Ұйымдастырушылық
ізденіс
|
Балалар, қараңдаршы, мына
сиқырлы қорапта не бар екен?
Қараймыз
ба?
Тәрбиеші қораптың ішінен суы
бар графинді алып шығады. Ішінде не бар?
Дұрыс, бұл су. Яғни, бүгін біз
сендермен су туралы сөйлесеміз.
Су туралы тақпақты есімізге
түсірейік!
Мөлдір, мөлдір, мөлдір
су
Мөлдір суға қолыңды
жу.
Тазалықтың
досы,
Су дегеніміз –
осы!
Су туралы көптеген қызықты
көретін боламыз. Ол үшін мен сендерге бүгінгі оқу әрекетінде
зертханаға баруға ұсынамын. Ол үшін менің соңымнан
жүріңдер!
Жарайсыңдар, балалар, өте
тамаша!
Ал енді, мен сендерді тәжірибе
жасауға шақырамын яғни, қызықты фокустар көруге шақырамын (үстел
басына отырады)
1 тәжірибе. Балалар,
қараңдаршы, судың түсі қандай? Дұрыс, ол
түссіз.
Әрбір балаға суды жақындап
көрсетіп, түсіндіреді.
Қазір, сиқырлап
көрейік!
4 ыдыстағы судың қақпағына
бояу жағып қоямыз, араластырғанда су неше түрлі түстерге боялады.
Әрбір бала жақындап келіп, түстерді атайды. Қорытынды
шығару.
Музыкалды сергіту
сәті
Су тамшылары. Балалар
бейнетаспадан видео қарап, қимылдарын
орындайды.
2 тәжірибе. Су сіңеді.
Тәрбиеші суды төгіп алғандай болып, балаларға оны сүлгімен сүртіп
алуға ұсынады. Су сіңімді екенін
дәлелдейді.
3 тәжірибе. Суға не батады, не
батпайды. 2 мандаринді алып, балаларға суға салуды ұсынады.
Тәрбиеші 1 мандаринді аршып, суға қайтадан салуды ұсынады. Тәрбиеші
түсіндіреді.
Қабығы бар мандарин суға
батпайды, өйткені, қабығы қорғаныш ретінде, оның кішкентай
тесіктері бар, олар ауа жіберіп тұрады.Топқа оралып, сиқырлы
қорапта шырын алады.
|
Қорапқа
қарайды.
Иә.
Бұл –
су.
Мұқият
тыңдайды.
Мөлдір, мөлдір, мөлдір
су
Мөлдір суға қолыңды
жу.
Тазалықты
досы,
Су дегеніміз –
осы!
Қуанады.
Суды ішеміз, суға шомыламыз,
тағамдар пісіреміз.
Киім – кешектерді жуамыз,
гүлдерді суарамыз.
үстел басына
отырады.
Түсі
жоқ.
Тәрбиешіні мұқият тыңдап,
сиқырлайды.
Су құйылған ыдыстарды шайқап,
судың түсі өзгергенін байқайды.
Әрбір бала жақындап келіп,
түстерді атайды.
Музыкалды сергіту
сәті
Су тамшылары. Балалар
бейнетаспадан видео қарап, қимылдарын
орындайды.
Қолдарына сүлгі алып, суды
сүртеді, ыдысқа сығады.
Екі бала мандаринді алып, суға
батырады, олар суда қалқып жүреді,
батпайды.
Мандарин суға батып
кетеді.
Балалар мандариннің суға
батпайтынын көреді, тәрбиешінің айтқанын мұқият
тыңдайды.
|