Материалдар / Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы.Үшбұрыштың периметрін табу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы.Үшбұрыштың периметрін табу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы.Үшбұрыштың периметрін табу. қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
691
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар



Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы.Үшбұрыштың периметрін табу.

Сабақты жүргізген : Хамрақулова Гульчехра

Пәні : Математика.

Мақсаты : Үшбұрыш, тіктөртбұрыш ,шаршы фигуралардың элементтерін бір- бірінен ажырату, үшбұрыш сызу және периметрін табу туралы түсініктеме беру.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар фигураларды тануы және олардың маңызды белгілерін фигуралардың элементтерін анықтауды үйренеді.” Үшбұрыш периметрі “ деген ұғымды меңгереді және оны табады.

Негізгі идея:Фигураларды тану және бір- бірінен ажырату.”Үшбұрыш периметрін” табу.

Әдіс – тәсілдер: Миға шабуыл әдісі, Ой қозғау әдісі, “Сөздер банкасы”

Енгізілген модулдер:



  1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

  2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

  3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

  4. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

  5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

  6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

  7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Жетістік критерийлері:

1.Үй жұмысын орындау

2.Белсенділік

3.Теориянық білім

4.Фигуралар сызып, Ртабу.















Уақыты

Мұғалімнің іс-әректі

Оқушылардың іс- әрекеті

Дереккөздер

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың көңіл – күйін сұрап, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушылар сабаққа дайындалып, ынтымақтастық атмосферасын құрып, көңіл – күйін көтеріп алады.






Геометрік фигуралар арқылы 4 топқа бөлінеді.

Оқушылар геометрік фигуралар арқылы 4 топқа бөлінеді.

Геометрік фигуралар

6 мин

Үй тапсырмасын сұрау

Үйге берілген 3- тапсырманы жұптасып жұмыс арқылы тексеріледі.

Оқушылар жұп болып бір – бірін дәптерлерін тексіреді.Әр топтан бір оқушы тақтада үй тапсырмасын орындайды.

Дәптер

4 мин

Ой қозғау” әдісі “ Артығы қайсы?” ойыны.

Әр топқа жеке тапсырма беріледі.Оқушылар өткен тақырыпқа байланысты көпбұрыштарды анықтап,дәлелдейді.Артық фигураны көрсетеді. Жұп болыпжұмыс істейді.

Ойын парағы

5 мин

Жаңа сабақ:

Проекторда әр- түрлі фигуралар көрсетіледі. Әр топқа жеке тапсырма беріледі.

Әр топ тапсырма бойынша анықтайтын фигуралардың нөмірлерін белгілейді.

Проетор ,

Фигуралар

5 мин

Топтық жұмыс “Миға шабуыл”Әр топқа үшбұрыштар беріледі. Үшбұрыштың қасиеттерін анықтайды.

Оқушылар үшбұрыштар арқылы өз білгендерін топпен бірге анықтай отырып түсіндіреді.

Үшбұрыштар

6 мин

Дәптермен жұмыс

Оқулықтағы 1- тапсырманы орындау.Үшбұрыштың периметрін табу.

Әр топ өлшем бойынша дәптерлеріне үшбұрыш сызып, Р табады.

Дәптер

2 мин

Сергіту сәті

Қамажай “өлеңін іс- қимыл арқылы көрсетеді.

Ноутбук

7 мин

Қорытынды:Проекторда 4 фигура беріледі .Фигуралардың Р тбады.

Әр оқушы жеке жұмыс арқылы үшбұрыштарды Р табады.

Проектор

2 мин


1мин


2мин

Бағалау:Бағдаршам арқылы жиынтық бағалау.


Үй жұмысы 4 тапсырма


Рефлексия

Оқушылар бағдаршам арқылы өзінөзі бағалайды.


Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Оқушылар өз ойларын стикерге жазады.




Күнделік


Стикер







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!