Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ұлыбританиядағы жастар ұйымы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан мен Ұлыбритания жастар ұйымы, олардың бірлесе жұмыс жүргізу тәсілі, адамдардың бір-бірімен қарым -қатынасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Мамыр 2018
457
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ағылшын тілі 10 сынып
Сабақ тақырыбы: | Ұлыбританиядағы жастар ұйымы | |
Сабақ мақсаты: | 1.Оқушылардың сөйлеу дағдыларын арттыру,сөздік қорларын молайту.2.Ұлыбританиядағы жастар ұйымы туралы,олардың атқаратын қызметі мен алдына қойған мақсаттары туралы түсіндіру,пікір алмасу.3.Өзге елдің мәдениеті мен салт-дәстүрлерін құрметтеуге.сыйластыққа тәрбиелеу | |
Ресурстары: | Оқулық,түрлі-түсті қағаздар,қарындаштар | |
Әдіс-тәсілдері: | Тәсілі:топпен,жұппен | Әдісі:СТО,АКТ; |
Оқыту нәтижелері: | Сөздік жұмыс арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту,сөйлеу дағдыларын арттыру,пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. | |
Түйінді идеялар: | Мәтінде кездескен таныс емес терминдерді лексиконның көмегімен оқып,мағынасын түсіндіру,жастар ұйымының мақсаттарына түсінік беру. | |
Дереккөздері: | Қосымша сөздік кітабымен жұмыс,электрондық оқулық | |
Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі: | «Сергіту сәтінен»кейін оқушыларға көтеріңкі көңіл-күй арқылы сабақтың қызықты өтуіне сәттілік тілеймін. | Партаның үстіндегі үлестірмелер арқылы топтарға бірігеді.1-топ«Көкөністер»( «Vegetables»),2-топ «Жеміс-жидектер»(«Fruits»), 3-топ«Гүлдер»(«Flowers»).Әр топ мағынасына қарай топтасып,сілтемелер тұрған орындарға жайғасады. |
Үй тапсырмасы | Мұғалім оқушылардың білім-білік дағдыларын бақылау үшін үйге берілген тапсырманы жазба жұмыс дәптерлерінен тексереді,әр топтан бір оқушы тапсырманы оқып,дұрыс-қатесін айтады. | 4,5 жаттығулардағы тапсырмалар арқылы оқып,мәтіннен берілген тапсырманың дұрыс жауаптарын табады.Example:-aims of scouting=1.character development;2.citizenship;3.fitness |
Жаңа тақырып | Мәтін бойынша өткен сөздіктерін есте сақтау мақсатында «Аялдама»ойыны арқылы А3қағазына тақырыптық сөздер жазуға тапсырма беремін. «Stop»белгісінен кейін оқушылар келесі аялдамаға барып,толықтырулары керектігін түсіндіремін. | Оқушылар алдарындағы қағазға бір түсті қарындашты қолдана отырып,сөздер жазады.Жазған сөздерінің қатесі болмауы керек,әрбір оқушы бір сөзден жазуына да немесе басқалардың сөзін бір оқушы(көшбасшылары)жазуына болады.Берілген белгіден соң оқушылар келесі аялдамаға барып,(сияның басқа түрін қолдана отырып)ондағы кездеспеген сөздермен толықтырулары керек.Тапсырманың соңында әр топ өз сөздік қорларының қандай сөздермен толыққанын қарап шығып,бір оқушы оқып шығуы керек.Мысалы:-Example:1st group 2nd group 3rd groupSpring up loyal brave Voluntary cookery willMotto courage handle |
1st G1st Group 2nd Group 3rd Group 1st Group 2nd Group 3rd Group Spring up brave Voluntary bB motto | ||
Оқып түсінуге арналған мәтінмен жұмыс Жаңа сабақты бекіту | Оқудың Джигсо әдісін пайдалана отырып,үш топқа деңгейлік тапсырма арқылы мәтінді қалай түсінгендерін тексеремін,яғни оңайдан қиынға қарай ауысып,тапсырманы қалай орындауға тырысатындарын қадағалаймын.Мәтінніңең негізгілерін кластер арқылы сызып,қорғауға тапсырма беремін. | Әр топ өздеріне берілген тапсырманы мұқият орындау үшін 10 минут уақыт беріледі.Осы уақытта олар мәтіннен ең негізгі мағынасын ашатын сөздерден кластер жасап,сол арқылы мәтіннің мазмұнын қысқаша айта алатын болулары керек.Уақытты тиімді пайдалана отырып,әр топ өздерінің кластерлерін тақтаға іліп,бір оқушы қорғайды.Барлық топ тапсырманы орындап болғаннан кейін әр топтың көшбасшысы толықтырулар енгізулері сұралады. |
Бағалау | Оқушыларға стикерлер таратып «Bright stars»стратегиясын пайдаланып,сабақтан алған әсерлерін жазып тақтадағы А3 қағазына жапсыруға тапсырма беремін.Топ басшыларының өз топтарындағы оқушыларды бағалаулары арқылы мұғалім өз қорытынды бағасын береді. | Әр топ басшысы өз топтарындағы оқушылардың қайсысы белсенді түрде жұмыс істеді,кім кейбір тапсырмаларды орындау барысында қалыс қалып отырды сол арқылы топ мүшелерінің сол күнгі жұмыс нәтижесіне тоқталып өтеді. |
Үйге тапсырма | 7,8 жаттығулар,202-бетОқып-түсініп келу | Үйге берілген тапсырмаларын күнделіктеріне жазып,бағаларын қойғызады. |
Сабақ | Сыныбы:10 | Күні: |
Сілтеме: | Күнтізбелік жоспар,10 сыныпқа арналған оқулық | |
Тақырып: | Мәтінмен жұмыс | |
Жалпы мақсаты: | Мәтін барысында кездескен таныс емес сөздермен жұмыс,аудару,мәтіннің негізгі мағынасын түсіне отырып,жұптық жұмыс арқылы бір-біріне сұрақтар қойып,жауап беру | |
Ресурстары: | Оқулық,түсті қағаздар | |
Әдіс-тәсілдері: | Жұппен жұмыс,топпен жұмыс,СТО,әңгіме | |
Оқыту нәтижелері: | Сөздіктерге аудармамен қоса анықтама бере отырып,өз ойларын еркін жеткізе білу,өз беттерінше мәтінге талдау жасап,шығармашылық жұмыс жүргізу | |
Түйінді идеялар: | Ұлыбританиядағы жастар ұйымының алдына қойған мақсатқа қол жеткізудегі адамгершілік қасиеттері туралы мәтіндегі берілген орнын тауып,түсінік беремін. | |
Дереккөздер: | Оқулық,Мектептегі шет тілі журналындағы қысқаша мәліметтер | |
Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі: | Жылулық шеңбері:«Жүректен жүрекке »арқылы оқушыларға сәттілік тілеймін. | Әр оқушы қасында тұрған оқушыға қарап,жылы сөз айтады.Мысалы:-You are very nice today.-Be happy!-Be successful!-Good luck! |
Үй тапсырмасы: | Оқушыларды сырттай бақылап,білім-білік дағдыларын анықтап,кері байланысқа шығамын. | Оқып түсініп келуге берілген мәтінмен жұмысты жандандыру мақсатында мәтінде кездескен таныс емес сөздерінің аудармасы мен мәтіндегі мағынасын ажырата білу үшін түсіндірме жұмыстар жүргізу |
Жаңа тақырып:Мәтінмен жұмыс | Әр топтың оқушылары жұмысқа қаншалықты қызығушылықпен жұмыс жүргізгендерін,олардың алдыларына түрлі-түсті жұлдызшалар арқылы бақылаймын.Мысалы:Жоғарғы деңгейдегі жауаптары үшін-қызыл жұлдызша,орта деңгейдегілерге-көк жұлдызша,төмен деңгейге-сары жұлдызша беремін. 1-ші деңгей | Әр топ мәтіндегі жаңа сөздердің ағылшын тіліндегі жазылуын тізбектей жазып,бірінші топ екінші топқа өз жазғандарын береді,ал екінші топ Барлық топ жұмыстарын тақтаға алып шығып,қандай сөздермен жұмыстары толыққанын айтып береді.Бұл тәсіл оқушылардың сөздік қорын сол сабақта ғана пайдаланып қоймай кейін де қолдануына мол мүмкіндік береді. үшінші топқа береді.Осылайша бір топтың жазған сөздерінің дұрыс жазылуын тексеріп қана қоймай,сияның басқа түрін пайдалану арқылы Барлық топ жұмыстарын тақтаға алып шығып,қандай сөздермен жұмыстары толыққанын айтып береді.Бұл тәсіл оқушылардың сөздік қорын сол сабақта ғана пайдаланып қоймай кейін де қолдануына мол мүмкіндік береді. өз топтарымен келісе отырып,өздерінің сөздік қорларымен толықтырады.Барлық топ жұмыстарын тақтаға алып шығып,қандай сөздермен жұмыстары толыққанын айтып береді.Бұл тәсіл оқушылардың сөздік қорын сол сабақта ғана пайдаланып қоймай кейін де қолдануына мол мүмкіндік береді. |
Сабақты бекіту: | Мәтінді оқушылардың қалай түсінгендерін тексеру мақсатында кластермен жұмыс жасауды тапсырамын.Топтық жұмыс кезінде барлық оқушылар бір кісідей жұмысқа тартылуы керектігін ескеремін.Бұл жұмысқа 10 минут уақыт беріледі. | Әр топ өз шығармашылық жұмыстарын көрсете отырып,кластермен мәтіннің негізгі мағынасын беретін мәліметтерді қамти отырып,сызбасын жасап қорғайды.Топтың барлық оқушылары қамтылуын әр топ көшбасшысы назарда ұстауы керек,бұл сабақ соңында оқушыларды бағалау кезінде сұралады.Деңгейі төмен оқушы тапсырмадан тыс қалып қалмауын ескере отырып,мәтін бойынша қысқаша сұрақтар беру арқылы жауабын тыңдау, |
Бағалау | Сабақ бойына оқушылардың қатысуларын жұлдызша арқылы бағалаймын.(«Exellent», «Good», «Bad») | Әр топ көшбасшысының тобындағы оқшыларын бағалауын,бір топ оқушыларынан келесі топты бағалауын сұраймын,осы арқылы кері байланыс жасалады. |
Үйге тапсырма | Ата-аналарының жас кездеріндегі жастар ұйымы туралы мәліметтер жинақтап келу. |
Сабақ | Сынып: 10 | Күні: |
Сілтеме: | 10сыныпқа арналған оқулық,күнтізбелік жоспар | |
Тақырып: | Ата-анамның жас кезіндегі жастар ұйымыYouth Organizations my parents joined | |
Сабақтың мақсаты: | Білімділік:Жұптық жұмыс арқылы оқушылардың сөздік қорларын молайту.Дамытушылық:Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту,Ұлыбританиядағы жастар ұйымы мен Қазақстандағы жастар ұйымдары арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылығын табу. Тәрбиелік:Оқушыларды өз елінің патриоты болуға,өзге елдің мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу. | |
Ресурстар: | Үлестірмелер,суреттер | |
Әдіс-тәсілдері: | Тәсілі:жұппен,топпен | Әдісі:СТО,АКТ,сұрақ-жауап |
Оқыту нәтижелері: | Өз біліміне сенімді оқушылар қабілеттерінің жоғарғы деңгейде болғанына сеніммен қарап,материалды тез әрі жетік меңгереді.Олар ойларын шапшаң жинақтайды,терең ойланады,ішкі бақылау мен сыртқы тексеру кезінде жақсы нәтижеге қол жеткізе алады. | |
Түйінді идеялар: | Ата-аналарымен пікірлесе отырып, олардың жас кездерінде қандай ұйымдар болғандығы туралы жинаған мәліметтерімен бөліседі. | |
Дереккөздер: | Оқулықпен жұмыс,электрондық оқулық, қосымша мәліметтер | |
Сабақтың барысы:Procedure of the Lesson | Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушының іс-әрекеті: |
Ұйымдастыру кезеңі:Organization moment: | «Сергіту сәті»Brainstorming-«Collaborative»сөзінен әр топ неғұрлым көп сөз пайдаланып,жазулары керектігін ескертемін. | Әр топ өздері жазған сөздерін оқып шыққан соң,қай топ мүшелерінің сөздік қоры көп,мағынасы бар сөздерге қарай бағаланады.Example:1st Group 2nd GroupLabor illCat activeAt allRat in Tin call |
1st Group 2nd Group | ||
Үй тапсырмасын тексеру: | Оқушылардан ата-аналарының жас кездеріндегі жастар ұйымдары туралы мәліметтерін оқып берулерін сұраймын.Әр топ өздерінің ақпараттарын толық ортаға салып болғанша тыңдап шығып,соның ішіндегі ең маңызды дереккөздер туралы өз ойларымен бөлісулерін сұраймын.Have you any new minds or answers of this question? | Әр топтан бір оқушы жазып келген ақпаратын дауыстап оқып шығады,қалған топ тыңдап болған соң өздеріндегі мәліметтермен толықтырады.Мысалы:Менің әкемнің жастық шағында «Пионер», «Комсомол»ұйымдарыБолған,олардың өздерінің алдыларына қойған мақсат, міндеттері болған.Youth Organizations my parents joined were «Pioneers» and «Komsomols».They had their own perposes and responsibilities. |
Жаңа сабақ:The New Lesson | Ұлыбританиядағы жастар ұйымы мен Қазақстандағы жастарұйымдарының атқаратын міндеттері мен мақсаттары арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы мәтіннен алған мәліметтер арқылы әр топ жекелей постер арқылы ойларын ортаға салып бөліседі. | Әрбір топ көшбасшысы өз тобының барлық оқушылары қатысуын,қалыс қалып қалмауын назарында ұстауы керек.Мәтіндегі негізгі мәлімет көздеріне сүйене отырып,мазмұнды түрде тапсырмаларын қорғап шығуға тырысулары қажет. |
Жаңа сабақты бекіту-Fixing the new Lesson: 1st Group Boys Scouts 2nd Group 1908 GirlsGuides Three character | ||
Бағалау:Giving marks «Жарық жұлдыз»стратегиясын пайдаланып,тақтаға стикермен сабақтан алған әсерлерін жазып қалдыруларын сұраймын. | Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттері мен жауапкершіліктерін ескере отырып,бағалаймын,әр топ басшысы мен бірін-бірі бағалауларын ескеремін.Сабақ соңында оқушылардың жазған ой-пікірлерінен қорытынды шығарамын. | Әрбір топ басшысы өз топтарындағы оқушылардың жауаптарын саралайды,басқа топ мүшелерінің өздеріне берген бағалауларын түсіністікпен қабылдайды.Оқушылардың пікірлері:Example:-I liked the Lesson!-The Strategy «Station» is very interesting!-I like Group work! |
Үйге тапсырма: Home Work | 167 бет,10-11жаттығулар | The Lesson is over!Good bye! |
Сабақ: | Ағылшын тілі | 10 сынып |
Сілтеме: | Күнтізбелік жоспар,10 сыныпқа арналған оқулық | |
Тақырып: | Ұлыбританиядағы ер балалар мен қыз балалардың ұйымы | |
Сабақ мақсаты: | Білімділік:Оқушылардың Ұлыбританиядағы ер балалар мен қыз балалардың топтары туралы мәтінді тыңдап-түсіну.Дамытушылық:Олардың мақсаттары мен міндеттері туралы мәтіннің ішінен табу,бірлесіп талдау.Тәрбиелік:Қазақстандық жастар ұйымы мен Ұлыбритания жастар ұйымының ортақ қасиеттерін табу,әр елдің әдет-ғұрпын құрметтей білуге тәрбиелеу. | |
Ресурстар: | Интерактивті тақта,оқулық, А3,А4қағаздары,оқулық | |
Әдіс-тәсілдері: | СТО,АКТ,топпен жұмыс,жұппен жұмыс,дарынды оқушымен жұмыс,постер қолдану | |
Оқыту нәтижелері: | Оқушылар Қазақстан мен Ұлыбритания жастар ұйымы жөнінде алған мәліметтерін толықтыру үшін постер арқылы өз ойларынжинақтап,топтар бір-бірімен ой бөлісіп,келісіммен шешім қабылдайды. | |
Түйінді идеялар: | Әр елдің өздерінің жастар ұйымдарының мақсат-міндеттерін орындауда олардың жауапкершіліктері,қасиеттері туралы әңгімелеймін. | |
Сабақ барысы:The Procedure of the Lesson: | Мұғалімнің іс-әрекеті-Greeting children:- 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |