Материалдар / Үш таңбалы сандарға көбейту бөлу алгоритмі

Үш таңбалы сандарға көбейту бөлу алгоритмі

Материал туралы қысқаша түсінік
екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің «№11 ЖОББМ» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары 56 сабақ Үш таңбалы сандарға бөлу алгоритмі (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

2 ( А ) – Бөлім . «Көбейту және бөлу»

Ортақ тақырып: «Мәдени мұра»

Педагогтің Т.А.Ә.

Кудайбергенова Анар Калиевна

Күні:

28.11.2024

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

59 сабақ Үш таңбалы сандарға көбейту бөлу алгоритмі

Мәдени ескерткіштерді қорғау

( Математика 2 -бөлім. Оқулық 69 –71 бет «Алматы кітап» баспасы, 2019 ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.11-екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Үш таңбалы сандарға бөлуді үйренесің

Бағалау критерийі

  • Үш таңбалы сандарға бөлуді орындайды

Құндылық:

  • Ұлттық мүдде: Ұлттық мұраға ұқыпты қарау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

6 минут


Сабаққа дайындық.

Психологиялық ахуалды жақсарту.

-«Сәлем» психологиялық ахуалды орындау

Топқа біріктіру:

Суреттер арқылы топқа біріктіру

1 топ «Қосу» суреттен таңдағандар

2 топ «Көбейту» суретін таңдағандар

3 топ «Бөлу» суретін таңдағандар

4 топ “Азайту» суретін таңдағандар

Оқушылар сәлемдеседі.

Кезекші оқушы сыныпты түгендейді

Сабаққа назарын аударады.

Керемет! Тамаша! Ғажап! Алақай!

Оқушылар сабаққа зейінін салады.



https://youtu.be/UTE6krez5V8



Керемет!





Психологиялық ахуал қалыптастыру.




Ұжым ережесі

2 минут




Алдыңғы білім

4 минут

1 тапсырма Топтық жұмыс.

Сыныпқа 1 тапсырма бейнеленген видеоны көрсету, тапсырма орындау

2-мысал Өздік жұмыс

Топтарға суреттер таратылады. Топтар есептің бөліктерін анықтау керек. Анықталған бөліктерді сәйкес сөздермен байланыстырады.

1-топ. Есептің шартын анықтау.

2-топ. Есептің сұрағын анықтау.

3-топ. Есептің шешуін анықтау Дискриптор:

1. Есептің бөліктерін анықтай алды.

2. Бөліктерді сәйкес сөздермен сәйкестендірді.

3. Өз жұмыстарын қорғай алды.

Жаңа сабақ

ФС тапсырма

1-тапсырма

Есепті шығар. Ойлан, жұптас,

Ауылдағы атамның 3 түйесі және одан 2 есе артық жылқысы бар. Атамның неше жылқысы бар?

Түйе -3

Жылқы-? 2есе артық.

Шешуі: 3*2=6

Жауабы: 6 жылқы


2-тапсырма

2 тапсырма Жұптық жұмыс.

Сызба бойынша есеп құрастыр. Оны шығар

Жылқы-6

Түйе -3

Қанша есе артық?

Шешуі: 6/3=2

Жауабы: жылқы 2 есе артық


ЕБҚ

3-тапсырма

18 қыз

Ұл-? 9-ы кем.

Қыздарға қарағанда ұлдар -? есе кем

Шешуі: 18/9=2

Жауабы: 2 есе кем



4-тапсырма

3-тапсырмадағы есепке кері есеп құрастыр. Қысқаша жазбасын жазып,есепті шығар.

Ұлдар -9

Қыздар -? 2 есе артық

Шешуі: 9*2=18

Жауабы: 18 қыз саяхатқа шықты.



ЕҚБ

5-тапсырма

Аулада 8 көжек

Тауық-? 3 есе артық

Көжектер -? кем

Шешуі: 8*3=24

Жауабы: 24-8=16

Көжектер 16 кем


6-тапсырма

2*8+28=16+28=44-17=27

62-24/4=36+6=42


7-тапсырма


Тиісті амалдар таңбасын қой.


(3*3 +3)/3=4

3*3/3-3=0





Есепті шығарады











Есепті шығарады












Есепті шығарады










Есепті шығарады










Есепті шығарады









Мысалды шығарады









Тиісті амалдарды қояды

ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»әдісі

Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б



ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»әдісі

Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б



ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»әдісі

Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б



ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»әдісі

Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б


ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»әдісі

Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б



ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»әдісі

Дескриптор:

Мысалдарды шығарады-1б


ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау»

әдісі

Дескриптор:

Тиісті амалдардарды қояды-1б













Сабатың ортасы

29 минут



ұжымдық жұмыс

9Рисунок 1 минут

Сынып жұмыс

56 сабақ Үш таңбалы сандарға бөлу алгоритмі

Сабақтың мақсаты:

  • Үш таңбалы сандарға бөлу үйренесің

Көркем жазу

5.600

Оқулықпен жұмыс

1 тапсырма

«Ой қозғау» әдісі

Айтылым; 1 есеп 59 бет

Есепте. Жауаптарды өсу ретімен жазсаң, сен мәдени мұралардың қайда сақталғанын білесің

Е Й З У М

52.070 * 12 53.080 * 18 842.751 : 27 326 * 23 4.025 : 23













Прямоугольник: скругленные углы 1

Бөлу кезіндегі пайымдау алгоритмін толықтыр.

Бірінші толымсыз бөлінгіш – 451

451 – ді 213 – ке бөлемін.

Бөліндіге цифр таңдаймын.

Ол үшін 4 жүздікті 2 жүздікке бөліп, 2 – ні аламын.

Тексеремін: 213 * 2 = 426

Қалдықты табамын.

Ол бөлгіштен кіші: ( 25 < 213 )

5 цифрын түсіремін. Екінші толымсыз бөлінгішті 213- к е бөлемін. Дәл солай пайымдаймын:

Тексеремін. ( ... * 1 = ... ) .

Қалдықты табамын. Ол бөлгіштен ..... ( .... < 213 )

цифрын түсіремін. Үшінші толымсыз бөлінгішті .... бөлемін.

..... аламын.

Тексеремін. Қалдық нөлге тең.

Бөліндінің мәні ... ге тең.




















«Ой қозғау» әдісі

Жазылым; 2 есеп 59 бет

  • Түсіндіре отырып есепте

68.040 : 216 = 59.392 : 512 = 46.305 : 147 =









Күн ретін жазады


Сабақтың мақсатымен танысады


Көркем жазады





  • Тапсырманы орындайсың

52.070 * 12 = 624. 840 Е

53.080 * 18 = 955.440 Й

842.751 : 27 = 31.213 З

326 * 23 = 7.498 У

4.025 : 23 = 175 М


Өсу ретімен :

М У З Е Й

175 7.498 31.213 624.840 955.440



ЕСІҢДЕ САҚТА!







  • Түсіндіре отырып есептейді

68.040 : 216 = 315 59.392 : 512 = 116 46.305 : 147 = 315












Дескриптор

Есепті шығарады








Бөлу тәсілін түсінеді














Дескриптор

Түсіндіре отырып есептейді









image5.jpeg 1

оқулық

59 бет
















image5.jpeg 2

оқулық

59 бет

image11.jpeg 1

дәптер

жұптық жұмыс





10 минут




















ж ұптық жұмыс





10 минут












Оқулықпен жұмыс

2 тапсырма

«Есепте» әдісі

Жазылым: 3 есеп 60 бет

  • Есептеп, дұрыстығын тексер. Тура теңсіздіктер құр

79.496 : 152 = 113.122 : 347 = 264.410 : 386 =


«Ойлан» әдісі

Жазылым: 4 есеп 60 бет

  • Есептің шартын сұрақпен толықтырып, оны шығар

Туристік бағдардың ұзындығы – 480 км. Туристер автокөлікпен жүруге шешім қабылдады. Олар 85 км\сағ жылдамдықпен 2 сағат жүрді.




«Ойлан» әдісі

Жазылым: 5 есеп 60 бет

  • Есепті шығар

Музейге 550 теңгеден 48 балалар билет сатып алынды. Есептесу үшін ішінде 50.000 теңгесі бар банк картасы ұсынылды. Содан соң әр балаға 500 теңгеден кәдесый сатып алу керек болды. Карточкада қалған ақша кәдесыйлар сатып алуға жете ме?





ә) Осы үстелдің периметрін есепте.


Оқулықпен жұмыс

3 тапсырма

«Есепте» әдісі

Жазылым: 6 есеп 60 бет

  • Амалдар бойынша жаз және есепте

13.440 : 32 : 7 + 7 * 123 =

( 1.638 : 39 + 13.284 : 36 ) : 1 =

509 * 603 – 999.999 : 11 + 3.982 =

( 90.050 – 219 * 380 + 190 ) : 90 =

( 302.281 – 12.649 ) : 48 + 3.966 =

( 21.000 – 308 * 29 ) : 4 + 14.147 : 47 =




«Ойлан» әдісі

Айтылым: 7 есеп 61 бет

  • Өрнек бойынша есеп құрастыр


«Миға шабуыл» әдісі

Айтылым: 8 есеп 61 бет

  • Тапсырманы орында

Нұр – Сұлтан қаласында қандай музей бар екенін анықта. Кіру билетінің бағасы нақтыла. Сол мәліметтерді пайдаланып, есеп құрастыр.
















«Есепте» әдісі

Жазылым: 9 есеп 61 бет

  • Периметрі мен ауданын тап

а) Қабырғаларының ұзындығы 25 мм болатын шаршы сыз






ә) Ұзындығы – 30 мм, ені 55 мм болатын тіктөртбұрыш сыз

есептейді тексереді

79.496 : 152 = 523 523 * 152 = 79.496

113.122 : 347 = 326 347 * 326 = 113.122

264.410 : 386 = 685 685 * 386 = 264.410

  • Тура теңсіздіктер құрады

523 326 685

  • Есепті шығар

S = 480 км

V = 85км\сағ

t 2 сағ

S қалғ - ? км

Ш:

= V * t = 85 км\сағ * 2 сағ = 170 км ( 2 сағ S )

S = S - S = 480 км – 170 км = 310 км

Ж : 310 км қалды

тексереді

  • Есепті шығарады

Банк картасында – 50.000 тг

48 билет – 550 тг –ден

КПрямая со стрелкой 1 әдесый – 500 тг – ден

48 адамға жетуі - ?

Ш: 550 * 48 = 26.400 тг ( билет кеткен ақша )

50.000 – 26.400 = 23.600 тг ( қалғ. ақша )

23.600 : 500 = 47 ( 100 тг қалады )

47 48

Ж: Карточкадағы ақша кәдесый алуға жетпейді. Тағы да 400 тг керек.


  • Есепті шығарады

420 60 861

13.440 : 32 : 7 + 7 * 123 = 921

42 411 369

( 1.638 : 39 + 13.284 : 36 ) : 1 = 411

306.927 216.018 90.909

509 * 603 – 999.999 : 11 + 3.982 =220.000

6.830 83.220 7.020

( 90.050 – 219 * 380 + 190 ) : 90 = 78

289.632 6.034

( 302.281 – 12.649 ) : 48 + 3.966 = 10.000

12.068 8.932 3.017 301

( 21.000 – 308 * 29 ) : 4 + 14.147 : 47 =3.318


  • Есепті шығарады

Болды - 98.000 тг

41 рет – 308 тг – ден

Қалды - ? тг

Ш: 308 * 41 = 12.628

98.000 - 12.628 = 85.372

Ж: Карточкада 85.372 тг қалды



  • Есепті шығарады

Нұр – Сұлтан қаласындағы мұражайлар:

1. С.Сейфуллин мұражайы:

Билет бағасы: ересектерге – 700 тг

балаларға – 300 тг

2.Қ.Р тұңғыш президенті мұражайы:

Билет бағасы: тегін

3.Қазақстанның ұлттық мұражайы:

Билет бағасы: ересектерге – 700 тг

балаларға – 300 тг

4.Бейбітшілік және келісім сарайы:

Билет бағасы: ересектерге – 600 тг

балаларға – 400 тг

Демалыс күні 3 «А» сынып жетекшісімен С. Сейфуллин мұражайына барды.

Билет бағасы: ересектерге – 300 тг

балаларға – 100 тг

Егер сыныпта 25 оқушы болса онда барлық билетке қанша ақша жұмсалады?


300 + 100 * 25 = 2.800 тг ( барлығы )


  • Есепті шығарады

а)

a = 25 мм

P = ? мм

S = ?

Ш: P = 4 * a P = 4 * 25 мм = 100 мм

S = a * a S = 25 мм * 25 мм = 625


Ж: Периметрі – 100 мм, ауданы - 625

ә)

a = 30 мм

b = 55 мм

S = ?

P = ? мм

Ш: P = 2 * ( a + b ) P = 2 * ( 30 мм + 55 мм ) = 170 мм

S = a * b S = 30 мм * 55 мм = 1.650

Ж: Периметрі – 170 мм, ауданы - 1.650


Дескриптор

1. Есептептейді 2.Дұрыстығын тексереді

3.Тура теңсіздіктер

құрады





Дескриптор

1.Есептің шартын құрдым

2.Сұрағын анықтадым

3.Шешуін таптым

4.Жауабын жазады














Дескриптор

1.Амалдардың ретін сақтайды







Дескриптор

1.Есептің шартын құрдым

2.Сұрағын анықтадым

3.Шешуін таптым

4.Жауабын жазады










Дескриптор

1.Есепті шығарады












Дескриптор

Периметрі мен ауданын табады





image5.jpeg 3

оқулық

60 бет

image11.jpeg 2

дәптер



















image5.jpeg 4

оқулық

60 бет

image11.jpeg 3

дәптер










image5.jpeg 5

оқулық

61 бет







Сабақтың

Соңы

3 минут

Бекіту

ұРисунок 2 жымдық жұмыс

«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы

Шығармашылық жұмыс

Айтылым; 10 есеп 61 бет

  • Ойлан және жауап бер

Егер текшелердің қабырғасы 6 см болса, берілген фигуралардың көлемі қанша болады?

Үй тапсырмасы: 61 бет 10 есеп


  • Есепті шығарады

а)

а = 6 см

n = 23 ( текше саны )

V = ?

Ш: = a * a * a

= 6 см * 6 см * 6 см = 216 ( бір текш V )

V = 216 * 23 = 4.968

Ж: Фигураның көлемі - 4.968

ә)

а = 6 см

n = 12 ( текше саны )

V = ?

Ш: = a * a * a

= 6 см * 6 см * 6 см = 216 ( бір текш V )

V = 216 * 12 = 2.592

Ж: Фигураның көлемі - 2.592




Дескриптор

Есепті шығарады




image5.jpeg 6

оқулық

61 бет

Рефлексия

2 минут


Рефлексия

  • Бүгінгі сабақта түсінгенім:

  • Қызықты болған сәттері:

  • Түсінбеген тұстары:

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін ойымен бөліседі









12 Мамыр 2025
97
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі