Материалдар / Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
1469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 15.02.2018ж

Сынып: 2

Пәні:Қазақ тілі

87-сабақ

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны:

Мұғалім: Байшапанова С.А


Сабақтың тақырыбы

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.4.2.3* сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату



Сабақтың мақсаттары

Барлығы: зат есімдерге сұрақтар қоя біледі

Көбі: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады

Кейбірі: кім?кімдер?не ?нелер?сұрақтарын қандай зат есімдерге қойылатынын анықтай алады.


Жетістік критерийлері

Кім?Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.

- сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады

-Өлең мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады.



Құндылықтарды дарыту

Халқымыздың салт-дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу,жаратылыстану


Тілдік құзыреттілік

Зат есім, сын есім, етістік, сан есім


Алдыңғы білім



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

ресурс

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Психологиялық дайындық


Сөз таптары туралы не білеміз?Сөз таптарын атайды,сұрақтар қояды.(ламинатталған парақшаға оқушылар бір сөзден жазады)

(Ұ)Зат есім. Сын есім.Етістік.Сан есім

Мысалы: оқушы,білімді ,оқыды,бес








Ламинатталған парақша

Сабақтың ортасы

30 минут














1-тапсырма.Сөзжұмбақты шеш!Сөзжұмбақты дұрыс шешсек сабағымыздың тақырыбы шығады

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

(Ұ;ҚБ)2-тапсырма «Адасқан суреттер!»Суреттерді дұрыс орналастыр.

Кім?кімдер? не?нелер?

Күйші торғай

Сатушы қайың

Оқушылар сиыр

Тігінші мектеп

Биші таулар

Ана

сәби


Неге осылай суреттерді топтастырдыңдар? Қандай ереже шығаруға болады?

ЕРЕЖЕ:Адамға қатысты сөздерге кім?не?,заттар мен жануарларға не?нелер?деген сұрақтар қойылады.

(Ж;ҚБ)3-тапсырма:10жаттығу .Өлеңді түсініп оқы

-Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қой және жауап бер

-Кім?не?сұрағына жауап беретін сөздерді тап.

(Ө;ҚБ)4тапсырма.11жаттығу .Өлеңді қатесіз көшіріп жаз.

«Ойлан,тап.» Саған кім болады?


Жұмыс дәптері 34бет шығармашылық тапсырма (тақтамен жұмыс)(ҚБ)


(Т;ҚБ)5-тапсырма

1топ.Тест

2топ.Сәйкестендіру

3топ.Зат есімдерді қоршап көрсет

«Дұрыс-бұрыс»ойыны (АКТ)

Не?нелер?деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді ажырату

Мәтін









Суреттер,сөз

жұмбақ





суреттер



















Сергіту сәті





Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

-Бүгін сабақта не білдік?

Сабақта қандай тапсырмалар оңай болды?Қандай тапсырмалар қиындық тұғызды?


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?



Оңнан солға қарай оқыса да, солдан оңға қарай оқыса да өзгермейтін сөздерді тауып жазады

-Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табу білігін бағалау

-Зат есімдерді ажырату білігін бағалау

-Мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, өзгелердің пікірін тыңдап,өз ойымен бөлісу білігін бағалау

-Ой ұшқырлығын, болжау жасай алуын бағалау


Бақылау

- Сабақтың мақсатына жеттім бе?

-Оқушылар не үйренді?

-Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?

-Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

-Жоспарланған уақытты ұстандым ба?

-Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!