Ұшақ бүктеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұшақ бүктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ұшақ туралы әңгімелей отырып, «Ұшақ» туралы тақпақ жаттату. Ұшақтың бейнесін қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасауға үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы 04.09.2019

Білім саласы: «Вариативтік компонент»

Оқу іс-әрекеті: Өнерліміз бәріміз

Тақырыбы: Ұшақ

Мақсаты: Балаларға ұшақ туралы әңгімелей отырып, «Ұшақ» туралы тақпақ

жаттату. Ұшақтың бейнесін қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасауға үйрету. 

Әдіс-тәсілдер: көрсету, жұмбақ, түсіндіру, бекіту. 

Билингвалды компонент: ұшақ-самолет

Сөздік жұмыс: ұшақ

Көрнекіліктер: ұшақтың суреті салынған плакаттар, қағаздар, түрлі түсті

бояулар

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардыңіс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Тақырыптық сурет бойынша жұмыс жүргізу.

Балалардың қызығушылығы оянады.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

Шаттық шеңбері:Аспан түрді түндігін Жерге сәуле жайылды.Неткен ашық күн бүгін,Қайырлы таң, қайырлы!

Табиғат күнтізбесімен жұмыс жүргізу.Жыл мезгілдеріне тоқталу.Ай аттарын сұрау.Апта күндерін атау.Ауа райын бақылау.

Жұмбақ:Ақ сұңқар құсым келеді. Жолына бояу жағып келеді. (Ұшақ) -Қандай көлік түрлерін білесіңдер?– Балалар сендер ұшаққа отырып көрдіңдер ме? -Ұшақ қандай көлік түрлеріне жатады? Балалар көлік бара алмайтын жерге ұшақ барады. Алыс айшылық жерлерге жылдам уақытта ұшақ ұшып барады. Балалар бүгін біз ұшақтың бейнесін қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасаймыз. Сергіту сәті:Инелік-ау, инелік, Инелікке тимелік,Тік ұшақты жасадық,Иналіктен үйреніп. Балалар сендердің істеріңе сәттілік тілеймін.

Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды.

Табиғат күнтізбесімен жұмыс

жүргізеді.

Балалардың жауаптары

тыңдалады.

Жұмыстың орындалу

ретін мұқият тыңдайды.

Қимылмен көрсетеді.

Балалар жұмысқа

кірісіп кетеді.

Рефлексиялық-түзетушілік

Оқу іс-әрекетті қорыту: Балалардың жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыру.

Салған суреттеріне

қызыға қарайды..

Күтілетін нәтиже: 

Нені білу керек: жұмыстың орындалу ретін білу керек;

Нені игерді: композиция құра білуге дағдылану;

Нені біледі: жасаған жұмыстарын көрсете біледі.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2019
696
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі