Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық картасы
04.09.2019
Білім
саласы: «Вариативтік
компонент»
Оқу іс-әрекеті: Өнерліміз
бәріміз
Тақырыбы: Ұшақ
Мақсаты: Балаларға ұшақ
туралы әңгімелей отырып, «Ұшақ» туралы
тақпақ
жаттату. Ұшақтың бейнесін
қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасауға
үйрету.
Әдіс-тәсілдер: көрсету,
жұмбақ, түсіндіру, бекіту.
Билингвалды
компонент: ұшақ-самолет
Сөздік
жұмыс: ұшақ
Көрнекіліктер: ұшақтың
суреті салынған плакаттар, қағаздар, түрлі
түсті
бояулар
-
Іс-әрекет кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті
|
Балалардыңіс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
Тақырыптық сурет бойынша жұмыс
жүргізу.
|
Балалардың қызығушылығы оянады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Шаттық шеңбері:Аспан түрді түндігін Жерге сәуле жайылды.Неткен ашық күн бүгін,Қайырлы
таң, қайырлы!
Табиғат күнтізбесімен жұмыс жүргізу.Жыл
мезгілдеріне тоқталу.Ай аттарын сұрау.Апта күндерін атау.Ауа райын
бақылау.
Жұмбақ:Ақ сұңқар құсым
келеді. Жолына бояу жағып келеді. (Ұшақ) -Қандай көлік
түрлерін білесіңдер?– Балалар сендер ұшаққа отырып көрдіңдер
ме? -Ұшақ қандай көлік түрлеріне жатады? Балалар
көлік бара алмайтын жерге ұшақ барады. Алыс айшылық жерлерге жылдам
уақытта ұшақ ұшып барады. Балалар бүгін біз ұшақтың бейнесін
қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасаймыз. Сергіту сәті:Инелік-ау,
инелік, Инелікке тимелік,Тік ұшақты жасадық,Иналіктен
үйреніп. Балалар сендердің істеріңе сәттілік
тілеймін.
|
Балалар шеңбер жасап тұрып
қайталайды.
Табиғат күнтізбесімен жұмыс
жүргізеді.
Балалардың жауаптары
тыңдалады.
Жұмыстың орындалу
ретін мұқият тыңдайды.
Қимылмен көрсетеді.
Балалар жұмысқа
кірісіп кетеді.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Оқу іс-әрекетті қорыту: Балалардың
жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыру.
|
Салған суреттеріне
қызыға қарайды..
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені білу керек: жұмыстың
орындалу ретін білу керек;
Нені игерді: композиция
құра білуге дағдылану;
Нені біледі: жасаған
жұмыстарын көрсете біледі.