Материалдар / Ұлыбритания мен Қазақстанның жасөспірімдердің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлыбритания мен Қазақстанның жасөспірімдердің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлыбритания мен Қазақстанның жасөспірімдердің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы толық мәлімет берген. Екі елдің жасөспірімдерінің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы бар екеніне көз жеткізген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
758
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ӨСКЕМЕН ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ

ӨСКЕМЕН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «Қ. НҰРҒАЛИЕВ АТЫНДАҒЫ №43 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІ» КММ








Тақырыбы: «Ұлыбритания мен Қазақстанның жасөспірімдердің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы»










Орындаған:

ӨҚӘ «Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ

ағылшын тілі пәні мұғалімі

Аманова Нәслизат Маратқызы











Өскемен, 2020

АНДАТПА


Ғылыми жобада Ұлыбритания мен Қазақстанның жасөспірімдердің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы толық мәлімет берген. Екі елдің жасөспірімдерінің арасындағы ұқсастығы мен айырмашылығы бар екеніне көз жеткізген.

Зерттеу жұмысының мақсаты: Ұлыбритания мен Қазақстандағы жасөспірімдер арасындағы бірқатар ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау.

Зерттеу жұмысының міндеттері:

- жасөспірімдердің өмірін зерттеу;

- Ұлыбритания мен Қазақстандағы жасөспірімдер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау;

- екі елдің жасөспіірімдердің қызығушылықтарына деген көзқарасын анықтау.

Зерттеу жұмысының өзектілігі: екі елдің жасөспірімдерін салыстыру мен олардың арасындағы айырмашылықтарды анықтауда пайда болды.

Зерттеу жүйесі: Ұлыбританиядағы және Қазақстандағы жасөспірімдердің әдеттері, қызығушылықтары мен хоббилерінде, оқуға және болашақ өміріне көзқарастарында көптеген ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеу

Зерттеу жаңалығы: Ұлыбритания мен Қазақстандағы жасөспірімдер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды практикалық тұрғыдан зерттеуге негізделген. Бұл жұмыс екі елдің жасөспірімдердің қызығушылығын, оқуға деген көзқарасын табуға көмектесу мақсатында жасалды.

Ғылыми жобаның құрылымы кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды, әдебиеттер тізіміннен және қосымшадан тұрады.














АННОТАЦИЯ


Исследовательский проект предоставляет подробную информацию о сходствах и различиях между подростками в Великобритании и Казахстане. Он был убежден, что между подростками двух стран есть сходства и различия.

Цель исследовательской работы: выявить ряд сходств и различий между подростками Великобритании и Казахстана.

Задачи исследовательской работы:

- изучение жизни подростков;

- Выявить сходства и различия между подростками в Великобритании и Казахстане;

- определить отношение двух стран к интересам подростков.

Актуальность исследовательской работы: оно проявилось при сравнении подростков двух стран и выявлении различий между ними.

Система исследования: изучение многих сходств и различий в привычках, интересах и хобби, отношении к обучению и будущей жизни подростков в Великобритании и Казахстане.

Новизна исследовательской работы: оно основано на практическом изучении сходства и различий между подростками в Великобритании и Казахстане. Эта работа была проделана, чтобы помочь обеим странам определить интересы и отношение молодых людей к учебе.

Структура исследовательского проекта состоит из введения, основной части, заключения, библиографии и приложения.
















RESUME


The research project provides detailed information on the similarities and differences between teenagers in the UK and Kazakhstan. He was convinced that there are similarities and differences between the teenagers of the two countries.

The purpose of the research work: to identify a number of similarities and differences between adolescents in the UK and Kazakhstan.

The objectives of the research work:

- studying the life of teenagers;

- Identify the similarities and differences between adolescents in the UK and Kazakhstan;

- to determine the attitude of the two countries to the interests of teenagers.

The relevance of the research work: it manifested itself when comparing adolescents from two countries and identifying the differences between them.

The system of the research work: the study of many similarities and differences in habits, interests and hobbies, attitudes towards learning and the future life of adolescents in the UK and Kazakhstan.

The novelty of the research work: it is based on a practical study of the similarities and differences between adolescents in the UK and Kazakhstan. This work was done to help both countries define the interests and attitudes of young people towards learning.

The structure of the research project consists of an introduction, main sections, conclusion, list of references and an appendix.




















Мазмұны




























КІРІСПЕ


Әлем жаңа мыңжылдықтың қарсаңында тұр. Жаңа заманауи технологияларға қарамастан, жалпы компьютерлендіруге адам әлі де басшылық етеді. Жаңа ғасырдағы барлық нәрсе оған байланысты болады, қазір бала, ХХІ ғасырдың адамы. Осының салдарынан көп жағдайда мұғалімнің, ата-аналардың жұмысына байланысты, ертең мемлекетті кім басқарады, ғылымның бастауында болады, мәдениетті оның қоғамдағы шынайы орнына шығарады.

Бүгінгі күні біз осы дағдарыстың көптеген белгілерін байқай аламыз, және оның бір жағы - ұрпақаралық қатынастар дағдарысы. Балалар мен жасөспірімдер біздің өміріміздің жалғандығын өте қатты сезінеді және бұған ащылықпен, үлкендерге сенбеушілікпен және сенімсіздікпен, суррогат мәдениетке енуге (рокерлер, панк, балалар қылмысы) жауап береді.

Дамыған шет елдерде мектеп біртіндеп жаппай қылмыс жасайтын орынға айналуда: құрдастарын ату, жасөспірімдерді ұрып-соғу және олардан ақша алу. Біртіндеп осы жағымсыз құбылыстардың кейбір көріністері Қазақстанда да пайда бола бастайды.

Жасөспірім болу оңай емес. Жасөспірім жеке тұлғаның алдында тұрған ең маңызды міндеттерді шешуге мәжбүр. Мен және менің өмірім. Мен және басқа адамдар. Мен және мені қоршаған бүкіл әлем. Жасөспірім осы қатынастардың бәрімен айналысуы керек, өзін және осы өмірде өз орнын табуы керек, өзінің мінсіздігі мен өмір сүру қабілетін сезінуі керек. Үлкенді-кішілі көптеген қиындықтарды ол осы жолда еңсеруге мәжбүр, көбіне жалғыз қалады, жақын адамдардың қолдауынсыз.

Жасөспірім болу көбінесе өте қауіпті, бұл өмір сүруге және өлуге деген ұмтылыс, біреу болуға немесе одан бас тартуға деген ұмтылыс арасындағы тепе-теңдік.

Сонымен, жасөспірім - бұл баладан ересек, дербес тұлғаға айналудың өткір кезеңін бастан кешіп жатқан тұлға. Әр бала өзінше талантты, бірақ оған өзін табуға, қабілеттерін ашуға, өзін-өзі орындауға көмек қажет. Әр ересек адамның алдында мақсаты бар - баланың бойындағы бар жақсылықты көру, байқау, жіберіп алмау және шығармашылық қабілетін дамыту арқылы өзін-өзі жетілдіруге серпін беру. Сонымен бірге, бұл шығармашылықтың жан тереңінен шыққан шынайы екендігіне ерекше назар аударылады.


Зерттеу жұмысының мақсаты: Ұлыбритания мен Қазақстандағы жасөспірімдер арасындағы бірқатар ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау.


Зерттеу жұмысының міндеттері:

- жасөспірімдердің өмірін зерттеу;

- Ұлыбритания мен Қазақстандағы жасөспірімдер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау;

- екі елдің жасөспіірімдердің қызығушылықтарына деген көзқарасын анықтау.


Зерттеу жұмысының өзектілігі: екі елдің жасөспірімдерін салыстыру мен олардың арасындағы айырмашылықтарды анықтауда пайда болды.


Зерттеу жүйесі: Ұлыбританиядағы және Қазақстандағы жасөспірімдердің әдеттері, қызығушылықтары мен хоббилерінде, оқуға және болашақ өміріне көзқарастарында көптеген ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеу


Зерттеу пәні: этномәдениеттану, өлкетану, тарих


Зерттеу әдістері: іздену, зерттеу, баяндау, талдау, бақылау, жүйелеу, салыстыру, тәжірбие жасау, ой қорыту.


Зерттеу жаңалығы: Ұлыбритания мен Қазақстандағы жасөспірімдер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды практикалық тұрғыдан зерттеуге негізделген. Бұл жұмыс екі елдің жасөспірімдердің қызығушылығын, оқуға деген көзқарасын табуға көмектесу мақсатында жасалды.





















Негізгі бөлім

Ұлыбритания мен Қазақстан жасөспірімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары.

18 жасқа толғаннан кейін жастар құқықтарын алады, және олармен бірге ересектердің міндеттерін. Бұған дейін британдық және қазақстандық жасөспірімдер де, бүкіл әлемдегі құрдастары сияқты, өсу кезеңінен өтеді. Жасөспірімдер ересек болып, тәуелсіздікке ие болған сайын, олардың ата-аналарынан өзгеше құндылықтар қалыптаса бастайды. Британдық жасөспірімдерге достары, бұқаралық ақпарат құралдары (газет, журнал, теледидар және т.б.) уағыздайтын құндылықтар әсер ете. Осы жаста жастар қоғамдық өмірге араласа бастайды, спортқа немесе шіркеуге қатысады, сонымен қатар көп уақытты достарымен, ал отбасымен аз уақыт өткізеді. Ұлыбританиядағы миллиондаған қыздар мен ұлдар болашақ өміріне әртүрлі және қызықты тәсілдермен және нәрселермен дайындалады, айналысады. Көптеген жасөспірімдер колледжге түсу емтихандарына дайындалады немесе сабақтан кейін, сенбі мен жексенбі күндері бірнеше сағат жұмыс істейді.

Қазақстан шынымен де дарынды, сезімдерге және ойларға толы адамдардың елі. Интернетте және баспасөз беттерінде, өз еңбектерін жариялаған жастардың жүздеген есімдерін кездестіруге болады. Олардың арасында - көптеген шеберлер. Менің ойымша, біз жастарға өздерін көрсетуге мүмкіндік беру үшін көбірек конкурстар өткізуіміз керек сияқты. Қазақстанда біреу болу үшін күшті мінезге ие болу керек және желдің әсерінен бүгілмеу керек. Сондықтан жасөспірімдер барлық мүмкіндікті пайдалануға тырысады. Конкурс бұған мысал бола алады. Адамдардың өз жұмыстарын жүлде алу үшін жіберуі екіталай - бұл «өздерін дәлелдеуге» деген ұмтылыс. Егер бірдеңе шықса ше? Және бұл шығады. Көпшілігінде бар. Өз мақсаттарына жетуді шынымен қалайтындар үшін. Сол мақалдағыдай: «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей». Қарапайым шындық.


Киім стилі.

Қазіргі кезде жасөспірімдерге күн көру оңай емес. Бұл сөз қаншалықты қарапайым болса да және көпшілік арасында қаншалықты жиі жарқырап тұрса да, бұл шындық. Барлық адамдар, бұл жағдайда жасөспірімдер, біздің әлемде әртүрлі. Барлығымыздың екі көзіміз, бір мұрнымыз бар, бірақ бәрібір басқашамыз. Айырмашылықтарды тек сыртқы келбетте ғана емес, киім стилінен де табуға болады. Біздің жасымызда барлығы өзін көрсетуге, жеке тұлға болуға тырысады, біз оны көбіне киіммен көрсетеміз.

2020 жылы көптеген жасөспірімдер мына сәндерге көңіл бөлді:

1) Ағымдағы палитра

Көптеген жасөспірімдер өздеріне жарқын киіммен назарын аударғанды ​​ұнатады. 2020 маусымда олар қышқыл неон палитрасының өзектілігін ала алады. Мұндай сергітетін және көңілді түстер сізге өзін-өзі стильді көрсету үшін қажет нәрсе! Сонымен қатар, сары палитра сұранысқа ие екенін атап өткен жөн.

2) Oversize

Үлкен өлшемдегі сәнді киімді жаңалық деп атауға болмайды, өйткені ол бірнеше маусым бұрын жасөспірімдер арасында тез орын алды. Бұл тенденцияға тән атрибуттар - үлкен өлшемді болып көрінетін заттар. Үлкен стильдер қажет болған жағдайда фигуралардың кемшіліктерін жасырып қана қоймайды, сонымен қатар қолайлылық және жайлылықпен қуантады.

3) Multilayer

Жасөспірімдер тенденциясы әлемінде қабаттар айқын көрінеді. Қазіргі жігіттер мен қыздар әртүрлі киімнің жаңа комбинацияларын ойлап табудан жалықпайды және өте керемет көрінеді!

4) Denim

Деним киімі - жаңа маусымның ең танымал тренді. Шалбар, комбинезон, жазғы шорт және көйлектер осы материалдан көбірек сұранысқа ие болады.

5) Hoodies / Sweatshirts

Қазіргі жасөспірімнің гардеробында свитер міндетті түрде болуы керек – оған дизайнерлер сенімді. Мұндай модельдер қыздарға да, ер балаларға да өте қолайлы. Бұл капюшонды толстовкалар қазіргі кез-келген жасөспірімнің гардеробында болуы мүмкін. Бұл дұрыс тәсіл, өйткені дизайнерлердің болжамдары бойынша, толстовкалар ұзақ уақыт бойы сәннен шықпайды.

6) Tie-Dye

Tie-Dye 60-шы жылдары, хиппи субмәдениетінің арқасында және сонымен бірге таңғажайып басылымдармен пайда болды. Tie-Dye жақсы жері - сіз сурет салғанда түстердің ерекше үйлесімін таңдай аласыз және өзіңіз үшін ғана жасай аласыз.

7) Street style

Көше киімдері - кез-келген заманауи жасөспірім үшін күнделікті таныс көрініс. Сәнді джинсы, юбкалар, свитер және жайлы капюшонды толстовкалар. Бұл жерде жасөспірімдер өзін сенімді және жайлы сезінеді.

Мектебіміздің жасөспірімдері арасында жүргізілген сауалнама нәтижесі бойынша олардың киім үлгісін жақсы көретіндігі анықталды.

Оқушылар арасында жүргізілген сауалнама әр жасөспірімнің жеке тұлға екендігін және киім стилін таңдауда әр баланың талғамы әртүрлі екендігін көрсетті.


Хобби.

Хоббиі жоқ жасөспірім ойыншықсыз бала сияқты. Жасөспірімде, әуесқойлықтың болмауы қорқынышты болуы керек. Көбіне бір хобби басқасымен ауыстырылады және бұл қалыпты жағдай.

Алдымен мен сыныптастарымнан британдық құрдастарының хоббиі туралы не ойлайтынын сұрадым. Біз келесі нәтижелерге қол жеткіздік:

Көпшілігінің пікірінше, британдықтар футбол ойнайды, екінші орында, олардың пікірінше, достарымен серуендеу, үшінші орында - фильмдер мен телешоуларды қарау. Болашақта біз бұл болжамдарды нақты көрсеткіштермен салыстырамыз. Британдық ойын-сауықтың өзіндік ұлттық тамыры мен дәстүрлері бар. Әдеттегі іс-шараларға крикет, теннис, гольф, ат спорты полосы, балық аулау және т.б.

Британдық статистикалық сайттарды зерттегеннен кейін біз британдық студенттердің артықшылықтары қалай бөлінетінін анықтадық:

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!