Оқу қызметінің тақырыбы: Ұр, тоқпақ
Мақсаты: Балаларға ертегіні мәнерлеп оқып беру,
мазмұнын айтуға үйрету. Есте сақтау, танымдық қабілеттерін
жетілдіру. Байланыстыра сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі: суреттер, атрибуттар.
Әдісі: оқу, түсіндіру, ойын.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру, сезімді ояту |
Балалар шеңбер бойына жиналып, бір-біріне жақсы тілектерін арнайды. |
Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру, ізденістер. |
Негізгі бөлім.
Бұрынғы
өткен заманда бір шал мен кемпір болыпты. Шал мен кемпір кедей
болып, тұзақ құрып күнін көреді екен. Бір күні шал тұзағын келіп
қараса, бір қаз түсіп қалыпты. Шал қазды тұзақтан босатып алып,
бауыздайын десе, қаз шалға айтыпты:
- Ертегі қалай аталады. - Шал мен кемпір қалай күн көріпті? - Шал тұзағына не түсіреді? - Қазбайдың үш жақсы нәрсесін ата. - Шал мен кемпір қалай мұратына жетеді? -Ертегі кейіпкерлері кімдер?
Балалар атрибуттар киіп рөлдерге бөлініп ертегінің мазмұны бойынша сахналайды. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. |
Жұмбақтың шешуін табады. Балалар суреттерді қарай отырып, өз ойларын ортаға салады. Сұраққа жауап береді. Балалар ертегіні мұқият тыңдап, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Балалар атрибуттар киіп рөлдерге бөлініп ертегінің мазмұны бойынша сахналайды. |
|
Жинақтау, қорытынды. |
Сұрақ-жауап. Мадақтау
|
Балаларға ойын ойнату. |
Күтілетін нәтиже:
Түсінеді: Ертегі мазмұнын толықтай түсіне алады.
Қолдана алады: Ертегі кейіпкерлерін атай отырып, рөлдерді сомдай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұр тоқпақ ( ертегі)
Ұр тоқпақ ( ертегі)
Оқу қызметінің тақырыбы: Ұр, тоқпақ
Мақсаты: Балаларға ертегіні мәнерлеп оқып беру,
мазмұнын айтуға үйрету. Есте сақтау, танымдық қабілеттерін
жетілдіру. Байланыстыра сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі: суреттер, атрибуттар.
Әдісі: оқу, түсіндіру, ойын.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру, сезімді ояту |
Балалар шеңбер бойына жиналып, бір-біріне жақсы тілектерін арнайды. |
Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру, ізденістер. |
Негізгі бөлім.
Бұрынғы
өткен заманда бір шал мен кемпір болыпты. Шал мен кемпір кедей
болып, тұзақ құрып күнін көреді екен. Бір күні шал тұзағын келіп
қараса, бір қаз түсіп қалыпты. Шал қазды тұзақтан босатып алып,
бауыздайын десе, қаз шалға айтыпты:
- Ертегі қалай аталады. - Шал мен кемпір қалай күн көріпті? - Шал тұзағына не түсіреді? - Қазбайдың үш жақсы нәрсесін ата. - Шал мен кемпір қалай мұратына жетеді? -Ертегі кейіпкерлері кімдер?
Балалар атрибуттар киіп рөлдерге бөлініп ертегінің мазмұны бойынша сахналайды. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. |
Жұмбақтың шешуін табады. Балалар суреттерді қарай отырып, өз ойларын ортаға салады. Сұраққа жауап береді. Балалар ертегіні мұқият тыңдап, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Балалар атрибуттар киіп рөлдерге бөлініп ертегінің мазмұны бойынша сахналайды. |
|
Жинақтау, қорытынды. |
Сұрақ-жауап. Мадақтау
|
Балаларға ойын ойнату. |
Күтілетін нәтиже:
Түсінеді: Ертегі мазмұнын толықтай түсіне алады.
Қолдана алады: Ертегі кейіпкерлерін атай отырып, рөлдерді сомдай алады.
шағым қалдыра аласыз














