2. Тікбұрыштың,параллелограммның, ромбтың ауданын табудың
негізгі формулаларын қайталау
Фронталды
жұмыс.
Білімін белсендіру үшін мұғалім төртбұрыштың
ауданын табудың негізгі формулаларын қайталауды ұсынады. Оқушылар
тіктөртбұрыш, квадрат, параллелограмм және ромбтың ауданын табу
үшін бұрын қарастырылған формулалардың ауызша тұжырымдамасын
айтады.
3. Жаңа
материалды үйрену. Үшбұрышты ауданын табудың формулаларын қорытып
шығару.
Мұғалім оқушылармен бірге бұрын қолданған
формулаларды қолданып, үшбұрыштың ауданын табу формулаларын қорытып
шығарады.
және формулаларын қорытып шығарғаннан кейін,
оқушыларға теңқабырғалы үшбұрыштың ауданын табу формуласын, екі
тәсілмен дербес қорытып шығаруды ұсынуға болады.
Мұндай жұмыстың түрлері қарастырылған материалды
терең түсінуге мүмкіндік береді.
Сызбалармен және формулалармен слайдтарды ұсыну
материалды визуалды қабылдау үшін қажет.
Мұғалім формулаларды қорытады, оқушыларға сұрақтар қойып,
күрделі кездерді түсіндіреді.
Үшбұрыштың ауданын табу үшін формулаларды
қолдану. Деңгейлік есептерді шешу. Жұп немесе шағын топтарда жұмыс
істеу.
Қабілетті оқушылар аз дайындалған оқушылармен
жұмыс жасауы үшін сынып 3-4 оқушылардан тұратын жұптарға немесе
шағын топтарға бөлінеді. Топтар немесе жұптар өздеріне қажетті
деңгейдегі тапсырмаларды (А, В, С) таңдайды.
Әрбір оқушы дәптердегі есептерді шешеді, басқа
оқушылармен шешімдерді талқылап, қажет болса сыныптастар мен
мұғалімнің көмегіне жүгінеді. Кейін оқушылар жұпта немесе топта
шешімдерді тексереді (мұғалімнің берген жауаптары бойынша).
Оқушылар шешімдер мен жауаптарды талқылайды, қателерді түзетеді,
балама шешімдерді нұсқаларын ұсы нуы мүмкін, есептер бойынша
сұрақтар қояды. Мұғалім бақылайды, түсіндіреді, қажет болса,
шешімдер мен жауаптарды түзейді, оқушыларға кері байланыс
орнатады.
Тапсырмаларды жылдам орындаған оқушылар үшін мұғалім
қосымша есептерді ұсынады.
Есептерді шешу. Өздік
жұмыс.
Әрбір оқушы жеке дара үшбұрыштың ауданын табуға
арналған формулаларды қолдануға арналған төрт есепті
шешеді.
Алдын ала берілген уақыт өткеннен кейін мұғалім жұмыстарды
типтік қателерді талдау және бағалау үшін тексеруге
жинайды.
|