Материалдар / "Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары

"Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып математика көбейту бөлу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2018
1308
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаУақыты:Кабинет:Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыҮш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 8·137 және 1096:127
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығысуретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіОқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру.


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыБалалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіруОқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.Дәптермен жұмыс.Қосымша тапсырмалар.Бала 600г тосапты 6 минутта жеп тауысады., ал Карлсон одан екі есе тез тауысады. Олар бірге тосапты неше минутта  жеп тауысады?6 мин:2=3 мин600г:6 мин=100г600г:3 мин=200г600г:300г=2 мин100г+200г=300гЖауабы: 2 мин
Сергіту сәті«Ұзын-қысқа» Ойынның мақсаты: өлшемдердің қасиеттерін қабылдауға үйрету; тапсырманы орындауға жаттықтыру. Ойынның құрал-жабдықтары: ұзын және қысқа жолақшалар. Ойынның мазмұны: Балаларға ұзын және қысқа жолақшаны көрсету. Өлшемін анықтау. Жолақшаларды таратып беру. Үстелдің үстіндегі жолақшалардың ішінен ұқсас жолақшаны табуға тапсырма беру. 
Ой толғаныс1. 490:Х=700:100A. 5 С. 7 Е. 9B. 6 Д. 82. Салыстыр: = белгісін қой A. 63:9 *45:9B. 9х3 * 4:2C. 54:9 * 3х2D. 4+12 * 5х3E. 27:9 * 6х33. 356х23 мәнін тап: A. 8108 С. 8818 Е. 8801B. 8188 Д. 80884. Жауабының мәні 2100 болатын өрнекті тап: A. 100х(3х4)B. 20х(25х5)C. 250х(4х2)D. 7х2х3х50E. 20х3х4х55. Шаршының қабырғасы 5дм. Оның ауданын тап: A. 20дм2B. 25дм2C. 50дм2D. 100дм2E. 150дм26. Өрнектің дұрыс мәнін тап: 4680:60A. 87 С. 708 Е. 807B. 780 Д. 787. 150 кг көкөніс бірнеше дүкенге тең бөлініп берілді. Бірінші дүкенде 20 кг көкөніс сатылғаннан кейін, онда әлі сатылмаған 30 кг көкөніс қалды. Көкөністер неше дүкенге берілдіA. 150=Х:20+30B. 150:Х==0-20C. 150:Х=20+30D. 20+30:Х=150E. Х:30-20=1508. Бір жүз қырық бес мың екі жүз он бір санын тап: A. 1045210 С. 1405211 Е. 1045011B. 1045211 Д. 1452119. Тітөртбұрыштың периметрі 48 см, ал оның ені 6 смсы тіктөртбұрыштың ауданын тап. A. 78см2B. 84см2C. 96см2D. 108см2E. 118см2
Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындауОқушылар күнделіктеріне жазады
 БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыҚ Аманжолов Көктем
МақсатыКүтілетін нәтижеСабақтың жабыдығыТүріБілімділігі: Оқушылар ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып, «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді.Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау, талдау, салыстыру, өз беттерімен ойлау, қорытындылау дағдылары дамиды.Тәрбиелігі: табиғатты аялай білуге, жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиеленеді.Типі: жаңа білімді меңгеру.Түрі: аралас сабақ.Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтастыру, ойын, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.Көрнекілігі: оқулық, слайдтар, көктем мезгіліне байланысты суреттер, Қасым Аманжолов портреті.
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту«Көктем» Қ. Аманжолов.1.... Жылы - жылы жел соқты,Жылғалардан су ақты.Қаңқыл – қаңқыл қаз кепті,Жер қарайды жер кепті.- Өлең жолдарында қандай жыл мезгілі суреттелген? Авторы кім?- Әрине І. Жансүгіровтың «Жазғытұрым» өлеңі. Көктем мезгілін суреттеген.- Ендеше ақын Қасым Аманжолов «Көктем»өлеңінде қалай жырлаған екен?
Мағынаны тануТұлғаны таны.Қасыммын сол баяғы бір Қасыммын,Бақытын ойламайтын құр басымныңТымырсық түнек болсын - дұшпаныңмын,Ақ көңіл болсаң сырласыңмын...- деп, өзі туралы өлеңмен айтып, өзіне - өзі мінездеме берген ақын.Қазақтың көрнекі ақыны1911 - 19540 жылдары ән салуды, домбыра, өмір сүрген скрипкада, күйсандықта Қасым Аманжолов ойнауды жақсы меңгергенҰлы Отан соғысына қатысқан, Қарқаралы топырағында дүниеге келген3.«Көктем»Қ. Аманжолов өлеңімен танысу.1) Мұғалімнің мәнерлеп оқуы:2) Өлең мазмұны ашылып, көктемгі табиғат, адам еңбегі туралы айтылады.Оқулықпен жұмыс.1) Топтық тапсырмалар;1 - топ - Өлеңді мәнерлеп оқуы;2 - топ - Өлең шумағының мазмұнын ашу«Сатылай кешенді талдау технологиясы» бойынша өлеңді талдаймыз1. Авторы _____________2. Тақырып ______________3. Жанр түрі________________4. Идеясы____________________5. Шумақ_______________________6. Тармақ_________________________7. Бунақ____________________________8. Буын саны__________________________9. Ұйқас_________________________________Өлеңнің мазмұнына талдау10. Басталуы________________________________11. Жалғасуы__________________________________12. Негізгі ойы___________________________________13. Қорытынды ой___________________________________14. Көркем сөз_________________________________________15. Өлеңнің негізгі түйіні____________________________________
Ой толғаныс









Шығармашылық жұмыс.І-топ: Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құраАсау өзен,  асқар тау, бұлттар күркіреп, жаңбыр сіркіреп, ағаштар бүршік жару.ІІ-топ: Суреттерді пайдаланып, өлең мазмұнына сәйкес әңгіме құраІІІ-топ: Осы өлеңді «Масатыдай құлпырар жердің жүзі» тарауындағы өлеңдермен салыстыр, мәтіннен үзінді келтірVI. Үйге тапсырма:Қасым Аманжоловтың «Көктем» өлеңін жаттап келу. Осы өлең мазмұнына сәйкес сурет сал.Өз ойыңнан «Көктем» тақырыбына өлең құра.
Үйге тапсырма

Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ