Материалдар / "Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып математика көбейту бөлу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2018
1353
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы

Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 8·137 және 1096:127

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топқа бөлу

Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.

Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.

Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.



Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау


Көбейту кестесін еске түсіру

Оқушылар ауызша орындайды

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

Дәптермен жұмыс.

Қосымша тапсырмалар.

Бала 600г тосапты 6 минутта жеп тауысады., ал Карлсон одан екі есе тез тауысады. Олар бірге тосапты неше минутта  жеп тауысады?

6 мин:2=3 мин

600г:6 мин=100г

600г:3 мин=200г

600г:300г=2 мин

100г+200г=300г

Жауабы: 2 мин

Сергіту сәті

«Ұзын-қысқа» 

Ойынның мақсаты: өлшемдердің қасиеттерін қабылдауға үйрету; тапсырманы орындауға жаттықтыру. 
Ойынның құрал-жабдықтары: ұзын және қысқа жолақшалар. 
Ойынның мазмұны: Балаларға ұзын және қысқа жолақшаны көрсету. Өлшемін анықтау. Жолақшаларды таратып беру. Үстелдің үстіндегі жолақшалардың ішінен ұқсас жолақшаны табуға тапсырма беру.

Ой толғаныс

1. 490:Х=700:100
A. 5 С. 7 Е. 9
B. 6 Д. 8
2. Салыстыр: = белгісін қой 
A. 63:9 *45:9
B. 9х3 * 4:2
C. 54:9 * 3х2
D. 4+12 * 5х3
E. 27:9 * 6х3
3. 356х23 мәнін тап: 
A. 8108 С. 8818 Е. 8801
B. 8188 Д. 8088
4. Жауабының мәні 2100 болатын өрнекті тап: 
A. 100х(3х4)
B. 20х(25х5)
C. 250х(4х2)
D. 7х2х3х50
E. 20х3х4х5
5. Шаршының қабырғасы 5дм. Оның ауданын тап: 
A. 20дм2
B. 25дм2
C. 50дм2
D. 100дм2
E. 150дм2
6. Өрнектің дұрыс мәнін тап: 4680:60
A. 87 С. 708 Е. 807
B. 780 Д. 78
7. 150 кг көкөніс бірнеше дүкенге тең бөлініп берілді. Бірінші дүкенде 20 кг көкөніс сатылғаннан кейін, онда әлі сатылмаған 30 кг көкөніс қалды. Көкөністер неше дүкенге берілді? 
A. 150=Х:20+30
B. 150:Х==0-20
C. 150:Х=20+30
D. 20+30:Х=150
E. Х:30-20=150
8. Бір жүз қырық бес мың екі жүз он бір санын тап: 
A. 1045210 С. 1405211 Е. 1045011
B. 1045211 Д. 145211
9. Тітөртбұрыштың периметрі 48 см, ал оның ені 6 см.Осы тіктөртбұрыштың ауданын тап. 
A. 78см2
B. 84см2
C. 96см2
D. 108см2
E. 118см2

Сабақты бекіту

Бүгінгі сабақта біз не істедік?

Саған қайсы тапсырма қиын болды?

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау

Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Бағалау парақшасын толтырады

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Қ Аманжолов Көктем

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сабақтың жабыдығы

Түрі

Білімділігі: Оқушылар ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып, «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді.

Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау, талдау, салыстыру, өз беттерімен ойлау, қорытындылау дағдылары дамиды.

Тәрбиелігі: табиғатты аялай білуге, жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиеленеді.

Типі: жаңа білімді меңгеру.

Түрі: аралас сабақ.

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтастыру, ойын, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

Көрнекілігі: оқулық, слайдтар, көктем мезгіліне байланысты суреттер, Қасым Аманжолов портреті.

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

«Көктем» Қ. Аманжолов.
1.... Жылы - жылы жел соқты,
Жылғалардан су ақты.
Қаңқыл – қаңқыл қаз кепті,
Жер қарайды жер кепті.
- Өлең жолдарында қандай жыл мезгілі суреттелген? Авторы кім?
- Әрине І. Жансүгіровтың «Жазғытұрым» өлеңі. Көктем мезгілін суреттеген.
- Ендеше ақын Қасым Аманжолов «Көктем»өлеңінде қалай жырлаған екен?

Мағынаны тану

Тұлғаны таны.
Қасыммын сол баяғы бір Қасыммын,
Бақытын ойламайтын құр басымның
Тымырсық түнек болсын - дұшпаныңмын,
Ақ көңіл болсаң сырласыңмын...- деп, өзі туралы өлеңмен айтып, өзіне - өзі мінездеме берген ақын.
Қазақтың көрнекі ақыны
1911 - 19540 жылдары ән салуды, домбыра, өмір сүрген скрипкада, күйсандықта Қасым Аманжолов ойнауды жақсы меңгерген
Ұлы Отан соғысына қатысқан, Қарқаралы топырағында дүниеге келген
3.«Көктем»Қ. Аманжолов өлеңімен танысу.
1) Мұғалімнің мәнерлеп оқуы:
2) Өлең мазмұны ашылып, көктемгі табиғат, адам еңбегі туралы айтылады.
Оқулықпен жұмыс.
1) Топтық тапсырмалар;
1 - топ - Өлеңді мәнерлеп оқуы;
2 - топ - Өлең шумағының мазмұнын ашу

«Сатылай кешенді талдау технологиясы» бойынша өлеңді талдаймыз

1. Авторы _____________

2. Тақырып ______________

3. Жанр түрі________________

4. Идеясы____________________

5. Шумақ_______________________

6. Тармақ_________________________

7. Бунақ____________________________

8. Буын саны__________________________

9. Ұйқас_________________________________

Өлеңнің мазмұнына талдау

10. Басталуы________________________________

11. Жалғасуы__________________________________

12. Негізгі ойы___________________________________

13. Қорытынды ой___________________________________

14. Көркем сөз_________________________________________

15. Өлеңнің негізгі түйіні____________________________________

Ой толғаныс






Шығармашылық жұмыс.
І-топ: Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құра

Асау өзен,  асқар тау, бұлттар күркіреп, жаңбыр сіркіреп, ағаштар бүршік жару.

ІІ-топ: Суреттерді пайдаланып, өлең мазмұнына сәйкес әңгіме құра

ІІІ-топ: Осы өлеңді «Масатыдай құлпырар жердің жүзі» тарауындағы өлеңдермен салыстыр, мәтіннен үзінді келтір

VI. Үйге тапсырма:

Қасым Аманжоловтың «Көктем» өлеңін жаттап келу. Осы өлең мазмұнына сәйкес сурет сал.Өз ойыңнан «Көктем» тақырыбына өлең құра.

Үйге тапсырма

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!