шабуыл» әдісі бойынша жұмбақ жасыру ұжымдық жұмыс. Ребус арқылы сабақтың тақырыбын ашамын. Тыңдалым,айтылым «Сақина салмақ»әдісі 1-тапсырма: Оқулықтан мәтінді оқып беремін. Топ.Ж -Балалар,біз бүгін « Сақина салмақ»әдісі бойынша ойын ойнаймыз.Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында саұина қалса,менің сұрағыма жауап береді. Бұл мәтін әңгіме ме,өлең бе Мәтінмен жұмыс жасайды. Мәтінге ат қояды. Салт-дәстүр бойынша сұрақтар беріледі.
Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын Сергіту сәті: Дала гүлге бөленді , Қуанышқа кенелді. Орман ,тоғай ,бақтарда, Құстар сайрай жөнелді.
«Саралау » әдісі 2-тапсырма: «Ойлан,жұптас,талқыла». Топ Жұм.Топқа түрлі жанрдағы мәтін түрлері беріледі. 1-топ.Өлең 2-топ Әңгіме 3-топ Ертегі -Мәтін жанрын ата -Қарамен жазылған сөздер қандай сұраққа жауап береді
«Интербелсенді» әдісі АКТ Ереже жаттау. Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді.Зат есім,етістік,сын есім,сан есім-сөз таптары. 3-тапсырма. Сә...и,нем...ре,бө...е,бө...ек,ба...апан. Үлгі:сәби,
Қ. Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.
4-тапсырма. Кестемен жұмыс.Топтық жұмыс Кім сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,не сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз. Үлгі: Кім Не іні дәптер .... .... Ойыншық,нағашы,ата,түлкі,жоғары,келді,қарға,тәтті,дәрігер,ұста,ұшты,күріш.
|
салт-дәстүрге байланыстысуреттер
Оқулық
интербелсенді тақтадан суреттер көрсету
фишкалар
Сөздер суреттер. Жазу үлгісі
Интербел – сенді тақта
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 - мин |
«Ыстық орындық» әдісі бойынша өтілген сабақты пысықтау. |
|
|
Қорытынды бөлім |
Кері байланыс: «Желкенді қайық » әдісі Өте жақсы түсіндім Жартылай түсіндім Түсінбедім |
|
|
Дифференциация –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? «Сұрақ – жауап »әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі «Интербелсенді» әдіс «Бағдаршам » әдісі арқылы бағалаймын «Сақина салмақ» әдісі «Ыстық орындық» әдісі бойынша өтілген ережелерді жатқа айтқызу. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы |
|
Қабілеті жоғары оқушыларға өлеңге ат қойғызуды және өлең жыр жазғызуды жоспарлаймын. Қабілеті нашар оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқуға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. |
Рефлексия |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Сөз таптары
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Сөз таптары
|
Сабақтың жопарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Бастапқы білім |
1.«Шаттық шеңбері» Шеңбер боп тұрып,бір-біріне жылы лебіз,тілек айту. Армысың досым, Кел,маған қосыл Алақанға салып алақан, Шеңберге бірге тұрайық Жер шарындай айналып, Әлемге жарық ұқсайық Қолымызды көтеріп, Күннің нұрын алайық Ортамызда күн нұры, Құшаққа оны алайық. Ғажайып қоржындағы асықтармен 4 топқа бөлу 1.Қоржыннан шыққан асықтардың түстеріне қарай бөлінеді. Ширату жаттығуы бойынша өткенді қайталау. «Топтастыру »әдісі Венн диаграммасы бойынша жұрнақ пен жалғауды ажыратады,салыстырады. |
суреттер |
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Оқылым,айтылым Сергіту сәті: Оқылым,айтылым Оқылым ЖАЗЫЛЫМ Саралап оқыту әдісі |
Сұрақ – жауап әдісі
-Етістік дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не?
(Қ.Б) бағаланады смайликпен бағалау «Миға шабуыл» әдісі бойынша жұмбақ жасыру ұжымдық жұмыс. Ребус арқылы сабақтың тақырыбын ашамын. Тыңдалым,айтылым «Сақина салмақ»әдісі 1-тапсырма: Оқулықтан мәтінді оқып беремін. Топ.Ж -Балалар,біз бүгін « Сақина салмақ»әдісі бойынша ойын ойнаймыз.Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында саұина қалса,менің сұрағыма жауап береді. Бұл мәтін әңгіме ме,өлең бе Мәтінмен жұмыс жасайды. Мәтінге ат қояды. Салт-дәстүр бойынша сұрақтар беріледі.
Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын Сергіту сәті: Дала гүлге бөленді , Қуанышқа кенелді. Орман ,тоғай ,бақтарда, Құстар сайрай жөнелді.
«Саралау » әдісі 2-тапсырма: «Ойлан,жұптас,талқыла». Топ Жұм.Топқа түрлі жанрдағы мәтін түрлері беріледі. 1-топ.Өлең 2-топ Әңгіме 3-топ Ертегі -Мәтін жанрын ата -Қарамен жазылған сөздер қандай сұраққа жауап береді
«Интербелсенді» әдісі АКТ Ереже жаттау. Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді.Зат есім,етістік,сын есім,сан есім-сөз таптары. 3-тапсырма. Сә...и,нем...ре,бө...е,бө...ек,ба...апан. Үлгі:сәби,
Қ. Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.
4-тапсырма. Кестемен жұмыс.Топтық жұмыс Кім сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,не сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз. Үлгі: Кім Не іні дәптер .... .... Ойыншық,нағашы,ата,түлкі,жоғары,келді,қарға,тәтті,дәрігер,ұста,ұшты,күріш.
|
салт-дәстүрге байланыстысуреттер
Оқулық
интербелсенді тақтадан суреттер көрсету
фишкалар
Сөздер суреттер. Жазу үлгісі
Интербел – сенді тақта
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 - мин |
«Ыстық орындық» әдісі бойынша өтілген сабақты пысықтау. |
|
|
Қорытынды бөлім |
Кері байланыс: «Желкенді қайық » әдісі Өте жақсы түсіндім Жартылай түсіндім Түсінбедім |
|
|
Дифференциация –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? «Сұрақ – жауап »әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі «Интербелсенді» әдіс «Бағдаршам » әдісі арқылы бағалаймын «Сақина салмақ» әдісі «Ыстық орындық» әдісі бойынша өтілген ережелерді жатқа айтқызу. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы |
|
Қабілеті жоғары оқушыларға өлеңге ат қойғызуды және өлең жыр жазғызуды жоспарлаймын. Қабілеті нашар оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқуға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. |
Рефлексия |
|
шағым қалдыра аласыз













