«Балауса» II - кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Күні: 08.10.2020 ж Білім беру салалары: «Таным» Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы: Біздің қанатты достарымыз Мақсаты: 1. Құстар (торғай және сауысқан) және оларды бір-бірінен қалай ажырату керектігін түсіндіру; 2. Құстарға ғана тән ерекшеліктерді түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту; 3. Табиғатты сүюге және оған қамқор болуға баулу Сөздік жұмыс: Құстар - птицы, торғай - воробей, сауысқан - сорока Қажетті құрал - жабдықдар: Сауысқан мен торғайдың суреті
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы |
Жұмбақтар шешкізу: 1. Итпен бірге таласар, Табаққа қонып қоймайды. Білесің, кәне, айта ғой, Танисың ба...(торғайды). 2. Үстіне ақ қамзолын киіп алып, Жүреді қанаттарын жиып алып. (Сауысқан) Торғай мен сауысқанның суреттерін көрсетіп, олардың қонақ екенін хабарлайды. |
Жұмбақтардың шешуін тәрбиешінің көмегімен табады. |
Іздену- ұйымдастыру шылық |
Білімді өзектендіру. - Біздің топқа нелер ұшып келді? - Торғай мен сауысқан аң ба, әлде құс па? Құстар туралы әңгіме өткізу. - Құстар қанат және қауырсындарымен ерекшеленеді. Олардың ауыздарының орнында тұмсық, қолдарының орнында қанат, екі аяғы бар, бірақ олар көбіне аспанда ұшып, қалықтап жүреді. (Суреттер көрсетеді). - Мынау- сауысқан. Оны ақ бүйірлі құс деп те атайды. Себебі оның екі бүйірі ақ түсті. - Мынау не? Көгершіндер ішінде Шауып жүр ғой бір нәрсе. Жақындап біз қарасақ, Торғай екен кішкене. - Пішіні бойынша қайсысы үлкен? Торғай ма, әлде сауысқан ба? - Бұл екі құстың түстері қандай? - Құстар зиянды құрт-құмырсқалармен қоректенеді. Сөйтіп, олар көптеген зиянды жәндіктерді құртады. Қыста құстарға жем тауып жеу қиынға түседі. Сондықтан адамдар жемсауыт жасап, оны ағаш бұтақтарына іліп қояды. Жемсауытқа нан қиқымдарын және т.б. жем салады. Сөздік жұмыс. Сергіту сәті: Күні бойы бұл құстар, Билеп жатыр тынбастан! Таңменен бәрін оятып, Дәмесі бар ырыстан! - Біз билеп жатқан кезде тағы бір қонақ келді. Ол келген не екен? (Көбелектің суретін көрсетеді). - Көбелек өзін құстар қатарына жатқызады екен. Осысы дұрыс па? (Жоқ, қанаты, тұмсығы жоқ). |
- Торғай мен сауысқан. - Олар құстар. Өйткені олардың қанаттары бар. Ұшады. Тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарына жауап береді. - Торғай. Өлеңді тыңдайды. - Екеуінің пішіндері және түстері әртүрлі. - Бірақ екеуі де құс. Екеуі де ұшады. Қайталайды. Музыка әуенімен «құстар» биін билейді. - Көбелек. - Жоқ. Көбелектің тұмсығы, қанаты, қауырсыны жоқ. Ол - жәндік. |
Рефлексивті түзеуші |
- Ал енді еске түсірейік, бүгінгі сабағымыз қай тақырыпта болды? - Сауысқан, торғай, қарға- барлығын бір сөзбен қалай айтамыз? |
Өткенді қорытындылайды. - Құстар. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Құстардың пайдасы, оларды бір - бірінен ажырата білуге байланысты берілген тапсырмаларды
Қалыптасқан әдет: Құстардың бірнеше түрін және олардың ерекшелітері туралы берілген мәліметтерді
Істей білуі: Құстарды басқа жан - жануарлардан ажырата білу дағдыларын
Тәрбиеші: Долдаева Б. Е.
Тексерген: _______
Ескерту: _________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰОҚ, қоршаған ортамен таныстыру, тақырыбы: "Біздің қанатты достарымыз"
ҰОҚ, қоршаған ортамен таныстыру, тақырыбы: "Біздің қанатты достарымыз"
«Балауса» II - кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Күні: 08.10.2020 ж Білім беру салалары: «Таным» Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы: Біздің қанатты достарымыз Мақсаты: 1. Құстар (торғай және сауысқан) және оларды бір-бірінен қалай ажырату керектігін түсіндіру; 2. Құстарға ғана тән ерекшеліктерді түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту; 3. Табиғатты сүюге және оған қамқор болуға баулу Сөздік жұмыс: Құстар - птицы, торғай - воробей, сауысқан - сорока Қажетті құрал - жабдықдар: Сауысқан мен торғайдың суреті
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы |
Жұмбақтар шешкізу: 1. Итпен бірге таласар, Табаққа қонып қоймайды. Білесің, кәне, айта ғой, Танисың ба...(торғайды). 2. Үстіне ақ қамзолын киіп алып, Жүреді қанаттарын жиып алып. (Сауысқан) Торғай мен сауысқанның суреттерін көрсетіп, олардың қонақ екенін хабарлайды. |
Жұмбақтардың шешуін тәрбиешінің көмегімен табады. |
Іздену- ұйымдастыру шылық |
Білімді өзектендіру. - Біздің топқа нелер ұшып келді? - Торғай мен сауысқан аң ба, әлде құс па? Құстар туралы әңгіме өткізу. - Құстар қанат және қауырсындарымен ерекшеленеді. Олардың ауыздарының орнында тұмсық, қолдарының орнында қанат, екі аяғы бар, бірақ олар көбіне аспанда ұшып, қалықтап жүреді. (Суреттер көрсетеді). - Мынау- сауысқан. Оны ақ бүйірлі құс деп те атайды. Себебі оның екі бүйірі ақ түсті. - Мынау не? Көгершіндер ішінде Шауып жүр ғой бір нәрсе. Жақындап біз қарасақ, Торғай екен кішкене. - Пішіні бойынша қайсысы үлкен? Торғай ма, әлде сауысқан ба? - Бұл екі құстың түстері қандай? - Құстар зиянды құрт-құмырсқалармен қоректенеді. Сөйтіп, олар көптеген зиянды жәндіктерді құртады. Қыста құстарға жем тауып жеу қиынға түседі. Сондықтан адамдар жемсауыт жасап, оны ағаш бұтақтарына іліп қояды. Жемсауытқа нан қиқымдарын және т.б. жем салады. Сөздік жұмыс. Сергіту сәті: Күні бойы бұл құстар, Билеп жатыр тынбастан! Таңменен бәрін оятып, Дәмесі бар ырыстан! - Біз билеп жатқан кезде тағы бір қонақ келді. Ол келген не екен? (Көбелектің суретін көрсетеді). - Көбелек өзін құстар қатарына жатқызады екен. Осысы дұрыс па? (Жоқ, қанаты, тұмсығы жоқ). |
- Торғай мен сауысқан. - Олар құстар. Өйткені олардың қанаттары бар. Ұшады. Тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарына жауап береді. - Торғай. Өлеңді тыңдайды. - Екеуінің пішіндері және түстері әртүрлі. - Бірақ екеуі де құс. Екеуі де ұшады. Қайталайды. Музыка әуенімен «құстар» биін билейді. - Көбелек. - Жоқ. Көбелектің тұмсығы, қанаты, қауырсыны жоқ. Ол - жәндік. |
Рефлексивті түзеуші |
- Ал енді еске түсірейік, бүгінгі сабағымыз қай тақырыпта болды? - Сауысқан, торғай, қарға- барлығын бір сөзбен қалай айтамыз? |
Өткенді қорытындылайды. - Құстар. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Құстардың пайдасы, оларды бір - бірінен ажырата білуге байланысты берілген тапсырмаларды
Қалыптасқан әдет: Құстардың бірнеше түрін және олардың ерекшелітері туралы берілген мәліметтерді
Істей білуі: Құстарды басқа жан - жануарлардан ажырата білу дағдыларын
Тәрбиеші: Долдаева Б. Е.
Тексерген: _______
Ескерту: _________
шағым қалдыра аласыз













