Сабақтың
тақырыбы
|
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы
және тарихи маңызы
|
Сілтеме
|
Жоспары: Оқулық-138-139 беттер
аралығы 23.04.2014жыл.
|
Жалпы
мақсаты
|
Танымдық: Ұлы Жібек
жолының қалыптасуы және тарихи маңызы туралы мәлімет
беру.
Эмоциялық:
Психологиялық жағымды орта қалыптастыру арқылы
олардың зейінін дамыту;
Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара
әрекеттестікте оқыту арқылы барлық оқушылардың бірдей оқу мен
оқыту
үдерісіне қатысуына ықпал
жасау;
|
Күтілетін
нәтиже
|
1.Ұлы Жібек жолының
қалыптасуы және тарихи маңызы туралы білетін болады. Бірлесіп жұмыс
жасайды.
2.Әлеуметтік өзара
әрекеттестікке белсенділігі артады, ойларын рәсімдеуге машықтанады,
оқудағы кедергілер жойылады, құзырлылық
қалыптасады.
3.Тақырып бойынша жаңа түсінік
қалыптасады, әлеуметтік өзара әрекеттесе жұмыс жасаудың
маңыздылығын түсінеді, салыстыруға, пікірлерін айқын тұжырымдауға
ықпалданады.
|
Негізгі
идеялар
|
«Мен тұжырымдамасы»,
ынтымақтастыққа оқу, өзін-өзі реттеу, СТОҮ, көшбасшылық және
педагогикалық бақылау.
|
Тапсырмалар
|
Топтық жұмыс
(Мәтінмен жұмыс, мәтінді оқу,
талдау)
Жұптық жұмыс
(берілген сұрақтарға жауап
беру)
Жеке жұмыс (тест тапсырмасын
орындау)
|
Көрнекілігі
|
Ежелгі Қазақстан
тарихы (оқулық), Қазақстан тарихы (әдістемелік құрал №6 2012 ж. 40-
бет,
№1 2014 ж 65-бет), АКТ
(ғаламтордан алынған мәліметтер), постерлер, тірек-сызбалар,
тапсырмалар.
|
Ойлау үрдісін жүзеге асыру
Іс-әрекеті
|
Жаттығулар
Тапсырма
№1.
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
Топқа бөлу. Сынып
оқушыларын өлең құрастыру арқылы 3-топқа
бөлу.
Мұғалім 3 топ
басшысын сыныптың
көмегімен сайлап
алады.
«Ұлы Жібек
жолы»
Фильфорд (жасырын сөз балық
қаңқасында жасырылған. Сол жасырылған сөз арқылы бүгінгі өтетін
сабақтың тақырыбын ашу
|
Топ басшылары өзіне
ұқсастығына қарай топтарын құрады. Әр топ көшбасшысы, хатшысы,
бақылаушысы, уақыт сақшысы, баяндаушысын сайлайды. Тақырыпты
баламалап аша түсенеді.
ы
л
Ж
б
к
ы
л
і
е
ж
Ұ
о
|
Тапсырма
№2.
|
Тақырып 3-ке бөлініп
беріледі. 3 топқа әр түсті 1 маркерден беріледі. 1-топ:
«қызыл»,
2 – топ: «жасыл», 3-топ:
«көк»
|
Мәтінді оқып, өзара шығып
топта талдайды. Постерге өз тапсырмаларын орындайды. 1 ғана түспен.
Баяндаушы баяндайды.
|
Тапсырма
№3.
|
Топтарға сағат
тілімен орын ауыстырып бірін-бірі тексеру
жүргізіледі.
1 топ-3 топқа, 3 топ
-2 топқа, 2 топ- 1 топқа
(Эдвард де Боно) «Алты ойлау
қалпағы» технологиясы арқылы
жүргізіледі.
|
Топтар орындарын ауыстырады,
басқа топ келіп ватманға басқа маркермен толтырады. Осылай әр топ
әр постерге толықтыру енгізілді. Соңында постерлер қорғалады.
Формативті бағалаудың түрі: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
|
Тапсырма №
4.
|
Жұптық жұмыс орындалады. Онда
балалар оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап
беріледі.
|
Оқушылар жазбаша жауап береді.
Оқып, талдайды. «Көш керуен» ойыны. (Түйені киіндіру әдісі арқылы
оқушылар жауабын стикерге жазып, түйе салынған плакатқа жабыстырады
).
|
Сергіту
сәті
|
«Тарихи домино»
ойныны
|
Оқушылар «Домино» ойыны
арқылы, берілген сөйлемнің ретінде тауып,
байланыстыру.
|
Тапсырма №
5.
|
Жеке тапсырмалар орындалады.
Тест тапсырмалары
орындалады.
|
3 топ мүшелері екеуден отырып,
берілген тапсырмалары жұп арқылы орындайды. Онда формативті
бағалаудың түрі топта өзін-өзі бағалау жүреді. ОүБ-2
ОүБ-1
|
Сабақ бойынша мұғалімінің
жазбалары
|
Мұғалім үш топқа
басшысын сыныптың көмегімен сайлап алады. Сынып оқушыларын өлеңнің
мағынасын құрастыру арқылы топқа бөлді. Әр топ көшбасшылық,
бақылаушы, баяндаушы, хатшы, уақыт сақшысын сайлады. Фильфорд
(жасырын сөз балық қаңқасында жасырылған. Сол жасырылған сөз арқылы
бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбын ашты. Тақырып үшке бөлініп
берілді, оқып, өзара шағын топта талдайды. Тақырып 3-ке бөлініп
беріледі. 3 топқа әр түсті 1 маркерден беріледі. (1-топ:
«қызыл»,
2 – топ: «жасыл», 3-топ:
«көк»). Постерге өз тапсырмаларын орындайды. Топтар сағат тілімен
орын ауыстырылып, келесі топтың жұмысын тексеріп толықтырады.
Осылай әр топ ватманға толықтыру енгізеді. Топтар өз жұмыстарын
қорғап, толықтыруларды саралайды. Сергіту сәті «Домино ойыны»
арқылы жүргізіледі. Әр топқа мұғалім сұрақтар тастайды. 1-жеңіл;
2-орташа; 3-күрделі (дарынды, талантты оқушыны анықтау мақсатында)
Топтарға бағалау парағы таратылады, мұғалім қорытынды бағасын
қояды.
|
Мұғалім сабақты бекіту үшін:
«Блиц-бақылау» әдісін пайдаланып, бір күндік парақшаларына «ия»,
«жоқ» деген жауаптарын
қайтарады
|
Жеке ойын, жұппен, топтық
жұмыстарда талқыланды. Оқушылар өз ойларын топ ішінде сыни түрде
айтады. Оқушы еркін ойларын
жеткізеді.
|
Бағалау
|
Топты бағалау
(ОүБ-2)
Жұпты бағалау
(ОүБ-1)
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бағдаршам арқылы
бағалау»
|
Рефлекция
|
Үйге
тапсырма
|
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы
және тарихи маңызы «Ұлы Жібек жолы» тақырыбында эссе
жазу
|
Кейінгі
тапсырма
|
Көшпелілердің киімдері, ат
әбзелдері, сауыт-саймандары мен
қару-жарақтары.
|