Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҰМЖ "Алгебра пәні" 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Келісемін ӘБ отырысында қаралды:
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: Хаттама №______
________ ________ ӘБ жетекшісі:
«____» _______201_ жыл «____» _______201_ жыл _________
«____» _______201_ жыл
9 «А» сыныпқа алгебра пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспары
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері |
Жеті модульдің кіріктірілуі |
Оқып- үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздер |
|
||||
І тоқсан |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
1 |
Қысқаша көбейту формулары. |
1 |
|
Қысқаша көбейтудің негізгі жеті формуласы арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау әдісі, Ментальды карта; «Джиксо» әдісі; Бағдаршам стратегиясы; «Фишбоун» әдісі; |
Сыни тұрғыда ойлау; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Қысқаша көбейту формулаларын қорытып, берілген есептерді формулаға ықшамдап келтіре алады. |
АКТ; Оқулық; Плакат; Маркер; Слайд; Дидактик-қ материал-дар, Магнит; |
|
||||
2 |
Қысқаша көбейту формулалары арқылы шығарылатын есептер |
1 |
|
Қысқаша көбейту формулалары арқылы есептерді өз бетінше шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
«Не білдім? Не білгім келеді?» тәсілі; Мозайка; Тест жұмысы; Критериалды бағалау |
Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Берілген есептерді қысқаша көбейту формулаларына келтіре алады және ықшамдай алады. |
АКТ; Плакат; Кеспе қағаздар; Слайд; Дидактик-қ материал-дар, Магнит; |
|
||||
3 |
Рационал бөлшектерге амалдар қолдану. |
1 |
|
Рационал бөлшектер арқылы өз бетінше есептер шығара алуын, квадрат теңдеу, теңсіздік, функция арналған есептерді тиімді жолмен шығара алу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау әдісі, Ментальды карта; «Джиксо» әдісі; Бағдаршам стратегиясы; «Постер» әдісі; Не білдім, не білгім келеді? |
Сыни тұрғыда ойлау; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Рационал бөлшектерге қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарын қолдана алады, |
Плакат; Кеспе қағаздар; Слайд; Дидактик-қ материал-дар, Магнит; |
|
||||
4 |
Квадрат теңдеулер мен теңсіздіктер. |
1 |
|
Квадрат теңдеулер мен теңсіздіктер ұғымын түсіну, квадрат теңдеулерді және теңсіздіктердің дұрыс шешімін таба білуге дағдыландыру |
Миға шабуыл, Постер, Фишбоун әдісі, Критериалды бағалау, Екі үміт, бір тілек, |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Квадрат теңдеулерді және теңсіздіктерді шеше біледі. |
АКТ; Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал- дар; |
|
||||
5 |
Квадрат теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару. 0-дік бақылау жұмысы |
1 |
|
Квадрат теңдеу, квадрат теңсіздікке берілген есептерді өз бетінше шығара білуге үйрену |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Бағдаршам стратегиясы; «Постер» әдісі; Не білдім, не білгім келеді |
Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Талантты және дарынды оқушыны оқыту; |
Берілген есептерді квадрат теңдеулер мен теңсіздіктерге келтіріп, тиімді жолмен шығара алады. |
АКТ; Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал- дар; Магнит; |
|
||||
6 |
Квадрат функция. |
1 |
|
Квадрат функция ұғымын түсіну, функция графиктерін берілген мәніне байланысты сыза білуге дағдыларын ұштау |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Бағдаршам стратегиясы; «Ментальды карта» әдісі; Не білдім, не білгім келеді |
Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Квадрат функция графиктерін сыза алады және жауаптарын дұрыс шеше біледі. |
Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал- дар; |
|
||||
|
І тарау. Теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері (25 сағат) |
|
|||||||||||
7-8 |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
2 |
|
Ек айнымалысы бар сызықтық теңдеу мен оны шешу жолдарын, берілген теңдеудің графигін салу дағдысы қалыптасу, мәндес теңдеулердің қасиеттерін білу |
«Жадылық серуен»; «Ай» (толық, жарты, жаңа ай) әдісі; «Джиксо» әдісі; «Мозайка» әдісі; «Екі үміт, бір тілек», «Не білдім? |
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту үшін бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Талантты және дарынды оқушыны оқыту |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімін таба алады, тиімді жолдармен шеше біледі. Теңдеуге сәйкес графигін сала алады. |
АКТ; Оқулық; Плакат; Маркер; Слайд; Дидактик-қ материал- дар; Магнит; |
|
||||
9-10 |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу |
2 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеумен оның дәрежесін білу және екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу жолдарын, графиктерін салу дағдысын қалыптастыру |
«Миға шабуыл» әдісі; «Ментальды карта»; «Ұялы телефон желісі» әдісі; Не білдім? Не білгім келеді? кері байланыс; |
Сыни ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау оқу үшін бағалау; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер; Оқытудағы басқару, көшбасшылық; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графиктерін сыза алады, теңдеуге берілген есептерді тиімді жолмен шығара алады. |
АКТ; Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материалдар; Магнит: Слайд; |
|
||||
11-13 |
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі |
3 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі туралы біледі, сызықтық емес теңдеулер жүйесін әртүрлі тәсілмен шешу жолдарымен шығара алуға үйрену |
«Ой қозғау» тәсілі; «Джиксо» әдісі; «Түймедақ» тәсілі; Тест сұрақтары; «Мозайка»; «Смайлик» тәсілі; Критериалды бағалау; «Не білдім? Не білгім келеді?» әдісі; |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін алмастыру, қосу, графиктік тәсідермен шығара біледі және салыстыра алады |
АКТ; Слайд; Оқулық; Плакат; Маркер; Магнит; Дидактик-қ материал-дар |
|
||||
14-16 |
Теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шығару |
3 |
|
Есептерді теңдеулер жүйесі арқылы шешудің жолдарын алгоритмдерін құрастыра білу және тиімді жолдарымен есептей алу дағдыларын қалыптастыру |
Миға шабуыл, Постер, Фишбоун әдісі, Критериалды бағалау, Екі үміт, бір тілек, Не білдім, не білгім келеді; кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Мәтінді есептерден теңдеулер жүйесі арқылы шығатын есептерді құрастыра алады және шеше алады. |
АКТ; Слайд; Оқулық; Плакат; Маркер; Магнит; Дидактик-қ материал-дар |
|
||||
17 |
Бақылау жұмысы |
1 |
|
Тарау бойынша тақырыптардан келтірілген есептерді өз беттерінше, еркін шығара алу дағдыларын қалыптастыру |
Критериалды бағалау |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі. |
АКТ, бақылау парақтары |
|
||||
18 |
Қосымша сағат |
1 |
|
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару |
Миға шабуыл, «Мозайка»; |
Сыни ойлауға үйрету; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады |
Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал-дар |
|
||||
19-21 |
Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі |
3 |
|
Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі және оны шешуді, сонымен қатар басқа математикалық есептерді шешу кезінде, оның ішінде функцияның анықталу облысын анықтауды сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру |
«Ой қозғау», Ментальды карта, Фишбоун, Мозайка, Тест жұмысы Не білдім? Не білгім келеді? «Күлте жапырақшалар жинау»; |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесін шеше біледі; Таңбаларын дұрыс қоя біледі және шешімдерін дұрыс таба алады; Функцияның анықталу облысын таба біледі; |
Плакат, АКТ, Маркер, Кеспе қағаздар, Магнит, Формула-лар |
|
||||
22-23 |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер |
2 |
|
Екі айнымалысы бар теңсіздік дегенімізді, екі айнымалысы бар теңсіздіктің шешімін табуды үйрену және өз бетінше есептер шығара білуге дағдылану |
Миға шабуыл, Тест жұмысы, Не білдім, не білгім келеді? |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шеше алады, Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің белгіленуіне байланысты дұрыс штрих жасай біледі; |
АКТ, Плакат, Стикерлер |
|
||||
24-25 |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі |
2 |
|
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі және оны графиктік тәсілмен шешуді үйрену; |
Ой қозғау, Ментальды карта, Фишбоун; Не білдім? Не білгім келеді? Критериалды бағалау |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ-ны қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Есептің берілгеніне байланысты оның графигін жоспарлай алады және сыза біледі; |
АКТ, Плакат, Маркер, Стикерлер |
|
||||
26 |
2-бақылау жұмысы |
1 |
|
Теңсіздіктер, теңсіздіктер жүйесі бойынша берілген есептерді өз беттерінше, еркін шығара алу дағдыларын қалыптастыру |
Критериал Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |