«Ақбота» II - кіші тобының
ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық
картасы
Күні: 06.09.2020
ж
Білім беру
салалары: «Әлеуметтік
орта»
Бөлімдері: Көркем
әдебиет
Тақырыбы: «Түлкі мен тырна»
(ертегі)
Мақсаты: Балаларды әдеби кейіпкерлердің
әрекеттерін, жүріс – тұрысын талдауға, оларға қабылданған
ережелерге сәйкес баға беруге үйрету
Сөздік
жұмыс: Құмыра – кувшин, тырна –
цапля, табақ - блюдо
Қажетті құрал -
жабдықтар: Хрестоматия, суреттер,
ойыншықтар
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс -
әрекеті
|
Балалардың
іс -
әрекеті
|
Мотивациялық қозғаушы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Шаттық
шеңбері:
Алақанды
ашайық,
Күннің нұрын
салайық,
Жүрек жылуын
салайық,
Осы жақсы
лебіздерді
Бір – бірімізге
сыйлайық.
|
Балалар шеңбер
бойына тұрып орындайды.
|
Іздену
-ұйымдастырушылық
|
Кіріспе
әңгіме.
- Балалар, бүгін біз
«Түлкі мен Тырна» ертегісін оқып, мазмұнын
ашамыз.
«Түлкі мен тырна»
ертегісін оқып беру.
Сергіту
сәті:
Қанат жаям жалма –
жан
Талпынғандай
ұшуға.
Иіліп келіп қол
созам
Аяғымның
ұшына.
Сұрақ –
жауап арқылы мазмұнын
ашу.
- Түлкі кіммен дос
болыпты?
- Түлкі қонағын
қалай күтіпті?
- Тырна Түлкіні қалай
күтті?
|
Қимылдар
жасайды.
- Тырнамен
.
Балалардың
жауабы.
|
Рефлексивті
түзеуші
|
Қорытындылау:
- Түлкі қандай
аң?
- Тырна қандай
құс?
|
- Жабайы,
қу.
- Мойны
ұзын.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білуі немесе хабардар
болуы: Ертегінің
мазмұнын
Қалыптасқан
әдет: Ертегідегі кейіпкерлердің
әрекеттеріне баға беруді
Істей
білуі: Жақсы
қасиеттерді
Тәрбиеші: Рамазанова Г.
Р.
Тексерген: _______
Ескерту: _______