Материалдар / ҰМЖ "Геометрия пәні" 9-сынып

ҰМЖ "Геометрия пәні" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік оқу оқыған мұғалімдерге геометрия пәнінен ҰМЖ құруда көмегі бар
Авторы:
08 Қаңтар 2019
1939
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін Келісемін ӘБ отырысында қаралды:

Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: Хаттама №______

________ ________ ӘБ жетекшісі:

«____» _______201_ жыл «____» _______201_ жыл _________

«____» _______201_ жыл



























9 «Б» сыныпқа арналған геометрия пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспары


Сабақ тақырыбы

Сағат саны


Мерзімі


Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері


Жеті модульдің кіріктірілуі


Оқып- үйренудің нәтижесі


Негізгі ресурстар

І тоқсан

  1. 8-сынып геометрия курсын қайталау (4 сағат)

1

Үшбұрыш, төртбұрыш, паралелограмм, квадрат

1


Геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, паралелограмм, квадрат) аудандарын және периметрлерін есептейтін формулалар арқылы есептер шығару

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Бағдаршам,

Не білдім? Не білгім келеді?

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Геометриялық фигуралардың аудандарын тиімді формулалар арқылы таба алады

Маркер,

Плакат,

Стикер,

Кеспе қағаздар

2

Трапеция, ромб, шеңбер

1


Геометриялық фигуралардың (трапеция, ромб, шеңбер) аудандарын және периметрлерін есептейтін формулалар арқылы есептер шығару

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Бағдаршам,

Не білдім? Не білгім келеді?

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Геометриялық фигуралардың аудандарын тиімді формулалар арқылы таба алады

Маркер,

Плакат,

Стикер,

Кеспе қағаздар

3-4

Пифагор теоремасы, тригонометриялық бұрыштар

2


Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана отырып, пифагор теоремасы арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

«Жадылық серуен»;

«Ай» (толық, жарты, жаңа ай) әдісі;

«Джиксо» әдісі;

«Мозайка» әдісі;

«Екі үміт, бір тілек», «Не білдім?

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Пифагор теоремасын үшбұрыштың қай түріне қолдану отырып шығаруын біледі және дұрыс шешімін таба алады

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер


  1. Жазықтықтағы векторлар (16 сағат)

5

Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.

1


Вектор ұғымы туралы түсінік қалыптасып, вектордың түрлерін, бағытын, сандық өлшемдерін түсіну

Ой қозғау,

Джиксо,

Не білдім, не білгім келеді

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Векторлар туралы біледі;

Векторлардың түрлерін ажырата алады және есептер шығаруға үйренеді

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

6-7

Векторларды қосу және оның қасиеттері. Векторларды азайту.

2


Векторларға амалдар қолданудың қосу және азайту түрлерін қолдану және олардың қасиеттерін пайдалануды үйрену

Ой серуен,

Джиксо,

Смайлик,

Не білдім? Не білгім келеді?

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Векторларды қосу, азайту амалдарын қолдана отырып, есептер шығарады.

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер


8-9

Векторды санға көбейту. Векторлардың коллинеарлық критерийі. Векторды санға көбейтудің қасиеттері.

2


Векторларды санға көбейтуді көбейтудің қасиеттері арқылы шығара білу және коллинеар векторлардың критерийлерін түсіну

Тақтамен жмыс,

Ментальды карта,

Ай,

Не білдім, не білгім келеді?

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Векторларды көбейтудің қасиеттері арқылы көбейтіп, өз беттерінше есептер шығара алады.

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер


10

Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу.

1


Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар арқылы жіктеуді үйрену және түсіну

Тақтамен жұмыс,

Не білдім, не білгім келеді

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Жазықтық, вектор, коллинеар және коллинеар емес вектор ұғымдарын түсінеді

Кесте,

Плакат,

Бағалау парақшасы

11-12

Тікбұрышты координаталар жүйесіндегі векторлар. Вектордың координаталары.

2


Координаталар жүйесіндегі векторларды және вектордың координаталары қалай жасалу керектігін түсіну

Миға шабуыл, Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Координаталар жүйесіне векторларды орналастыра алады

Стикер,

Дидактикалық материалдар

13

Векторлардың арасындағы бұрыш. Вектордың координаталық осьтердегі проекциялары.

1


Векторлар арасындағы бұрышты есептеу арқылы градустық мәндерін табу, вектордың координаталық осьтердегі проекциялар сала білу және тұрмыста неге қолдануды түсіну

Тақтамен жмыс,

Ментальды карта,

Ай,

Не білдім, не білгім келеді?

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Векторлар арасындағы бұрышты есептеудің формуласы арқылы өлшемдерін таба алады

Плакат,

Маркер,

Стикер

14-15

Векторлардың скалярлық көбейтіндісі.

2


Векторлардың скаляр көбейтіндісін формуласы арқылы өрнектеп, есептер шығара білуге дағдыландыру

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Бағдаршам,

Екі жұлдыз, бір үміт.

Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Векторларды скаляр көбейту формуласы арқылы есептер шығара біледі

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

16

1-бақылау жұмысы.

1


Жазықтықтағы векторлар тарауы бойынша есептер шығара білу

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары

17

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар

18-19

Тікбұрышты координаталар жүйесінде түзудің әртүрлі берілу тәсілдері.

2


Тікбұрышты координаталар жүйесінде түзудің берілу тәсілдерін қарастыру және олардың орналасу координаталарын анықтау

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Бағдаршам,

Не білдім? Не білгім келеді?

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Тікбұрышты координаталар жүйесінде түзулерді координаталар-ын анықтай алады

АКТ,

Кесте,

Плакат,

Бағалау парақшасы

20

Есептерді шешуде векторларды қолдану.

1


Векторлар тақырыбына арналған есептер шығара білу және векторларды қолдана білуге үйрену

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Бағдаршам,

Екі жұлдыз, бір үміт.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Векторларға байланысты есептер шығарады және шешімдерін дұрыс жаза біледі

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

ІІ тоқсан

  1. Жазықтықтағы түрлендірулер (10 сағат)

21

Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері. Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері.

1


Жазықтықтағы түрлендірулерді жасай алу және қозғалысты және оның қасиеттерін білу, жазықтықтағы фигуралардың теңдігі мен қасиеттерін білу және үйрену

Ауызша кері байланыс,

Фишбоун,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс,


Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Жазықтықтағы түрлендірулерді жасай алады;

Жазықтықтағы фигуралардың қасиеттерін жатқа біледі;

АКТ,

Кесте,

Плакат,

Бағалау парақшасы

22-23

Жазықтықтағы қозғалыстар – осьтік және центрлік симметриялар, параллель көшіру, бұру.

2


Жазықтықтағы қозғалыстар туралы және осьтік және центрлік симметриялар, параллель көшіру, бұру ұғымдарын түсіну, сала алып, түрлендіру алуға машықтану

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Суретпен жұмыс,

Фишбоун,

Кері байланыс

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жазықтықтағы қозғалыстарды, яғни осьтік және центрлік симметриялар-ды, параллель көшіру мен бұруды жасай алады

Геометриялық фигуралар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақташыс,

Стикер

24

Гомотетия.

1


Гомотетия ұғымын түсіну және жазықтықта жасалатын түрлендірулер арқылы жасалатын қозғалыстарды жасай алуға машықтану

Ой қозғау,

Сұрақтар қою,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Жазықтықтықтатүрлендірулерді біледі;

Гомотетия ұғымын түсінеді;

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

25

Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар.

1


Ұқсас түрлендірулер мен оның қасиеттері туралы білу және түрлендіру алуға машықтану, фигуралардың ұқсастық қасиеттерін ажырата білу

Ауызша кері байланыс,

Фишбоун,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс,

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Ұқсастық түрлендірулер және оның қасиеттеріні біледі және бейнелей алады;

Ұқсас фигураларды бейнелеп жасай алады;

Стикер,

Маркер,

Плакат,

Дидактикалық материалдар, геометриялық фигуралар

26-27

Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері.

2


Үшбұрыштар ұқсастығының белгілерін білу және үшбұрыштардың түрлері арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Суретпен жұмыс,

Ментальды карта,

Кері байланыс

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Үшбұрыштар ұқсастықтарын біледі;

Ұқсастық белгілері арқылы үшбұрыштарды салыстыра алып, есептер шығара алады

Геометриялық фигуралар және суреттер,

Плакат,

Маркер,

стикер

28

Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы.

1


Тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу және оларды салыстыру арқылы ұқсастық қасиеттерін білу, үйрену

Миға шабуыл,

Сұрақтар қою, Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін біледі және оларға арналған есептерді шығара алады,

Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастық қасиеттерін біледі

Кеспе қағаздар,

Бағалау парағы,

Стикер

29

2-бақылау жұмысы.

1


Жазықтықтағы түрлендірулер тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

АКТ, бақылау парақтары

30

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар

  1. Көпбұрыштар (13 сағат)

31

Сынық сызық. Дөңес көпбұрыштар. Дөңес көпбұрыштың бұрыштарының қосындысы.

1


Көпбұрыш элементтерін білу, көпбұрыш түрлерін, дөңес және дөңес емес көпбұрыштарды ажырата білу және дөңес көпбұрыш бұрыштарының қосындысына берілген есептерді шығара білуге машықтану

Миға шабуыл,

Джиксо,

Суретпен жұмыс,

Кері байланыс

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Көпбұрыш элементтерін біледі;

Көпбұрыш түрлерін ажырата алады;

Көпбұрыш бұрыштарының қосындысын есептей алады;

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Кеспе қағаздар,

Стикер


32

Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері.

1


Шеңберге іштер сызылған бұрыштар мен олардың қасиеттерін білу және бұрыштарды қосындысын есептеу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Сұрақ-жауап,

Тақтамен жұмыс,

Крестик-нөлдік,

Кері байланыс

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Шеңберге іштей сызылған бұрыштарды сыза алады;

Шеңберге іштей сызылған бұрыштардың қасиеттерін ескере отырып, есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Дидактикалық материалдар,

Геометриялық фигуалар,

Стикер

ІІІ тоқсан

33

Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері. Есептер шығару

1


Шеңберге іштер сызылған бұрыштар мен олардың қасиеттерін білу және бұрыштарды қосындысын есептеу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Сұрақ-жауап,

Тақтамен жұмыс,

Крестик-нөлдік,

Кері байланыс

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Шеңберге іштей сызылған бұрыштарды сыза алады;

Шеңберге іштей сызылған бұрыштардың қасиеттерін ескере отырып, есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Дидактикалық материалдар,

Геометриялық фигуалар,

Стикер

34-35

Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорема.

2


Пропорцианалдық туралы ұғымды түсіну, шеңбердің хордалары мен кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорема арқылы есептер шығара білуге машықтану

Миға шабуыл,

Блум түймедағы,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Шеңбердің хордалары туралы біледі және қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорамсы арқылы есептер шығара алады

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер

36-37

Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар.

2


Шеңберге іштей сызылған және сырттай сызылған төртбұрыштардың орналасу тәртібін білу және оларға арналған есептерді шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Ауызша кері байланыс,

Сұрақ-жауап,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун,

Кері байланыс

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Шеңберге іштей сызылған төртбұрыщтарды есептей алады;

Шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштардың орналасу тәртібін білу және оларға арналған есептерді шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Кеспе қағаздар,

Геометриялық фигуралар,

Плакат,

Маркер,

Стикер


38-40

Дұрыс көпбұрыштар. Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды, периметрді және ауданды байланыстыратын формулалар.

3


Дұрыс көпбұрыштарды тани отырып, дұрыс көпбұрыштарға іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды, периметрды және ауданды байланыстыратын формулалар арқылы есептер шығара білуге дағдыларындыру

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Сұрақтар-жауаптар,

Крестик-нөлдік,

Критериалды бағалау,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Дұрыс көпбұрыштарды таниды;

Дұрыс көпбұрыштарға іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды, периметрды және ауданды байланыстыратын формулалар арқылы есептей алады;

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер

41

Дұрыс көпбұрыштарды салу.

1


Дұрыс көпбұрыштарды салу есептері арқылы шешу жолдарын қарастыру, өз беттерінше есептер шығара білуге дағдылану

Ой қозғау,

Суретпен жұмыс,

Фишбоун.

Есептер шығару,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Дұрыс көпбұрыштарды салу есептері арқылы шығара алады;

Геометриялық фигуралар мен суреттер,

Маркер,

Плакат,

Стикер

42

Бізді қоршаған әлемдегі көпбұрыштар.

1


Әлемдегі көпбұрыштар туралы білу және оны геометриялық атаулармен атай алу, өмірдегі көпбұрыштардан жасалған ескерткіштерді еске түсіру, білу

Миға шабуыл,

Джиксо,

Суретпен жұмыс,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Әлемдегі көпбұрыштар туралы біледі;

Көпбұрыштарды өмірдегі көпбұрыштармен салыстыра алады;

Акт,

Плакат,

Маркер,

Стикер,


43

3-бақылау жұмысы.

1


Көпбұрыштар тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

Бақылау парақтары


5. Үшбұрыштарды шешу (7 сағат)

44-45

Синустар және косинустар теоремалары.

2


Тригонометриялық бұрыштарды есептеуде синустар мен косинустар теоремаларының формулалары арқылы есептер шығар алу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун.

Есептер шығару,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Синустар теоремаларын біледі;

Косинустар теоремаларын біледі;

Синустар мен косинутар теоремаларына есептер шығара алады;

Стикер,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшалары

46-47

Үшбұрыштарды шешу.

2


Үшбұрыштарды шешуде берілген бұрыштары мен қабырғалары арқылы белгісіз мүшелерін таба білуге машықтану

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс,

Мозайка,

Есептер шығару,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Үшбұрыштарды есептеуде тригонометриялық бұрыштарды есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Геометриялық суреттер,

Бағалау парағы, стикер

48

Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдану.

1


Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометриялық формулаларды қолдану, есептер шығара білуге дағдылану

Ауызша кері байланыс,

Сұрақ-жауап,

Крестик-нөлдік,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Үшбұрыштарды синустар мен конинустар теоремалары арқылы, түрлендіре отырып шығара біледі;

Дидактикалық материалдар,

Бағалау парағы,

Стикер

49

4-бақылау жұмысы.

1


Үшбұрыштарды шешу тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

Бақылау парақтары

50

Қосымша сағат

1


Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтау, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығару

Миға шабуыл,

Тақтамен жұмыс


Сыни ойлауға үйрету;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

Бақылау жұмысынан жіберген қателерін анықтайды, олардың тиімді жолдарын пайдаланып есептер шығарады

Оқулық;

Плакат;

Маркер;

Дидактик-қ материал-дар


6. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелектің ауданы (6 сағат)

51-52

Шеңбердің ұзындығы. π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы. Бұрыштың радиандық өлшемі.

2


Шеңбердің ұзындығы есептей білу, π санының мағынасын тану, шеңбер доғасының ұзындығы және бұрыштың радиандық өлшемдерін есептей алуға дағдылану

Ой қозғау,

Мозайка,

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Шеңбердің ұзындығын есептей біледі;

π санының мағынасын таниды;

Шеңбер доғасының ұзындығы және бұрыштың радиандық өлшемдерін есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


ІV тоқсан

53

Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданы.

1


Дөңгелектің және оның элементтерін білу және дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептеу формулалары арқылы түрлендіре отырып, есептей алуға дағдылану

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Фишбоун,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Дөңгелектің және оның элементтерін біледі;

Дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


54

Есептер шығару

1


Дөңгелектің және оның элементтерін білу және дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептеу формулалары арқылы түрлендіре отырып, есептей алуға дағдылану

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Фишбоун,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Дөңгелектің және оның элементтерін біледі;

Дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


55

Есептер шығару

1


Дөңгелектің және оның элементтерін білу және дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептеу формулалары арқылы түрлендіре отырып, есептей алуға дағдылану

Миға шабуыл,

Ментальды карта,

Фишбоун,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Дөңгелектің және оның элементтерін біледі;

Дөңгелектің сегментін, дөңгелек секторынының ауданын есептей алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


56

5-бақылау жұмысы.

1


Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы тарауы бойынша есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Критериалды бағалау

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген есептерді тиімді жолдармен есептеп, дұрыс шығара біледі.

Бақылау парақтары

7. Стереометрия элементтері (6 сағат)

57

Стереометрия аксиомалары және олардың қарапайым салдарлары.

1


Кеңістіктегі денелердің аксиомалары және олардың қарапайым салдарлары туралы жатқа білу, есептер шығаруда қолдану алуға машықтану

Ой қозғау,

Фишбоун,

Тақтамен жұмыс,

Постер,

Кері байланыс

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Кеңістіктегі денелерді атай алады;

Қарапайым аксиомалар мен оның салдарлары туралы біледі;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


58

Кеңістіктегі екі түзудің, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы.

1


Кеңістіктегі екі түзудің орналасуын білу, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасу тәртіптерін бейнелей алу және практикада жасай алу

Ауызша кері байланыс,

Ментальды карта,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Кеңістіктегі екі түзудің орналасуын біледі;

Түзу мен жазықтықтың орналасуын біледі;

Жазықтықтардың белгіленуі мен орналасуын біледі;

АКТ,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


59

Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы.

1


Түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштарды есептеу, түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығын есептеуге үйрену

Ой қозғау;

Блум таксономиясы сұрақтары,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштарды есептей алады;

Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлы-ғын есептейді;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


60

Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, олардың қырларының өзара орналасуы, биіктік.

1


Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида кеңістік денелерінің қырларының өзара орналасуын білу, түсіну, биіктіктерін есептей білуге дағдылану

Ауызша кері байланыс,

Ментальды карта,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида кеңістік денелерінің қырларының өзара орналасуын біледі және түсінеді, биіктіктерін есептей біледі;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


61

Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері.

1


Цилиндр, конус, шар фигураларын кескіндеп, бейнелей алу және олардың тұрмыстағы заттармен салыстыра алу, білу

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун.

Есептер шығару,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Цилиндр, конус, шар кеңістік денелерін бейнелей алады;


АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Бағалау парағы

62

Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигуралар.

1


Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигураларды атай алуға, тұрмыстағы заттармен байланыстыра алуға дағдылану

Миға шабуыл,

Постер,

Фишбоун,

Сұрақ-жауап,

Кері байланыс

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигураларды атай алады;

Тұрмыстағы заттармен байланыстыра алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


8. Қайталау. Есептер шығару (6 сағат)

63

Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.

1


Векторлардың түрлерін ажырата білуге, оның белгілерін бейнелеу алуға, оларға берілген есептерді шығара алу дағдылары қалыптасу

Ауызша кері байланыс,

Ментальды карта,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Векторларды ажырата алады;

Олардың белгілері арқылы бейнелеу жасай алады;

Есептерді еркін шығара алу дағдылары қалыптасады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


64

Үшбұрыштарды шешуде және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдану.

1


Үшбұрыштарды шешуде геометриялық тәсілдерді түрлендіре отырып қолдана алып, осы тақырыпқа берілген есептерді шығара білуге үйрену

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун.

Есептер шығару,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Үшбұрыштарды шешуде қолданатын тәсілдерді білу;

Үшбұрыштарды шешуге арналған есептерді шығара алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


65

Қорытынды бақылау жұмысы

1


Вектор, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданына берілген есептерді шеше білу дағдыларын қалыптастыру

Ауызша кері байланыс,

Ментальды карта,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Вектор туралы жалпы түсінік қалыптасады;

Векторларға берілген есептерді шығара алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


66

Шеңбердің ұзындығы. π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы. Бұрыштың радиандық өлшемі.

1


Шеңбердің ұзындығын есептеуді, оның диаметрі, хордасы, центрі, радиусы арқылы берілген есептеулерді шеше білуге, оның доғасының ұзындығын, олардың бұрыштық радиандық өлшемдерін білу, үйрете білуге дағдыландыру

Ауызша кері байланыс,

Ментальды карта,

Тақтамен жұмыс,

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Талантты және дарынды баланы оқыту;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Шеңбердің элементтерін біледі;

Шеңберге қатысты бейнелеулерді жасай алады;

Үшбұрыштардың бұрыштарын, радиандық өлшемдерін есептей алады;

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Бағалау парағы

67

Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданы.

1


Шеңбер мен дөңгелекті ажырата біліп, оның элементтері арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун.

Есептер шығару,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады;

Дөңгелекке берілген есептерді шығара алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер


68

Қайталау

1


Шеңбер мен дөңгелекті ажырата біліп, оның элементтері арқылы есептер шығара білу дағдыларын қалыптастыру

Ой қозғау,

Тақтамен жұмыс,

Фишбоун.

Есептер шығару,

Кері байланыс

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады;

Дөңгелекке берілген есептерді шығара алады;

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Бағалау парақшасы,

Стикер




4


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі