|
Сабақтың тақырыбы: ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының қатынастарының жолын анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,мадақтау медальдар |
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Наймандар, Керейлер , Жалайырлар |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Дерек көздері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Түстер арқылы» топқа бөлінеді. Қоржынынның ішінен ұнаған түстерді алып, топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Топқа бөлінген қағаздың ішінде жасырынған өлен шумақтарын оқушылар б ірге хормен бірге айтады» |
|
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру ,
топқа бөлу «Сұрақтарды ұстап ал» старатегиясы арқылы
|
Жасырын ұшықтарды таңдау арқылы |
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Берілген суретті өқушылар
мазмұнын ашады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Бейнежазба арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. |
http://lms.nci.kz/history/view?f=143&id=7&lang=kaz https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo |
|||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Білу және түсіну қолдану тәсілдері арқылы АКТ-да берілген тапсырмаларды орындау.Жалпылама оқушыларға берілетін тапсырма Балық сұйег әдісі, Салыстыру қолдану арқылы оқушыларға тапсырма беріледі. |
ресурстар |
|||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мадақтау!» Түрлі –түсті қағаздарды алып, оқушылар алған түске байланысты бір-біріне мадақтау айтады. |
|
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорыту "Кима сұрақтар " тапсырмасы .. 1. Жібек жолы қайдан басталады? 2. Жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен ел? 3. ҰлыЖібек жолымен алғашқы сауда байланысы қашан жасалған? 4. Жібек жолының Жапониядағы сілемі? 5. Жібек жол арқылы таралған діндер? 6. Жібек жолының арқасында көп елге тараған әлі күнге базарларда сатылып жүрген өнім? БББ кестесі
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады. |
|||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
|
Сабақтың тақырыбы: ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының қатынастарының жолын анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,мадақтау медальдар |
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Наймандар, Керейлер , Жалайырлар |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Дерек көздері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Түстер арқылы» топқа бөлінеді. Қоржынынның ішінен ұнаған түстерді алып, топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Топқа бөлінген қағаздың ішінде жасырынған өлен шумақтарын оқушылар б ірге хормен бірге айтады» |
|
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру ,
топқа бөлу «Сұрақтарды ұстап ал» старатегиясы арқылы
|
Жасырын ұшықтарды таңдау арқылы |
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Берілген суретті өқушылар
мазмұнын ашады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Бейнежазба арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. |
http://lms.nci.kz/history/view?f=143&id=7&lang=kaz https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo |
|||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Білу және түсіну қолдану тәсілдері арқылы АКТ-да берілген тапсырмаларды орындау.Жалпылама оқушыларға берілетін тапсырма Балық сұйег әдісі, Салыстыру қолдану арқылы оқушыларға тапсырма беріледі. |
ресурстар |
|||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мадақтау!» Түрлі –түсті қағаздарды алып, оқушылар алған түске байланысты бір-біріне мадақтау айтады. |
|
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорыту "Кима сұрақтар " тапсырмасы .. 1. Жібек жолы қайдан басталады? 2. Жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен ел? 3. ҰлыЖібек жолымен алғашқы сауда байланысы қашан жасалған? 4. Жібек жолының Жапониядағы сілемі? 5. Жібек жол арқылы таралған діндер? 6. Жібек жолының арқасында көп елге тараған әлі күнге базарларда сатылып жүрген өнім? БББ кестесі
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады. |
|||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















