№11 орта мектеп
Тренингтік жаттығулар, ойындар,
психотехникалар
Педагогтарға арналған тренинг
Тараз 2016 ж
Тренинг
«Ұшқыр оймен сергекпіз»
Педагог қызметкерлеріне
арналған тренинг
Мақсаты: Педагогтардың
шаршағанын басу және ұжымда жағымды психологиялық ахуал
қарыптастыру. Айналадағымыздағы адамдармен қарым-қатынасымыз
қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимызба?-деген
сұраққа жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.
Психолог: Құрметті
ұжымдастар! Бүгінгі мақсат, айналамыздағы адамдармен
қарым-қатынасымыз қандай, олар мкімдер біз кімбіз, өзімізді-өзіміз
танимыз ба? –деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами
көзқарасын анықтау.
М
ектебіміздің
қоғамдық өмірінде де алатын орны, атқаратын рөлі өз мәніндегі
қызметкерлеріміздің ауызбіршілігін тудыру, көппен жұмыс істей
білудің маңыздылығын, ерекшелігін тағы да айқындай түсу болады.
« 6 ТҰЛҒАЛЫҚ ФАКТОРДЫ
АНЫҚТАУ»
1-ші, 2-ші, 3-ші, 4-ші,
5-ші шаршыға өзіңнің қалаған суретіңді сал. Ал 6-шы шаршыға пілдің
суретін сал.
Қорытынды:
-
Адамның қызығушылығын
анықтайтын фактор:
-
егер кіші шаршының ішіне
сурет салса, қызығушылығы өзіне бағытталған.
-
Егер үлкен шаршыға салса,
қызығушылығы адамдарға бағытталған
2) Адамдармен қарым-қатынасын анықтайтын
фактор:
-егер
шаршының ішіндегі екі сызық қосылса, онда ашық қарым-қатынаста бола
алады.
-егер
екі сызық қосылмай сырт қалса, тұйық қатынас.
3)Бейімделушілігін анықтайтын фактор:
-егер
суреттің жиегі доға түрінде салынса, онда тез бейімделеді
-егер
суреттің жиегі бұрыш немесе түзу сызық түрінде салынса, онда
бейімделе алмайды.
4) Мақсат көздеушілігін анықтау
факторы:
-егер
нүкте суретке қатысты болса, онда мақсат көздей алмайды
-егер
сурет нүктеден тыс қалса, онда мақсат көздей алады.
5) Адамның энергиясын анықтайтын
фактор:
-шаршыға екі сызық қосылса, энергиясы жоғары
-егер
екі сызық қосылмаса, энергиясы төмен
6)
Лидерлік қабілетін анықтайтын фактор:
-егер
сурет кіші шаршының ішінде салынса, онда лидерлікке ұмтылмайды.
-егер
сурет үлкен шаршыға салынса, онда лидерлікке ұмтылады.
Тренинг «Батпақтан шығу»
Барлығымыз ортаға шығып бойымызды жазып, көңіл көтерейік.
Мақсаты:
қатысушылардың ауызбіршілігін анықтау. Қатысушылар екіге бөлініп
тұрады. Парақтың үстімен жерге аяқтарын тигізбей өту керек. Бірінші
болған команда ұпай қосылады.
Тренинг « Аң, жәндік »
1____________________________
1_______________________
2____________________________ 2_______________________
3____________________________ 3_______________________
Бірінші қатарға ұнайтын аңдардың атын жазасыз
Екінші қатарға ұнайтын жәндіктердің атын
жазасыз
Жазған
аң, жәндіктеріне қарап адамның өзіне мінездеме беремін.
Қорытынды:
-
мені жұрт....... деп
ойлайды
-
мені....... деп ойласа екен
деп ойлайсыз
-
дәл
өзіңіз
-
сіз
жұмыста.................
-
жарыңыздың
алдында...............
-
негізі.........
Слайдтан
бірнеше түстер көрсетіледі. Осы түстердің ішінде өзіңізге ұнаған
түсіңізді таңдаңыз.
Таңдаған
түсін жазады.
Қорытынды: Таңдаған түсіне қарай мінездеме.
Ақ-ақкөңіл,
ақжарқын, елгезек адамдар. Көп істері адал болады. Балалық
мінездерінен әлі қоштаса алмаған адамдар.
Күлгін- ешкімге
ұқсамайтын шығармашыл тұлғалар.
Қызыл-шапшаң
мінезді, жұмсақ жүректі, жұмысты дер кезінде орындайтын,
қарсыласуға дайын тұратын адамдар.
Сары-қиялға
бай, сенімді, қайсар, болашақтан көп үміт күтетін
адамдар.
Көк-салқын
қанды, өзіне сенімді, басқалардың ренжіткенін қаламайтын,
тыныштықты сүйетін адамдар.
Жасыл-қайсар
мінезді, жұмсақ жүректі, ақ көңіл,қайырымды адамдар. Олар сенімді,
тұрақты адамдар.
Қатысушыларға психологиялық тренингтен алған
әсерлерін парақ бетіне түсіру тапсырылады.
Педагогтарға таратып берген парақтарды жинап аламын.
Мектеп психологі: Абитжанова
Ж.А.