"Үш би" ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Үш би" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Қараөзек» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі


«Бекітемін»

Мектеп директоры : Қ.Абдуллаев




Ашық сабақ

Тақырыбы:

«Үш би»



Пән мұғалімі: Азиева Толғанай

Пәні:әдебиеттік оқу

Сынып: 1 «А»

Мерзімі: 14.04.2016 ж





Сабақтың тақырыбы: Үш би

Сабақтың мақсаты: Үш би туралы түсінік беру.Зат есімнің жекеше және көпше түрлері туралы түсінік беру, сөйлем ішінен таба білуге үйрету.

Сабақтың міндеттері:

А) білімділік: оқушыларды зат есімнің жекеше және көпше түрлері туралы түсініктерін кеңейте отырып сөйлем ішінен тауып сұрақ қоя білуге сөйлемдерді сөз таптарына талдай білуге үйрету, сауатты жазуға дағдыландыру.

Ә) дамытушылық: ойын түрлері арқылы ізденімпаздық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту түрлі тапсырмалар орындау барысында танымдық іскерлік есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Б) тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке бірін-бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Сабақтың көрнекілігі: ребустар,кестелер, суретпен жұмыс.

Пәнаралық байланыс: дүниетану, математика.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі:

-Оқушылардың назарын сабаққа аудару

- Оқу құралдарын дайындату

-Кезекшінің жұмысын қадағалау

-Сабақтың мақсатын хабарлау

ІІ.Жаңа сабаққа дайындық:

-Өткен сабаққа шолу жасау.

Өткен сабақта біз не өттік?

«Шығыс жұлдызы» мәтінін оқыту, түсінігін сұрау.

Адамға қатысты сөздерге кім? кімдер? деген сұрақтар қойылады. Заттар мен жануарларға қатысты не? нелер? деген сұрақтар қойылады.

-Мысал келтірейікші?

- Суретке қара. Әр сүреттегі заттардың санын анықта.


Қоян Қояндар балапан балапандар

-Сөздерді салыстырып оқиықшы? Олардың бір-бірінен қандай айырмасы бар?

(Оқушылар жауабы)







Суреттерге назар аударайық.


-Бірінші суретте неше үйрек бар?

-Біреу

-Үйрек сөзіне сұрақ қойайықшы?

-Не?

-Екінші суретте неше үйрек бар?

-Үшеу

-Үйректер сөзіне сұрақ қойайықшы?

-Нелер?

-Келесі суретке қарайық.Неше қыз бала бар?

-Біреу

-Ал екінші суретте неше қыз бала бар? Қандай сұрақ қоямыз?

-Үшеу. Кімдер?

Біздің ғалым ағалар,

Біздің ғалым апалар

Ашты жолды аспанға.

Әлі ұшамыз алысқа,

Алыс Айға, Марсқа.

Жаңа сабақ: Үш би

Ойдың қозғап жасынан,

Қайта туған ғасырым.

Төле би мен Қазыбек,

Әйтеке би- асылым.

Айбын болған еліме,

Айдын болған көліме.

Айналайын үш биім,

Пана болған жеріме.

Елдік туын ұстаған,

Ел намысын ұштаған,

Қалың қазақ пір тұтар

Қасиетті үш бабам. Нұрлан Оразалин



Өлеңде айтылған үш би ткралы не білесің?

Үш бидің аттарын ата. Олар қандай адам болған?

«Айбын болған еліме» дегенді қалай түсінесің?

Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді тап.

Оқулықпен жұмыс

203- жаттығу.Көп нүктенің орнына не? сұрағына жауап беретін сөздер тауып жаз.

ҚDrawObject3 DrawObject2 DrawObject1 ой Қаз Доп

ТDrawObject9 DrawObject8 DrawObject6 DrawObject7 DrawObject4 DrawObject5 орғай лар Қоян дар Кітап тар

Алма Аң Құс

Жазған сөздеріңе сұрақ қой.

Екі- үш сөзді қатыстырып сөйлем құра.

Сергіту сәті:

Күркіреді күн-күн...

Терезелер шың-шың

Жауды жаңбыр топ-топ

Шелек-шелек көп-көп

Жон арқаңды тос-тос

Күнбағыс тез өс-өс.


Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.


(Инеліктер)


-Инеліктер ұшатын жәндік.


Сөздерге –ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады?

DrawObject10

Не?

сурет

ән

тігін

Жаңа сабақты бекіту.

-Балалар бүгінгі сабағымызды «Ойлан, тап!» ойыны арқылы қорытындылаймыз. Суреттерді сұрақтарға жауап беретін қатарға қою.

Кім? Кімдер?

Не? нелер?










ІV. Үйге тапсырма беру.

-Балалар үйде 204- жаттығуда суретте бейнеленген мамандық иелеріне тиесілі сөздерді тауып атап жазып , «Үш би» өлеңін мәнерлеп, түсініп оқып келесіңдер.

V.Бағалау.



























































1 «А» сынып оқушылармен өтілген ашық сабақ








































































Бастауыш сынып мұғалімі Азиева Толғанай






















































Оқушылар жаттығулар орындауда

















\




















Азиева Толғанайдың сабақта қолданған көрнекіліктері

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.06.2018
1323
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі