Сабақтың басы 5
мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі;
Оқушылармен
сәлемдесу,түгендеу.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
.
ЕҚБ қажеттілігі бар (есту қабілеті бұзылған) оқушының
алдыңғы қатарға отыруын қадағалау
.
Үй тапсырмасы тексеру
сұрақтары:
Ғұн мемлекетінің негізін
қалаушы кім?
Ғұн тайпалары орналасқан
территориясы қандай?
Неліктен дунху тайпасы
басшысы Мөдеге елші жіберді?
БЫМ: Оқушыларға тақтада бейнесурет
көрсетіліп, ынталандырушы сұрақтар
қойылады.
-
Суретте не
бейнеленген?
-
Бұл не үшін салынған деп
ойлайсың?
-
Бұны кімдер салған деп
ойлайсың?
-
Бүгінгі тақырбымыз не
туралы болмақ деп ойлайсыздар?
Оқушыларды жаңа сабақтың
тақырыбы және мақсатымен танысады.
|
Оқушылар бір- біріне
тілектер айтып, көңіл күйлерін көтереді .
ЕҚБқажеттілігі бар оқушы мұғалімнің қадағалауымен
алдыңғы қатарға отырады
.
Оқушылар үй тапсырмасына
арналған сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар берілген
бейнесуретке қатысты қойылған сұрақтарға өз жуаптарын беріп,
сабақтың тақырыбын болжамдайы.
|
Мұғалім тарапынан
мадақтау жүргізіледі
|
|
Сабақтың ортасы 35
мин
|
Оқушыларды геометриялық
фигуралар бейнеленген қағаздар арқылы топқа
бөлінеді.
І – топ:
Ғұндар
ІІ – топ:
Үйсіндер
ІІІ – топ:
Қаңлылар
Б. Оқушыларға «Ұлы Қытай қорғаны» туралы қысқа
метраждыбейнефильм көрсетіледі. Оқушылар
«Эйлер»
әдісі арқылы жұптарымен
берілген тапсырманы талқылап, орындайды.
ЕҚБ қажеттілігі бар оқушының тапсырманы толтық
түсінгендігін сабақтың өн бойында қадағалау, қайталап сұрап,
нақтылап айту арқылы қолдау көрсету
.
1-Тапсырма:
«Эйлер»әдісі Кім? Неге? Не? Қашан?
Қайда?
Дескриптор:
Ұлы Қытай қорғанын кімдер салғанын
жазады.
Ұлы Қытай қорғанын салуының себебін
жазады.
Ұлы Қытай қорғанын салуға не әсер еткенін
жазады.
Ұлы Қытай қорғаны қайда орналасқанын
жазады.
Ұлы Қытай қорғанының қашан салынғанын
жазады.
Б.Топтық
жұмыс. Топтарға мәтіндер
беріледі, топта талқылап, «ДЖИГСО» әдісі арқылы топтар бір-біріне
түсіндіреді.
І
– топ: Ғұн және Қытай қатынасы.
ІІ – топ: Ғұн және Үйсін
қарым-қатынасы.
ІІІ – топ: Ғұн және Қаңлы
қарым-қатынасы.
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Органайзер»
әдісі арқылы кесте
толтырады.
Ғұн-қытай
қарым-қатынасы
|
Ғұн-қаңлы
қарым-қатынасы
|
Ғұн-үйсін
қарым-қатынасы
|
|
|
|
Дескриптор:
Ғұндар мен қытай қарым-қатынасын сипаттап
жазады;
Ғұндар мен қытай қарым-қатынасын сипаттап
жазады;
Ғұндар мен қытай қарым-қатынасын сипаттап
жазады;
Оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескеру үшін қосымаша
сұрақтар қажеттілігне қарай ұсынылады
В деңгей
Ғұн өркениетінің ерекшелігі
қандай?
С деңгей
Ғұндар Орталық Азия мен Еуропа тарихында қандай орын
алады?
3- тапсырмасы. Жұптық жұмыс. «Триада»
кестесі.
Себептері:
1
-
2
-
|
Ұлы Қытай қорғанының
салынуы
|
Салдары:
1
–
2
-
|
Дескриптор:
Ұлы Қытай қорғаны салыну 1 себебін
көрсетеді;
Ұлы Қытай қорғаны салынуының 1-2 салдарын
анықтайды;
|
Оқушылар таңдалған фигуралар арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Ұлы Қытай туралы бейнефильм көріп, жұпта талқылап, кестені
толтырады.
Оқушылар мәтінді оқып, топта талқылайды және топтар
бір-біріне түсіндіреді.
Берілген кестені толтырады.
ЕҚБқажеттілігі бар оқушының
жауабын толық тыңдау үшін уақытты шектемеу арқылы қолдау
көрсету.
Қажет болған жағдайда оқушылардың жеке мүмүкіндіктерін
қанағаттандыру үшін қосымша сұрақтар
қойылдаы.
|
Жұптар бірін-бірі бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
Мұғалімнің кері байланыс арқылы кері байланыс
жүреді.
|
Қима
қағаздар
https://www.youtube.com/watch?v=cxVdoSmoz6w
|