Ұлы жүздің Ресейге қосылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы жүздің Ресейге қосылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы жүз
Материалдың қысқаша нұсқасы

49 орта мектебі



Пән мұғалім : Махмет Салтанат

Қазақстан тарихы



Тарих пәнінен сабақ жоспары

сабақ


Сабақтың тақырыбы:


Ұлы жұздің Ресейге қосылуы

Ауызша және жазбаша жұмыстарының көлемі мен мазмұны:

Қолданылатын технологиялар:


Жаңа ұғымдар:

Қазылар, Пристав

Ақмешіт бекінісі

Сынып:

8 «А»

көлемі әр деңгейге және бағдарламаға сәйкес келеді.

Топтық жұмыс, СТО технологиясының стратегиялары

( сұрақ-жауап)

Көрнекіліктер: Оқулық, интерактивті тақта, карта үлестірмелі қағаздар,түрлі түсті маркерлер


Күні:


05.12.2017 ж.




Сабақтың мақсаты:

Білу: Ұлы жүз орналасу территориясы мен Ресей ипериясының орта азияны жаулап алу туралы білу.

Түсіну: Ұлы жүз мекен еткен жерін нақты түсініп, картаға түсіру.

Қолдану: Ұлы жүзді зерттеген тарихшылардың еңбектеріне сүйене отырып, проблемалық тапсырмаларды орындау.

Талдау: Ұлы жүздің Ресеймен байланысын салыстыру кемшіліктері мен тиімділігін талдау.

Жалпылау: Ұлы жүз біле отырып, қалалардан көп табылуын дәлелдерге сүйене отырып, қазіргі зерттеудегі қазба жұмыстың сапасын арттыру жолын ұсынады.

Бағалау: тақырып бойынша алған біліміне сүйене отырып, мамандықтарының маңыздылығын түсініп, болашақта зерттеу оқытуды жорамалдау.

Күтілетін нәтиже:

Ұлы жүздің саяси тарихымен, мекен еткен жерлерімен танысып, Ресей империясының орта Азияны жаулап алуын түсінеді.






Топ

Мақсаты

Нәтиже



(А,В,С деңгей)



Ұлы жүздің орналасу территориясы және тарихшылардың зерттеулерімен танысып, Ұлы жүздің ресей империясына қосудың аяқталуын түсінеді. қазіргі зерттеудегі қазба жұмыстың сапасын арттыру жағдайларын айқындайды.



Ұлы жүзбен Ресей империясын байланысын салыстыра отырып, тарихшылардың Ұлы жүз туралы жазған еңбектерінің маңыздылығын қолданып түсінеді.









Сабақтың барысы

Кезеңнің мақсаты:

Уақыты:

Әдіс-тәсілдер:

Мұғалімнің іс-әрекеттері

Оқушылардың

іс-әрекеттері

  1. Ұйымдастыру кезеңі


  1. Психологиялық дайындық

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


3 мин.


Оқушыларды түгендеу.

Сыныпты 4 топқа (суреттер арқылы бөліну) бөліу.

Сәлемдесу

( Әр топ жұппен тұрып бір-бірінің қолдарын ұстап, бастарын изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру, және мұғалімге сәлем беру.)

Сабағымызды бастамас бұрын кейбір қағидаларды қайталайық.

Басқаның пікірін сыйла

Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме.

Басқаның пікіріне құлақ сал

Ойлағаныңды ортаға сал.


Сондықтан сабаққа белсене қатысу керек.

Сендерге мен әр оқушы жақсы нәтижеге жетсін деп тілектеспін! (топ басшысына бағалау парағын беріп,

бағалауды түсіндіру)

Мұғаліммен амандасып, 4 топқа бөлініп, отырады.


Оқушылар бір-бірімен амандасып, сабаққа кіріседі.


Топта жұмыс істеу ережелерін еске түсіреді.




  1. Үй тапсырмасын тексеру


Үйге берілген тапсырмаларды орындалуын,

оқушылардың

бұрын алған білімдерін тексеру.

5 мин

«Тапсырмалар орындау»


ауызша тапсырмалар.


Әр топта 1-2 оқушының үй тапсырмасын тексеремін. Қалған оқушыларды осы оқушылар тексеріп шығады.

Барлық топқа сұрақтар қою. Тапсырмалар


1. Кенесары Қасымұлы ---топтастыру

1802-1847жж.

сұлтан

1837-1847 жж

Хан

1841ж

Қолбасшы

саясат

кер

батыр


2.Көтерілістің себептері,мақсаты және қозғаушы күштері.

Көтерілістің себебі:


-Кіші жүз бен орта жүзде хандық биліктің жойылуы

-Әскери бекіністердің салынуы. Алым -салық көбейтілді

-Патша отрядтарының қазақ ауылдарына шабуылдары

Көтерілісшілердің

мақсаты:

Өз жерлерін қайтарып алу Окруктерді тарату.

Алым-салықтарды жою

Қозғаушы күштер:


Үш жүз шаруалары, 80 сұлтан,старшын,

би, атақты батырлар жетекшілік етті

Ұлттық құрамы.


Қазақ, орыс, башқұрт, өзбек, қарақалпақ, түрікмен және поляктар


3.Кенесары ата-тегі: Кенесары Қасымұлының арғы ата тегі -

(Шыңғысхан , Жошы,Әз Жәнібек,ЕсімАбылай ( 30 ұлы, 40 қызы ) ҚасымКенесары)

4. Қорытынды: Кенесары көтерілісі:

Феодалдық топтардың Кенесарыны қолдамауы

Қоқандықтардың тепкісіндегі қазақтарды азат ету.

Бүкіл Қазақстанды қамтыған ұлт-азаттық қозғалыс

Қазақ өлкесіндегі ең ұзақ көтеріліс 10 жылға созылды



Дәптерлерді ашып, үй тапсырмасын көрсетеді. 1-3 оқушы мазмұнын айтады .

Қалған оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  1. Жаңа сабақ


Параграф бойынша берілген мәтінмен танысып, топ басшы сыныптастарына жеткізу.

1-2 мин










14 мин

(10 мин мәтінмен танысу)

Сұрақ-жауап















«Бейнефильм»

(Қазақстанды Ресей империясына қосудың аяқталуы туралы )



Топтық жұмыс (оқулықпен жұмыс)

Сөз құрастыру бойынша, сөздерге қарап, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау.

1-топқа (Жайық, Ертіс, Бұқтырма, Елек, Сырдария )

2-топқа (Хиуа, Қоқан, Бұхар хандықтары)

3-топқа (Верный, Қазалы, Ұзынағаш)

4- топқа (Қазақстан, Ресей , Орта Азия)


Ұлы жүзде- ХІХғ 20-жж басы кезінде Ұлы жүздің аумағында біртұтас хан билігі қалмады.


Бүгінгі сабақтың тақырыбымыз - Ұлы жүздің Ресейге қосылуы

Мақсатымыз – Қазақстан аумағындағы жүздердің Ресей қарамағына кіру алғышарттары мен себептері, патша өкіметінің отарлық саясаты барысындағы саяси оқиғаларды, Ресейге қосылудың салдарлары мен тәуелсіздік жолындағы күрескерлер туралы қолда бар құжаттарды, тарихи зерттеулерді пайдалана отырып, тереңірек түсінік беру;


Shape1 Не түсіндіңдер?


Топтарға тақырыптың жаңа ұғымдарын тарату.

Тақырыпқа қысқаша мәлімет беру. Толық ақпарат алу үшін сендер оқулықпен жұмыс істейсіңдер. § 22-23, 113 -119б.


І тобы

1. Ресейдің Ұлы жүзді қосып алуына түрткі болған жағдайлар

2.Ұлы жүз қазақтары бір бөлігінің Ресейдің қол астына өтуді қабыл алу себептері

ІІ тобы

3. Ұлы жүзде Ресей ықпалының артуы

4. Қоқанға қарсы әскери науқанның басталуы

ІІІ тобы

5.Сырдария әскери шебінің құрылуы

6. Ресейдің Орта Азия мемлекеттері аумағында соғыс қимылдарының одан әрі жалғастыруы

IV тобы

7. Ресей империясының Қазақстанды отар етіп басып алуының салдарлары

топ өз жұмысын плакаттарға түсіріп, қорғайды

Оқушылардың жауаптардын қажет болса толықтыру.

Айтылған ақпараттар бойынша қорытынды жасап кету.


Сұраққа жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын ұсынады.











Бейнефильмде түсінгендерін айтады.




Оқушылар мәтінді оқып, постер құрайды. (кесте, сызбанұсқа, т.б. түрінде)



Тақырыпты қорғайды.

  1. Сергіту сәті



2 мин


,, Кел билейік бәріміз,,

Оқушылар бірге



  1. Сабақты бекіту


Осы сабақта алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, меңгеру.

7 мин

Картамен жұмыс







«Жылдар сөйлейді»

І. Әр топқа тапсырма .

Бекіністерді кескін картаға түсіру

1-топқа (Жайық, Ертіс, Бұқтырма, Елек, Сырдария )

2-топқа (Хиуа, Қоқан, Бұхар хандықт-ы, Тоқмақ, пішпек)

3-топқа (Верный, Ұзынағаш, Қазалы Райым бекінісі )

4- топқа (Аягөз, Қапал, Ұлытау, Александровски)


ІІ. Тапсырма.

1-топ- 1848, 1854, 1859, 1860, 1860ж қазанда,

2-топ- 1864, 1865,1833,1834,

3-топ- 1847,1848, 1853,1866,

4- топ- 1873, 1865, 1867, 1867


Оқушылар жауабын қағазға жазып, бір оқушы бұны жинақтап айтады.





Берілген тапсырмаларды орындайды.

  1. Рефлексия


Оқушының өз-өзіне баға беру және қажеттілігін анықтау.

1 мин


Стикерге өз атыңды жазып, «Бағдаршамға» орналастырыңдар.

  1. Тақырыпты түсіндім, басқа оқушыларға көмек бере аламын. ( Жасыл түс )

  2. Тақырыпты толық түсінген жоқпын, маған көмек керек. ( Сары түс )

  3. Тақырыпты түсінген жоқпын. Тақырып өте қиын болды. (Қызыл түс)

Стикерді жапсырады.

«Бағдаршамға»

  1. Бағалау


Әділ бағаларды қою.

5 мин


Бағаларды түсіндіріп қорытындылау.


  1. Үйге тапсырма

Деңгейлік тапсырмаларды беру.

1 мин


§ 21-23 оқу.

  1. Кескін картаға «Ұлы жүз аумағын түсіру» (Қызыл)

  2. 117б 5-сұраққа жауа беру (сары)

  3. 117б тест тапсырманы орындау ( жасыл)



Күнделіктерге үй тапсырмасын жазып алады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1008
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі