«Ұстаз – ұлы тұлға»
Ұстаз деген – адам бойына білім мен тәрбиенің шамшырағы. Адам бойында ұстазға деген құрмет әрқашанда болуы керек. Себебі адамзат өркениетінің дамуы да, елдің еңсесінің көтерілуі де, ұлт болашағының жарқын болуы да ұстаздың еңбегіне тікелей байланысты.
Ұстаз – жай ғана мамандық иесі емес, ол – шәкірттерінің жүрегіне жол тауып, өмірге бағыт бағдар беретін тұлға. «Ұстазы жақсының – ұстамы жақсы» дегендей, мұғалімнің әрбір айтқан сөзі, көрсеткен өнегесі оқушы жадында сақталып, оның болашақтағы тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді.
Ұстаздың еңбегі – шәкіртінің жетістігі мен ізгі ісінде көзге көрінеді. Дана Ахмет Байтұрсынұлы: «Мұғалім – мектептің жүрегі» деп бекер айтпаған. Шәкірттің арманына қанат бітіріп, талабына дем беретін де, адасса жол көрсететін де – ұстаз.
Менің ойымша, ұстаз ол - тек білім үйретуші ғана емес, ол – адамгершіліктің, парасаттылықтың, ізгіліктің символы. Шәкірт жүрегінде мәңгі сақталатын есім – ұлағатты ұстаздың есімі.
Сондықтан да әрбір ұстаз – ұлы тұлға. Ол – қоғамның сәулетшісі, елдің болашағын қалыптастырушы. Ұстазға құрмет – болашаққа құрмет.
Ұстаз – білімнің шамшырағы
Ұстаздың ерең еңбегін күнмен теңеуге болады. Күннің нұры жер бетіндегі тіршілікті оятса, ұстаздың шуағы шәкірт жүрегін нұрландырады. Ұстаздың білім берген әр сабағы – шәкірт үшін өмірлік азық. Оның әрбір айтқан сөзі, іс-әрекеті баланың болашағына әсер етеді. Сол себепті ұстаздың жүріс-тұрысы, сөйлеген сөзі, тіпті киген киімі мен күлкісі де үлгі болып қала береді.
Ұстаз еңбегінің құдіреті
Ұстаздың еңбегі бір қарағанда көзге байқала бермейді. Бірақ жылдар өткен сайын шәкірттердің өміріндегі жетістіктерінен, елге жасаған игілікті істерінен ұстаздың бейнесі айқындалады. Дәрігер адамды аурудан құтқарса, ұстаз оны надандықтан арашалайды. Ғалым ғылым жаңалығын ашса, ол білімге бастар жолды да ең алғаш ұстазынан тапты. Шәкірт – ұстаздың айнасы. Шәкірттің табысы – ұстаздың жеңісі, шәкірттің биігі – ұстаздың мерейі.
Ұстаз – рухани тәрбиеші
Білім берген адам ғана ұстаз емес, ол – рухани тәрбиеші. Ұстаз шәкіртке ғылым үйретумен қатар, жүрегіне адамгершіліктің дәнін егеді. Әділдікті, мейірімділікті, еңбексүйгіштікті, отансүйгіштікті бала бойына сіңіріп, жақсы азамат болып қалыптасуына ықпал етеді. Осы тұрғыда Ыбырай Алтынсариннің: «Мұғалім – мектептің ең басты тұлғасы» деген сөзі ұстаздың қоғамдағы орнын айқындайды.
Ұстаз және болашақ
Болашақ – бүгінгі шәкірттің қолында. Ал сол шәкіртті қалыптастыратын – ұстаз. Ұстаздың алдында отырған әрбір бала – ертеңгі дәрігер, инженер, ғалым, шебер, ел басқарар азамат. Ұстаз осыны түсінеді және шәкіртін соған дайындайды. Ол – жас ұрпақтың санасына үміт отын жағып, жүрегіне сенім ұялатады. Елін сүйген әр азаматтың жүрегінде ұстаздың ізі жатыр.
Ұстазға құрмет – мәңгілік парыз
Қазақ халқы ұстазға әрқашан ерекше құрметпен қараған. Бұрынғы заманда да ауылдағы ең сыйлы адамның бірі – молда, яғни ұстаз болған. Бүгінгі таңда да мұғалімге деген құрмет – елдің өркениеттілігінің белгісі. Шәкірт жүрегінде ұстазға деген алғыс ешқашан өшпейді. «Адамның адамшылығы – жақсы ұстаздан» деген Абайдың сөзі ұстаз еңбегінің өмірлік маңызын айқындайды.
Қорытынды
Адам баласының өмірінде ұстаздың орны ерекше. Ұстаз – тек сабақ үйретуші емес, ол – адам бойына мейірім шуағын төгетін, білім нәрін сіңіретін, өмірдің қыр-сырын үйрететін данагөй жан. Халқымыздың «Ұстаз – ұлық емес, ұлағатты» деген сөзі ұстаздық еңбектің қадір-қасиетін айқындап тұр
Ұстаз – ұлы тұлға. Оның еңбегі – өлшеусіз, мәртебесі – биік, жүрегі – мейірімге толы. Ұстаз – болашақ сәулетшісі, ұлттың рухани тірегі, мәңгілікке жол көрсетуші шамшырақ. Әр шәкірттің жүрегінде ұстазға деген құрмет пен алғыс сезімі мәңгі сақталады.
Ұстазды ардақтау – болашаққа сеніммен қарау. Себебі ұстаз тәрбиелеген ұрпақ – елдің ертеңі, ұлттың қуаты, мемлекеттің болашағы. Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға.
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 жоббм |
|||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу Атамұра |
|||||||||||
|
Бөлім: |
Өзім туралы |
|||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джуманова Н.Е |
|||||||||||
|
Күні: |
22.10.25ж |
|||||||||||
|
Сынып: 2-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ№1 |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.3.2.1 – мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып, шумақтар мен санамақтар құрастыру. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады Бөлім бойынша білімдерін қорытындылайды |
|||||||||||
|
Құндылықтар: Қазан айы: «Тәуелсіздік және отаншылдық айы» |
Сабақ құндылығы: Мемлекеттік тілді білу Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну Апта дәйексөзі: «Ел-жұртымның бақыты аталатын, сөнбесін мәңгі сенің, Отан, атың!» |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 8минут
Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы «Баспалдақ» өлеңін мәнерлеп оқып кел Тақырыпты ашу Бүгінгі орындалатын тапсырмалар мен бөлім бойынша жиынтық бағалауды орындау жолдарын түсіндіру Жаңа тақырып.1-тапсырма Анықта
«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы: Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну 2-тапсырма.Кейіпкерлерді атап жаз Кітапты сүйіп оқитын-Қартқожа Ақ лағын емдеп жазған- Ораз Май шайқап, құрт қайнататын- әже
3-тапсырма Берілген тірек сөздерді және суреттерді пайдаланып,сөйлемдер құра. Тірек сөздер: қыргүйек,жүзі жайнап,қызыл гүл,қымыз,айран,көк көйлек,үш ішекті домбыра,қызыл күрең кілем,дөңгелек үстел. Үлгі: Қыргүек айы басталды. Балалардың жүзі жайнап, қызыл гүлдерін алып, мектепке келді. Сергіту жаттығуын жасау. “ Жер, теңіз ауа” ойыны. Ойынды басқарушы “ жер” дегенде нұсқаған бала жануарды атауы керек. “ауа” дегенде, құстың атауы, “теңіз” дегенде балықтың атауы айтылуы тиіс. Үй тапсырмасы Өтілген тақырыптарға шолу жасап, қайталап кел. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысын орындату
|
Өлең жолдарын хормен оқиды
Мәтінді оқиды,мазмұ нын айтады
Тапсырманы орындайды
Ойын ойнайды
Үй тапсырмасын алады
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысын орындайды
Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру
ҚБ: « Өзін өзі бағалау» әдісі Дескриптор: Дұрыс айтылған сөздерді анықтайды-2б Кестені толтырады-2б
ҚБ: «Өзін өзі бағалау» әдісі Дескриптор: Кейіпкерлерді атап жазады-2б Өтілген тақырыптарды біледі-2б Дескриптор: Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрайды-1б Суретке қарап әңгімелей алады-1б
Жарайсың! Тамаша!
«Нысана» әдісі |
Суреттер
Суреттер
Кесте
оқулық
Жұмыс дәптері
оқулық
Музыка
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы
|
||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 жоббм |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джуманова Н.Е |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
23.10.25ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ №1 |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Н,ң әріптерінің емлесін сақтап жазады Өткен материалдарды пысықтайды |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу Апта дәйексөзі: Халқыңа адал бол,жауыңа қатал бол, досыңа адал бол! |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 6минут
Қосымша тапсырма 2минут
Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 61-жаттығу Кестеде көрсетілген болашақтың мамандықтары туралы диалог құрастырыңдар Тақырыпты ашу ТЖБ №1 Тыңдалым 1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында. Менің атым - Ажар. Бүгін менің туған күнім. Туған күніме ауылдан атам мен әжем келді. Анам дәмді тағамдар дайындады. Маған көп сыйлықтар берді. Ағам маған ертегілер кітабын сыйлады. Мен оған қатты қуандым. Мен кітап оқуды өте жақсы көремін. Менің туған күнім көңілді өтті. 1) Ажардың туған күніне кімдер келді? а/ атасы мен әжесі
3) Тыңдаған мәтінге сәйкес келетін суретті белгіле (?).
Айтылым 2. Досыңмен сұхбаттас. Досыңның отбасы бос уақытты қалай өткізеді? Досыңа сұрақ қой. Оның сұрағына жауап бер. [4] Оқылым 3. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында. Іңір қараңғылығы түскенде аспаннан Шолпан жұлдызын – Венера планетасын көруге болады. Ежелгі гректерде Венера махаббат құдайы деп саналған. Бұл жұлдызда Бақташы планетасы деп те атаған. Шолпан ғашықтарды желеп-жебейді, оларға бір-бірінен хабар жеткізеді. Шолпаннаң қыста тууы қатты суықтың нышанын білдіреді. Соны алдын ала ескертерде ол айрықша жарқырап көрінеді екен. Осыған байланысты оның Тұл қатын деген тағы бір аты бар. Ескі наным бойынша, Венера планетасын әлі тумаған адамдардың жандары мекендейді деген ұғым бар. Оның құпия жарығына адамдардың құмар болуы сондықтан шығар. 1.Мәтінге тақырып қой.
2. Қыста Шолпанның тууы ненің нышаны? а/қатты суықтың В) адалдықтың С) ауырып қалды D) қатты ыстықтың 3. Іңір қараңғы түскенде аспаннан қандай жұлдызды көруге болады? В) Шолпан жұлдызын С) жарық жұлдызды D) өте жарық жұлдызды [1] 4. Шолпан жұлдызын тағы не деп атаған? В) Тұл қатын С) Бақташы D) планета
Жазылым 4. Суретке мұқият қара. Сурет бойынша сұрақтарға жауап беретін сөздерді анықта. Кестенің әр бөлігіне 1 сөзден жаз.
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын көрсетеді
Тапсырманы орындайды
Өлеңмен жұмыс жасайды
Көшіріп жазады
Сергіту сәтін өткізеді
Жеке ж9мыс жасайды
Тапсырманы орындайды
Алғыс сөздерді жазады
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру
Дескриптор: Кестеде көрсетілген болашақтың мамандықтары туралы диалог құрастырады -1б ҚБ: «Алма теру» әдісі Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды-1б Құшағы, бағы сөздеріндегі ы әрпін алып тастап жазады-1б
Дескриптор: Көп нүктенің орнына н, ң әріптерінің тиістісін қойып, көшіріп жазады-1б Жарайсың!
Дескриптор: Дұрыс тасымалданбаған сөздерді тауып, дұрыс тасымалдап жазады-1б
Дескриптор: Диалогтерді алғыс сөздермен толықтырып жазады-1б
Тамаша!
«Жеміс-көкөніс»әдісі |
Суреттер
оқулық
тақта
оқулық
Жазу дәптері
Оқулық
Таратпа парақшалар
Жұмыс дәптері
Оқулық
Таратпа
парақтар Кері байланыс парағы |
|||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 жоббм |
|
|
||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|
|
||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|
|
||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джуманова Н.Е |
|
|
||||||||||||||||||
|
Күні: |
23.10.25ж |
|
|
||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ №1 |
|
|
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктері қолданып өлшеу. 2.1.3.4.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру. 2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу. 2.1.3.3.**Ұзындық(см,дм,м)/масса(кг,ц)өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндері мен амалдар орындау. |
|
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Өткен материалдарды қайталайды және бекітеді |
|
|
||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Талап: ізденімпаз,жасампаз ұрпақ |
|
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 8минут
Кері байланыс 5 минут
|
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 9-тапсырма Амалдарды орында 16 см + 48 = 64 см. 72 см = 6 дм + 12 см. 1 м – 8 дм = 20 см. 91 кг + 9 кг = 1 ц. 57ц-43ц=14ц 40л-15л=25л Тақырыпты ашу «Оқушымен сұхбат». –Есеп дегеніміз қандай жаттығу? –Есептің құрама бөліктерін ата. –Өмірдегі нақты жағдаяттан есеп құрастыра аласың ба? (Мысалы, менде 4 жолды дәптер және 3 торкөз дәптер бар. Менде барлығы неше дәптер бар?)
Жаңа тақырып 1-тапсырма Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендір 92см=9дм 2см 100кг=10ц 100см=1м=10дм 1ц=100кг 4дм6см=46см 50см=5дм 1м=10дм=100см 8дм=80см
2-тапсырма Салыстыр 42см-9см < 43см-8см 24л-5л > 21л-4л 67кг < 1ц 1ц-37кг = 73 кг
3-тапсырма Амалдарды орында 37см+63см=100см=10дм=1м 1м-4дм7см=100см-47см=53см=5дм3см 9дм2см+8см=92см+8см=100см=10дм=1м 99л-62л=37л 3ц-(8ц-7ц)=3ц-1ц=2ц 74кг+26кг=100кг=10ц 4-тапсырма Есепті шығар Болды-27м Берді-19м Қалды-? 27м-19м=8м Жауабы:Қалғаны 8м таспабау
Сергіту сәті «Нейрожаттығулар» әдісі 5-тапсырма Есепті шығар Құлпынай-20кг Қарақат-37кг Барлығы-? 20кг+37кг=57кг Жауабы: барлығы 57кг жеміс сатты 6-тапсырма Есепті шығар Шелекте-19л Шәйнекте-? 17л кем 19л-17л=2л Жауабы: шәйнекте 2л су бар 7-тапсырма 6-тапсырмадағы есепке кері есеп құрастыр және оны шығар Шәйнекте-2л Шелекте-? 17л артық 17л+2л=19л Жауабы: Шелекте19л су бар
8-тапсырма Есепті шығар Қазанда-3л Шелекте-7л Барлығы-?л 3л+7л=10л Жауабы: Барлығы10л су бар 9-тапсырма Теңдеулерді шеш Х-27=56 35-b=7 43+y=69 X=56+27 b=35-7 y=69-43 X=83 b=28 y=26 83-27=56 35-28=7 43+26=69 56=56 7=7 69=69
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын тексертеді
Мұғаліммен сқхбаттасу өткізеді
Тапсырманы өз бетінше орындайды
Салыстыру жасайды
Амалдарды орындайды
Есепті шығарады
Жаттығу жасайды
Есепті шығарады
Кері есеп құрастырады
Теңдеуді шешеді
Есепті шығарады
Теңдеулерді шешеді
Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру
Дескриптор: Өлшем бірліктерін таниды,қолданады-1б Шамаларға амалдар қолдану жасай алады-1б ҚБ: « Бәйге» әдісі
Дескриптор: Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендіреді-1б
Дескриптор: Шамаларды салыстыра алады-1б
Дескриптор: Шамаларға амалдар қолдана алады-1б
Дескриптор: Есепті өз бетінше шығара алады-1б Керемет!
Дескриптор: Есепті өз бетінше шығара алады-1б
Дескриптор: Шәйнектегі суды табады-1б
Дескриптор: Кері есеп құрастырады және оны шығарады-1б
Дескриптор: Барлығы қанша су бар екенін табады-1б
Дескриптор: Теңдеу шешу жолын біледі,қолданады-1б
«Тазалық» әдісі |
Суреттер
Жұмыс дәптері
оқулық
Дәптерлер
оқулық
Жұмыс дәптері
оқулық
Музыка
Жұмыс дәптері
ОҚулық
Жұмыс дәптері
Оқулық
Кері байланыс тақтасы |
|
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұстаз тілегі
Ұстаз тілегі
«Ұстаз – ұлы тұлға»
Ұстаз деген – адам бойына білім мен тәрбиенің шамшырағы. Адам бойында ұстазға деген құрмет әрқашанда болуы керек. Себебі адамзат өркениетінің дамуы да, елдің еңсесінің көтерілуі де, ұлт болашағының жарқын болуы да ұстаздың еңбегіне тікелей байланысты.
Ұстаз – жай ғана мамандық иесі емес, ол – шәкірттерінің жүрегіне жол тауып, өмірге бағыт бағдар беретін тұлға. «Ұстазы жақсының – ұстамы жақсы» дегендей, мұғалімнің әрбір айтқан сөзі, көрсеткен өнегесі оқушы жадында сақталып, оның болашақтағы тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді.
Ұстаздың еңбегі – шәкіртінің жетістігі мен ізгі ісінде көзге көрінеді. Дана Ахмет Байтұрсынұлы: «Мұғалім – мектептің жүрегі» деп бекер айтпаған. Шәкірттің арманына қанат бітіріп, талабына дем беретін де, адасса жол көрсететін де – ұстаз.
Менің ойымша, ұстаз ол - тек білім үйретуші ғана емес, ол – адамгершіліктің, парасаттылықтың, ізгіліктің символы. Шәкірт жүрегінде мәңгі сақталатын есім – ұлағатты ұстаздың есімі.
Сондықтан да әрбір ұстаз – ұлы тұлға. Ол – қоғамның сәулетшісі, елдің болашағын қалыптастырушы. Ұстазға құрмет – болашаққа құрмет.
Ұстаз – білімнің шамшырағы
Ұстаздың ерең еңбегін күнмен теңеуге болады. Күннің нұры жер бетіндегі тіршілікті оятса, ұстаздың шуағы шәкірт жүрегін нұрландырады. Ұстаздың білім берген әр сабағы – шәкірт үшін өмірлік азық. Оның әрбір айтқан сөзі, іс-әрекеті баланың болашағына әсер етеді. Сол себепті ұстаздың жүріс-тұрысы, сөйлеген сөзі, тіпті киген киімі мен күлкісі де үлгі болып қала береді.
Ұстаз еңбегінің құдіреті
Ұстаздың еңбегі бір қарағанда көзге байқала бермейді. Бірақ жылдар өткен сайын шәкірттердің өміріндегі жетістіктерінен, елге жасаған игілікті істерінен ұстаздың бейнесі айқындалады. Дәрігер адамды аурудан құтқарса, ұстаз оны надандықтан арашалайды. Ғалым ғылым жаңалығын ашса, ол білімге бастар жолды да ең алғаш ұстазынан тапты. Шәкірт – ұстаздың айнасы. Шәкірттің табысы – ұстаздың жеңісі, шәкірттің биігі – ұстаздың мерейі.
Ұстаз – рухани тәрбиеші
Білім берген адам ғана ұстаз емес, ол – рухани тәрбиеші. Ұстаз шәкіртке ғылым үйретумен қатар, жүрегіне адамгершіліктің дәнін егеді. Әділдікті, мейірімділікті, еңбексүйгіштікті, отансүйгіштікті бала бойына сіңіріп, жақсы азамат болып қалыптасуына ықпал етеді. Осы тұрғыда Ыбырай Алтынсариннің: «Мұғалім – мектептің ең басты тұлғасы» деген сөзі ұстаздың қоғамдағы орнын айқындайды.
Ұстаз және болашақ
Болашақ – бүгінгі шәкірттің қолында. Ал сол шәкіртті қалыптастыратын – ұстаз. Ұстаздың алдында отырған әрбір бала – ертеңгі дәрігер, инженер, ғалым, шебер, ел басқарар азамат. Ұстаз осыны түсінеді және шәкіртін соған дайындайды. Ол – жас ұрпақтың санасына үміт отын жағып, жүрегіне сенім ұялатады. Елін сүйген әр азаматтың жүрегінде ұстаздың ізі жатыр.
Ұстазға құрмет – мәңгілік парыз
Қазақ халқы ұстазға әрқашан ерекше құрметпен қараған. Бұрынғы заманда да ауылдағы ең сыйлы адамның бірі – молда, яғни ұстаз болған. Бүгінгі таңда да мұғалімге деген құрмет – елдің өркениеттілігінің белгісі. Шәкірт жүрегінде ұстазға деген алғыс ешқашан өшпейді. «Адамның адамшылығы – жақсы ұстаздан» деген Абайдың сөзі ұстаз еңбегінің өмірлік маңызын айқындайды.
Қорытынды
Адам баласының өмірінде ұстаздың орны ерекше. Ұстаз – тек сабақ үйретуші емес, ол – адам бойына мейірім шуағын төгетін, білім нәрін сіңіретін, өмірдің қыр-сырын үйрететін данагөй жан. Халқымыздың «Ұстаз – ұлық емес, ұлағатты» деген сөзі ұстаздық еңбектің қадір-қасиетін айқындап тұр
Ұстаз – ұлы тұлға. Оның еңбегі – өлшеусіз, мәртебесі – биік, жүрегі – мейірімге толы. Ұстаз – болашақ сәулетшісі, ұлттың рухани тірегі, мәңгілікке жол көрсетуші шамшырақ. Әр шәкірттің жүрегінде ұстазға деген құрмет пен алғыс сезімі мәңгі сақталады.
Ұстазды ардақтау – болашаққа сеніммен қарау. Себебі ұстаз тәрбиелеген ұрпақ – елдің ертеңі, ұлттың қуаты, мемлекеттің болашағы. Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға.
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 жоббм |
|||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу Атамұра |
|||||||||||
|
Бөлім: |
Өзім туралы |
|||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джуманова Н.Е |
|||||||||||
|
Күні: |
22.10.25ж |
|||||||||||
|
Сынып: 2-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ№1 |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.3.2.1 – мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып, шумақтар мен санамақтар құрастыру. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады Бөлім бойынша білімдерін қорытындылайды |
|||||||||||
|
Құндылықтар: Қазан айы: «Тәуелсіздік және отаншылдық айы» |
Сабақ құндылығы: Мемлекеттік тілді білу Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну Апта дәйексөзі: «Ел-жұртымның бақыты аталатын, сөнбесін мәңгі сенің, Отан, атың!» |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 8минут
Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы «Баспалдақ» өлеңін мәнерлеп оқып кел Тақырыпты ашу Бүгінгі орындалатын тапсырмалар мен бөлім бойынша жиынтық бағалауды орындау жолдарын түсіндіру Жаңа тақырып.1-тапсырма Анықта
«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы: Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну 2-тапсырма.Кейіпкерлерді атап жаз Кітапты сүйіп оқитын-Қартқожа Ақ лағын емдеп жазған- Ораз Май шайқап, құрт қайнататын- әже
3-тапсырма Берілген тірек сөздерді және суреттерді пайдаланып,сөйлемдер құра. Тірек сөздер: қыргүйек,жүзі жайнап,қызыл гүл,қымыз,айран,көк көйлек,үш ішекті домбыра,қызыл күрең кілем,дөңгелек үстел. Үлгі: Қыргүек айы басталды. Балалардың жүзі жайнап, қызыл гүлдерін алып, мектепке келді. Сергіту жаттығуын жасау. “ Жер, теңіз ауа” ойыны. Ойынды басқарушы “ жер” дегенде нұсқаған бала жануарды атауы керек. “ауа” дегенде, құстың атауы, “теңіз” дегенде балықтың атауы айтылуы тиіс. Үй тапсырмасы Өтілген тақырыптарға шолу жасап, қайталап кел. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысын орындату
|
Өлең жолдарын хормен оқиды
Мәтінді оқиды,мазмұ нын айтады
Тапсырманы орындайды
Ойын ойнайды
Үй тапсырмасын алады
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысын орындайды
Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру
ҚБ: « Өзін өзі бағалау» әдісі Дескриптор: Дұрыс айтылған сөздерді анықтайды-2б Кестені толтырады-2б
ҚБ: «Өзін өзі бағалау» әдісі Дескриптор: Кейіпкерлерді атап жазады-2б Өтілген тақырыптарды біледі-2б Дескриптор: Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрайды-1б Суретке қарап әңгімелей алады-1б
Жарайсың! Тамаша!
«Нысана» әдісі |
Суреттер
Суреттер
Кесте
оқулық
Жұмыс дәптері
оқулық
Музыка
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы
|
||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 жоббм |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джуманова Н.Е |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
23.10.25ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ №1 |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Н,ң әріптерінің емлесін сақтап жазады Өткен материалдарды пысықтайды |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу Апта дәйексөзі: Халқыңа адал бол,жауыңа қатал бол, досыңа адал бол! |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 6минут
Қосымша тапсырма 2минут
Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 61-жаттығу Кестеде көрсетілген болашақтың мамандықтары туралы диалог құрастырыңдар Тақырыпты ашу ТЖБ №1 Тыңдалым 1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында. Менің атым - Ажар. Бүгін менің туған күнім. Туған күніме ауылдан атам мен әжем келді. Анам дәмді тағамдар дайындады. Маған көп сыйлықтар берді. Ағам маған ертегілер кітабын сыйлады. Мен оған қатты қуандым. Мен кітап оқуды өте жақсы көремін. Менің туған күнім көңілді өтті. 1) Ажардың туған күніне кімдер келді? а/ атасы мен әжесі
3) Тыңдаған мәтінге сәйкес келетін суретті белгіле (?).
Айтылым 2. Досыңмен сұхбаттас. Досыңның отбасы бос уақытты қалай өткізеді? Досыңа сұрақ қой. Оның сұрағына жауап бер. [4] Оқылым 3. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында. Іңір қараңғылығы түскенде аспаннан Шолпан жұлдызын – Венера планетасын көруге болады. Ежелгі гректерде Венера махаббат құдайы деп саналған. Бұл жұлдызда Бақташы планетасы деп те атаған. Шолпан ғашықтарды желеп-жебейді, оларға бір-бірінен хабар жеткізеді. Шолпаннаң қыста тууы қатты суықтың нышанын білдіреді. Соны алдын ала ескертерде ол айрықша жарқырап көрінеді екен. Осыған байланысты оның Тұл қатын деген тағы бір аты бар. Ескі наным бойынша, Венера планетасын әлі тумаған адамдардың жандары мекендейді деген ұғым бар. Оның құпия жарығына адамдардың құмар болуы сондықтан шығар. 1.Мәтінге тақырып қой.
2. Қыста Шолпанның тууы ненің нышаны? а/қатты суықтың В) адалдықтың С) ауырып қалды D) қатты ыстықтың 3. Іңір қараңғы түскенде аспаннан қандай жұлдызды көруге болады? В) Шолпан жұлдызын С) жарық жұлдызды D) өте жарық жұлдызды [1] 4. Шолпан жұлдызын тағы не деп атаған? В) Тұл қатын С) Бақташы D) планета
Жазылым 4. Суретке мұқият қара. Сурет бойынша сұрақтарға жауап беретін сөздерді анықта. Кестенің әр бөлігіне 1 сөзден жаз.
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын көрсетеді
Тапсырманы орындайды
Өлеңмен жұмыс жасайды
Көшіріп жазады
Сергіту сәтін өткізеді
Жеке ж9мыс жасайды
Тапсырманы орындайды
Алғыс сөздерді жазады
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру
Дескриптор: Кестеде көрсетілген болашақтың мамандықтары туралы диалог құрастырады -1б ҚБ: «Алма теру» әдісі Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды-1б Құшағы, бағы сөздеріндегі ы әрпін алып тастап жазады-1б
Дескриптор: Көп нүктенің орнына н, ң әріптерінің тиістісін қойып, көшіріп жазады-1б Жарайсың!
Дескриптор: Дұрыс тасымалданбаған сөздерді тауып, дұрыс тасымалдап жазады-1б
Дескриптор: Диалогтерді алғыс сөздермен толықтырып жазады-1б
Тамаша!
«Жеміс-көкөніс»әдісі |
Суреттер
оқулық
тақта
оқулық
Жазу дәптері
Оқулық
Таратпа парақшалар
Жұмыс дәптері
Оқулық
Таратпа
парақтар Кері байланыс парағы |
|||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
№19 жоббм |
|
|
||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|
|
||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|
|
||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джуманова Н.Е |
|
|
||||||||||||||||||
|
Күні: |
23.10.25ж |
|
|
||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ №1 |
|
|
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктері қолданып өлшеу. 2.1.3.4.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру. 2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу. 2.1.3.3.**Ұзындық(см,дм,м)/масса(кг,ц)өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндері мен амалдар орындау. |
|
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Өткен материалдарды қайталайды және бекітеді |
|
|
||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Талап: ізденімпаз,жасампаз ұрпақ |
|
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 8минут
Кері байланыс 5 минут
|
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 9-тапсырма Амалдарды орында 16 см + 48 = 64 см. 72 см = 6 дм + 12 см. 1 м – 8 дм = 20 см. 91 кг + 9 кг = 1 ц. 57ц-43ц=14ц 40л-15л=25л Тақырыпты ашу «Оқушымен сұхбат». –Есеп дегеніміз қандай жаттығу? –Есептің құрама бөліктерін ата. –Өмірдегі нақты жағдаяттан есеп құрастыра аласың ба? (Мысалы, менде 4 жолды дәптер және 3 торкөз дәптер бар. Менде барлығы неше дәптер бар?)
Жаңа тақырып 1-тапсырма Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендір 92см=9дм 2см 100кг=10ц 100см=1м=10дм 1ц=100кг 4дм6см=46см 50см=5дм 1м=10дм=100см 8дм=80см
2-тапсырма Салыстыр 42см-9см < 43см-8см 24л-5л > 21л-4л 67кг < 1ц 1ц-37кг = 73 кг
3-тапсырма Амалдарды орында 37см+63см=100см=10дм=1м 1м-4дм7см=100см-47см=53см=5дм3см 9дм2см+8см=92см+8см=100см=10дм=1м 99л-62л=37л 3ц-(8ц-7ц)=3ц-1ц=2ц 74кг+26кг=100кг=10ц 4-тапсырма Есепті шығар Болды-27м Берді-19м Қалды-? 27м-19м=8м Жауабы:Қалғаны 8м таспабау
Сергіту сәті «Нейрожаттығулар» әдісі 5-тапсырма Есепті шығар Құлпынай-20кг Қарақат-37кг Барлығы-? 20кг+37кг=57кг Жауабы: барлығы 57кг жеміс сатты 6-тапсырма Есепті шығар Шелекте-19л Шәйнекте-? 17л кем 19л-17л=2л Жауабы: шәйнекте 2л су бар 7-тапсырма 6-тапсырмадағы есепке кері есеп құрастыр және оны шығар Шәйнекте-2л Шелекте-? 17л артық 17л+2л=19л Жауабы: Шелекте19л су бар
8-тапсырма Есепті шығар Қазанда-3л Шелекте-7л Барлығы-?л 3л+7л=10л Жауабы: Барлығы10л су бар 9-тапсырма Теңдеулерді шеш Х-27=56 35-b=7 43+y=69 X=56+27 b=35-7 y=69-43 X=83 b=28 y=26 83-27=56 35-28=7 43+26=69 56=56 7=7 69=69
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын тексертеді
Мұғаліммен сқхбаттасу өткізеді
Тапсырманы өз бетінше орындайды
Салыстыру жасайды
Амалдарды орындайды
Есепті шығарады
Жаттығу жасайды
Есепті шығарады
Кері есеп құрастырады
Теңдеуді шешеді
Есепті шығарады
Теңдеулерді шешеді
Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру
Дескриптор: Өлшем бірліктерін таниды,қолданады-1б Шамаларға амалдар қолдану жасай алады-1б ҚБ: « Бәйге» әдісі
Дескриптор: Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендіреді-1б
Дескриптор: Шамаларды салыстыра алады-1б
Дескриптор: Шамаларға амалдар қолдана алады-1б
Дескриптор: Есепті өз бетінше шығара алады-1б Керемет!
Дескриптор: Есепті өз бетінше шығара алады-1б
Дескриптор: Шәйнектегі суды табады-1б
Дескриптор: Кері есеп құрастырады және оны шығарады-1б
Дескриптор: Барлығы қанша су бар екенін табады-1б
Дескриптор: Теңдеу шешу жолын біледі,қолданады-1б
«Тазалық» әдісі |
Суреттер
Жұмыс дәптері
оқулық
Дәптерлер
оқулық
Жұмыс дәптері
оқулық
Музыка
Жұмыс дәптері
ОҚулық
Жұмыс дәптері
Оқулық
Кері байланыс тақтасы |
|
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














