Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды ауызша
қосу және азайту
|
Мектеп: «№261 орта мектеп С.Лапин
атындағы»
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Токназарова
А.Ж
|
3-сынып:
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Оқу мақсаттары
|
3.1.2.5.
Үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындау.
3.4.3.1.
1000 көлеміндегі сандар,
мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбегінің заңдылығын
анықтау.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
Үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындай
алады.
|
Кейбір
оқушылар:
|
1000 көлеміндегі сандар,
мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбегінің заңдылығын
анықтауды үйренеді.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындауын түсіндіруді
біледі.
|
Тілдік мақсаттар
|
Дағдыларын
дамыту:
1000 көлеміндегі сандарды тура және
кері ретпен оқу.
Пәндік лексика және
терминология:
Үш таңбалы сандардың ондық
құрамы.
Үш таңбалы сандарды қосу мен
азайту тәсілдері.
|
Сабақта диалог/жазу үшін
пайдаланылатын тіл.
Талқылау:
|
Алдыңғы және кейінгі санды
ата.
Есептеу тәсілдерін
түсіндір.
|
Жазылым:
|
Разрядты қосылғыштардың
қосындысы ретіндегі сандарды жазу.
|
Тірек білім, білік,
дағдылар
|
Үш таңбалы сандардың
нумерациясы, үш таңбалы сандардың разрядтық
құрамы.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
іс-әрекет
|
Қоры
|
0-3
|
Ынталандыру.
– Біздің аймақтың климаты мен
ауа райы қандай?
Қазақстан теңіздер мен мұхиттардан шалғай орналасқан,
климат континенттік зонасында суықтың ызғары бар. Көптеген
аймақтарда қыс суық, ал жаз тым
ыстық.
Сендер қалай ойлайсыңдар, климат және ауа
райы жануаралар мен өсімдіктер өміріне әсер етеді
ме?
|
|
4-6
|
Өзектендіру.
Оқулықтан
1-тапсырманы орындауды
ұсынады.
Оқушыларды тапсырманы қарап,
үш таңбалы сандардың ондық разрядтың бірлігі жоғын ғана жазып
алады, қандай жануарлардың шөл далатіршілік етуге
бейімделгенін біледі. Оқушылар тағы үш санды тауып,
оны кему ретімен жазады.
|
Оқулық.
|
7-11
|
Мақсат қою (мәселелі
жағдаят)
Мұғалім оқулықтағы
2-тапсырманы – практикалық жұмысты топпен орындауды ұсынады.
Оқушылар толық жүздікпен, ондықпен, бірлікпен үлестірмелі қима
қағаздарды дайындап, ұсынылған сандарды алдыңғы және кейінгі
сандарды атай отырып, құрайды, сұрақтарға жауап
береді:
– Алдыңғы сан қаншаға
кем?
– Кейінгі сан қаншаға
артық?
|
Оқулық, сандар жазылған
үлестірмелі қима қағаздар, маркерлер,
қағаздар.
|
12-29
|
Жаңаны
ашу.
Ары қарай үлестірмелі қима
қағаздармен жұмысты жалғастырып, мұғалім әр оқушыға сандардың бірін
таңдап (жауып, ары жылжытып), бірлік (ондық, жүздік) санын
білдіретін шыққан санды табуды ұсынады.
Мысалы,
532 санынан 2-ні
алып
тастаса 530 қалады.
-
Ал
егер 2
(20, 200) санын қосу керек болса
ше?
Балалар ойларын
айтады.
Осыдан
кейін 532 мен
124 санын үлестірмелі қима қағазды
пайдаланып қалай қосуға болатынын
түсіндіреді.
Мұғалім 3-тапсырманы орындауды
ұсынады, оқушылар орындалған іс-әрекетті түсіндіреді, мұғалімнің
көмегімен үш таңбалы сандарды қосу мен азайту ережелерін
құрастырады.
Түсіндіре отырып алғашқы
бекіту.
Оқулықтағы 4-тапсырма
орындалады. Оқушылар кезекпен бірінші
бағандағы орындалған тапсырманы түсіндіріп береді, осы бойынша
екінші бағандағы өрнектің мәнін
табады.
|
Оқулық, жазылған үлестірме карталар,
маркерлер, қағаздар, дәптер,
жаттықтырғыш.
|
30-36
|
Өзіндік
жұмыс
Мұғалім дәптерден жеке және
жұппен орындалатын тапсырма береді, артынан
тексереді.
Қалыптастырушы бағалау жүргізу
үшін баланың қабілеттілігін талап ететін тапсырма
беріледі:
-үш таңбалы сандардың ондық
құрамын ата;
-1000 көлеміндегі сандарды ондық
құрамы негізінде орналастыру;
-1000 көлеміндегі сандарды ондық
құрамы негізінде азайту.
Өткенді қолдану.
Оқулықтан
5-тапсырманы орындауды
ұсынады.
|
Оқулық,
дәптер.
|
37-40
|
Рефлексия.
Мұғалім оқушыларға аяқталмаған
сөйлемі бар үлестірмелі қима қағаздар таратады, оқушылар жалғасын
жазады:
Мен…
үйрендім.
… менің қолымнан
келді.
Мен … жасай
алдым.
Оқулықтағы үй тапсырмасы үшін
ұсынылған 6-тапсырма жаңа тақырыпты
пысықтау үшін міндетті болып табылады.
Тапсырмалардың басқа бөлігі
балалардың сабақтағы тапсырмаларды орындау деңгейлерін ескеріп
саралап беріледі.
|
|