Үшөлшемді модельдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшөлшемді модельдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшөлшемді модельдің түрлерін білу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.4А-тарау: Объектілерді және оқиғаларды модельдеу

Мектеп: №92 Аксу

Мұғалімнің аты-жөні:

Юсупжанов Сардор Алимжанович


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Күні:

Сынып: 7



Сабақ тақырыбы

Үшөлшемді модельдер


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.1объектілер мен оқиғалардың модельдерін 3D редакторда құру


Сабақ мақсаты

Үшөлшемді модельдің түрлерін білу


Жетістік критерийлері

Білу

  1. 3D модельдің түсінігін біледі

Түсіну

  1. Үшөлшемді графика түрлерін ажырата алады


Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • редактор құралдарын пайдаланып үшөлшемді модельдер құра;

  • бейнені редакциялай алад

  • өз модельдерін көрсете алады (айту және тыңдау дағдылары).

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Үшөлшемді модель

  • Рендеринг

  • Әсерлер, өтулер, монтаждау

Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Әзірленген модель…сәйкес келеді.

  • Әсер құру үшін … қажет.

  • Мені модельді …негізінде әзірледім.

Құндылықтарды

дарыту

Жұптық жұмыс кезінде тапсырманы орындау барысындағы арақатынастық сыйластық, қолдау, адалдық.

Пәнаралық байланыстар

Геометрия, Өнер

Бастапқы білім


Қолданбалы бағдарламалық қамсыздандырумен жұмыс дағдысының болуы, құжатқа бейне енгізе алу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ басы


1-мин



Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу.

Сабаққа қатысқан және қатыспаған оқушыларды белгілеу.


2-6

мин

Жаңа тақырып зерттеу

Миға шабуыл:

Мақсаты: сабақтың тақырыбына көшу (мозговой штурм), колаборативті орта құру.

Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын құрастырады.

Үшөлшемді графика туралы бейнебаянды қарап болған соң, Сыныпта талқылау жүреді.

Сұрақ: Қазіргі кезде адам өмірінде қандай салаларда үшөлшемді графиканы тиімді пайдаланады?



Мақсаты: тілдік дағдыны дамыту.

Презентация

Слайд 1

Үшөлшемді графиканың тарихы

https://www.youtube.com/watch?v=1u3GQkphu_w




Сабақ ортасы

7-9

мин

Мақсаты: пайдалы сөз тіркестері мен терминдерге көңіл бөлу.

Сабақ мақсатын, жетістік критериялерін хабарлау.

Vocabulary терминологиясымен танысу.

Слайд 4

10-13

Мин

Мақсаты: Тірек білімдерін жаңарту.

Сұрақ:

  1. 3D модель дегеніміз не?

  2. Қандай таныс 3D редакторларды білесіз?



Моделдеу деген – үш өлшемді графика бағдарламалардың көмегімен обьектілерді құру процесі. (оқушылар мысалдар келтіреміз)

Үш өлшемді графика (3D Graphics) — көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен құралдардың жиынтығынан тұратын компьютерлік графиканың бөлімі.

Үшөлшемді графиканың түрлері:

  1. Полигональды

  2. Фракталды

  3. Аналитикалық

  • Слайд 6-9

14-24

мин

Сайт арқылы оқушыларды үш топқа бөлеміз

  1. Полигональды

  2. Фракталды

  3. Аналитикалық

Тапсырма:

  1. Әр топ өзіне берілген графика түрін постерде артықшылығы мен кемшіліктерін көрсету керек.

  2. Үшөлшемді модель жасайтын бағдарламаларды тізіп жазу керкек.

А: ақпаратты жинақтап береді

В: спикер ретінде сойлейді

С: ақпаратты графикалық түрде постерде бейнелейді.

ЖК1:Дескриптор:

  • Модельдің түлерін дұрыс анықтай алады

Оқушыларды топқа бөлу

https://castlots.org/razdelit-na-gruppy/



25-30

мин

Әр топ жасаған постерлерін баяндап береді

Әр топ бір-біріне кері байланыс береді:

Қай тұстары жақсы шықты? Нені жақсарту керек?

ЖК2. Дескриптор:

  • Үшөлшемді графиканың түрлерін ажырата алады

Постер

31-36

мин

Формативті бағалау

Тест «Үшөлшемді графика»

ЖК1:Дескриптор:

Модельді дұрыс сипаттай алады

ЖК2. Дескриптор:

Үшөлшемді графиканың түрлерін ажырата алады



https://koi-gis.jimdo.com/тестирование/тест-трехмерная-графика/


Сабақ соңы


37-40

мин

Рефлексия

Төрт баллдық жүйе бойынша сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергендеріңді бағалаңдар.

Білемін...

Істей аламын....

Үй тапсырмасы:

1. «Үшөлшемді модельдер» тақырыбын қайталау

2. Үшөлшемді графикаға арналған бағдарламаларды зерртеу.


Слайд 13

стикер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы







Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.


2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
3284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі