ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының қатынастарының жолын анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,мадақтау медальдар

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Алдыңғы оқу

Наймандар, Керейлер , Жалайырлар


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Дерек көздері

Басталуы

5 минут


Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Түстер арқылы» топқа бөлінеді. Қоржынынның ішінен ұнаған түстерді алып, топқа бөлініп отырады.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Топқа бөлінген қағаздың ішінде жасырынған өлен шумақтарын оқушылар б ірге хормен бірге айтады»












Сабақтың барысы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасын тексеру , топқа бөлу

«Сұрақтарды ұстап ал» старатегиясы арқылы

  • Наймандар мен Керейттердің ерте тарихы?

  • Найман қанша тайпадан тұрды?

  • Найман мемлектіне қарсы одақтасқан мемлекеттер?





Жасырын ұшықтарды таңдау арқылы









Жаңа білім

10 минут








Берілген суретті өқушылар мазмұнын ашады.


«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,


топ ұстанымын жеткізеді.)


Бейнежазба арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.





http://lms.nci.kz/history/view?f=143&id=7&lang=kaz




https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo





Ортасы

10 минут







Білу және түсіну қолдану тәсілдері арқылы

АКТ-да берілген тапсырмаларды орындау.Жалпылама оқушыларға берілетін тапсырма

Балық сұйег әдісі, Салыстыру қолдану арқылы оқушыларға тапсырма беріледі.


ресурстар

Сергіту сәті

2 минут

«Мадақтау!»


Түрлі –түсті қағаздарды алып, оқушылар алған түске байланысты бір-біріне мадақтау айтады.


Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту


"Кима сұрақтар " тапсырмасы ..

1. Жібек жолы қайдан басталады?


2. Жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен ел?

3. ҰлыЖібек жолымен алғашқы сауда байланысы қашан жасалған?

4. Жібек жолының Жапониядағы сілемі?

5. Жібек жол арқылы таралған діндер?

6. Жібек жолының арқасында көп елге тараған әлі күнге базарларда сатылып жүрген өнім?


БББ кестесі

Білгенім

Білдім

Білгім келеді










Оқушылар сұрақтарға жауап береді



Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады.

Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2018
706
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі