Ұлыбритания

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлыбритания

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: №129

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Айтумаев А.Т

Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар

саны:


Сабақ тақырыбы:

Ұлыбритания


Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сіл-теме)



Сабақ мақсаттары

Сабақ мақсаттарын анықтап алыңыз. Олар оқу

мақсаттарымен (ОМ) бірдей болуы немесе ОМ ұзақ

мерзімді сипатта болса, нақты осы сабаққа бейімдел-ген болуы мүмкін (ОМ қол жеткізу үшін бірнеше сабақ

қажет болған жағдайда)

Жетістік критерийлері


Формативті (қалыптастырушы) бағалау (ФБ) бойын-ша мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулықтар

құжатынан таңдап алынған ОМ үшін жетістік кри-терийлерін көшіріп алыңыз.

ФБ үшін таңдап алынбаған ОМ үшін жетістік крите-рилерін өзіңіз құрастырыңыз.

Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын

қоса анықтаңыз

Пәнге тән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:



Құндылықтарды дарыту


Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған

кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен

ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарды

көрсетіңіз.

Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге

асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын

сипаттау).


Пәнаралық байланыстар

Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен

талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз.

Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырыла-тынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн

арқылы)

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамы-та алатынын көрсетіңіз

Бастапқы білім

Оқушылар бастапқыдан нені біледі немесе осы сабақ

алдында олар нені білуі керек? (негізгі ұғымдар,

фактілер, формулалар, терориялар)

Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз?

Сабақ барысы

Сабақтың жо-спарланған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін көңіл бөлу қажет


Сабақтың ортасы


Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалы-птастыру мен дағдыларды дамытуға бағыт-талған іс-әрекет.

Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және

өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, пробле-малық жағдаяттарды шешу арқылы оқушы-лардың бойында білім мен дағдылар қалыпта-сады және дамиды


Сабақтың соңы


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныпта-старының жұмысын белгілі бір критерийлер

бойынша бағалай алады


Саралау – оқушыларға қалай

көбірек қолдау көрсетуді жо-спарлайсыз? Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап

отырсыз?


Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?




Денсаулық және

қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы

Саралау іріктелген тапсырма-лар, нақты бір оқушыдан

күтілетін нәтижелер,

оқушыға дербес қолдау көрсе-ту, оқу материалдары мен ре-сурстарын оқушылардың жеке

қабілеттерін есепке ала оты-рып іріктеу (Гарднердің

жиындық зият теориясы)

түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды

пайдалануды есепке ала оты-рып, сабақтың кез-келген

кезеңінде қолданыла алады



Денсаулық сақтау техно-логиялары.

Сергіту сәттері мен бел-сенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданыла-тын Қауіпсіздік техни-касы ережелерінің

тармақтары

Сабақ бойынша ре-флексия



Сабақ

мақсаттары/оқу

мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық

кезеңдері сақталды

ма?





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойла-ныңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?


Оқу ісінің меңгерушісі:








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.10.2020
461
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі