2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҰМЖ қазақ тілі мен әдебиеті 5 сынып (Т2)

ҰМЖ қазақ тілі мен әдебиеті 5 сынып (Т2)

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша үйде оқытуға арналған ҰМЖ (аптасына 3 сағат бойынша)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Үйде оқытуға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 5-сынып (Т2)

Барлығы:102 сағат, аптасына: 3 сағат

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Қ.С.Жайлаубаева

Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017 жыл

І тоқсан 24 сағат

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Ескерту

5 Б

1

1. Отбасындағы дәстүр мен мерекелер

1. Қазақ отбасының дәстүрлері

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

1

02.09

04.09

2

2. Атам төрде отырады

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

1

03.09

05.09

3

3. Табалдырықты баспа!

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1

04.09

06.09

4

4. «Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда»

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

09.09

07.09

5

5. Атам бата береді

5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

1

10.09

11.09

6

6. Әкеліңіз, көмектесейін!

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1

11.09

12.09

7

7. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1.

5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1

16.09

13.09

8

2. Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала

8. Менің мектебім

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

1

17.09

14.09

9

9. Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

1

18.09

19.09

10

10. Сүйікті жазушы

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

1

23.09

18.09

11


11. Қожа –әдепті бала

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

24.09

20.09

12

12. Жанар -ақылды қыз

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1

25.09

21.09

13

13. Қожа мектепте

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1

30.09

25.09

14

14. Нәтиже сабақ. Диктант

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

01.10

26.09

15

15. Қожа –әдепті бала

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1

02.10

27.09

16

16. Қызыл кітап

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1

07.10

28.09

17

17. Қызғалдақты сақтайық!

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1

08.10

02.10

18

18. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2.

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу .

1

09.10

03.10


3. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі.


19

19. Қасқыр мен тиін

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

1

14.10

04.10

20

20.«Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану;

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1

15.10

05.10

21


21.Қызғалдақты сақтайық!

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1


16.10

09.10

22


22. Тоқсандық жиынтық бағалау №1.

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.

1

21.10

10.10

23

23. Түлкі мен қырғауыл

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1

22.10

11.10

24

24. Қайталау сабақ

5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.

1

23.10

12.10

25

4. Ежелгі көшпенділер мәдениеті.

1. Көшпелілер туралы түсінік

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

1

04.11


26

2. Көшпелілер – жауынгер халық

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1

05.11


27

3. Тұмар ( Томирис) туралы аңыз

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу .

1

06.11


28

4. Аңыз патшайым

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1

11.11


29

5. Алтын адам

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1

12.11


30

6. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1

13.11


31

7. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1.

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу;

5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.

1

18.11



5. Су тіршілік көзі.



32

8. Сусыз өмір жоқ

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1

19.11


33


9. Сусыз өмір жоқ

5.3.2.1 хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.


20.11










34


10. Судың пайдасы

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1

25.11

06.11

35

11. Қазақстан көлдері

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1

26.11

07.11

36

12. Сырда туған сырдың ұлы

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1

27.11

08.11

37

13. Сырдың сұлу өзені

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу .

1

2.12

09.11

38

14. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2.

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

1

3.12

13.11

39


6. Әлемдегі ірі кітапханалар.

15. Кітап - бағалы сыйлық

5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1

4.12

14.11

40

16. Ұлттық кітапхана

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1

9.12



15.11

41

17. Ұлттық кітапхана

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау;

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

1

10.12

16.11

42

18. Ірі кітапханалар

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1

11.12

20.11

43


19.Ірі кітапханалар

5.3.2.1 жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1

16.12

21.11

44











20. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»

5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

1

17.12

22.11

45

21.Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

1

18.12

23.11

46

22.Әлемдегі ең ірі кітапханалар

5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану;

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1

23.12

27.11

47

23. Тоқсандық жиынтық бағалау №2

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1

24.12

28.11

48


24. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну;

5.3.2.1 хат, хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1

25.12

29.11

49

ІІІ тоқсан 30 сағат


7. Денсаулық зор байлық.

1. Дәрігердің қабылдауында

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.



30.11

50

2. Дәрігердің қабылдауында

5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1


04.12

51

3. Дәрумен –денсаулық кепілі

5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру.

1


05.12

52

4. Дәрумен –денсаулық кепілі

5.4.3.1 жазба жұмыстарын сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1


06.12

53


5. Ең үлкен байлық

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

1


07.12

54


6. Ас –адамның арқауы

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

1


11.12

55

7. Фастфудтың зияны

5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

1


12.12

56

8. Фастфудтың зияны

5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1


13.12

57


9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

1


14.12






58

8. Менің тәуелсіз Қазақстаным.

10. Менің Тәуелсіз Қазақстаным

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру;

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.




59

11. Тәуелсіздік нышандары

5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.



18.12

60

12. Тәуелсіздік символы-ұлттық теңге

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.



19.12

61

13. Тәуелсіздік символы-ұлттық теңге

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.



20.12

62

14. Тәуелсіз елдің Астанасы

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.



21.12

63

15. Алтын қалам әдеби сыйлығының жеңімпазы

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу;

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.



25.12

64

16. Уа, еркіндік! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім!

5.1.2.1.тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.



26.12

65

17. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1.

5.2.6.1.тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.



27.12

66

9. Аспан әлемінің құпиялары.


18. Аспан денелері

5.3.4.1.мәтіндердің тақырыбын мазмұндық құрылымын салыстыру.



28.12

67


19. Аспан денелері

5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1


08.01

68

20. Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1


09.01

69

21. Шоқжұлдыздар

5.4.4.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазу.

1


10.01

70

22. Жұлдызды аспанның құпиясы

5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1


11.01

71

23.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2

5.1.1.1тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1


15.01

72

10.Компьютердің тілін табу- өнер.

24.Компьютер қалай пайда болды?

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1


16.01

73

25. Өнер - білім бар жұрттар

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну;

5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

1


17.01

74



26.Менің электронды поштам

5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру.




75

27. Көзіңді қорға

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1


18.01

76

28.Компьютердің пайдасы мен зияны.

5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

1


22.01

77

29. Тоқсандық жиынтық бағалау №3

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

1


23.01

78

30. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1





4 тоқсан 24 сағат





79

11.Қазақстандағы ұлттар достығы.

1. Бірлігі жарасқан ел

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.




80


2. Маған қазақ әндері ұнайды

5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру;

5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.




81


3. Халықтар достығы туралы шығарма

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1



82

4. Бір атаның балалары

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1



83

5. Бір атаның балалары

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

1



84

6. Адамзаттың бәрің сүй, бауырым деп...

5.3.2.1 хат, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау;

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

1



85

7. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1

5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

1



86


12. Ұлы дала табиғаты.

8. Алтынемел ұлттық саябағында

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

1



87


88

9. Алтынемел ұлттық саябағында

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1



10. «Әнші құм»

5.5.2.1 жазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру;

5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.




89


11. «Әнші құм»

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

1



90

12. Шайтанкөл-ғажайып құбылыс

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1



91


13. Шайтанкөл-ғажайып құбылыс

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1



92

14. Ақсу –Жабағылы қорығы

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1



93



15. Ақсу –Жабағылы қорығы

5.2.1.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

1



94

16. Табиғат жаратылыс пернесі

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

5.5.2.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау.

1



95

17. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.4.3.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

1



96

18. Ер есімі – ел есінде

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу.

1




13. Ел есімі -ер есінде.


97

19. Ер есімі – ел есінде

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1



98

20. «Қазақ солдаты» - соғыс туралы көркем шығарма

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау;

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1



99

21. «Қазақ солдаты» - соғыс туралы көркем шығарма

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1



100

22. Тоқсандық жиынтық бағалау №4.

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1



101

23. Бала Қайроштың қалаға кетуі

5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру.

1



102

24 Батырдың балалық шағы

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

1




17 Желтоқсан 2024
152
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі