
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҰМЖ "Геометрия пәні" 9-сынып
Бекітемін Келісемін ӘБ отырысында қаралды:
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: Хаттама №______
________ ________ ӘБ жетекшісі:
«____» _______201_ жыл «____» _______201_ жыл _________
«____» _______201_ жыл
9 «Б» сыныпқа арналған геометрия пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспары
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері |
Жеті модульдің кіріктірілуі |
Оқып- үйренудің нәтижесі |
Негізгі ресурстар |
І тоқсан |
||||||||
|
||||||||
1 |
Үшбұрыш, төртбұрыш, паралелограмм, квадрат |
1 |
|
Геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, паралелограмм, квадрат) аудандарын және периметрлерін есептейтін формулалар арқылы есептер шығару |
Миға шабуыл, Ментальды карта, Бағдаршам, Не білдім? Не білгім келеді? |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Геометриялық фигуралардың аудандарын тиімді формулалар арқылы таба алады |
Маркер, Плакат, Стикер, Кеспе қағаздар |
2 |
Трапеция, ромб, шеңбер |
1 |
|
Геометриялық фигуралардың (трапеция, ромб, шеңбер) аудандарын және периметрлерін есептейтін формулалар арқылы есептер шығару |
Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс, Бағдаршам, Не білдім? Не білгім келеді? |
Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Геометриялық фигуралардың аудандарын тиімді формулалар арқылы таба алады |
Маркер, Плакат, Стикер, Кеспе қағаздар |
3-4 |
Пифагор теоремасы, тригонометриялық бұрыштар |
2 |
|
Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана отырып, пифагор теоремасы арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
«Жадылық серуен»; «Ай» (толық, жарты, жаңа ай) әдісі; «Джиксо» әдісі; «Мозайка» әдісі; «Екі үміт, бір тілек», «Не білдім? |
Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Пифагор теоремасын үшбұрыштың қай түріне қолдану отырып шығаруын біледі және дұрыс шешімін таба алады |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Стикер |
|
||||||||
5 |
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі. |
1 |
|
Вектор ұғымы туралы түсінік қалыптасып, вектордың түрлерін, бағытын, сандық өлшемдерін түсіну |
Ой қозғау, Джиксо, Не білдім, не білгім келеді |
Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Векторлар туралы біледі; Векторлардың түрлерін ажырата алады және есептер шығаруға үйренеді |
АКТ, Плакат, Маркер, Стикер, Кеспе қағаздар |
6-7 |
Векторларды қосу және оның қасиеттері. Векторларды азайту. |
2 |
|
Векторларға амалдар қолданудың қосу және азайту түрлерін қолдану және олардың қасиеттерін пайдалануды үйрену |
Ой серуен, Джиксо, Смайлик, Не білдім? Не білгім келеді? |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Векторларды қосу, азайту амалдарын қолдана отырып, есептер шығарады. |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Стикер |
8-9 |
Векторды санға көбейту. Векторлардың коллинеарлық критерийі. Векторды санға көбейтудің қасиеттері. |
2 |
|
Векторларды санға көбейтуді көбейтудің қасиеттері арқылы шығара білу және коллинеар векторлардың критерийлерін түсіну |
Тақтамен жмыс, Ментальды карта, Ай, Не білдім, не білгім келеді? |
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Векторларды көбейтудің қасиеттері арқылы көбейтіп, өз беттерінше есептер шығара алады. |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Стикер |
10 |
Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу. |
1 |
|
Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар арқылы жіктеуді үйрену және түсіну |
Тақтамен жұмыс, Не білдім, не білгім келеді |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Жазықтық, вектор, коллинеар және коллинеар емес вектор ұғымдарын түсінеді |
Кесте, Плакат, Бағалау парақшасы |
11-12 |
Тікбұрышты координаталар жүйесіндегі векторлар. Вектордың координаталары. |
2 |
|
Координаталар жүйесіндегі векторларды және вектордың координаталары қалай жасалу керектігін түсіну |
Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Координаталар жүйесіне векторларды орналастыра алады |
Стикер, Дидактикалық материалдар |
13 |
Векторлардың арасындағы бұрыш. Вектордың координаталық осьтердегі проекциялары. |
1 |
|
Векторлар арасындағы бұрышты есептеу арқылы градустық мәндерін табу, вектордың координаталық осьтердегі проекциялар сала білу және тұрмыста неге қолдануды түсіну |
Тақтамен жмыс, Ментальды карта, Ай, Не білдім, не білгім келеді? |
Оқытуда АКТ қолдану; Сыни ойлауға үйрету; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Векторлар арасындағы бұрышты есептеудің формуласы арқылы өлшемдерін таба алады |
Плакат, Маркер, Стикер |
14-15 |
Векторлардың скалярлық көбейтіндісі. |
2 |
|
Векторлардың скаляр көбейтіндісін формуласы арқылы өрнектеп, есептер шығара білуге дағдыландыру |
Тақтамен жұмыс, Постер, Бағдаршам, Екі жұлдыз, бір үміт. |
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Векторларды скаляр көбейту формуласы арқылы есептер шығара біледі |
Плакат, Маркер, Стикер, Кеспе қағаздар |
16 |
1-бақылау жұмысы. |
1 |
|
Жазықтықтағы векторлар тарауы бойынша есептер шығара білу |
Критериалды бағалау |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі. |
АКТ, бақылау парақтары |
17 |
Қосымша сағат |
1 |
|
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару |
Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады |
Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал-дар |
18-19 |
Тікбұрышты координаталар жүйесінде түзудің әртүрлі берілу тәсілдері. |
2 |
|
Тікбұрышты координаталар жүйесінде түзудің берілу тәсілдерін қарастыру және олардың орналасу координаталарын анықтау |
Тақтамен жұмыс, Постер, Бағдаршам, Не білдім? Не білгім келеді? |
Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Тікбұрышты координаталар жүйесінде түзулерді координаталар-ын анықтай алады |
АКТ, Кесте, Плакат, Бағалау парақшасы |
20 |
Есептерді шешуде векторларды қолдану. |
1 |
|
Векторлар тақырыбына арналған есептер шығара білу және векторларды қолдана білуге үйрену |
Тақтамен жұмыс, Постер, Бағдаршам, Екі жұлдыз, бір үміт. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Векторларға байланысты есептер шығарады және шешімдерін дұрыс жаза біледі |
Плакат, Маркер, Стикер, Кеспе қағаздар |
ІІ тоқсан |
||||||||
|
||||||||
21 |
Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері. Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері. |
1 |
|
Жазықтықтағы түрлендірулерді жасай алу және қозғалысты және оның қасиеттерін білу, жазықтықтағы фигуралардың теңдігі мен қасиеттерін білу және үйрену |
Ауызша кері байланыс, Фишбоун, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс, |
Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Жазықтықтағы түрлендірулерді жасай алады; Жазықтықтағы фигуралардың қасиеттерін жатқа біледі; |
АКТ, Кесте, Плакат, Бағалау парақшасы |
22-23 |
Жазықтықтағы қозғалыстар – осьтік және центрлік симметриялар, параллель көшіру, бұру. |
2 |
|
Жазықтықтағы қозғалыстар туралы және осьтік және центрлік симметриялар, параллель көшіру, бұру ұғымдарын түсіну, сала алып, түрлендіру алуға машықтану |
Миға шабуыл, Ментальды карта, Суретпен жұмыс, Фишбоун, Кері байланыс |
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Жазықтықтағы қозғалыстарды, яғни осьтік және центрлік симметриялар-ды, параллель көшіру мен бұруды жасай алады |
Геометриялық фигуралар, Плакат, Маркер, Бағалау парақташыс, Стикер |
24 |
Гомотетия. |
1 |
|
Гомотетия ұғымын түсіну және жазықтықта жасалатын түрлендірулер арқылы жасалатын қозғалыстарды жасай алуға машықтану |
Ой қозғау, Сұрақтар қою, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Жазықтықтықтатүрлендірулерді біледі; Гомотетия ұғымын түсінеді; |
Плакат, Маркер, Стикер, Кеспе қағаздар |
25 |
Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар. |
1 |
|
Ұқсас түрлендірулер мен оның қасиеттері туралы білу және түрлендіру алуға машықтану, фигуралардың ұқсастық қасиеттерін ажырата білу |
Ауызша кері байланыс, Фишбоун, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс, |
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Ұқсастық түрлендірулер және оның қасиеттеріні біледі және бейнелей алады; Ұқсас фигураларды бейнелеп жасай алады; |
Стикер, Маркер, Плакат, Дидактикалық материалдар, геометриялық фигуралар |
26-27 |
Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері. |
2 |
|
Үшбұрыштар ұқсастығының белгілерін білу және үшбұрыштардың түрлері арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау, Суретпен жұмыс, Ментальды карта, Кері байланыс |
Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Үшбұрыштар ұқсастықтарын біледі; Ұқсастық белгілері арқылы үшбұрыштарды салыстыра алып, есептер шығара алады |
Геометриялық фигуралар және суреттер, Плакат, Маркер, стикер |
28 |
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы. |
1 |
|
Тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу және оларды салыстыру арқылы ұқсастық қасиеттерін білу, үйрену |
Миға шабуыл, Сұрақтар қою, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін біледі және оларға арналған есептерді шығара алады, Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастық қасиеттерін біледі |
Кеспе қағаздар, Бағалау парағы, Стикер |
29 |
2-бақылау жұмысы. |
1 |
|
Жазықтықтағы түрлендірулер тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Критериалды бағалау |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі. |
АКТ, бақылау парақтары |
30 |
Қосымша сағат |
1 |
|
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару |
Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады |
Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал-дар |
|
||||||||
31 |
Сынық сызық. Дөңес көпбұрыштар. Дөңес көпбұрыштың бұрыштарының қосындысы. |
1 |
|
Көпбұрыш элементтерін білу, көпбұрыш түрлерін, дөңес және дөңес емес көпбұрыштарды ажырата білу және дөңес көпбұрыш бұрыштарының қосындысына берілген есептерді шығара білуге машықтану |
Миға шабуыл, Джиксо, Суретпен жұмыс, Кері байланыс |
Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Көпбұрыш элементтерін біледі; Көпбұрыш түрлерін ажырата алады; Көпбұрыш бұрыштарының қосындысын есептей алады; |
АКТ, Плакат, Маркер, Кеспе қағаздар, Стикер |
32 |
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері. |
1 |
|
Шеңберге іштер сызылған бұрыштар мен олардың қасиеттерін білу және бұрыштарды қосындысын есептеу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау, Сұрақ-жауап, Тақтамен жұмыс, Крестик-нөлдік, Кері байланыс |
Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Шеңберге іштей сызылған бұрыштарды сыза алады; Шеңберге іштей сызылған бұрыштардың қасиеттерін ескере отырып, есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Дидактикалық материалдар, Геометриялық фигуалар, Стикер |
ІІІ тоқсан |
||||||||
33 |
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері. Есептер шығару |
1 |
|
Шеңберге іштер сызылған бұрыштар мен олардың қасиеттерін білу және бұрыштарды қосындысын есептеу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау, Сұрақ-жауап, Тақтамен жұмыс, Крестик-нөлдік, Кері байланыс |
Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Шеңберге іштей сызылған бұрыштарды сыза алады; Шеңберге іштей сызылған бұрыштардың қасиеттерін ескере отырып, есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Дидактикалық материалдар, Геометриялық фигуалар, Стикер |
34-35 |
Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорема. |
2 |
|
Пропорцианалдық туралы ұғымды түсіну, шеңбердің хордалары мен кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорема арқылы есептер шығара білуге машықтану |
Миға шабуыл, Блум түймедағы, Тақтамен жұмыс, Фишбоун, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқытуда АКТ қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Шеңбердің хордалары туралы біледі және қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорамсы арқылы есептер шығара алады |
АКТ, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
36-37 |
Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар. |
2 |
|
Шеңберге іштей сызылған және сырттай сызылған төртбұрыштардың орналасу тәртібін білу және оларға арналған есептерді шығара алу дағдыларын қалыптастыру |
Ауызша кері байланыс, Сұрақ-жауап, Тақтамен жұмыс, Фишбоун, Кері байланыс |
Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Шеңберге іштей сызылған төртбұрыщтарды есептей алады; Шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштардың орналасу тәртібін білу және оларға арналған есептерді шығара алу дағдыларын қалыптастыру |
Кеспе қағаздар, Геометриялық фигуралар, Плакат, Маркер, Стикер |
38-40 |
Дұрыс көпбұрыштар. Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды, периметрді және ауданды байланыстыратын формулалар. |
3 |
|
Дұрыс көпбұрыштарды тани отырып, дұрыс көпбұрыштарға іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды, периметрды және ауданды байланыстыратын формулалар арқылы есептер шығара білуге дағдыларындыру |
Миға шабуыл, Ментальды карта, Сұрақтар-жауаптар, Крестик-нөлдік, Критериалды бағалау, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқытуда АКТ қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Дұрыс көпбұрыштарды таниды; Дұрыс көпбұрыштарға іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды, периметрды және ауданды байланыстыратын формулалар арқылы есептей алады; |
АКТ, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
41 |
Дұрыс көпбұрыштарды салу. |
1 |
|
Дұрыс көпбұрыштарды салу есептері арқылы шешу жолдарын қарастыру, өз беттерінше есептер шығара білуге дағдылану |
Ой қозғау, Суретпен жұмыс, Фишбоун. Есептер шығару, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқытуда АКТ қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Дұрыс көпбұрыштарды салу есептері арқылы шығара алады; |
Геометриялық фигуралар мен суреттер, Маркер, Плакат, Стикер |
42 |
Бізді қоршаған әлемдегі көпбұрыштар. |
1 |
|
Әлемдегі көпбұрыштар туралы білу және оны геометриялық атаулармен атай алу, өмірдегі көпбұрыштардан жасалған ескерткіштерді еске түсіру, білу |
Миға шабуыл, Джиксо, Суретпен жұмыс, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқытуда АКТ қолдану; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Әлемдегі көпбұрыштар туралы біледі; Көпбұрыштарды өмірдегі көпбұрыштармен салыстыра алады; |
Акт, Плакат, Маркер, Стикер, |
43 |
3-бақылау жұмысы. |
1 |
|
Көпбұрыштар тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Критериалды бағалау |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі. |
Бақылау парақтары |
|
5. Үшбұрыштарды шешу (7 сағат) |
|||||||
44-45 |
Синустар және косинустар теоремалары. |
2 |
|
Тригонометриялық бұрыштарды есептеуде синустар мен косинустар теоремаларының формулалары арқылы есептер шығар алу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Фишбоун. Есептер шығару, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Синустар теоремаларын біледі; Косинустар теоремаларын біледі; Синустар мен косинутар теоремаларына есептер шығара алады; |
Стикер, Плакат, Маркер, Бағалау парақшалары |
46-47 |
Үшбұрыштарды шешу. |
2 |
|
Үшбұрыштарды шешуде берілген бұрыштары мен қабырғалары арқылы белгісіз мүшелерін таба білуге машықтану |
Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс, Мозайка, Есептер шығару, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Үшбұрыштарды есептеуде тригонометриялық бұрыштарды есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Геометриялық суреттер, Бағалау парағы, стикер |
48 |
Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдану. |
1 |
|
Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометриялық формулаларды қолдану, есептер шығара білуге дағдылану |
Ауызша кері байланыс, Сұрақ-жауап, Крестик-нөлдік, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Үшбұрыштарды синустар мен конинустар теоремалары арқылы, түрлендіре отырып шығара біледі; |
Дидактикалық материалдар, Бағалау парағы, Стикер |
49 |
4-бақылау жұмысы. |
1 |
|
Үшбұрыштарды шешу тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Критериалды бағалау |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі. |
Бақылау парақтары |
50 |
Қосымша сағат |
1 |
|
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару |
Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; |
Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады |
Оқулық; Плакат; Маркер; Дидактик-қ материал-дар |
|
6. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелектің ауданы (6 сағат) |
|||||||
51-52 |
Шеңбердің ұзындығы. π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы. Бұрыштың радиандық өлшемі. |
2 |
|
Шеңбердің ұзындығы есептей білу, π санының мағынасын тану, шеңбер доғасының ұзындығы және бұрыштың радиандық өлшемдерін есептей алуға дағдылану |
Ой қозғау, Мозайка, Тақтамен жұмыс, Постер, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Шеңбердің ұзындығын есептей біледі; π санының мағынасын таниды; Шеңбер доғасының ұзындығы және бұрыштың радиандық өлшемдерін есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
ІV тоқсан |
||||||||
53 |
Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданы. |
1 |
|
Дөңгелектің және оның элементтерін білу және дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептеу формулалары арқылы түрлендіре отырып, есептей алуға дағдылану |
Миға шабуыл, Ментальды карта, Фишбоун, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Дөңгелектің және оның элементтерін біледі; Дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
54 |
Есептер шығару |
1 |
|
Дөңгелектің және оның элементтерін білу және дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептеу формулалары арқылы түрлендіре отырып, есептей алуға дағдылану |
Миға шабуыл, Ментальды карта, Фишбоун, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Дөңгелектің және оның элементтерін біледі; Дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
55 |
Есептер шығару |
1 |
|
Дөңгелектің және оның элементтерін білу және дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептеу формулалары арқылы түрлендіре отырып, есептей алуға дағдылану |
Миға шабуыл, Ментальды карта, Фишбоун, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Дөңгелектің және оның элементтерін біледі; Дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептей алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
56 |
5-бақылау жұмысы. |
1 |
|
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Критериалды бағалау |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі. |
Бақылау парақтары |
7. Стереометрия элементтері (6 сағат) |
||||||||
57 |
Стереометрия аксиомалары және олардың қарапайым салдарлары. |
1 |
|
Кеңістіктегі денелердің аксиомалары және олардың қарапайым салдарлары туралы жатқа білу, есептер шығаруда қолдану алуға машықтану |
Ой қозғау, Фишбоун, Тақтамен жұмыс, Постер, Кері байланыс |
Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Кеңістіктегі денелерді атай алады; Қарапайым аксиомалар мен оның салдарлары туралы біледі; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
58 |
Кеңістіктегі екі түзудің, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы. |
1 |
|
Кеңістіктегі екі түзудің орналасуын білу, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасу тәртіптерін бейнелей алу және практикада жасай алу |
Ауызша кері байланыс, Ментальды карта, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Кеңістіктегі екі түзудің орналасуын біледі; Түзу мен жазықтықтың орналасуын біледі; Жазықтықтардың белгіленуі мен орналасуын біледі; |
АКТ, Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
59 |
Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. |
1 |
|
Түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштарды есептеу, түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығын есептеуге үйрену |
Ой қозғау; Блум таксономиясы сұрақтары, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштарды есептей алады; Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлы-ғын есептейді; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
60 |
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, олардың қырларының өзара орналасуы, биіктік. |
1 |
|
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида кеңістік денелерінің қырларының өзара орналасуын білу, түсіну, биіктіктерін есептей білуге дағдылану |
Ауызша кері байланыс, Ментальды карта, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; |
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида кеңістік денелерінің қырларының өзара орналасуын біледі және түсінеді, биіктіктерін есептей біледі; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
61 |
Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері. |
1 |
|
Цилиндр, конус, шар фигураларын кескіндеп, бейнелей алу және олардың тұрмыстағы заттармен салыстыра алу, білу |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Фишбоун. Есептер шығару, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Цилиндр, конус, шар кеңістік денелерін бейнелей алады; |
АКТ, Плакат, Маркер, Стикер, Бағалау парағы |
62 |
Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигуралар. |
1 |
|
Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигураларды атай алуға, тұрмыстағы заттармен байланыстыра алуға дағдылану |
Миға шабуыл, Постер, Фишбоун, Сұрақ-жауап, Кері байланыс |
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; |
Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигураларды атай алады; Тұрмыстағы заттармен байланыстыра алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
8. Қайталау. Есептер шығару (6 сағат) |
||||||||
63 |
Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі. |
1 |
|
Векторлардың түрлерін ажырата білуге, оның белгілерін бейнелеу алуға, оларға берілген есептерді шығара алу дағдылары қалыптасу |
Ауызша кері байланыс, Ментальды карта, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; |
Векторларды ажырата алады; Олардың белгілері арқылы бейнелеу жасай алады; Есептерді еркін шығара алу дағдылары қалыптасады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
64 |
Үшбұрыштарды шешуде және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдану. |
1 |
|
Үшбұрыштарды шешуде геометриялық тәсілдерді түрлендіре отырып қолдана алып, осы тақырыпқа берілген есептерді шығара білуге үйрену |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Фишбоун. Есептер шығару, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Үшбұрыштарды шешуде қолданатын тәсілдерді білу; Үшбұрыштарды шешуге арналған есептерді шығара алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
65 |
Қорытынды бақылау жұмысы |
1 |
|
Вектор, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданына берілген есептерді шеше білу дағдыларын қалыптастыру |
Ауызша кері байланыс, Ментальды карта, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; |
Вектор туралы жалпы түсінік қалыптасады; Векторларға берілген есептерді шығара алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
66 |
Шеңбердің ұзындығы. π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы. Бұрыштың радиандық өлшемі. |
1 |
|
Шеңбердің ұзындығын есептеуді, оның диаметрі, хордасы, центрі, радиусы арқылы берілген есептеулерді шеше білуге, оның доғасының ұзындығын, олардың бұрыштық радиандық өлшемдерін білу, үйрете білуге дағдыландыру |
Ауызша кері байланыс, Ментальды карта, Тақтамен жұмыс, Кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Талантты және дарынды баланы оқыту; Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; |
Шеңбердің элементтерін біледі; Шеңберге қатысты бейнелеулерді жасай алады; Үшбұрыштардың бұрыштарын, радиандық өлшемдерін есептей алады; |
АКТ, Плакат, Маркер, Стикер, Бағалау парағы |
67 |
Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданы. |
1 |
|
Шеңбер мен дөңгелекті ажырата біліп, оның элементтері арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Фишбоун. Есептер шығару, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады; Дөңгелекке берілген есептерді шығара алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
68 |
Қайталау |
1 |
|
Шеңбер мен дөңгелекті ажырата біліп, оның элементтері арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру |
Ой қозғау, Тақтамен жұмыс, Фишбоун. Есептер шығару, Кері байланыс |
Сыни ойлауға үйрету; Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; |
Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады; Дөңгелекке берілген есептерді шығара алады; |
Кеспе қағаздар, Плакат, Маркер, Бағалау парақшасы, Стикер |
4

