|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 8·137 және 1096:127 |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. Бала 600г тосапты 6 минутта жеп тауысады., ал Карлсон одан екі есе тез тауысады. Олар бірге тосапты неше минутта жеп тауысады? 6 мин:2=3 мин 600г:6 мин=100г 600г:3 мин=200г 600г:300г=2 мин 100г+200г=300г Жауабы: 2 мин |
|||
|
Сергіту сәті |
«Ұзын-қысқа» |
|||
|
Ой толғаныс |
1.
490:Х=700:100 |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Қ Аманжолов Көктем |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабыдығы Түрі |
Білімділігі: Оқушылар ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып, «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді. Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау, талдау, салыстыру, өз беттерімен ойлау, қорытындылау дағдылары дамиды. Тәрбиелігі: табиғатты аялай білуге, жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиеленеді. Типі: жаңа білімді меңгеру. Түрі: аралас сабақ. Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтастыру, ойын, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Көрнекілігі: оқулық, слайдтар, көктем мезгіліне байланысты суреттер, Қасым Аманжолов портреті. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
«Көктем» Қ. Аманжолов. |
||
|
Мағынаны тану |
Тұлғаны таны. «Сатылай кешенді талдау технологиясы» бойынша өлеңді талдаймыз 1. Авторы _____________ 2. Тақырып ______________ 3. Жанр түрі________________ 4. Идеясы____________________ 5. Шумақ_______________________ 6. Тармақ_________________________ 7. Бунақ____________________________ 8. Буын саны__________________________ 9. Ұйқас_________________________________ Өлеңнің мазмұнына талдау 10. Басталуы________________________________ 11. Жалғасуы__________________________________ 12. Негізгі ойы___________________________________ 13. Қорытынды ой___________________________________ 14. Көркем сөз_________________________________________ 15. Өлеңнің негізгі түйіні____________________________________ |
||
|
Ой толғаныс |
Шығармашылық жұмыс. Асау өзен, асқар тау, бұлттар күркіреп, жаңбыр сіркіреп, ағаштар бүршік жару. ІІ-топ: Суреттерді пайдаланып, өлең мазмұнына сәйкес әңгіме құра ІІІ-топ: Осы өлеңді «Масатыдай құлпырар жердің жүзі» тарауындағы өлеңдермен салыстыр, мәтіннен үзінді келтір VI. Үйге тапсырма: Қасым Аманжоловтың «Көктем» өлеңін жаттап келу. Осы өлең мазмұнына сәйкес сурет сал.Өз ойыңнан «Көктем» тақырыбына өлең құра. |
||
|
Үйге тапсырма |
|||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары
"Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 8·137 және 1096:127 |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. Бала 600г тосапты 6 минутта жеп тауысады., ал Карлсон одан екі есе тез тауысады. Олар бірге тосапты неше минутта жеп тауысады? 6 мин:2=3 мин 600г:6 мин=100г 600г:3 мин=200г 600г:300г=2 мин 100г+200г=300г Жауабы: 2 мин |
|||
|
Сергіту сәті |
«Ұзын-қысқа» |
|||
|
Ой толғаныс |
1.
490:Х=700:100 |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Қ Аманжолов Көктем |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабыдығы Түрі |
Білімділігі: Оқушылар ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып, «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді. Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау, талдау, салыстыру, өз беттерімен ойлау, қорытындылау дағдылары дамиды. Тәрбиелігі: табиғатты аялай білуге, жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиеленеді. Типі: жаңа білімді меңгеру. Түрі: аралас сабақ. Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтастыру, ойын, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Көрнекілігі: оқулық, слайдтар, көктем мезгіліне байланысты суреттер, Қасым Аманжолов портреті. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
«Көктем» Қ. Аманжолов. |
||
|
Мағынаны тану |
Тұлғаны таны. «Сатылай кешенді талдау технологиясы» бойынша өлеңді талдаймыз 1. Авторы _____________ 2. Тақырып ______________ 3. Жанр түрі________________ 4. Идеясы____________________ 5. Шумақ_______________________ 6. Тармақ_________________________ 7. Бунақ____________________________ 8. Буын саны__________________________ 9. Ұйқас_________________________________ Өлеңнің мазмұнына талдау 10. Басталуы________________________________ 11. Жалғасуы__________________________________ 12. Негізгі ойы___________________________________ 13. Қорытынды ой___________________________________ 14. Көркем сөз_________________________________________ 15. Өлеңнің негізгі түйіні____________________________________ |
||
|
Ой толғаныс |
Шығармашылық жұмыс. Асау өзен, асқар тау, бұлттар күркіреп, жаңбыр сіркіреп, ағаштар бүршік жару. ІІ-топ: Суреттерді пайдаланып, өлең мазмұнына сәйкес әңгіме құра ІІІ-топ: Осы өлеңді «Масатыдай құлпырар жердің жүзі» тарауындағы өлеңдермен салыстыр, мәтіннен үзінді келтір VI. Үйге тапсырма: Қасым Аманжоловтың «Көктем» өлеңін жаттап келу. Осы өлең мазмұнына сәйкес сурет сал.Өз ойыңнан «Көктем» тақырыбына өлең құра. |
||
|
Үйге тапсырма |
|||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














