|
Пәннің аты:әдебиеттік оқу |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім:М.Ашықбаева |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұшқан ұя Б.Момышұлы |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Білімділік. Б. Момышұлының
өмірі мен шығармашылығына тоқталу, мәтінді мәнерлеп, түсініп оқуға
дағдыландыру. Мазмұнын, тақырыбы мен идеясын ашу, кейіпкер бейнесін
терең таныту; |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Бауыржан Момышұлы өмірі
жайында түсінік беру. |
||
|
Сергіту сәті |
Қазақтай қайсар елім бар |
||
|
Жаңа сабақ |
Жаңа материалды меңгергенін
бекіту кезеңі: |
||
|
Ой толғаныс |
|||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді мазмұндау. «Біздің үйдің салт - дәстүрлері» тақырыбында шағын мәтін жазу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұшқан ұя
Ұшқан ұя
|
Пәннің аты:әдебиеттік оқу |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім:М.Ашықбаева |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұшқан ұя Б.Момышұлы |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Білімділік. Б. Момышұлының
өмірі мен шығармашылығына тоқталу, мәтінді мәнерлеп, түсініп оқуға
дағдыландыру. Мазмұнын, тақырыбы мен идеясын ашу, кейіпкер бейнесін
терең таныту; |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Бауыржан Момышұлы өмірі
жайында түсінік беру. |
||
|
Сергіту сәті |
Қазақтай қайсар елім бар |
||
|
Жаңа сабақ |
Жаңа материалды меңгергенін
бекіту кезеңі: |
||
|
Ой толғаныс |
|||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді мазмұндау. «Біздің үйдің салт - дәстүрлері» тақырыбында шағын мәтін жазу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
шағым қалдыра аласыз













