Материалдар / Ұлы жүздің Ресейге қосылуы

Ұлы жүздің Ресейге қосылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы жүз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
900
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№49 орта мектебі



Пән мұғалім : Махмет СалтанатҚазақстан тарихы



Тарих пәнінен сабақ жоспары сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы жұздің Ресейге қосылуы
Ауызша және жазбаша жұмыстарының көлемі мен мазмұны: Қолданылатын технологиялар:

Жаңа ұғымдар: Қазылар, ПриставАқмешіт бекінісі
Сынып:8 «А»көлемі әр деңгейге және бағдарламаға сәйкес келеді.Топтық жұмыс, СТО технологиясының стратегиялары ( сұрақ-жауап)Көрнекіліктер: Оқулық, интерактивті тақта, карта үлестірмелі қағаздар,түрлі түсті маркерлер


Күні:


05.12.2017 ж.






Сабақтың мақсаты: Білу: Ұлы жүз орналасу территориясы мен Ресей ипериясының орта азияны жаулап алу туралы білу. Түсіну: Ұлы жүз мекен еткен жерін нақты түсініп, картаға түсіру.Қолдану: Ұлы жүзді зерттеген тарихшылардың еңбектеріне сүйене отырып, проблемалық тапсырмаларды орындау.Талдау: Ұлы жүздің Ресеймен байланысын салыстыру кемшіліктері мен тиімділігін талдау.Жалпылау: Ұлы жүз біле отырып, қалалардан көп табылуын дәлелдерге сүйене отырып, қазіргі зерттеудегі қазба жұмыстың сапасын арттыру жолын ұсынады.Бағалау: тақырып бойынша алған біліміне сүйене отырып, мамандықтарының маңыздылығын түсініп, болашақта зерттеу оқытуды жорамалдау.Күтілетін нәтиже:Ұлы жүздің саяси тарихымен, мекен еткен жерлерімен танысып, Ресей империясының орта Азияны жаулап алуын түсінеді.









ТопМақсатыНәтиже



(А,В,С деңгей)



Ұлы жүздің орналасу территориясы және тарихшылардың зерттеулерімен танысып, Ұлы жүздің ресей империясына қосудың аяқталуын түсінеді. қазіргі зерттеудегі қазба жұмыстың сапасын арттыру жағдайларын айқындайды.



Ұлы жүзбен Ресей империясын байланысын салыстыра отырып, тарихшылардың Ұлы жүз туралы жазған еңбектерінің маңыздылығын қолданып түсінеді.















Сабақтың барысыКезеңнің мақсаты:Уақыты:Әдіс-тәсілдер:Мұғалімнің іс-әрекеттеріОқушылардың іс-әрекеттері
  • Ұйымдастыру кезеңі


  • Психологиялық дайындық
  • Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    3 мин.

    Оқушыларды түгендеу. Сыныпты 4 топқа (суреттер арқылы бөліну) бөліу.Сәлемдесу ( Әр топ жұппен тұрып бір-бірінің қолдарын ұстап, бастарын изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру, және мұғалімге сәлем беру.)Сабағымызды бастамас бұрын кейбір қағидаларды қайталайық. Басқаның пікірін сыйла Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме. Басқаның пікіріне құлақ сал Ойлағаныңды ортаға сал.

    Сондықтан сабаққа белсене қатысу керек.Сендерге мен әр оқушы жақсы нәтижеге жетсін деп тілектеспін! (топ басшысына бағалау парағын беріп, бағалауды түсіндіру)
    Мұғаліммен амандасып, 4 топқа бөлініп, отырады.

    Оқушылар бір-бірімен амандасып, сабаққа кіріседі.

    Топта жұмыс істеу ережелерін еске түсіреді.





  • Үй тапсырмасын тексеру


  • Үйге берілген тапсырмаларды орындалуын,оқушылардың бұрын алған білімдерін тексеру.5 мин«Тапсырмалар орындау»

    ауызша тапсырмалар.

    Әр топта 1-2 оқушының үй тапсырмасын тексеремін. Қалған оқушыларды осы оқушылар тексеріп шығады.Барлық топқа сұрақтар қою. Тапсырмалар

    1. Кенесары Қасымұлы ---топтастыру

    2.Көтерілістің себептері,мақсаты және қозғаушы күштері.

    3.Кенесары ата-тегі: Кенесары Қасымұлының арғы ата тегі -(Шыңғысхан , Жошы,Әз Жәнібек,ЕсімАбылай ( 30 ұлы, 40 қызы ) ҚасымКенесары)4. Қорытынды: Кенесары көтерілісі:Феодалдық топтардың Кенесарыны қолдамауыҚоқандықтардың тепкісіндегі қазақтарды азат ету.Бүкіл Қазақстанды қамтыған ұлт-азаттық қозғалысҚазақ өлкесіндегі ең ұзақ көтеріліс 10 жылға созылды



    Дәптерлерді ашып, үй тапсырмасын көрсетеді. 1-3 оқушы мазмұнын айтады .Қалған оқушылар сұрақтарға жауап береді.
  • Жаңа сабақ


  • Параграф бойынша берілген мәтінмен танысып, топ басшы сыныптастарына жеткізу.1-2 мин

















    14 мин (10 мин мәтінмен танысу)
    Сұрақ-жауап



























    «Бейнефильм»(Қазақстанды Ресей империясына қосудың аяқталуы туралы )



    Топтық жұмыс (оқулықпен жұмыс)
    Сөз құрастыру бойынша, сөздерге қарап, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау. 1-топқа (Жайық, Ертіс, Бұқтырма, Елек, Сырдария )2-топқа (Хиуа, Қоқан, Бұхар хандықтары)3-топқа (Верный, Қазалы, Ұзынағаш)4- топқа (Қазақстан, Ресей , Орта Азия)

    Ұлы жүзде- ХІХғ 20-жж басы кезінде Ұлы жүздің аумағында біртұтас хан билігі қалмады.

    Бүгінгі сабақтың тақырыбымыз - Ұлы жүздің Ресейге қосылуыМақсатымыз – Қазақстан аумағындағы жүздердің Ресей қарамағына кіру алғышарттары мен себептері, патша өкіметінің отарлық саясаты барысындағы саяси оқиғаларды, Ресейге қосылудың салдарлары мен тәуелсіздік жолындағы күрескерлер туралы қолда бар құжаттарды, тарихи зерттеулерді пайдалана отырып, тереңірек түсінік беру;

    Не түсіндіңдер?

    Топтарға тақырыптың жаңа ұғымдарын тарату.Тақырыпқа қысқаша мәлімет беру. Толық ақпарат алу үшін сендер оқулықпен жұмыс істейсіңдер. § 22-23, 113 -119б.

    І тобы1. Ресейдің Ұлы жүзді қосып алуына түрткі болған жағдайлар2.Ұлы жүз қазақтары бір бөлігінің Ресейдің қол астына өтуді қабыл алу себептері ІІ тобы3. Ұлы жүзде Ресей ықпалының артуы4. Қоқанға қарсы әскери науқанның басталуыІІІ тобы5.Сырдария әскери шебінің құрылуы6. Ресейдің Орта Азия мемлекеттері аумағында соғыс қимылдарының одан әрі жалғастыруыIV тобы7. Ресей империясының Қазақстанды отар етіп басып алуының салдарлары топ өз жұмысын плакаттарға түсіріп, қорғайдыОқушылардың жауаптардын қажет болса толықтыру.Айтылған ақпараттар бойынша қорытынды жасап кету.

    Сұраққа жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын ұсынады.



















    Бейнефильмде түсінгендерін айтады.





    Оқушылар мәтінді оқып, постер құрайды. (кесте, сызбанұсқа, т.б. түрінде)



    Тақырыпты қорғайды.
  • Сергіту сәті




  • 2 мин

    ,, Кел билейік бәріміз,, Оқушылар бірге



  • Сабақты бекіту


  • Осы сабақта алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, меңгеру. 7 минКартамен жұмыс











    «Жылдар сөйлейді»
    І. Әр топқа тапсырма . Бекіністерді кескін картаға түсіру1-топқа (Жайық, Ертіс, Бұқтырма, Елек, Сырдария )2-топқа (Хиуа, Қоқан, Бұхар хандықт-ы, Тоқмақ, пішпек)3-топқа (Верный, Ұзынағаш, Қазалы Райым бекінісі )4- топқа (Аягөз, Қапал, Ұлытау, Александровски)

    ІІ. Тапсырма.1-топ- 1848, 1854, 1859, 1860, 1860ж қазанда, 2-топ- 1864, 1865,1833,1834,3-топ- 1847,1848, 1853,1866, 4- топ- 1873, 1865, 1867, 1867

    Оқушылар жауабын қағазға жазып, бір оқушы бұны жинақтап айтады.







    Берілген тапсырмаларды орындайды.
  • Рефлексия


  • Оқушының өз-өзіне баға беру және қажеттілігін анықтау.1 мин

    Стикерге өз атыңды жазып, «Бағдаршамға» орналастырыңдар.
  • Тақырыпты түсіндім, басқа оқушыларға көмек бере аламын. ( Жасыл түс )
  • Тақырыпты толық түсінген жоқпын, маған көмек керек. ( Сары түс )
  • Тақырыпты түсінген жоқпын. Тақырып өте қиын болды. (Қызыл түс)
  • Стикерді жапсырады.«Бағдаршамға»
  • Бағалау


  • Әділ бағаларды қою.5 мин

    Бағаларды түсіндіріп қорытындылау.

  • Үйге тапсырма
  • Деңгейлік тапсырмаларды беру.1 мин

    § 21-23 оқу.
  • Кескін картаға «Ұлы жүз аумағын түсіру» (Қызыл)
  • 117б 5-сұраққа жауа беру (сары)
  • 117б тест тапсырманы орындау ( жасыл)




  • Күнделіктерге үй тапсырмасын жазып алады.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ