Сабақтың басы
3
мин
Үй тапсырмасын сұрау.«Бинго»
әдісі
5
мин
Қызы ғушылықты
ояту
2
мин
Сабақтың
ортасы
Білу
,түсіну «Тұртіп алу» әдісі
арқылы
5мин

Түсіну. «Ойлан –жұптас- бөліс»
әдісі арқылы оқушыларға сұрақ беріледі
10
мин
Практикалық
жұмыс
15
мин
Сабақты
бекіту
Кері байланыс «Балық қаңқасы»
әдісі
3
мин
Сабақтың
соңы
2 мин
Үйге
тапсырма
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Бинго» әдісі бойынша үй тапсырмасын
сұраймын Оқушыларға сұрақ жазылған парақшалар таратылады, парақтағы
сұрақтарға жауап жазылады, жауап жазылған парқтарын корапқа салып
келесі топқа тасталады, сұрақтардың жауабын құрастырған топ бірінші
болып бинго сөзін айтады.
-
Алгоритм дегеніміз
не?
-
Алгоритмді қалай
құрамыз?
-
Алгортимді программалау
тілінде жазуды қалай түсінесіз?
Дескрипторлар
-
Алгоритм ұғымын
біледі.
-
Алгоритмді құру жолын
біледі.
-
Программаларды құра
алады.
Мұғалім видео көрсетіп, сұрақ
қою арқылы жеке ойлау, топта пікір алмасу, ортақ тұжырымға келу
дағдыларын қалыптастырады.
1 –ші
тапсырма
2D мен 3D суреттері алдарына
беріледі.
1-ші топ
2D суреттерін, 2-ші топ 3D
суреттерін
тауып постерге жапыстырып,
айырмашылығын атап береді.
2-ші тапсырма
бойынша
Оқушыларға сұрақтар беріледі
сұрақтарды ойлап ,жұпта пікір алмасып, топта талқылап жауап
береді.
Дескрипторлар
-
2D графикасын
біледі.
-
3D графикасын
біледі.
-
SketchUp бағдарламасын іске қоса
алады.
-
SketchUp бағдарламасының
құрал-саймандарын қолдана алады.
Сергіту
сәті
Бұл кезеңде
оқушылар орнынан тұрып, көз, қол ,ауыз
арқылы 5 ке дейін ауада санап
шығады.
2.Практикалық
жұмыс.
1-
тапсырма
-
Оқулықта берілген теориялық
материалдарды пайдалана отырып, SketchUp бағдарламасын іске
қосыңдар.
SketchUp бағдарламасының
терезесі
Бағдарламаны іске қосу
үшін «Пуск – Программы –
SketchUp» команда қатарын орындаймыз.
Бағдарлама ашылғанда терезе пайда
болады.
2
тапсырма
3
тапсырма
Қарапайым модельдерді
құрастыр.
Мысалы пирамида, куб,
параллелепипед.
Дискрипторлар
-
SketchUp бағдарламасын іске қоса
алады.
-
SketchUp бағдарламасының
құрал-саймандарын қолдана алады.
-
Қарапайым моделдерді құра
алады.
Рефлексия: Сабақ соңында оқушылардан
«Балық қаңқасы» арқылы кері байланыс
аламын:
SketchUp бағдарламасын
қалай іске қосамыз,
SketchUp бағдарламасын ың
құрал саймандарын қалай кеңейте аламыз




2D мен 3D
моделдерінің айырмашылығын ата
Қарапайым кубиктің моделін
құрастыр.

Сұрақтарға жауап
бе
Оқушылардың алған
білімін бағалау.
Оқушылар тақырыпқа қатысты
өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін, стикерге аты-жөнін
жазып, таңдаған смайликтерге жапсырып
кетеді.
Бақылайды,
бағалайды.
Оқушылардың білімін
бағалау.
Оқушылар өздерінің жұмысы мен
сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай
алады.Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап,
хабарлайды.
Бағалау
парақшасы
Аты-жөні
|
Білу
|
Түсіну
|
Қолдану
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үй
жұмысы:
Үш өлшемді модельді оқып,
модельдерге бірнеше мысалдар келтіру.
|
Сурет
қиындысы
А4 форматты
қағаз
https://techcourses.ru
sozdanie 3d modeli iz 2d
chertezda autocad
Плакат,
А4 форматты
қағаз
оқулық
Компьютер,
оқулық
Плакат
Стикер, А4 форматты
қағаз
|