Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі" сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып математика көбейту бөлу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Тамыз 2018
1308
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың тақырыбы | Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 8·137 және 1096:127 | ||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор | ||
Сабақтың жабдығы | суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. | ||
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. | ||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
Бағалау парақшасымен таныстыру | |||
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. | |
Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. | |
Үй тапсырмасын пысықтау | Көбейту кестесін еске түсіру | Оқушылар ауызша орындайды | |
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.Дәптермен жұмыс.Қосымша тапсырмалар.Бала 600г тосапты 6 минутта жеп тауысады., ал Карлсон одан екі есе тез тауысады. Олар бірге тосапты неше минутта жеп тауысады?6 мин:2=3 мин600г:6 мин=100г600г:3 мин=200г600г:300г=2 мин100г+200г=300гЖауабы: 2 мин | ||
Сергіту сәті | «Ұзын-қысқа» Ойынның мақсаты: өлшемдердің қасиеттерін қабылдауға үйрету; тапсырманы орындауға жаттықтыру. Ойынның құрал-жабдықтары: ұзын және қысқа жолақшалар. Ойынның мазмұны: Балаларға ұзын және қысқа жолақшаны көрсету. Өлшемін анықтау. Жолақшаларды таратып беру. Үстелдің үстіндегі жолақшалардың ішінен ұқсас жолақшаны табуға тапсырма беру. | ||
Ой толғаныс | 1. 490:Х=700:100A. 5 С. 7 Е. 9B. 6 Д. 82. Салыстыр: = белгісін қой A. 63:9 *45:9B. 9х3 * 4:2C. 54:9 * 3х2D. 4+12 * 5х3E. 27:9 * 6х33. 356х23 мәнін тап: A. 8108 С. 8818 Е. 8801B. 8188 Д. 80884. Жауабының мәні 2100 болатын өрнекті тап: A. 100х(3х4)B. 20х(25х5)C. 250х(4х2)D. 7х2х3х50E. 20х3х4х55. Шаршының қабырғасы 5дм. Оның ауданын тап: A. 20дм2B. 25дм2C. 50дм2D. 100дм2E. 150дм26. Өрнектің дұрыс мәнін тап: 4680:60A. 87 С. 708 Е. 807B. 780 Д. 787. 150 кг көкөніс бірнеше дүкенге тең бөлініп берілді. Бірінші дүкенде 20 кг көкөніс сатылғаннан кейін, онда әлі сатылмаған 30 кг көкөніс қалды. Көкөністер неше дүкенге берілді? A. 150=Х:20+30B. 150:Х==0-20C. 150:Х=20+30D. 20+30:Х=150E. Х:30-20=1508. Бір жүз қырық бес мың екі жүз он бір санын тап: A. 1045210 С. 1405211 Е. 1045011B. 1045211 Д. 1452119. Тітөртбұрыштың периметрі 48 см, ал оның ені 6 см.Осы тіктөртбұрыштың ауданын тап. A. 78см2B. 84см2C. 96см2D. 108см2E. 118см2 | ||
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? | |
Үй тапсырмасы | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау | Оқушылар күнделіктеріне жазады | |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Қ Аманжолов Көктем | ||
МақсатыКүтілетін нәтижеСабақтың жабыдығыТүрі | Білімділігі: Оқушылар ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып, «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді.Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау, талдау, салыстыру, өз беттерімен ойлау, қорытындылау дағдылары дамиды.Тәрбиелігі: табиғатты аялай білуге, жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиеленеді.Типі: жаңа білімді меңгеру.Түрі: аралас сабақ.Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтастыру, ойын, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.Көрнекілігі: оқулық, слайдтар, көктем мезгіліне байланысты суреттер, Қасым Аманжолов портреті. | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | «Көктем» Қ. Аманжолов.1.... Жылы - жылы жел соқты,Жылғалардан су ақты.Қаңқыл – қаңқыл қаз кепті,Жер қарайды жер кепті.- Өлең жолдарында қандай жыл мезгілі суреттелген? Авторы кім?- Әрине І. Жансүгіровтың «Жазғытұрым» өлеңі. Көктем мезгілін суреттеген.- Ендеше ақын Қасым Аманжолов «Көктем»өлеңінде қалай жырлаған екен? | ||
Мағынаны тану | Тұлғаны таны.Қасыммын сол баяғы бір Қасыммын,Бақытын ойламайтын құр басымныңТымырсық түнек болсын - дұшпаныңмын,Ақ көңіл болсаң сырласыңмын...- деп, өзі туралы өлеңмен айтып, өзіне - өзі мінездеме берген ақын.Қазақтың көрнекі ақыны1911 - 19540 жылдары ән салуды, домбыра, өмір сүрген скрипкада, күйсандықта Қасым Аманжолов ойнауды жақсы меңгергенҰлы Отан соғысына қатысқан, Қарқаралы топырағында дүниеге келген3.«Көктем»Қ. Аманжолов өлеңімен танысу.1) Мұғалімнің мәнерлеп оқуы:2) Өлең мазмұны ашылып, көктемгі табиғат, адам еңбегі туралы айтылады.Оқулықпен жұмыс.1) Топтық тапсырмалар;1 - топ - Өлеңді мәнерлеп оқуы;2 - топ - Өлең шумағының мазмұнын ашу«Сатылай кешенді талдау технологиясы» бойынша өлеңді талдаймыз1. Авторы _____________2. Тақырып ______________3. Жанр түрі________________4. Идеясы____________________5. Шумақ_______________________6. Тармақ_________________________7. Бунақ____________________________8. Буын саны__________________________9. Ұйқас_________________________________Өлеңнің мазмұнына талдау10. Басталуы________________________________11. Жалғасуы__________________________________12. Негізгі ойы___________________________________13. Қорытынды ой___________________________________14. Көркем сөз_________________________________________15. Өлеңнің негізгі түйіні____________________________________ | ||
Ой толғаныс | Шығармашылық жұмыс.І-топ: Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құраАсау өзен, асқар тау, бұлттар күркіреп, жаңбыр сіркіреп, ағаштар бүршік жару.ІІ-топ: Суреттерді пайдаланып, өлең мазмұнына сәйкес әңгіме құраІІІ-топ: Осы өлеңді «Масатыдай құлпырар жердің жүзі» тарауындағы өлеңдермен салыстыр, мәтіннен үзінді келтірVI. Үйге тапсырма:Қасым Аманжоловтың «Көктем» өлеңін жаттап келу. Осы өлең мазмұнына сәйкес сурет сал.Өз ойыңнан «Көктем» тақырыбына өлең құра. | ||
Үйге тапсырма | |||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)