2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Үш өлшемді модельдер.

Үш өлшемді модельдер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Үш өлшемді модельдеу бағдарламасын іске қосу, терезе құрылымын білу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.4.А- Бөлім Нысандар мен оқиғаларды модельдеу



Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Кадыржанова Римма Тлемисовна

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Үш өлшемді модельдер.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Нысандар мен оқикғалардың 3 өлшемді моделін құру.

Сабақмақсаты

Барлық оқушылар:

Үш өлшемді модельдеу бағдарламасын іске қосу, терезе құрылымын білу.

Оқушылардың басым бөлігі:

SketchUp бағдарламасының құрал –саймандардың қызметтерін білу.

Кейбір оқушылар:

Үш өлшемді модельдерге мысал келтіре алу.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану.

Бағалау критерийлері


  1. Үш өлшемді модельдеу бағдарламасын іске қосу, терезе құрылымын біледі.

  2. SketchUp бағдарламасының құрал –саймандардың қызметтерін біледі.

  3. Үш өлшемді модельдерге мысал келтіре алады.

Тілдік мақсаттар

SketchUp бағдарламасына 3D модельін құра алады.

Лексика және терминология:

3D модель, SketchUp бағдарламасы.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

- SketchUp бағдарламасын қалай іске қосамыз?

- SketchUp бағдарламасының құрал –саймандардың аталуын көрсет.

-3 өлшемді модульға мысал келтір.



Модуль – module - модуль, нысан–form - форма, , ішкі бағдарлама – программа - programinternal, материал–material – материал .

Құндылықтарды

дарыту

Жан –жақты ойлауға ,оқушылардың - SketchUp бағдарламасын білу қабілетін дамыту. Мәңгілік елге патриоттық сезімін ояту.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі – SketchUpбағдарламалау ортасының атауы.Орыс тілі -SketchUp бағдарламалау ортасының командалардың атауы. Геометрия–фигураларды қолдану.Сызу – фигураларды қолданып тетіктер құру.

Алдыңғы меңгерілген білім


  1. Алгоритм ұғымын біледі.

  2. Алгоритмді құру жолын түсінеді.

  3. Алгортимді программалау тілінде жазуды меңгереді.

Сабақ барысы





Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин









Үй тапсырмасын сұрау.«Бинго» әдісі

5 мин















Қызы ғушылықты ояту

2 мин








Сабақтың ортасы

Білу ,түсіну «Тұртіп алу» әдісі арқылы

5мин




Түсіну. «Ойлан –жұптас- бөліс» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ беріледі

10 мин














Практикалық жұмыс


15 мин































































Сабақты бекіту

Кері байланыс «Балық қаңқасы» әдісі

3 мин















Сабақтың соңы

2 мин



Үйге тапсырма

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен сәлемдесу

  • Оқушыларды түгелдеу.

  • Сыныпқа кіргеннен ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру мақсатында 1 -2 саналып топтағы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.

  • 2D мен 3D сурет қиындысы арқылы 2 топқа бөлінеді.


«Бинго» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын Оқушыларға сұрақ жазылған парақшалар таратылады, парақтағы сұрақтарға жауап жазылады, жауап жазылған парқтарын корапқа салып келесі топқа тасталады, сұрақтардың жауабын құрастырған топ бірінші болып бинго сөзін айтады.

  1. Алгоритм дегеніміз не?

  2. Алгоритмді қалай құрамыз?

  3. Алгортимді программалау тілінде жазуды қалай түсінесіз?


Дескрипторлар

  1. Алгоритм ұғымын біледі.

  2. Алгоритмді құру жолын біледі.

  3. Программаларды құра алады.



Мұғалім видео көрсетіп, сұрақ қою арқылы жеке ойлау, топта пікір алмасу, ортақ тұжырымға келу дағдыларын қалыптастырады.

  • Күнделікті тұрмыста 3d модульдарды қалай түсінесіздер?

  • 2d модуль мен 3d модульдардың айырмашылығы қандай?



1 –ші тапсырма

2D мен 3D суреттері алдарына беріледі.









1-ші топ 2D суреттерін, 2-ші топ 3D суреттерін

тауып постерге жапыстырып, айырмашылығын атап береді.



2-ші тапсырма бойынша

Оқушыларға сұрақтар беріледі сұрақтарды ойлап ,жұпта пікір алмасып, топта талқылап жауап береді.



Дескрипторлар

  1. 2D графикасын біледі.

  2. 3D графикасын біледі.

  3. SketchUp бағдарламасын іске қоса алады.

  4. SketchUp бағдарламасының құрал-саймандарын қолдана алады.

Сергіту сәті

Бұл кезеңде оқушылар орнынан тұрып, көз, қол ,ауыз арқылы 5 ке дейін ауада санап шығады.

2.Практикалық жұмыс.

1- тапсырма

  1. Оқулықта берілген теориялық материалдарды пайдалана отырып, SketchUp бағдарламасын іске қосыңдар.

SketchUp бағдарламасының терезесі

Бағдарламаны іске қосу үшін «Пуск – Программы – SketchUp» команда қатарын орындаймыз. Бағдарлама ашылғанда терезе пайда болады.

2 тапсырма

  • SketchUp терезесінің құрал-саймандарын шығару.

  • SketchUp терезесінің құрал-саймандарының түрлерін толық шығару.



3 тапсырма

Қарапайым модельдерді құрастыр.

Мысалы пирамида, куб, параллелепипед.



Дискрипторлар

  1. SketchUp бағдарламасын іске қоса алады.

  2. SketchUp бағдарламасының құрал-саймандарын қолдана алады.

  3. Қарапайым моделдерді құра алады.

Рефлексия: Сабақ соңында оқушылардан «Балық қаңқасы» арқылы кері байланыс аламын:



SketchUp бағдарламасын қалай іске қосамыз,

SketchUp бағдарламасын ың құрал саймандарын қалай кеңейте аламыз




Shape1



Shape3 Shape2


Shape6 Shape4


Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7

2D мен 3D моделдерінің айырмашылығын ата

Қарапайым кубиктің моделін құрастыр.



Shape12


Сұрақтарға жауап бе






Оқушылардың алған білімін бағалау.


Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін, стикерге аты-жөнін жазып, таңдаған смайликтерге жапсырып кетеді.

Бақылайды, бағалайды.


Оқушылардың білімін бағалау.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

Бағалау парақшасы

Аты-жөні

Білу

Түсіну

Қолдану

Қорытынды












Үй жұмысы:

Үш өлшемді модельді оқып, модельдерге бірнеше мысалдар келтіру.

Сурет қиындысы













А4 форматты қағаз

























https://techcourses.ru sozdanie 3d modeli iz 2d chertezda autocad



















Плакат, А4 форматты қағаз







































оқулық

















































Компьютер, оқулық

















































Плакат



Стикер, А4 форматты қағаз























удш9 Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауәпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс

  • 1 -2 саналып топтағы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.

  • 2D мен 3D сурет қиындысы арқылы 2 топқа бөлінеді.

«Бинго» әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтап өттім.

«Түртіп алу » әдісі арқылы оқушылар топтық жұмыс орындату, өз үлесін қосу, бір-бірін тыңдау, талқылау, зерттеу және бір келісімге келу арқылы бақылау және бағыттау.

Қабілетті төмен оқушыларды мадақтау арқылы, бағыт –бағдар беріп отырамын. Қабілеті жоғары оқушыларды тапсырманы күрделі етіп беріп отырамын.

Қарапайым модельдерді құрастыр.

Мысал: пирамида,куб,

параллелепипед.


  • Өзін-өзі бағалау

  • Топтық бағалау

  • Көңілді смайликтер



Кабинет қауіпсіздік ережесін сақтау

Топқа бөлу кезеңінде қауіпсіздік ережелерін сақтау



Көз, қол, ауыз арқылы 5 ке дейін ауада санап шығады

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?








22 Қаңтар 2019
884
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі