Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлы адамдардың достығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
МЕКТЕП: «Қазақстан жалпы білім беретін мектеп» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КҮНІ: 26.11.2024ж |
Мұғалім: Тоқтасынова Ұ.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7Б |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы адамдардың достығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.5.5.1.проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылыу. 7.4.4.1. етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді, дәлелді жауап береді, , өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады , талқылайды. Етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдана біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылыққа баулу |
Әділдік пен жауапкершілікке тәрбиелеу. Әр адамның еңбегі мен қадір-қасиетін әділ бағалауға, оның жеке басына құрмет көрсетуге және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен сағансенемін... » әдісі Топқа бірігу. 3 түрлі тәттілер арқылы топқа біріктіру. 1- топ 2-топ 3-топ Үйтапсырмасынсұрау а)«Ғажайып алаң» әдісі. 1. Етістікдегеніміз не? 2. Есімшедегеніміз не? 3. Есімшеніңжұрнақтарынатаңдар. 4. Есімшеніңесімдершетүрленуі. 5. Есімшеніңжіктелуі. 6.Көсемше дегеніміз не? 7.Көсемшенің түрленуі. 9. Тұйықетістікдегеніміз не? 10. Тұйық етістіктің түрленуі. ә) 9-тапсырма. «Достық –таусылмас қазына» тақырыбына эссе жазу. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Ой қозғау. Ұлы адамдардың достығы дегенді қалай түсінесіңдер? Біріңді , қазақ , бірің дос Көрмесең істің бәрі бос. Абай Қай кезде де шын достықтың парқы ұлы, Тиіс оған әркім басын июге. Бірадамды шексіз сүю арқылы Болады екен бүкіл ұлттыс үюге. Мұхтар Шаханов - Балалар, ұлылардың достығы – нағыз достық. Алыптардың достығы деп айтсақ да болады. Қиын шақта бір-біріне сүйеу, ортақ іске қолдаушы болған жандар. Олардың қызығушылығы мен шығармашылығы да, өмірлік көзқарасы мен істеген істері де – бір. Осындай адамдардың достығына қарап, нағыз достық қандай болу керек дегенге жауап табамыз. Әрі қандай адамдар бір-бірімен дос бола алады, достықтың заңы қандай екен – оны да түсінеміз. 1-тапсырма . Топтық жұмыс. «Ойлан, топтас, бірік» әдісі Мәтінді тыңдаңдар,сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беріңдер. 1-топ.
2- топ. 3- тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Тыңдалым мәтінімен салыстыра талдаңдар .
3-топ. 4- тапсырма. Мәтінде аттары аталған тұлғалар туралы білетін мәліметтеріңді ортаға салып, топта талқылаңдар.
Дескриптор : - сұрақтарға мәтіннен деректер келтіреді; - тыңдалым мәтінімен салыстыра талдайды;. - мәліметтерді ортаға салып, топта талқылайды . ҚБ.
ӘТН. Тұйық етістіктің емлесі
2-тапсырма. Жұптық жүмыс. «Жұмыртқа аршу» әдісі. Тұйық етістік тұлғасындағы сөздерді тауып, емле ерекшеліктерін түсіндіріңдер.
1-жұп. Менің тілегім – қалайда пайдалы адам болып шығу. 2- жұп. Көрмегенге көсеу таң. 3- жұп. Бояудың түрі сан алуан. 4- жұп. Сабау - жүнді сабайтын таяқ. 5- жұп. Сабақ оқу- әрбір оқушының міндеті 6- жұп. Арықтан су ағу үшін құлақты ашу керек. 7- жұп. Екі аяғын бір етікке тығу. 8- жұп. Адам өзіне жарасымды киім кию керек. 9- жұп.Туған жерді сүю – парыз. .
Дескриптор :
ҚБ 3- тапсырма. Жеке жұмыс. «Буриме» әдісі. Берілген ұйқастарға өлең құрастырыңдар және өлең жолдарындағы етістіктерді тұйық етістікке айналдырыңдар.
------------------------ ойнайсың, ----------------------- тоймайсың. ------------------------ досыңнан ----------------------- таппайсың.
Доспен бірге ойнайсың, Доспен ойнап тоймайсың. Өзіңнен жақын досыңнан Артық досты таппайсың.
Дескриптор:
ҚБ.
Бекіту. « Кім жылдам?» әдісі.
1. Тұйық етістік дегеніміз не? А). Етістіктің есім сөздерге ұқсас белгілері бар түрі. В). Жай сөйлемдегі негізгі етістіктің әр қилы амалдарын сипаттайды. С). Іс-әрекеттің атын білдіретіндіктен , зат есімдерше түрленеді. Д).Іс-әрекет орындаушымен, уақытпен байланысты болып, жаққа, шаққа түрленуі .
2. Тұйық етістіктің жұрнағын тап. А). –у В). - ию С).- й Д). –ю
3. Тұйық етістік тұлғасындағы бояу,егеу, қашау, көсеу сөздері қалай жасалып тұрғанын көрсет. А). Түбірдің соңындағы ы ,і дыбыстары жазылмай тұр. В). Сөздер заттанып , зат есімге айналған. С). И дыбысына біткен етістік. Д). Й дыбысына біткен етістік.
4. Тұйық етістіктің жұрнағы жалғанғанда, соңғы дыбыс өзгеріске ұшырайтын сөзді көрсетіңдер. А). Ақ В). Ілес С). Жу Д). Қайт
5. Қай сөйлемде тұйық етістік бар? А). Оның әкесі қан майданда қаза тапқан В). Оқу- инемен құдық қазғандай С). Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Д). Қабағына қар жауып тұр.
6. Тұйық етістіктің и дыбысына біткен етістікке жалғанған түрін табыңдар. А). Сүю В). Кию С). Қайт Д). Ығу |
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Мен саған сенемін , өйткені сен адал доссың...
3 топқа бірігеді
Оқушылар етістіктен өткен тақырыптарды қайталайды.
Мәтінді тыңдайды, сұрақтарға мәтіннен деректер келтіреді, дәлелді жауап береді.
.
Мәтінді оқып, тыңдалым мәтінімен салыстыра талдайды .
Мәтінде аттары аталған тұлғалар туралы білетін мәліметтерді ортаға салады, топта талқылайды .
.
.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Тұйық етістік тұлғасындағы сөздерді табады, емле ерекшеліктерін түсіндіреді .
Берілген ұйқастарға өлең жолдарын құрастырады. Өлең жолдарындағы етістіктерді тұйық етістікке айналдырады.
Тест сұрақтары арқылы жаңа сабақтан алған білімдерін тексереді. |
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
ҚБ Өзін-өзі бағалау
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
ҚБ. Өзін-өзі бағалау
|
8-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Слайд №1
АКТ-ны қолдану
Слайд №2
8-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Слайд №3
Плакат «Ұлылардың достығы»
8-сынып «Қазақ тілі» оқулығы плакат, маркер
Слайд №4
АКТ Плакат, маркер
Слайд №5
Слайд №6
Слайд №7
Слайд №8
АКТ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Бағалау. Кері байланыс «Білім почтасы » әдісі
Үй тапсырмасы: 6-тапсырма |
Слайд №9
|