Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3В Аудан |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Үшбұрыштың ауданы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.3.11 үшбұрыштың ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады (, және Герон формуласы); |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар үшбұрыштың ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады (, және Герон формуласы); |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Үшбұрыштың ауданының кем дегенде екі формуласын және біреуінің дәлелдеуін біледі Үшбұрыш ауданының формуласын қолданады Герон формуласын қорытып шығарады, формуланы қолданып есеп шығарады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік Мақсаттар
|
Оқушылар: - фигуралар аудандарының формулаларын ауызша тұжырымдайды; - формулаларды түсінгенін тексеру үшін сұрақтарды тұжырымдайды; - фигуралар аудадандарының формулаларын қорытуды түсіндіреді; - есептердің шешімдерінің қадамын сипаттайды, соның ішінде үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңбердің радиусын табуда. Пәнге қатысты лексика мен терминология
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер үшбұрыш/квадрат/тіктөртбұрыш/параллелограмм /ромб/ ауданын анықтау үшін ... қажет - үшбұрыш ауданын есептеу үшін ... қажет - ...формуланы қолдану үшін ..... қажет.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физика, география және өнер сабақтарында қолданылады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
Үшбұрыш, Үшбұрыштың түрлері, элементтері, периметрі. Тіктөртбұрыштың ауданы, параллелограмм ауданы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2 минут
8 минут
10 минут
10 минут
15 минут
15 минут
15 минут
|
І. «Ой түрткі» 1. Параллелограмның ауданы 2. Ромб ауданы
ІІ. Ауызша
есептеңіз: Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 8.3В
Аудан
Мектеп:
Күні:
Сынып: 8
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы
Үшбұрыштың
ауданы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.3.3.11
үшбұрыштың ауданының
формулаларын қорытып шығарады және қолданады
(,
және Герон
формуласы); Сабақ
мақсаттары Оқушылар үшбұрыштың ауданының формулаларын қорытып шығарады және
қолданады (,
және Герон
формуласы);
Бағалау
критерийлері Үшбұрыштың ауданының кем дегенде екі
формуласын және біреуінің дәлелдеуін біледі Үшбұрыш ауданының формуласын
қолданады Герон формуласын қорытып
шығарады, формуланы қолданып есеп
шығарады
Тілдік
Мақсаттар
Оқушылар: - фигуралар аудандарының
формулаларын ауызша
тұжырымдайды; - формулаларды түсінгенін
тексеру үшін сұрақтарды
тұжырымдайды; - фигуралар аудадандарының
формулаларын қорытуды
түсіндіреді;
- есептердің шешімдерінің
қадамын сипаттайды, соның ішінде үшбұрышқа іштей және сырттай
сызылған шеңбердің радиусын
табуда. Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Қазақша
Орысша
Ағылшынша
үшбұрыш
треугольник,
triangle
тік бұрышты
үшбұрыш
прямоугольный
треугольник
right
triangle
катет
катет
side at the right
angle
гипотенуза
гипотенуза
hypotenuse
Қарама-қарсы қабырға
противоположная сторона
Side
opposite
формуланы қолдану
применять формулу
apply the
formula
төртбұрыш
четырехугольник
quadrangle
квадрат
квадрат
square
аудан
площадь
area
биіктік
высота
height
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
үшбұрыш/квадрат/тіктөртбұрыш/параллелограмм
/ромб/ ауданын анықтау үшін
... қажет
- үшбұрыш ауданын есептеу үшін
... қажет
- ...формуланы қолдану үшін
..... қажет.
Құндылықтарды
дарыту
Белсенді қарым- қатынас,
өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің
пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу,
қабылдау.
Оқушылардың өз бетімен
білім алуына қажетті дағдыларды
қалыптастыру.
Пәнаралық
байланыстар
Физика, география және өнер
сабақтарында
қолданылады
АКТ қолдану дағдылары
Презентация
Бастапқы
білім
Үшбұрыш, Үшбұрыштың
түрлері, элементтері, периметрі. Тіктөртбұрыштың ауданы,
параллелограмм ауданы
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
2
минут
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Сабақтың
ортасы
2
минут
8
минут
10
минут
10
минут
15
минут
15
минут
15
минут
І. «Ой
түрткі»
1. Параллелограмның
ауданы
2. Ромб
ауданы
ІІ. Ауызша
есептеңіз: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













