Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. Марфология

    Мектеп: Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы жалпы орта мектеп

    Күні

    Мұғалімнің аты жөні :Мейрбекова Ү

    Сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұшқыш Талғат Бигелденов

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

    7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

    Сабақ мақсаттары


    Ойлау дағдылары

    Білу,түсіну, қолдану;

    Тілдік мақсат




    Оқушылар :

    Пәнге тән лексика мен терминдер:

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Мәтінде батырды неге қыран құсқа теңеген?

    2. Талғат Бигелинов сияқты тағы қандай ұшқыштарды білесіңдер?

    3. Фашистер Талғат мінген ұшақты қалай атады?

    Бағалау критерий


    Құндылықтарды дарыту

    Азаматтық жауапкершілік, достық келісім

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Ноутбук,ғаламтор материалдары

    Бастапқы білім

    Әдебиет, тарих

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдер

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут







    Сабақтың ортасы



    3 минут
















    2 минут



























    15 минут




























    13 минут
































    Сабақтың соңы

    2 минут

    Сәлемдесу

    Топқа бірігеді

    Суреттер арқылы екі топқа бірігеді

    І топ-Әлия тобы

    ІІ топ-Мәншүк тобы

    Үй тапсырмасына шолу. «Автор орындығы» әдісі арқылы оқушылардың ізденіп келегн тапсырмаларыг оқиды.

    Жаңа сабақ

    Сабақ бастамасы: Абай Құнанбаевтың отбасымен таныстыру

    • Абайдың азан шақырып қойған аты – Ибраһим.

    • Әжесі Зере сүйікті немересін Абай, яғни сүйкімді деп еркелеткен. Осыдан кейін ел арасында шын аты аталмай, Абай атанып кетеді.


    «Миға шабуыл»әдісі


    Оқылым тапсырмасы

    1-тапсырма «Мен білемін» әдісі

    Қыран бүркіт – киелі, қастерлі құс. Қыран құстың жадағайын қазақ төріне іліп қоятын. Оны – «көк тәңірісі», «аспан перісі», «қанаттылар ханы» деп құрмет тұтты. Дәл осындай текті құстың болмысы Кеңес Одағының батыры атағын екі рет алған Талғат Бигелдиновте бар еді.

    «Ұшқыш болсам» деген өрекпіген көңілмен Бішкектегі ДОСААФ авиамектебіне түседі, ол жерде «У-2» деген ұшақпен ұшуды үйренеді. 1940 жылы Саратов әскери авиация мектебіне оқуға жіберіледі. Саратовтағы ұшқыштар мектебін екі жыл оқып, сержант шенімен бітірген соң, Чкаловтағы бомбалаушы ұшқыштар мектебін аяқтайды. Алқан майданға аттанар алдында Ижевск қаласынан «ИЛ-2» штурмовигімен ұшуды үйреніп шығады. Әскери оқуды тәмамдаған күннен бастап «ұшқыш танк» деп аталып кеткен «Ильюша» ұшағына бауыр басып кетеді.

    1942 жылы майданға аттанады. Өзі бір көргеннен қатты ұнатқан ұшақпен көк жүзінде 500 сағат болады. 305 рет әскери шабуылға шығып, жау ұясы – Берлинді алуға бірінші болып қатысады. Фашистер өздеріне аяусыз өлім оғын сепкен Талғат мінген ұшақты «Қара ажал» деп атаған. 23 жасында Кеңес Одағының екі мәрте батыры атағын иеленіп, көзсіз ерлік көрсеткен қыран қазақ қан майданнан аман-есен оралады.

    Талғат Бигелдинов соғыстан соң азаматтық авиацияны басқарды. Мәскеу инженерлік-құрылыс институтын бітіріп, құрылыс саласында да қызмет атқарды.

    (stepnogorsk.akmoedu.kz)

    «Тұжырымдама кестесі» әдісі

    Автор көзқарасы

    Көтерілген мәселе








    Ұщқыш Талғат Бигелденов туралы, оның өмірі, жасаған ерліктері туралы мәселе көтерілген.


    «Дескриптор Білім алушы

    1. Тақырыбын, мақсатын айқындайды;

    2.Мәтіннің жанрын анықтайды;

    3. Жазбалардың құрылымы мен рәсімделуін ажыратады.

    ҚБ Смайликтермен бағалау

    Кері байланыс /жазбаша/

    Маған орындау оңай болды

    Маған орындау қиын болды

    2-тапсырма

    Әдеби тіл нормалары

    Оқулықпен жұмыс

    ЖЖ

    1. ... , кітапханаға таңертең барамыз ғой.

    2. Болашақта мен ғарышкер болармын, ... .

    3. Сен, ... , есебіңді шығар.

    4. ... , мен ертең жол жүргелі жатырмын.

    5. Бүгін жаңбыр жауады-ау, ... .

    6. Мен, ... , ештеңені түсініп тұрған жоқпын.

    7. ... , қыркүйектің 27-сі болатын.

    8. ... , сенің айтқаныңа талас жоқ.

    Қыстырма сөздер: сөз жоқ, шынымды айтайын, айтпақшы,

    демек, ұмытпасам, әуелі, бәлкім, шамасы.

    Тестпен жұмыс

    Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым

    3. Үтірдің қойылу себебі, дұрысын белгілеңдер.

    Балалар, біз тірі тұрғанда апам кедейшілікті ойлайтын адам

    емес.

    а) қыстырма сөз; ә) қаратпа сөз; б) одағай; в) бірыңғай мүше;

    г) айқындауыш мүше.

    4. Тыныс белгісі дұрыс қойылған қаратпа сөзді табыңдар.

    а) Сірә, бүгін күн суытар.

    ә) Ауа райы қандай тамаша!

    б) Тыңда, дала, Жамбылды.

    в) Күмбірлеген домбыра даусы естілді.

    г) Жолдастар тынышталыңыздар.

    5. Тыныс белгісі дұрыс қойылған оқшау сөзді табыңдар.

    а) Күмбірлей бер домбырам.

    ә) Ән — көңілдің ажары.

    б) Беу шіркін, таудың күйі, тастың күйі.

    в) Бұлар берілген тапсырманы, сірә, ұмытпаса керек.

    г) О, келгенің жақсы болды.

    6. Одағайды табыңдар.

    а) Бай-бай, Нұржан-ай, тіліңіз қандай ащы!

    ә) Ол әуелі сылқ-сылқ күлді.

    б) Мағаш, Кәкітай асығыс аттанды.

    в) Дұрыс, ұмытпаған екенсің.

    г) Қайдан шықтың сен?

    7. Қаратпа сөз белгілі бір сөйлем мүшесі қызметін атқарып тұр ма?

    Балалар, сабаққа дайындалыңдар.

    а) бастауыш; ә) баяндауыш; б) толықтауыш; в) анықтауыш;

    г) сөйлем мүшесі бола алмайды.

    Дескриптор Білім алушы

    1.

    2.

    ҚБ Жұппен бағалау

    Кері байланыс «Күн көзі»

    Бір ұсыныс

    Екі тілек

    Топ ішінде бағалау жүреді

    Оқушы аты-жөні

    Миға шабуыл

    1-тапсырма

    Төрт сөйлем

    2-тапсырма
































    Қорытынды

    Үй тапсырмасы:

    1.Ұшқыш Т.Бигелдиновтің еңбек жолына хронологиялық кесте құрыңдар.

    Жылы Оқиға

    2. Талғат Бигелдиновтің өзі жазған не батырға арналған шығармалардың бірін таңдап,сол шығарма негізінде қаратпа, қыстырма сөздерді қосып, қысқаша мәтін жазыңдар.




    Суреттер










    суреттер







    Батырлар суреті







    Арман пв баспасынан мәтін





























    Кесте








































    Кері байланыс






    Бағалау парақшасы

    Қосымша ақпарат:

    Интернет желісі, кітап, қалыптастырушы бағалау тапсырмалары


    Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Жеңілден қиынға қарай жүре отырып оқушыларға қолдау көрсетемін.

    Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін

    Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Кері байланыс арқылы, жазған жұмыстарын тексере отырып материалды меңгеру деңгейін тексеремін















    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болы, неліктен

    Бұл бөлімді өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


























    Жалпы баға

    Сабақты жақсы өткеннің екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)

    1.

    2.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)

    1.

    2.

    Сабақтың барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік, қиындықтары туралы нені білдім, ке

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мейрбекова Үрмия
    17 Мамыр 2020
    2619
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұшқыш Талғат Бигелдинов 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұшқыш Талғат Бигелдинов 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақ жоспары. Қажетті әдіс-тәсілдер арқылы жоспарланған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым. Марфология

    Мектеп: Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы жалпы орта мектеп

    Күні

    Мұғалімнің аты жөні :Мейрбекова Ү

    Сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ұшқыш Талғат Бигелденов

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

    7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

    Сабақ мақсаттары


    Ойлау дағдылары

    Білу,түсіну, қолдану;

    Тілдік мақсат




    Оқушылар :

    Пәнге тән лексика мен терминдер:

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Мәтінде батырды неге қыран құсқа теңеген?

    2. Талғат Бигелинов сияқты тағы қандай ұшқыштарды білесіңдер?

    3. Фашистер Талғат мінген ұшақты қалай атады?

    Бағалау критерий


    Құндылықтарды дарыту

    Азаматтық жауапкершілік, достық келісім

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Ноутбук,ғаламтор материалдары

    Бастапқы білім

    Әдебиет, тарих

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдер

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут







    Сабақтың ортасы



    3 минут
















    2 минут



























    15 минут




























    13 минут
































    Сабақтың соңы

    2 минут

    Сәлемдесу

    Топқа бірігеді

    Суреттер арқылы екі топқа бірігеді

    І топ-Әлия тобы

    ІІ топ-Мәншүк тобы

    Үй тапсырмасына шолу. «Автор орындығы» әдісі арқылы оқушылардың ізденіп келегн тапсырмаларыг оқиды.

    Жаңа сабақ

    Сабақ бастамасы: Абай Құнанбаевтың отбасымен таныстыру

    • Абайдың азан шақырып қойған аты – Ибраһим.

    • Әжесі Зере сүйікті немересін Абай, яғни сүйкімді деп еркелеткен. Осыдан кейін ел арасында шын аты аталмай, Абай атанып кетеді.


    «Миға шабуыл»әдісі


    Оқылым тапсырмасы

    1-тапсырма «Мен білемін» әдісі

    Қыран бүркіт – киелі, қастерлі құс. Қыран құстың жадағайын қазақ төріне іліп қоятын. Оны – «көк тәңірісі», «аспан перісі», «қанаттылар ханы» деп құрмет тұтты. Дәл осындай текті құстың болмысы Кеңес Одағының батыры атағын екі рет алған Талғат Бигелдиновте бар еді.

    «Ұшқыш болсам» деген өрекпіген көңілмен Бішкектегі ДОСААФ авиамектебіне түседі, ол жерде «У-2» деген ұшақпен ұшуды үйренеді. 1940 жылы Саратов әскери авиация мектебіне оқуға жіберіледі. Саратовтағы ұшқыштар мектебін екі жыл оқып, сержант шенімен бітірген соң, Чкаловтағы бомбалаушы ұшқыштар мектебін аяқтайды. Алқан майданға аттанар алдында Ижевск қаласынан «ИЛ-2» штурмовигімен ұшуды үйреніп шығады. Әскери оқуды тәмамдаған күннен бастап «ұшқыш танк» деп аталып кеткен «Ильюша» ұшағына бауыр басып кетеді.

    1942 жылы майданға аттанады. Өзі бір көргеннен қатты ұнатқан ұшақпен көк жүзінде 500 сағат болады. 305 рет әскери шабуылға шығып, жау ұясы – Берлинді алуға бірінші болып қатысады. Фашистер өздеріне аяусыз өлім оғын сепкен Талғат мінген ұшақты «Қара ажал» деп атаған. 23 жасында Кеңес Одағының екі мәрте батыры атағын иеленіп, көзсіз ерлік көрсеткен қыран қазақ қан майданнан аман-есен оралады.

    Талғат Бигелдинов соғыстан соң азаматтық авиацияны басқарды. Мәскеу инженерлік-құрылыс институтын бітіріп, құрылыс саласында да қызмет атқарды.

    (stepnogorsk.akmoedu.kz)

    «Тұжырымдама кестесі» әдісі

    Автор көзқарасы

    Көтерілген мәселе








    Ұщқыш Талғат Бигелденов туралы, оның өмірі, жасаған ерліктері туралы мәселе көтерілген.


    «Дескриптор Білім алушы

    1. Тақырыбын, мақсатын айқындайды;

    2.Мәтіннің жанрын анықтайды;

    3. Жазбалардың құрылымы мен рәсімделуін ажыратады.

    ҚБ Смайликтермен бағалау

    Кері байланыс /жазбаша/

    Маған орындау оңай болды

    Маған орындау қиын болды

    2-тапсырма

    Әдеби тіл нормалары

    Оқулықпен жұмыс

    ЖЖ

    1. ... , кітапханаға таңертең барамыз ғой.

    2. Болашақта мен ғарышкер болармын, ... .

    3. Сен, ... , есебіңді шығар.

    4. ... , мен ертең жол жүргелі жатырмын.

    5. Бүгін жаңбыр жауады-ау, ... .

    6. Мен, ... , ештеңені түсініп тұрған жоқпын.

    7. ... , қыркүйектің 27-сі болатын.

    8. ... , сенің айтқаныңа талас жоқ.

    Қыстырма сөздер: сөз жоқ, шынымды айтайын, айтпақшы,

    демек, ұмытпасам, әуелі, бәлкім, шамасы.

    Тестпен жұмыс

    Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым

    3. Үтірдің қойылу себебі, дұрысын белгілеңдер.

    Балалар, біз тірі тұрғанда апам кедейшілікті ойлайтын адам

    емес.

    а) қыстырма сөз; ә) қаратпа сөз; б) одағай; в) бірыңғай мүше;

    г) айқындауыш мүше.

    4. Тыныс белгісі дұрыс қойылған қаратпа сөзді табыңдар.

    а) Сірә, бүгін күн суытар.

    ә) Ауа райы қандай тамаша!

    б) Тыңда, дала, Жамбылды.

    в) Күмбірлеген домбыра даусы естілді.

    г) Жолдастар тынышталыңыздар.

    5. Тыныс белгісі дұрыс қойылған оқшау сөзді табыңдар.

    а) Күмбірлей бер домбырам.

    ә) Ән — көңілдің ажары.

    б) Беу шіркін, таудың күйі, тастың күйі.

    в) Бұлар берілген тапсырманы, сірә, ұмытпаса керек.

    г) О, келгенің жақсы болды.

    6. Одағайды табыңдар.

    а) Бай-бай, Нұржан-ай, тіліңіз қандай ащы!

    ә) Ол әуелі сылқ-сылқ күлді.

    б) Мағаш, Кәкітай асығыс аттанды.

    в) Дұрыс, ұмытпаған екенсің.

    г) Қайдан шықтың сен?

    7. Қаратпа сөз белгілі бір сөйлем мүшесі қызметін атқарып тұр ма?

    Балалар, сабаққа дайындалыңдар.

    а) бастауыш; ә) баяндауыш; б) толықтауыш; в) анықтауыш;

    г) сөйлем мүшесі бола алмайды.

    Дескриптор Білім алушы

    1.

    2.

    ҚБ Жұппен бағалау

    Кері байланыс «Күн көзі»

    Бір ұсыныс

    Екі тілек

    Топ ішінде бағалау жүреді

    Оқушы аты-жөні

    Миға шабуыл

    1-тапсырма

    Төрт сөйлем

    2-тапсырма
































    Қорытынды

    Үй тапсырмасы:

    1.Ұшқыш Т.Бигелдиновтің еңбек жолына хронологиялық кесте құрыңдар.

    Жылы Оқиға

    2. Талғат Бигелдиновтің өзі жазған не батырға арналған шығармалардың бірін таңдап,сол шығарма негізінде қаратпа, қыстырма сөздерді қосып, қысқаша мәтін жазыңдар.




    Суреттер










    суреттер







    Батырлар суреті







    Арман пв баспасынан мәтін





























    Кесте








































    Кері байланыс






    Бағалау парақшасы

    Қосымша ақпарат:

    Интернет желісі, кітап, қалыптастырушы бағалау тапсырмалары


    Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Жеңілден қиынға қарай жүре отырып оқушыларға қолдау көрсетемін.

    Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін

    Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Кері байланыс арқылы, жазған жұмыстарын тексере отырып материалды меңгеру деңгейін тексеремін















    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болы, неліктен

    Бұл бөлімді өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


























    Жалпы баға

    Сабақты жақсы өткеннің екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)

    1.

    2.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)

    1.

    2.

    Сабақтың барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік, қиындықтары туралы нені білдім, ке

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 7 сынып
    17.05.2020
    2619
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мейрбекова Үрмия
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации