Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үшбұрыштарды шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Алпысбаева Айнагул Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштарды шешу ( 4 сағат, 3-ші сабағы) |
||||||||||
Осы мақсатқа қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану 9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану 9.1.3.8 іштей сызылған үшбұрыштың ауданын үшбұрыштың қабырғалары, R – сырттай сызылған шеңбер радиусы) және сырттай сызылған көпбұрыштың ауданының -мұндағы – іштей сызылған шеңбер радиусы, -көпбұрыштың жарты периметрi) формуларын білу және қолдану 9.1.3.9 шеңберге іштей немесе сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің радиусын табу формулаларын білу және қолдану 9.1.3.10 синустар және косинустар теоремаларын үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді шығаруда қолдану |
||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
- Шеңберге сырттай сызылған үшбұрыштардың ауданын табады. - Шеңбердің радиусын анықтайды. |
||||||||||
Ойлау дағдылары |
Қолдану, талдау, жинақтау |
||||||||||
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||
Тілдік мақсаттар:
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Бұрыш, үшбұрыш, аудан, шеңбер, радиус, синус, косинус Диалогқа жазылатын қажетті тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
Астана еліміздің тәуелсіздігі және Астана (архитектура, Астанадағы ғимараттарды салуда қолданады). |
||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Физика 7 сынып, §23 қозғалыс есептері |
||||||||||
Синустар, косинустар теоремалары |
|||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 8-12 мин |
І. Ұйымдастыру Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Оқушыларға салу жұмыстары беріледі. Әртүрлі үшбұрыштар берілу арқылы топқа бөлінеді. Соған сырттай шеңбер сызу тапсырмалары беріледі. Осы жерде оқушылар шеңберді сырттай салуда қиындыққа тіреледі. Кері байланыс ауызша жүргізіледі. Неге қиын? Шеңбердің центрін табуды. |
Әртүрлі үшбұрыштар беріледі
|
|||||||||
Сабақтың ортасы 20 мин
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс |
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Шеңберге сырттай сызылған үшбұрыштардың ауданын табады. Шеңбердің радиусын анықтайды. «Эйлер шеңбері» арқылы оқулықтан есептер шығарады І топ №4 есеп: Шеңберге іштей сызылған теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 600-қа тең доғаны кереді. Үшбұрыштың бұрыштарын табыңдар. ІІтоп №5 есеп: Шеңберге іштей сызылған теңбүйірлі үшбұрыштың табаны 100-ге тең доғаны кереді. Үшбұрыштың бұрыштарын табыңдар. ІІІ топ №11 есеп: Үшбұрыштың 5, 5, 8. Оған іштей сызылған шеңбердің радиусын тап. Интеравтивті тақтадан оқушыларға дұрыс жауабын көрсетемін. Топтың жұмыс барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін әр топтың ерекшілігін ескеріп, ауызша кері байланыс беремін. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі №6 есеп: Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 3 см және 4 см. Оған сырттай сызылған шеңбердің радисуын тап. Бір-бірінің жұмыстарын ауыстыру арқылы тексеремін. Кері байланысты ауызша жүргіземін. |
Геометрия 9 сынып Смирнов В.А «Мектеп» баспасы Беті: 128-129
|
|||||||||
Сабақтың соңы 8 мин Жеке жұмыс
Қорытынды
Үйге тапсырма беру |
№ 9 есеп: АВС үшбұрышының АВ қабырғасы 10-ға тең және осы қабырғаға қарсы сатқан С бұрышын: 1) 300, 2) 450, 3) 600, 4) 900. Осы үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңдар. Бірінші болған оқушы тақтаға есебін жазып есептің шешімін табады.
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы арқылы қорытындылаймын.
№10 есеп: Шеңберге сырттай сызылған үшбұрыштың радиусын табу. |
|
|||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||||||||
|
-Топпен жұмыс барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін әр топтың ерекшелігін ескеріп, ауызша кері байланыс жасаймын. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы -Жұптық жұмыста оқушылар бір-бірінің жұмыстарын ауыстыру арқылы бағалайды. Нақтылау үшін ауызша кері байланыс жасаймын. -Жеке жұмысты дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.
|
Сабақта оқушылардың өміріне қауіпсіздік ережелері сақталады. Топ ережесін, бірін-бірі тыңдау, өзгенің идеясын құрметтеу сақталады. Геометриялық құралдармен жұмыс жасау қауіпсіздігі сақталады. Ақпараттық құралдармен жұмыс жасалады.
|
|||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
|||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |