№11 орта мектеп
Тренингтік жаттығулар, ойындар, психотехникалар

Педагогтарға арналған тренинг
Тараз 2016 ж
Тренинг
«Ұшқыр оймен сергекпіз»
Педагог қызметкерлеріне арналған тренинг
Мақсаты: Педагогтардың шаршағанын басу және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қарыптастыру. Айналадағымыздағы адамдармен қарым-қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимызба?-деген сұраққа жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.
Психолог: Құрметті ұжымдастар! Бүгінгі мақсат, айналамыздағы адамдармен қарым-қатынасымыз қандай, олар мкімдер біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимыз ба? –деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.
М
« 6 ТҰЛҒАЛЫҚ ФАКТОРДЫ АНЫҚТАУ»
1-ші, 2-ші, 3-ші, 4-ші, 5-ші шаршыға өзіңнің қалаған суретіңді сал. Ал 6-шы шаршыға пілдің суретін сал.
Қорытынды:
-
Адамның қызығушылығын анықтайтын фактор:
-
егер кіші шаршының ішіне сурет салса, қызығушылығы өзіне бағытталған.
-
Егер үлкен шаршыға салса, қызығушылығы адамдарға бағытталған
2) Адамдармен қарым-қатынасын анықтайтын фактор:
-егер шаршының ішіндегі екі сызық қосылса, онда ашық қарым-қатынаста бола алады.
-егер екі сызық қосылмай сырт қалса, тұйық қатынас.
3)Бейімделушілігін анықтайтын фактор:
-егер суреттің жиегі доға түрінде салынса, онда тез бейімделеді
-егер суреттің жиегі бұрыш немесе түзу сызық түрінде салынса, онда бейімделе алмайды.
4) Мақсат көздеушілігін анықтау факторы:
-егер нүкте суретке қатысты болса, онда мақсат көздей алмайды
-егер сурет нүктеден тыс қалса, онда мақсат көздей алады.
5) Адамның энергиясын анықтайтын фактор:
-шаршыға екі сызық қосылса, энергиясы жоғары
-егер екі сызық қосылмаса, энергиясы төмен
6) Лидерлік қабілетін анықтайтын фактор:
-егер сурет кіші шаршының ішінде салынса, онда лидерлікке ұмтылмайды.
-егер сурет үлкен шаршыға салынса, онда лидерлікке ұмтылады.
Тренинг «Батпақтан шығу»
Барлығымыз ортаға шығып бойымызды жазып, көңіл көтерейік.
Мақсаты: қатысушылардың ауызбіршілігін анықтау. Қатысушылар екіге бөлініп тұрады. Парақтың үстімен жерге аяқтарын тигізбей өту керек. Бірінші болған команда ұпай қосылады.
Тренинг « Аң, жәндік »
1____________________________ 1_______________________
2____________________________ 2_______________________
3____________________________ 3_______________________
Бірінші қатарға ұнайтын аңдардың атын жазасыз
Екінші қатарға ұнайтын жәндіктердің атын жазасыз
Жазған аң, жәндіктеріне қарап адамның өзіне мінездеме беремін.
Қорытынды:
-
мені жұрт....... деп ойлайды
-
мені....... деп ойласа екен деп ойлайсыз
-
дәл өзіңіз
-
сіз жұмыста.................
-
жарыңыздың алдында...............
-
негізі.........
Слайдтан бірнеше түстер көрсетіледі. Осы түстердің ішінде өзіңізге ұнаған түсіңізді таңдаңыз.
Таңдаған түсін жазады.
Қорытынды: Таңдаған түсіне қарай мінездеме.
Ақ-ақкөңіл, ақжарқын, елгезек адамдар. Көп істері адал болады. Балалық мінездерінен әлі қоштаса алмаған адамдар.
Күлгін- ешкімге ұқсамайтын шығармашыл тұлғалар.
Қызыл-шапшаң мінезді, жұмсақ жүректі, жұмысты дер кезінде орындайтын, қарсыласуға дайын тұратын адамдар.
Сары-қиялға бай, сенімді, қайсар, болашақтан көп үміт күтетін адамдар.
Көк-салқын қанды, өзіне сенімді, басқалардың ренжіткенін қаламайтын, тыныштықты сүйетін адамдар.
Жасыл-қайсар мінезді, жұмсақ жүректі, ақ көңіл,қайырымды адамдар. Олар сенімді, тұрақты адамдар.
Қатысушыларға психологиялық тренингтен алған әсерлерін парақ бетіне түсіру тапсырылады.
Педагогтарға таратып берген парақтарды жинап аламын.
Мектеп психологі: Абитжанова Ж.А.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұшқыр оймен сергекпіз
Ұшқыр оймен сергекпіз
№11 орта мектеп
Тренингтік жаттығулар, ойындар, психотехникалар

Педагогтарға арналған тренинг
Тараз 2016 ж
Тренинг
«Ұшқыр оймен сергекпіз»
Педагог қызметкерлеріне арналған тренинг
Мақсаты: Педагогтардың шаршағанын басу және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қарыптастыру. Айналадағымыздағы адамдармен қарым-қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимызба?-деген сұраққа жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.
Психолог: Құрметті ұжымдастар! Бүгінгі мақсат, айналамыздағы адамдармен қарым-қатынасымыз қандай, олар мкімдер біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимыз ба? –деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.
М
« 6 ТҰЛҒАЛЫҚ ФАКТОРДЫ АНЫҚТАУ»
1-ші, 2-ші, 3-ші, 4-ші, 5-ші шаршыға өзіңнің қалаған суретіңді сал. Ал 6-шы шаршыға пілдің суретін сал.
Қорытынды:
-
Адамның қызығушылығын анықтайтын фактор:
-
егер кіші шаршының ішіне сурет салса, қызығушылығы өзіне бағытталған.
-
Егер үлкен шаршыға салса, қызығушылығы адамдарға бағытталған
2) Адамдармен қарым-қатынасын анықтайтын фактор:
-егер шаршының ішіндегі екі сызық қосылса, онда ашық қарым-қатынаста бола алады.
-егер екі сызық қосылмай сырт қалса, тұйық қатынас.
3)Бейімделушілігін анықтайтын фактор:
-егер суреттің жиегі доға түрінде салынса, онда тез бейімделеді
-егер суреттің жиегі бұрыш немесе түзу сызық түрінде салынса, онда бейімделе алмайды.
4) Мақсат көздеушілігін анықтау факторы:
-егер нүкте суретке қатысты болса, онда мақсат көздей алмайды
-егер сурет нүктеден тыс қалса, онда мақсат көздей алады.
5) Адамның энергиясын анықтайтын фактор:
-шаршыға екі сызық қосылса, энергиясы жоғары
-егер екі сызық қосылмаса, энергиясы төмен
6) Лидерлік қабілетін анықтайтын фактор:
-егер сурет кіші шаршының ішінде салынса, онда лидерлікке ұмтылмайды.
-егер сурет үлкен шаршыға салынса, онда лидерлікке ұмтылады.
Тренинг «Батпақтан шығу»
Барлығымыз ортаға шығып бойымызды жазып, көңіл көтерейік.
Мақсаты: қатысушылардың ауызбіршілігін анықтау. Қатысушылар екіге бөлініп тұрады. Парақтың үстімен жерге аяқтарын тигізбей өту керек. Бірінші болған команда ұпай қосылады.
Тренинг « Аң, жәндік »
1____________________________ 1_______________________
2____________________________ 2_______________________
3____________________________ 3_______________________
Бірінші қатарға ұнайтын аңдардың атын жазасыз
Екінші қатарға ұнайтын жәндіктердің атын жазасыз
Жазған аң, жәндіктеріне қарап адамның өзіне мінездеме беремін.
Қорытынды:
-
мені жұрт....... деп ойлайды
-
мені....... деп ойласа екен деп ойлайсыз
-
дәл өзіңіз
-
сіз жұмыста.................
-
жарыңыздың алдында...............
-
негізі.........
Слайдтан бірнеше түстер көрсетіледі. Осы түстердің ішінде өзіңізге ұнаған түсіңізді таңдаңыз.
Таңдаған түсін жазады.
Қорытынды: Таңдаған түсіне қарай мінездеме.
Ақ-ақкөңіл, ақжарқын, елгезек адамдар. Көп істері адал болады. Балалық мінездерінен әлі қоштаса алмаған адамдар.
Күлгін- ешкімге ұқсамайтын шығармашыл тұлғалар.
Қызыл-шапшаң мінезді, жұмсақ жүректі, жұмысты дер кезінде орындайтын, қарсыласуға дайын тұратын адамдар.
Сары-қиялға бай, сенімді, қайсар, болашақтан көп үміт күтетін адамдар.
Көк-салқын қанды, өзіне сенімді, басқалардың ренжіткенін қаламайтын, тыныштықты сүйетін адамдар.
Жасыл-қайсар мінезді, жұмсақ жүректі, ақ көңіл,қайырымды адамдар. Олар сенімді, тұрақты адамдар.
Қатысушыларға психологиялық тренингтен алған әсерлерін парақ бетіне түсіру тапсырылады.
Педагогтарға таратып берген парақтарды жинап аламын.
Мектеп психологі: Абитжанова Ж.А.
шағым қалдыра аласыз













