Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 15.02.2018ж

Сынып: 2

Пәні:Қазақ тілі

87-сабақ

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны:

Мұғалім: Байшапанова С.А


Сабақтың тақырыбы

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн. Зат есім


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.4.2.3* сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату



Сабақтың мақсаттары

Барлығы: зат есімдерге сұрақтар қоя біледі

Көбі: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады

Кейбірі: кім?кімдер?не ?нелер?сұрақтарын қандай зат есімдерге қойылатынын анықтай алады.


Жетістік критерийлері

Кім?Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.

- сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады

-Өлең мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады.



Құндылықтарды дарыту

Халқымыздың салт-дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу,жаратылыстану


Тілдік құзыреттілік

Зат есім, сын есім, етістік, сан есім


Алдыңғы білім



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

ресурс

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Психологиялық дайындық


Сөз таптары туралы не білеміз?Сөз таптарын атайды,сұрақтар қояды.(ламинатталған парақшаға оқушылар бір сөзден жазады)

(Ұ)Зат есім. Сын есім.Етістік.Сан есім

Мысалы: оқушы,білімді ,оқыды,бес








Ламинатталған парақша

Сабақтың ортасы

30 минут














1-тапсырма.Сөзжұмбақты шеш!Сөзжұмбақты дұрыс шешсек сабағымыздың тақырыбы шығады

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

(Ұ;ҚБ)2-тапсырма «Адасқан суреттер!»Суреттерді дұрыс орналастыр.

Кім?кімдер? не?нелер?

Күйші торғай

Сатушы қайың

Оқушылар сиыр

Тігінші мектеп

Биші таулар

Ана

сәби


Неге осылай суреттерді топтастырдыңдар? Қандай ереже шығаруға болады?

ЕРЕЖЕ:Адамға қатысты сөздерге кім?не?,заттар мен жануарларға не?нелер?деген сұрақтар қойылады.

(Ж;ҚБ)3-тапсырма:10жаттығу .Өлеңді түсініп оқы

-Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қой және жауап бер

-Кім?не?сұрағына жауап беретін сөздерді тап.

(Ө;ҚБ)4тапсырма.11жаттығу .Өлеңді қатесіз көшіріп жаз.

«Ойлан,тап.» Саған кім болады?


Жұмыс дәптері 34бет шығармашылық тапсырма (тақтамен жұмыс)(ҚБ)


(Т;ҚБ)5-тапсырма

1топ.Тест

2топ.Сәйкестендіру

3топ.Зат есімдерді қоршап көрсет

«Дұрыс-бұрыс»ойыны (АКТ)

Не?нелер?деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді ажырату

Мәтін









Суреттер,сөз

жұмбақ





суреттер



















Сергіту сәті





Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

-Бүгін сабақта не білдік?

Сабақта қандай тапсырмалар оңай болды?Қандай тапсырмалар қиындық тұғызды?


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?



Оңнан солға қарай оқыса да, солдан оңға қарай оқыса да өзгермейтін сөздерді тауып жазады

-Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табу білігін бағалау

-Зат есімдерді ажырату білігін бағалау

-Мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, өзгелердің пікірін тыңдап,өз ойымен бөлісу білігін бағалау

-Ой ұшқырлығын, болжау жасай алуын бағалау


Бақылау

- Сабақтың мақсатына жеттім бе?

-Оқушылар не үйренді?

-Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?

-Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

-Жоспарланған уақытты ұстандым ба?

-Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2018
1542
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі