|
Пән: математика |
Күні: 05.05.2021 ж |
Мұғалім: Хнабаева Н. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үш амалмен орындалатын есептер шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.5.1.7 үш амалмен шығарылатын есептерді (шамалар арасындағы тәуелділкке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу және шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
жоспарлан ған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут
Сабақтың ортасы 35 минут |
Ынталандыру. Оқушылардан сұрау: Сіз мәдени ойын-сауық орталықтарында болдыңыз ба? Сіз мәдени ойын-сауық орталықтарына жиі барасыз ба? Сізді мәдени ойын-сауық орталықтарында не қызықтырады? Оқушылармен мәдени ойын-сауық орталықтарында демалу туралы әңгіме жүргізу. Өзектендіру. №1. Оқушыларға Алматыдағы MEGA ойын-сауық орталығының алдындағы шолу дөңгелегі Орталық Азиядағы ең биік дөңгелек екенін айту. 802 : 2 + 660 : 6 – 451 өрнегінің мәнін табуды ұсынады. Өрнектегі амалдардың орындалу ретін анықтауды сұрайды. Оқушылар өрнектің мәнін табу арқылы шолу дөңгелегінің биіктігін анықтайды. Шешуі: 802 : 2 + 660 : 6 – 451= 60 (м) Өзіндік жұмыс а) Шешуі: 24 *6 + 12 * 4= 192 Жауабы: 192 адам ә) Шешуі: Әлияның 600 – (165 * 2) = 270 Жауабы: 270 тг қалды |
ынталандыру
айтылым
өзектендіру
айтылым |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№3. Бос орындарға тиісті сандарды қой 530 = 20 + 360 + 150 640 = 380 + 60 + 200 840 : 4 = 210 530 = 220 + 130 + 180 640 = 170 + 200 + 270 4 * 210 = 840 530 = 310 + 20 + 200 640 = 150 + 330 + 160 4 * 140 = 560 530 = 5 + 500 + 25 640 = 490 + 50 + 100 820 : 4 = 205 930 – 310 = 620 310 – 260 = 50 155 + 310 = 465 №4. Тіктөртбұрыштың ауданы белгілі, оның ұзындығы мен ені қанша? Барлық мүмкін нұсқаларды жаз.
ә) Тіктөртбұрыштың периметрі белгілі, оның ұзындығы мен ені қанша? Барлық мүмкін нұсқаларды жаз
|
жазылым
жазылым
жазылым |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
Сергіту сәті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№5. Диаграммада Астанадағы «Ханшатыр» ішіндегі ойын – сауық орталықтарына келген демалушылар туралы мәлімет берілген. Оны топтағы балаларға қой. (Топтардың жауаптарын талқылау) №6. Көбейткіштердің квадратын көбейтінділермен алмастырып, олардың мәнін тап (42 + 72) : 5 = 13 52 + 62 + 92 = 142 102 - 32 + 82 = 155 (72 + 102) * 6 = 894 8 * (52 + 62) = 488 92 – ( 35 + 42) = 30 Зертте. №7. Оқушылардан тапсырманың а нұсқасында берілген бір қатардан екі қатарды бөліп алу керек. Себебі әрбір қатардың жазылу заңдылығы әртүрлі, сондықтан бұл екілік қатар. Бірінші қатар: 1, 3, 5, 7, 9, … Екінші қатар: 10, 9, 8, 7, 6, … Енді екі қатарды да төрт мүшесін қосып жазып аламыз. Бірінші қатар: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17 Екінші қатар: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 Енді екі қатарды біріктіріп, бір қатар етіп жазамыз: 1, 10, 3, 9, 5, 8, 7, 7, 9, 6, 11, 5, 13, 4, 15, 3, 17, 2. ә нұсқасымен де осындай жұмыс жүргізіледі. Ж: 16, 12, 15, 11, 14, 10, 13, 9, 12, 8, 11, 7, 10, 6. |
айтылым
жазылым
зерттеушілік
айтылым |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 1 минут |
Сабақтың тақырыбы бойынша тапсырмалар мен сұрақтар құрастыр.
|
кері байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
Үйге тапсырма: №6 62 – бет (бағыт – бағдар беру) |
күнделік |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру
|
Бағалау: Үш амалмен шығарылатын есептерді (шамалар арасындағы тәуелділкке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдейді және шығара алады |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үш амалмен орындалатын есептер шығару.
Үш амалмен орындалатын есептер шығару.
|
Пән: математика |
Күні: 05.05.2021 ж |
Мұғалім: Хнабаева Н. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үш амалмен орындалатын есептер шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.5.1.7 үш амалмен шығарылатын есептерді (шамалар арасындағы тәуелділкке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу және шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
жоспарлан ған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут
Сабақтың ортасы 35 минут |
Ынталандыру. Оқушылардан сұрау: Сіз мәдени ойын-сауық орталықтарында болдыңыз ба? Сіз мәдени ойын-сауық орталықтарына жиі барасыз ба? Сізді мәдени ойын-сауық орталықтарында не қызықтырады? Оқушылармен мәдени ойын-сауық орталықтарында демалу туралы әңгіме жүргізу. Өзектендіру. №1. Оқушыларға Алматыдағы MEGA ойын-сауық орталығының алдындағы шолу дөңгелегі Орталық Азиядағы ең биік дөңгелек екенін айту. 802 : 2 + 660 : 6 – 451 өрнегінің мәнін табуды ұсынады. Өрнектегі амалдардың орындалу ретін анықтауды сұрайды. Оқушылар өрнектің мәнін табу арқылы шолу дөңгелегінің биіктігін анықтайды. Шешуі: 802 : 2 + 660 : 6 – 451= 60 (м) Өзіндік жұмыс а) Шешуі: 24 *6 + 12 * 4= 192 Жауабы: 192 адам ә) Шешуі: Әлияның 600 – (165 * 2) = 270 Жауабы: 270 тг қалды |
ынталандыру
айтылым
өзектендіру
айтылым |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№3. Бос орындарға тиісті сандарды қой 530 = 20 + 360 + 150 640 = 380 + 60 + 200 840 : 4 = 210 530 = 220 + 130 + 180 640 = 170 + 200 + 270 4 * 210 = 840 530 = 310 + 20 + 200 640 = 150 + 330 + 160 4 * 140 = 560 530 = 5 + 500 + 25 640 = 490 + 50 + 100 820 : 4 = 205 930 – 310 = 620 310 – 260 = 50 155 + 310 = 465 №4. Тіктөртбұрыштың ауданы белгілі, оның ұзындығы мен ені қанша? Барлық мүмкін нұсқаларды жаз.
ә) Тіктөртбұрыштың периметрі белгілі, оның ұзындығы мен ені қанша? Барлық мүмкін нұсқаларды жаз
|
жазылым
жазылым
жазылым |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
Сергіту сәті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№5. Диаграммада Астанадағы «Ханшатыр» ішіндегі ойын – сауық орталықтарына келген демалушылар туралы мәлімет берілген. Оны топтағы балаларға қой. (Топтардың жауаптарын талқылау) №6. Көбейткіштердің квадратын көбейтінділермен алмастырып, олардың мәнін тап (42 + 72) : 5 = 13 52 + 62 + 92 = 142 102 - 32 + 82 = 155 (72 + 102) * 6 = 894 8 * (52 + 62) = 488 92 – ( 35 + 42) = 30 Зертте. №7. Оқушылардан тапсырманың а нұсқасында берілген бір қатардан екі қатарды бөліп алу керек. Себебі әрбір қатардың жазылу заңдылығы әртүрлі, сондықтан бұл екілік қатар. Бірінші қатар: 1, 3, 5, 7, 9, … Екінші қатар: 10, 9, 8, 7, 6, … Енді екі қатарды да төрт мүшесін қосып жазып аламыз. Бірінші қатар: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17 Екінші қатар: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 Енді екі қатарды біріктіріп, бір қатар етіп жазамыз: 1, 10, 3, 9, 5, 8, 7, 7, 9, 6, 11, 5, 13, 4, 15, 3, 17, 2. ә нұсқасымен де осындай жұмыс жүргізіледі. Ж: 16, 12, 15, 11, 14, 10, 13, 9, 12, 8, 11, 7, 10, 6. |
айтылым
жазылым
зерттеушілік
айтылым |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 1 минут |
Сабақтың тақырыбы бойынша тапсырмалар мен сұрақтар құрастыр.
|
кері байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
Үйге тапсырма: №6 62 – бет (бағыт – бағдар беру) |
күнделік |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру
|
Бағалау: Үш амалмен шығарылатын есептерді (шамалар арасындағы тәуелділкке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдейді және шығара алады |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













