Үшінші деңгейлі курс нұсқаулық сауалнамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшінші деңгейлі курс нұсқаулық сауалнамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшінші деңгейлі курс нұсқаулық сауалнамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы










Үшінші деңгейлі курс

Бурабай ауданы

Абылайхан атындағы орта мектебінің

ІІ-санатты, химия пәнінің мұғалімі

Ахметова Аяулым Жетпісқызының

НҰСҚАУЛЫҚ САУАЛНАМАСЫ




















  1. Өзім туралы ақпарат:

  • Мектепте алдыңғы қатарлы алғыр да өжет, елгезек , оқу екпінділер қатарындағы оқушының бірі болдым, ал мектепті бітіргеннен кейін жоғары оқу орнына түсуге мақсат қойдым. Білімім жоғары, біліктілік деңгейім ІІ-санатты химия пәнінің мұғалімі.

  • Ш.Уалиханов атындағы Көкшетау Мемлекеттік Университетінің химия факультетін бітіріп, химия пәнінің мұғалімі мамандығына ие болдым.

  • СТО бағдарламасы бойынша, 12 жылдық мектеп жағдайында оқытудың құзырлылық-қызметтік көзқарасты ұйымдастыру, 12 жылдық бойынша оқу үрдісін технологияландыру.

  • Абылайхан атындағы орта мектептің химия және биология пәні мұғалімі

  1. Мектебім туралы ақпарат:

  • 11-17 жас аралығы,

  • Мектебіміздегі оқушылардың әлеуметтік деңгейі жақсы

  • Мектебіміздің мақсаты білікті маман, білімді жеке тұлға қалыптастыру.

  • Мектеп бітіргенде оқушылардың оқу үлгерімі жақсы нәтиже көрсетеді.

  • Мектепті аяқтағанда 117 оқушының оқу сапасы 60-80 % аралығында белгіленген деңгейге қол жеткізе алады.

  1. Сыныбым туралы ақпарат:

  • 20 оқушы

  • 11-17 жас аралығы

  • Жеке жүргізілетін сабақтарға бірдей жас мөлшердегі оқушылар келеді.

  • Оқушыларды қабілеттеріне қарай топқа бөлу сыныптың ішінде жүзеге асырылады.

  1. Оқушылар туралы ақпарат:

  • Оқушылардың барлығы оқуға ынталы. Оқушыларды білім алуға оқуға деген қызығушылық, білуге деген құштарлық.

  • Олар әр түрлі пәндер бойынша әр түрлі деңгейде белсенділік танытады.

  • Оқу барысында оқушыларға тәжірибе, пікір-талас, өз ойларын қысылмай жеткізу, шағын жобалар жасап, қорғау ұнайды.

  • Оқушылардың оқуға деген құштарлық, пәнге деген қызығушылық, жаңашылдық.

  • Оқу барысында оқушыларға кездесетін қиындық - күрделі тапсырмалар мен білім деңгейлері.

  • Оқушылардың білім алуында қолданатын стратегиялар мен амал –тәсілдер – СТО бағдарламасы, топтық жұмыс, жұптық, өзіндік жеке жұмыстар.

  • Оқушылар өз бетімен жоба жұмысын қорғай алады, есеп шығару, тесттік сұрақтарға жауап беру.

  • Сыныбымдағы «идеалға сәйкес мінсіз оқушы» салмақты, жинақы, орнықты, жауапты, білімге құштар.

  1. Тәжірибе туралы ақпарат:

  • Деңгейлік тапсырмалар, топтық жұмыстар СТО бағдарламасының стратегиялары.

  • Оқушылардың оқып-үйрену деңгейін жеке сұрақтар, тестік жұмыстар, бақылау жұмыстар, сынақ тапсырмалары арқылы

  • Оқушының пәнді оқу бағдарламасы деңгейінде меңгеруі мен білу қабілетіне қарай.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
25.06.2018
460
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі