Материалдар / "Үндістан. Пәкістан"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Үндістан. Пәкістан"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл дүниежүзі тарихынан беретін мұғалімдерге өте керекті сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2018
1098
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Үндістан. Пәкістан

Мектеп: 279

Күні:

Мұғалімнің есімі: Бегалиева Лаура

Сынып: 9

Қатысқандар саны: 19

Қатыспағандар саны: -

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Оқушылар Үндістанның 1914-1945 жылдардағы экономикалық, саяси-әлеуметтік жағдайының тарихи маңызын ашып, басты ерекшеліктерін атап көрсетеді.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Оқушылар Үндістанның 1914-1945 жылдардағы экономикалық, саяси-әлеуметтік жағдайы туралы мағлұмат алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Үндістандағы ұлт-азаттық күрестің, оның кезеңдері мен тәсілдерін нақты фактілер арқылы түсіндіре алады. М.К.Ганди мен Дж Нерудің ұлт – азаттық күрестегі қызметі туралы біліп, М.К.Ганди ұсынған күрес жолын таңдауына әсер еткен факторларды анықтайды.

Кейбір оқушылар:

1916 жылғы Үндістандағы ұлт-азаттық қозғалысының ерекшеліктерін анықтап, 1916 жылғы Қазақстанда болған ұлт-азаттық қозғалысты салыстырып, талдай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Негізгі түсініктер мен жетекші ұғымдарды пайдалана отырып, тарихи-әдеби тілмен 1914-1945 жылдардағы Үндістанның саяси-әлеуметтік, экономикалық жағдайын сипаттай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Үндістан Ұлттық Конгресі, Мұсылман Лигасы, "Күш қолданбай қарсыласу", "Жаппай бағынбаушылық қозғалысы", "Тұз жорығы", "Үндістады басқару туралы акт"

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Үндістанның...

1916 жылы Үндістанда ұлт-азаттық қозғалыстың ерекшелігі...

1917-1918 жылдардағы ағылшын үкіметінің саясаты...

Алдыңғы оқу

1918-1945 жылдардағы Иран, Ауғанстан.

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы

0 – 10

Оқушылар Үндістанға байланысты атаулар жазылған қима қағаздар арқылы 4 топқа бөлінеді. /Гималай, Ганга, Тәж-Махал, Будда/

Үй тапсырмасын тексеру мақсатында оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі.

1-тапсырма:

1-топ: Резахан үкіметінің экономикалық саясаты, сыртқы саясаты.

2-топ: Елдегі әлеуметтік өзгерістер

3-топ: Аманулла хан реформалары: Елдегі экономикалық өзгерістер

4-топ: Аманулла хан реформалары: Елдегі әскери өзгерістер

2-тапсырма:

1-топ: Семантикалық карта

Оқиғалар, жылы

1921

1917

1929

1943

1934

1919

Ағылшын-Иран шар-тына қол қойылып, Иран елі ағылшын-дардың қамқорлығына алынды.






+

Иран аумағын үш елдің басқыншылары бөлісіп, басып алды.


+





Иран Германияға соғыс жариялады




+



Ауғанстанда құлдықты жою туралы заң жарияланды

+






Нәдір ханды Ауған-станның патшасы деп жариялады



+




Ауғанстан Ұлттар Лигасына мүше болды





+


2-топ: Сәйкестендіру

1

1917жылы Иран аумағын үш елдің басқыншылары басып алды.

3

1

Иран елі ағылшындардың «қамқорлығына» ұшырады.

2

Ағылшын Иран шартына сәйкес 1919жылы...

1

2

1921жылы

3

1943жылы 9 қыркүйекте Иран соғыс жариялады.

5

3

Англия, Ресей, Германия

4

Ауғанстанда жаңа Конституция қабылданды.

6

4

КСРО

5

Нәдір хан Ауғанстан патшасы болды.

7

5

Германияға

6

Ауғанстан мен осы ел арасында достық, көршілік қатынастар жалғасты.

4

6

1923жылы

7

Ауғанстанда құлдықты жою заңы жарияланды.

2

7

1929жылы

3-топ: Хронологиялық кесте құру. Иран

Жылдар

Оқиғалар

1914 жыл

Түрік әскерлері Иран, Әзірбайжан аудандарына басып кірді.

1919ж.

9 тамыз

Ағылшын- Иран шартына қол қойылып, Иран елі ағылшындардың «қамқорлығына» ұшы-рады.

1920ж.

5 маусым

Гилян Республикасы жарияланды


1941ж.

12 шілде

Англия мен КСРО арасында «Германияға қарсы соғыста бірігіп әрекет жасау» туралы шартқа қол қойды.

1943ж.

9 қыркүйек

Иран Германияға соғыс жариялады


4-топ: Хронологиялық кесте құру. Ауғанстан

Жылдар

Оқиғалар

1919ж.

21 ақпан

Үкімет басына Аманулла хан келіп, Ауғанстанның тәуелсіздігін жариялады.

1921 жыл

Құлдықты жою заңы жарияланды.

1923 жыл

Жаңа Конституцияның қабылданды.

1929 жыл

Нәдір хан Ауғанстан патшасы болып жарияланды.

1931 ж.

24 маусым

КСРО мен Ауғанстан арасында бейтараптық және өзара жауласпау келісіміне қол қойды.

3-тапсырма: Әр топқа бір сұрақтан беріледі.

  1. Кеңестік Ресейдің Гилян өңіріндегі социалистік республика ұйымдастыру әрекеті дұрыс па, әлде, бұрыс па?

  2. "Шахривар оқиғасының" дамуына не себеп болды?

  3. Соғыс жылдары Реза шах үкіметі қай одақты жақтады және не себепті жақтады?

  4. Аманулла хан үкімет басына қандай жағдайда келді?Ауғанстанда қабылданған заңдар, олардың маңызы?

Үндістан тақыры-бына байланысты атаулар жазылған қима қағаздар



Интербелсенді тақта






Тапсырма жазылған қима қағаздар



















Тапсырма жазылған қима қағаздар


















Интербелсенді тақта















Тапсырма жазылған қима қағаздар


Ортасы


11-40

Топқа бөлінген суреттер арқылы сабақ тақырыбы ашылады. /Гималай таулары, Ганга өзені, Тәж Махал, Будда т.б./

- Балалар бүгінгі Әңгіме қай ел туралы? /Үндістан/

Бейне фильм қарау "Үндістан туралы қызықты деректер"

- Балалар бүгінгі сабақта біз 1914-1945 жылдардағы Үндістан тарихымен таныс боламыз.

Сабақ мақсатын анықтау.

Үндістанның географиялық орны, мәтінді толықтырыңыз.

1-топ. Үндістан – .......... ..............орналасқан ел.

2-топ. Елдің оңтүстігі –.................,  батысы –................., шығысы –..................сулары шайып жатыр.

3-топ. Солтүстігі –..................тауларымен, солтүстік шығысы ..................... ұласады.

4-топ. ................., ...................., ................., ................., ................., ................ елдерімен шектеседі.

Жауаптары:

1-топ. Үндістан – Үндістан түбегінде орналасқан ел.

2-топ. Елдің оңтүстігі – Үнді мұхиты, батысы – Араб теңізі, шығысы – Бенгал шығанағы сулары шайып жатыр.

3-топ. Солтүстігі – Гималай тауларымен, солтүстік шығысы ойпаттармен ұласады.

4-топ. Пәкістан, Бангладеш, Мьянма, Қытай, Непал, Бутан елдерімен шектеседі.

Тақырыптың оқытудың жоспары:

1.Бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі елдің жағдайы

2. Ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы

3. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Үндістан

4. Экономикалық дағдарыс жылдарындағы Үндістан. "Тұз жорығы"

5. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Үндістан

Шығармашылық топтық тапсырма

1-топ: Бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Үндістан мен Қазақстан салыстыру, ұқсастығы, айырмашылығы неде?

2-топ: Үндістан мен Қазақстандағы 1916 жылы болған Ұлт - азаттық қозғалысты салыстыру.

3топ: Ағылшын үкіметінің саясаты

4-топ: Жаппай бағынбаушылық қозғалысы "Тұз жорығы"

Дәптермен жұмыс

ҮҰК - нi көзқарасы.

Фашизмдi ашық әшкереледi. Англия үкiметiнен алдын ала тәуелсiздiк мәселесiн түпкiлiктi реттеудi талап еттi.
ҮҰК-нiң жетекшiлерiнiң бiрi С.Чандра Бос армия құрып,
елдi азат етудi аңсады.

Мұсылман Лигасының көзқарасы.

Фашизмдi ашық әшкереледi.

Англияны жақтады.

МЛ жетекшiсi М.Джига елдi екi мемлекетке бөлу туралы
шешiмдi бекiтiп, оны iске асыруға бел байлады.

ҮКП - ның көзқарасы.
Германияны қолдады (Берлин — Мәскеу шартын
Коминтерн өзiне мүше партиялары арқылы қолпаштады).

1941 жылы Германия КСРО-ға шабуыл жасағанда Германияны айыптады, ашық әрекет жасауға рұқсат алды.


Сергіту сәті: Лездеме ойыны

  • Конверттен бір сөзді бір рет алу;

  • Сөздің атын атамай түсіндіру;

  • Сөзді тапқан келесі топтағы бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және келесі топқа түсіндіреді.

Сөздер: М.К.Ганди, "Тұз жорығы", "Сатьяграха", ҮҰК, МЛ, ҮКП, хартал.


Критерийлер

Дескрипторлар

Бал

МАЗМҰННЫҢ САПАСЫ

1. Мәтіннің тақырыпқа сәйкестігі

2. Тақырыптың толық ашылуы

3. Қосымша ақпараттың қолдануы

3,2,1

3,2,1

3,2,1

БЕЗЕНДІРУ САПАСЫ

1.Жоба-постердің қойылған талап-тарға сай болуы

2.Үйлесімді дизайн (эстетикалық талғам)

3.Сауаттылығы (қателердің бол-мауы)

3,2,1


3,2,1


3,2,1

ТАНЫСТЫРЫ-ЛЫМЫ

1.Топ мүшелерінің толық қатысуы

2.Топ мүшелерінің постерді қор-ғауы, сұрақтарға жауап бере алуы

3.Уақытты тиімді пайдалануы

3,2,1

3,2,1


3,2,1



Интербелсенді тақта










Үндістан картасы















Таныстырылым: Үндістан






Интербелсенді тақта


Оқулық, дәптер


Аяқталуы

40-45

Әр топ бірін-бірі критериалды бағалауының қорытындысын шығарады.

Кері байланыс "Бес саусақ" әдісі


А6 парақтар

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Үлгерімі төмен оқушыларға арнайы деңгейлік тапсырмалар беріледі. /Жұмыс дәптері/

Қабілетті оқушылармен жұмыс: Бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Үндістан мен Қазақстанды салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын айқындап, дәлелдейді, постермен жұмыс тапсырмасын орындау барысында оқушылар өз қабілеттерін көрсете алады.

Бағалау - Оқушылардың үй-ренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парағын пайдалана отырып, бүкіл сабақ барысында формативті бағалау жүреді. Оқушының өзін-өзі бағалауы және мұғалімнің бағалауы сабақ барысында бірге асырылып жатады.


Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті

қорғау ережелері

АКT-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Қазақстан тарихы, география пәндерімен пәнаралық байланыс жоспарланған.


Рефлексия

Сабақ /оқу мақсат-тары/ шынайы ма?

Бүгін оқушылар не

білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім және

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!