Материалдар / Ұлы дала табиғаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлы дала табиғаты

Материал туралы қысқаша түсінік
ұлы дала кереметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
5902
76 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы

1 – бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер

Бекітемін:

Мектеп: Қ.Күлетов атындағы № 92 орта мектебі

Күні: 11.09

Сынып: 7

Пәні: қазақ тілі

Қатысқандар саны: 13

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Ұлы дала табиғаты , 2 - сағаты.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.5.1. Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.( Ж5)

7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация , кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану ( ӘТН 2)


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тірек сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, жинақы мәтін жазады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтін үзінділеріндегі оқиғаны логикалық екпінмен айта алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сөйлеу тіліндегі интонация , кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша жинақы мәтін жазады.

Ойлау деңгейі

Қолдану , талдау

Бағалау критерийі

Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша жинақы мәтін жазады.

Сөйлеу тілінде интонация , кідіріс, логикалық екпінді қолданады..

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм, ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, ашықтық , құрмет, сын тұрғысынан ойлау, өз бетімен білім алу

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, 3- сынып


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Сөйлеу тіліндегі интонация , кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер: (пәнге арналған сөздік және терминология)

Табиғат - природа

Ұлы дала – великая степь

Мұхит – океан

Жауын –шашын – дождь

Ағаш – дерево

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Климаттық өзгерістердің түрлері, зардаптары, ғаламдық жылыну, жауын –шашын, экожүйе, шамдар, электр құралдары.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Ұлы дала дегенді қалай түсінесің?

  2. Қазақ халқы неге өзін «Ұлы дала перзентімін» деп атайды?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

«Тұмша» деген сөздің мағынасы неде?

Алдыңғы білім

«Климат пен табиғат»

(7- сынып, қазақ тілі)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Сабақтың басы

7 мин




















2 мин





2 мин








3 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату

«Шаттық шеңбері» әдісімен оқушылар ұлы дала табиғатының маңызы туралы айтады.

Топқа бөлу. Сынып оқушылары қоржындағы конфеттердің түсіне қарай ( таңдауы бойынша) топқа бөлінеді

ҚБ Мадақтау

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

  1. Ұлы дала дегенді қалай түсінесің?

  2. Қазақ халқы неге өзін «Ұлы дала перзентімін» деп атайды?

ҚБ Бармақ арқылы бағалау


Оқушылардың пікірін қорытындылай келе, жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


Сабақтың ортасы


28 мин

9 мин













5 мин









10 мин








4 мин



  1. Тапсырма Т/А

Тыңдалым арқылы өлеңді үнтаспадан тыңдап, негізгі мәліметтерді іріктейді.

  1. Тапсырма Т/А

Үнтаспадағы өлеңді тыңдап, қай сөздер бас әріппен жазылатынын айтады.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Сөздік жұмыс

«Тұмша» сөзінің мағынасын ашады.


Ж. Оқулықпен жұмыс.

4- тапсырмамен жұмыс. Мәтінді түсініп оқиды.

Жазылым. Климаттық өзгерістердің түрлерін диаграммаға түсіреді.

ҚБ Көңіл – күйді білдіретін смайликтер

Тілдік бағдар. Септік жалғау. Жай септеу мен тәуелді септеу

Оқушылар септік жалғау , жай септеу мен тәуелді септеу туралы ережемен танысады. Оқушылардың орындаған жұмыстарын қорытындылап, септік жалғау туралы ақпаратты толықтырамын.

Ж. Оқулықпен жұмыс

3- тапсырмамен жұмыс жүргізіледі.

  1. Өзің тұратын мекеннің суретін сал

  2. Соған сәйкес шағын мәтін құрастыр

  3. Септік жалғауларын орфографиялық нормаға сай жаз.

ҚБ Мадақтау


Кері байланыс.

«Соңғы сөз» әдісі.

Оқушылар бір –бірлеріне климаттық өзгерістер туралы түйінді сөздер айтады.


Сабақтың соңы

5 мин













3 мин

Рефлексия.

9- тапсырма «Шығу парағын » пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап бер.

  • Бүгін не үйрендің?

  • Септік жалғауларын дұрыс қолдандың ба?

  • Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

  • Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек?



2 мин

Үйге тапсырма.

  1. 8- тапсырма .

Ғаламтор материалдарын пайдаланып, әлемде болып жатқан климаттық өзгерістер туралы эссе жазады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!