Материалдар / ҰМЖ "Алгебра пәні" 9-сынып

ҰМЖ "Алгебра пәні" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік оқу оқыған алгебра пәнінің мұғалідеріне ҰМЖ құрастыруға қажет материалдарды қамтиды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
3872
32 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін Келісемін ӘБ отырысында қаралды:

Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: Хаттама №______

________ ________ ӘБ жетекшісі:

«____» _______201_ жыл «____» _______201_ жыл _________

«____» _______201_ жыл

























9 «А» сыныпқа алгебра пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспары


Сабақ тақырыбы

Сағат саны


Мерзімі


Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері


Жеті модульдің кіріктірілуі


Оқып- үйренудің нәтижесі


Негізгі дерек көздер


І тоқсан


7-8 сыныптардағы алгебра курсын қайталау


1

Қысқаша көбейту формулары.

1


Қысқаша көбейтудің негізгі жеті формуласы арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау әдісі,

Ментальды карта;

«Джиксо» әдісі;

Бағдаршам стратегиясы;

«Фишбоун» әдісі;


Сыни тұрғыда ойлау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Қысқаша көбейту формулаларын қорытып, берілген есептерді формулаға ықшамдап келтіре алады.

АКТ;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Слайд;

Дидактик-қ материал-дар,

Магнит;


2

Қысқаша көбейту формулалары арқылы шығарылатын есептер

1


Қысқаша көбейту формулалары арқылы есептерді өз бетінше шығара білу дағдыларын қалыптастыру

«Не білдім? Не білгім келеді?» тәсілі;

Мозайка;

Тест жұмысы;

Критериалды бағалау

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;


Берілген есептерді қысқаша көбейту формулаларына келтіре алады және ықшамдай алады.

АКТ;

Плакат;

Кеспе қағаздар;

Слайд;

Дидактик-қ материал-дар,

Магнит;


3

Рационал бөлшектерге амалдар қолдану.

1


Рационал бөлшектер арқылы өз бетінше есептер шығара алуын, квадрат теңдеу, теңсіздік, функция арналған есептерді тиімді жолмен шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау әдісі,

Ментальды карта;

«Джиксо» әдісі;

Бағдаршам стратегиясы;

«Постер» әдісі; Не білдім, не білгім келеді?

Сыни тұрғыда ойлау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Рационал бөлшектерге қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарын қолдана алады,

Плакат;

Кеспе қағаздар;

Слайд;

Дидактик-қ материал-дар,

Магнит;


4

Квадрат теңдеулер мен теңсіздіктер.

1


Квадрат теңдеулер мен теңсіздіктер ұғымын түсіну, квадрат теңдеулерді және теңсіздіктердің дұрыс шешімін таба білуге дағдыландыру

Миға шабуыл,

Постер,

Фишбоун әдісі,

Критериалды бағалау,

Екі үміт, бір тілек,

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Квадрат теңдеулерді және теңсіздіктерді шеше біледі.


АКТ;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал- дар;



5

Квадрат теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару. 0-дік бақылау жұмысы

1


Квадрат теңдеу, квадрат теңсіздікке берілген есептерді өз бетінше шығара білуге үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Бағдаршам стратегиясы;

«Постер» әдісі; Не білдім, не білгім келеді

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

Талантты және дарынды оқушыны оқыту;

Берілген есептерді квадрат теңдеулер мен теңсіздіктерге келтіріп, тиімді жолмен шығара алады.

АКТ;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал- дар;

Магнит;


6

Квадрат функция.

1


Квадрат функция ұғымын түсіну, функция графиктерін берілген мәніне байланысты сыза білуге дағдыларын ұштау

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Бағдаршам стратегиясы;

«Ментальды карта» әдісі;

Не білдім, не білгім келеді

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Квадрат функция графиктерін сыза алады және жауаптарын дұрыс шеше біледі.

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал- дар;




І тарау. Теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері (25 сағат)


7-8

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

2


Ек айнымалысы бар сызықтық теңдеу мен оны шешу жолдарын, берілген теңдеудің графигін салу дағдысы қалыптасу, мәндес теңдеулердің қасиеттерін білу

«Жадылық серуен»;

«Ай» (толық, жарты, жаңа ай) әдісі;

«Джиксо» әдісі;

«Мозайка» әдісі;

«Екі үміт, бір тілек», «Не білдім?




Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту үшін бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Талантты және дарынды оқушыны оқыту

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімін таба алады, тиімді жолдармен шеше біледі. Теңдеуге сәйкес графигін сала алады.

АКТ;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Слайд;

Дидактик-қ материал- дар;

Магнит;


9-10

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу

2


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеумен оның дәрежесін білу және екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарын, графиктерін салу дағдысын қалыптастыру

«Миға шабуыл» әдісі;

«Ментальды карта»;

«Ұялы телефон желісі» әдісі;

Не білдім? Не білгім келеді? кері байланыс;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін бағалау оқу үшін бағалау;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер;

Оқытудағы басқару, көшбасшылық;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графиктерін сыза алады, теңдеуге берілген есептерді тиімді жолмен шығара алады.

АКТ;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материалдар;

Магнит:

Слайд;


11-13

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі

3


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі туралы біледі, сызықтық емес теңдеулер жүйесін әртүрлі тәсілмен шешу жолдарымен шығара алуға үйрену

«Ой қозғау» тәсілі;

«Джиксо» әдісі;

«Түймедақ» тәсілі;

Тест сұрақтары;

«Мозайка»;

«Смайлик» тәсілі;

Критериалды бағалау;

«Не білдім? Не білгім келеді?» әдісі;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін алмастыру, қосу, графиктік тәсідермен шығара біледі және салыстыра алады

АКТ;

Слайд;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Магнит;

Дидактик-қ материал-дар


14-16

Теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шығару

3


Есептерді теңдеулер жүйесі арқылы шешудің жолдарын алгоритмдерін құрастыра білу және тиімді жолдарымен есептей алу дағдыларын қалыптастыру

Миға шабуыл,

Постер,

Фишбоун әдісі,

Критериалды бағалау,

Екі үміт, бір тілек,

Не білдім, не білгім келеді; кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Мәтінді есептерден теңдеулер жүйесі арқылы шығатын есептерді құрастыра алады және шеше алады.

АКТ;

Слайд;

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Магнит;

Дидактик-қ материал-дар


17

Бақылау жұмысы

1


Тарау бойынша тақырыптардан келтірілген есептерді өз беттерінше, еркін шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


18

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

«Мозайка»;


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар


19-21

Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі

3


Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі және оны шешуді, сонымен қатар басқа математикалық есептерді шешу кезінде, оның ішінде функцияның анықталу облысын анықтауды сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру

«Ой қозғау»,

Ментальды карта,

Фишбоун,

Мозайка,

Тест жұмысы

Не білдім? Не білгім келеді?

«Күлте жапырақшалар жинау»;


Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесін шеше біледі;

Таңбаларын дұрыс қоя біледі және шешімдерін дұрыс таба алады;

Функцияның анықталу облысын таба біледі;

Плакат,

АКТ,

Маркер,

Кеспе қағаздар,

Магнит,

Формула-лар



22-23

Екі айнымалысы бар теңсіздіктер

2


Екі айнымалысы бар теңсіздік дегенімізді, екі айнымалысы бар теңсіздіктің шешімін табуды үйрену және өз бетінше есептер шығара білуге дағдылану

Миға шабуыл,

Тест жұмысы,

Не білдім, не білгім келеді?

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шеше алады,

Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің белгіленуіне байланысты дұрыс штрих жасай біледі;

АКТ,

Плакат,

Стикерлер



24-25

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі

2


Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі және оны графиктік тәсілмен шешуді үйрену;

Ой қозғау,

Ментальды карта,

Фишбоун;

Не білдім? Не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Есептің берілгеніне байланысты оның графигін жоспарлай алады және сыза біледі;

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикерлер



26

2-бақылау жұмысы

1


Теңсіздіктер, теңсіздіктер жүйесі бойынша берілген есептерді өз беттерінше, еркін шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


27

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

«Мозайка»;


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар


ІІ тоқсан


28

Есептер шығару

1


Теңдеу, теңсіздік, бір және екі айнымалысы бар, сызықтық және сызықтық емес теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесіне арналған есептерді шығару білуге дағдыларындыру

Тест жұмысы,

Миға шабуыл,

Түймедақ,

Не білдім? Не білгім келеді?

Постер,

Критериалды бағалау

,

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,

Дарынды және талантты балаларды оқыту,


Теңдеуді, теңдеулер жүйесін және теңсіздіктерді, теңсіздіктер жүйесін ажырата және оған берілген есептерді шешу біледі,

АКТ,

Стикер,

Плакат,



29-31

Теңсіздіктерді дәлелдеу

3


Теңсіздікті дәлелдеу дегеніміз не, теңсіздіктерді дәлелдеуде осы уақытқа дейінгі алынған білімді қалай қолдануға болатын ына логикалық талдау жасауды және жеке түрде берілген теңсіздіктерді үйрену

«Жадылық серуен»;

«Ай» (толық, жарты, жаңа ай) әдісі;

«Джиксо» әдісі;

«Мозайка» әдісі;

«Екі үміт, бір тілек»,

«Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланысы

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Теңсіздіктерді дәлелдеу деген ұғымды түсінеді;

Жеке түрде берілген теңсіздіктерді дәлелдей алады,


Плакат,

Маркер,

Стикер,

Құрастырма қағаздар,




ІІ тарау. Сандар тізбегі (22 сағат)

1

32-33

Сандар тізбегі және оның берілу тәсілдері

2


Санды тізбек, тізбектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері (аналитикалық, баяндау, рекуренттік, графиктік), шектеулі және шектеусіз тізбектер, өспелі және кемімелі тізбектер, тұрақты тізбек туралы ұғымдарды игеру және есептер шығаруға үйрену

Миға шабуыл,

Түймедақ,

Ментальды карта,

Жалғастыр...,

Не білдім? Не білгім келеді


Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сандар тізбегін түсінеді

Тізбектің берілу тәсілдерін ажырата алады;

Сандар тізбегіне берілген есептерді өз бетінше еркін шығара алады;

АКТ,

Маркер,

Плакат, стикер,

Кеспе қағаздар


34-36

Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы.

3


Арифметикалық прогрессия, арифметикалық прогрессияның айырымы, п-ші мүшесінің формуласы және қасиеттерімен танысу және формулалармен дұрыс жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Фишбоун,

Мозайка,

Тақтамен жұмыс,

Не білдім, не білгім келеді? кері байланысы

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқытуда АКТ қолдану;

Формула арқылы есептер шығара алады;

Тізбектердің шешімдерін тиімді жолмен есептей алады;


Стикер,

Кеспе қағаздар, плакат



37-39

Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы

3


Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласымен танысып, осы формуланы қолдану арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Ментальды карта,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Формула арқылы есептерді дұрыс шығара біледі және өз бетінше жұмыс жасай біледі.

АКТ,

Стикер,

Плакат,

Кеспе қағаздар



40-42

Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы

3


Геометриялық прогрессия, геометриялық прогрессияның еселігі, геометриялық прогрессияның п-ші қосындысының формуласымен және геометриялық прогрессияның қасиеттерімен танысу, есептер шығара білу

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Мозайка,

Не білдім, не білгім келеді?

«Күлте жапырақшалар жинау»;


Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық,

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқытуда АКТ қолдану;

Формуламен дұрыс жұмыс жасайды;

Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесіне берілген есептерді өз беттерінше шығара алады;

АКТ,

Плакат,

Стикер,

Маркер,

Кеспе қағаздар


43

3-бақылау жұмысы

1


Арифметикалық прогрессияға байланысты есептерді өз беттерінше, формуланы дұрыс қолданып шығару

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


44

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

«Мозайка»;


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар


45-47

Геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы.

3


Геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесі қосындысының формуласымен танысып, осы формуланы қолдану арқылы есептер шығаруды үйрену

Миға шабуыл,

Түймедақ,

Тақтамен жұмыс,

«Екі жұлдыз, бір үміт» кері байланыс әдісі

Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Формуламен дұрыс жұмыс жасайды;

Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесінің қосындысына берілген есептерді өз беттерінше шығара алады;

Плакат,

Маркер,

Кеспе қағаздар,



ІІІ тоқсан


48-49

Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерінің қосындысының формуласы.

2


Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия ұғымымен, шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысының формуласымен танысып, осы формуланы қолданып есептер шығаруды үйрену

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Логикалық есептер,

Постер,

Не білдім, не білгім келеді

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Берілген есептерге формуланы дұрыс қолданады;

Өз беттерінше есептер шығара біледі;

АКТ,

Маркер,

Стикер,

Плакат,

Маркер


50-51

Математикалық индукция әдісі.

2


Математикалық индукция әдісімен танысып, осы әдісті қолдану арқылы есептер шығаруды үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Түймедақ,

Не білдім, не білгім келеді?

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Берілген есептерге формуланы дұрыс қолданады;

Өз беттерінше есептер шығара біледі;

Стикер,

Кеспе қағаздар, плакат,

Маркер,




52

4-бақылау жұмысы

1


Геометриялық прогрессия бойынша берілген есептерді өз беттерінще, еркін шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


53

Қосымша сағат

1


Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар тақырыптарына берілген есептерді шығаруға үйрену,

Формулаларды берілген есептің мазмұнына байланысты дұрыс қолдану

«Күлте жапырақшалар жинау»;

Тақтамен жұмыс,

Логикалық есептер,

Постер,

Не білдім, не білгім келеді;

Тест жұмысы

Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер,

Оқы мен оқытудағы басқару және көшбасшылық,

Сыни ойлауға үйрету,

Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау

Арифметикалық және геометриялық прогрессияның есептерін шығара біледі;

Формулаларды дұрыс қолдана алады;

АКТ,

Маркер,

Стикер,

Плакат,

Маркер,

Кеспе қағаздар



ІІІ тарау. Тригонометрия элементтері (32 сағат)


54

Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері

1


Оң және теріс бұрыштардың анықтамаларымн танысу, бұрыштың радиандық өлшемін табуды, бұрыштық, градустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есеп шығаруда қолдануды үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Ментальды карта,

Не білдім, не білгім келеді?

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;


Радиандық бұрышты градустық және градустық бұрышты радиандық бұрыщқа ауыстыра алады;

Есептер шығара біледі;

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Кеспе қағаздар,

Стикер


55-56

Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары

2


Санды шеңбер, кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі деген бұрышымен танысу,

Тригонметриялық функцияның анықталу облыс ұғымын меңгеру,

Аргументтердің берілген мәні бойынша тригнометриялық функцияның мәнін табуды үйрену

Тақтамен жұмыс,

Логикалық есептер,

«Күлте жапырақшалар жинау»;

Постер,

Не білдім, не білгім келеді;

Тест жұмысы

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқытуда АКТ қолдану

Тригонометрия-лық функцияларды, олардың белгіленуін, координаталар жазықтығын-дағы абсцисса мен ордината, шеңбер, шеңбердің радиусы ұғымдарын біледі.

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Кеспе қағаздар,

Стикер


57-58

Тригонометриялық функциялардың қасиеттері

2


Әрбір координаталық ширектегі тригонометрия-лық функцилардың таңбалары, тригонометрия-лық функциялардың периодтылығы, тригонометриялық функциялардың жұптылығымен және тақтылығымен танысу, есептеп таба білуге дағдыландыру

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Ментальды карта,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Тригонометрия-лық функциялар-дың таңбаларын ажырата алады;

Тақ, жұп, тақ та жұп та емес

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер


59-60

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.

2


Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктердің шығу жолымен танысып, бір тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуға есептер шығара білу

Тақтамен жұмыс,

«Күлте жапырақшалар жинау»;

Постер,

Не білдім, не білгім келеді;

Тест жұмысы

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бір тригонометриялық функция арқылы қалған үш тригонометриялық функцияның мәндерін есептеуді біледі.

Стикер,

Кеспе қағаздар,

маркер, плакат


61-63

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану

3


Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе-теңдіктерді тепе-теңдіктерді дәлелдеуді үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Мозайка,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Негізгі тригонометрия-ық тепе-теңдік формулалары арқылы өз беттерінше есептер шығара алады

АКТ,

Кеспе қағаздар,

Стикер


64

5-бақылау жұмысы

1


Тригонометриялық функцияның негізгі формулалары арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


65

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

«Мозайка»;


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар


66-68

Келтіру формулалары

3


Сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру формулаларымен танысып, осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептерді шығару кезінде қолдануды үйрену

Тақтамен жұмыс,

Мозайка,

«Күлте жапырақшалар жинау»;

Постер,

Не білдім, не білгім келеді;

Тест жұмысы

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Келтіру формулалар арқылы есептер шығара біледі және өрнектерді түрлендіре алады

АКТ,

Маркер, плакат.

Кеспе қағаздар,

Стикер


69-71

Қосу формулалары

3


Екі бұрыштың қосындысы мен айырымындағы тригонетриялық функциялардың формулаларын, тригонометриялық функцияларды тепе-тең түрлендіру кезінде қолдануды үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Мозайка,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Қосу формулалары арқылы есептер шығарады және түрлендіре алады.

Стикер,

Кеспе қағаздар,

маркер, плакат


72-74

Тригонометриялық функциялардың қосбұрышы және жартыбұрышының формулалары.

3


Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының (аргументтерінің) формулаларын және оларды тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру кезінде қолдануды үйрену

Тақтамен жұмыс,

Мозайка,

«Күлте жапырақшалар жинау»;

Постер,

Не білдім, не білгім келеді;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Жарты және қос бұрышты берілген тригонометрия-лық есептерді формулалар арқылы есептей алады

АКТ,

Маркер, плакат.

Кеспе қағаздар,

Стикер


75-76

Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары

2


Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Не білдім, не білгім келеді;

Тест жұмысы

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Тригонометрия-лық функциялардың қосындысын және айырымын көбейтіндіге түрлендіруді формулалар арқылы шығара алады

АКТ,

Маркер, плакат.

Стикер


77

6-бақылау жұмысы

1


Тригонометриялық күрделі түрлендірулерге арналған есептерды шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


78-79

Қосымша сағат

2


Тригонометрия элементтері және тригонометриялық функцияларға амалдар қолдануға байланысты есептер шығаруды үйрену,өз беттерінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру

Тест жұмысы,

Күлте жапырақша жинау,

Критериалды бағалау,

Не білдім, не ілгім келеді?

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Тригонометрия-лық функциялар мен формулаларды түрлендіру арқылы есептер шығара алады.

АКТ,

Маркер, плакат.

Кеспе қағаздар,

Стикер


ІV тоқсан


80-81

Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айырымға түрлендіру формулалары

2


Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айырымға түрлендіру формулалары арқылы есептер шығара алуға дағдылану

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Формулалар арқылы есептер шығара алады;


АКТ,

Кеспе қағаздар,

Стикер


82-85

Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру

4


Тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру және өз беттерінше есептер шығара білу дағдысын ұштау

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Күлте жапырақ жинау,

Не білдім? Не білгім келеді? кері байланысы

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Формулалар арқылы есептер шығара алады;


АКТ,

Кеспе қағаздар,

Стикер



ІV тарау. Ықтималдықтар теориясының элементтері және математикалық статистика (6 сағат)


86

Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика

1


Ықтималдықтар теориясымен, статистика, бас жиынтық, іріктеме, статистикалық қорытынды ұғымдарымен танысу

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Не білдім, не білгім келеді?

Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Ықтималдықтар теориясы, мәлімет, жиынтық іріктеме не үшін қажетті екендігін біледі, түсінеді

Стикер,

Плакат,



87-88

Ықтималдықтың түрлері. Ықтималдықтарды табудың тәсілдері

2


Статистикалық ықтималдық, классикалық ықтималдық және геометриялық ықтималдық ұғымдарымен танысып, оқиғаның ықтималдығын табуды үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни ойлауға үйрету;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Ықтималдықтың түрлері және оны табудың тәсілдерін табуды үйренеді

Стикер,

Плакат,

Кеспе қағаздар


89-90

Статистикалық мәліметтерді кескіндеу

2


Нүктелік, сызықтық және бағанды диаграммалар салу үшін қажетті білімдері кеңейіп, гистограмма дегеніміз не екенін біліп, оны салуды және кесте құруды үйрену

Миға шабуыл,

Постер,

Ментальды карта,

Не білдім, не білгім келеді?

Дарынды және талантты баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Статистикалық мәліметтерді график арқылы, диаграмма арқылы кескіндеуді үйренеді.

Стикер,

Плакат,

Маркер,



91

Статистикалық мәліметтердің сандық сипаттамалары

1


Сандардың арифметикалық ортасының мәндері, мода, медиана және статистикалық мәліметтердің ауытқуы туралы білім кеңейту, арифметикалық орта, мода, медиана және едәуір күрделі статистикалық мәліметтердің ауытқуын анықтауды үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Ментальды карта,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни ойлауға үйрету;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Арифметикалық орта, медиана, мода ұғымдарын түсінеді оған берілген есептерді шығара алады

АКТ,

Маркер, плакат.

Кеспе қағаздар,

Стикер



5-9-сыныптардағы математика курсын қайталау (11 сағат)


92-94

Өрнектерді түрлендіру

3


Өрнектерді түрлендіруде амалдардың таңбаларын қоюды, оларды дұрыс есептеуге дағдылану

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Джиксо,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Процентті, пропорция, радикалды есептерді дұрыс шығара алады

Плакат,

Маркер,

Стикер,


95-96

Теңдеулер мен теңдеулер жүйесі

2


Теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешуде амалдарды, тәсілдерді дұрыс қолдана отырып өз беттерінше есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Түймедақ,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Теңдеулерді және теңдеулер жүйесін тиімдң жолмен алмастыру, қосу, графиктік жолмен шешімдерін таба алады

Плакат,

Маркер,

АКТ

Стикер


97

Теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесі

1


Теңсіздікті және теңсіздіктер жүйесін шешуде амалдарды, тәсілдерді дұрыс қолдана отырып өз беттерінше есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Теңсіздіктерді және теңсіздіктер жүйесін шешуде қатаң, қатаң емес, үлкен, кіші белгілерін таниды және дұрыс шешім бере алады

Плакат,

Маркер,

АКТ

Стикер


98

Қорытынды бақылау жұмысы

1


Тригонометриялық күрделі түрлендірулерге арналған есептерды шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары


99

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

«Мозайка»;


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар


100

Функциялар

1


Функциялар арқылы есептің анықталу облысы, графигін сыза білу дағдыларын қалыптастыру

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Не білдім, не білгім келеді?

Критериалды бағалау

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Есептің берілуіне байланысты оның анықталу облысын, мәндерінің жиынын, графигін таба алады

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар


101-102

Қайталау жаттығулары

2


5-9 сыныптардағы математика курсында берілетін есептерді шығара алу, дағдылары қалыптасу

«Ой қозғау» тәсілі;

«Джиксо» әдісі;

Тест сұрақтары;

«Мозайка»;

«Смайлик» тәсілі;

Критериалды бағалау;

«Не білдім? Не білгім келеді?» әдісі;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ-ны қолдану;

Оқушының жас ерек-шелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Есептердің берілуіне байланысты оның шығару олын болжамдай алады

Тарапта өағаздар, плакат, маркер, стикер,








7


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!