Керекті
жабдықтар
|
Интерактивті тақта,флипчарт,
фломастерлер,стикерлер,қанатты
сөздер,слайд
|
Кіріспе
(5мин)
Тұсаукесер
(10мин.)
|
1.Оқушылармен
амандасу.
-
Сәлеметсіздер ме, құрметті
келген қонақтар мен оқушылар! Бүгінгі біздің "Ұлы дала перзентімін"
атты ашық тәрбие сағатымызға қош
келдіңіздер!
Әнұран
2. Психологиялық
дайындық. Кіріспе сөз. Бүгін біз сендермен «Ұлы дала
перзентімін» атты интеллектуалды ойынын
өткіземіз. Оқушылар теңге арқылы топқа
бөлінеді. 1топ
Алғырлар 2-топ
Білімділер 3-топ
Ойшылдар Әр топ ұрандарын атап, өздерін
таныстырады.
I. Топты
таныстыру
2. Додэкаэдр әдісі арқылы
3. Топтық сайыс. (стакан
жинау)
4. Блум
текшесі
Сабақтағы жақсы көңіл күй.
Әдемі тілектер айту. 3 топқа парақтар таратылады, олар бір-біріне
арнап тілектер айтады..
|
Мұғаліммен
амандасады.
Стикерлерді таңдау арқылы 3
топқа бөлінеді.
Оқушылар бір-біріне тілек
тілеп,орындарына отырады.
Оқушылар мұғалімнің қойған
сұрағына қол көтеру арқылы жауап береді.
Презентация тамашалап,
қойылған сұрақтарға жауап берулері қажет.
Оқушылар сабақтың мақсатын
төмендегіше анықтайды.
|
Негізгі
бөлім
(15мин)
|
Парасатты болып туған,
Шыңғыстаудың Абайы.
Ән мен жырын мұра қылған,
Сарыарқаның Абайы.
Нақылымен сана құйған,
Қазағымның Абайы.
Ақылымен дана болған,
Бүкіл әлем Абайы,- деп ақын Жұмағазы Алмабаев жырлағандай, Абай
есімін естігенде есімізге не түседі?
Оқушылар, Абай атамыз туралы
не білеміз?Соны мына күннің әрбір
шапағына жазып көрсетейік.
5. Кім жүйрік? (экрандағы
сұрақтарға жауап беру)
Хормен ән орындау
«Қазақстаным, мекенім»
Асыл сөзді іздесең,
Абайды оқы, ерінбе.
Адамдықты көздесең,
Жаттап, тоқы көңілге.
Қамшының сабындай
ғана қысқа өмірінде артына өшпес із, өлмес өсиет қалдырып кетуді
ақын сөзімен айтсақ:
Өлді деуге сыя ма, ойлаңдаршы,
Өлмейтұғын артына сөз қалдырған...
Қасиетті қара сөздерден ғибрат
алып қана қоймай, өмірлік нұсқау алдық. Қазақ сөзінің киесі қонған
бұл қара сөздер кез келгенімізге өмірлік бағыт-бағдар, ақыл
қосушы. Сондықтан, балалар, біз Абай атаны жадымызда
ұстаймыз.
|
Әр топ біріге отырып,берілген
тапсырманы өзара талқылап, топ алдында баяндайды(диалог немесе
көрініс көрсетуге болады.)
Топта өзара талқылап,ауызша
баяндайды.
|
Қорытынды
(10мин.)
|
Қорытындылау.
Міне «Ұлы дала перзентімін» атты сайыстан
сайыскерлерімізді анықтайтын кезге
жеттік. Алдағы уақытта тек білімнің биігінен көріне
беріңдер деген тілекпен сайыс сабағымызды
аяқтаймыз. Сайысқа
қатысқан оқушыларымызды мадақтап,
марапаттаймыз.
Сау
болыңыздар!
|
Карточка бойынша өз
қорытындыларын жасайды.
Тақырып бойынша алған
білімдерін қорытындылайды.
.
|