
Семинар тақырыбы: Ұстаз тұлғасы
Ұйымдастырған Директордың
Ә.І.Ж орынбасары Идирисбекова Г.С.,
әдіскер Сатаева Е.Б.
|
|
Күні |
|
||||||
|
2 |
Семинардың тақырыбы |
Ұстаз тұлғасы |
||||||
|
3 |
Семинардың мақсаты |
Жас мамандарды өз мамандығына жауапкершілікпен қарауға бағыттау. |
||||||
|
4 |
Семинарға қатысқандар |
Директордың ӘІЖ орынбасары, жас мамандардың тәлімгерлері, жас мамандар, әдіскер |
||||||
|
5 |
Семинардың көрнекі құралдары |
Слайд, қима қағаздар |
||||||
|
6 |
Ынтымақтастық атмосферасын құру |
1.«Айна» әдісі Мен болашақта өзімді қандай ұзтаз деп көремін? 2. Сенің ұнайтын түсің? Саған ұнайтын геометриялық фигура? Қандай тағамды ұнатасың? Туған күнің қай айда, зодиак? (Бір-біріне мінездеме береді) |
||||||
|
7 |
Семинардың негізгі бөлімі |
1.Жас мамандар топқа бөлінеді. (бір-бірінің атын жазады. Кімнің аты кімге түсті сол адам орнын ауыстырады)
|
||||||
|
8 |
|
1.Бірде жас жігіт Ұзтазына келеді. Оның ұстазына бір ғана қарапайым сұрағы болады: "Мен бәрін білдім және бәрін білемін. Мен көптеген кітаптар оқыдым, өзім дәріс оқи аламын. Мен мұның бәрін өзім үйрендім, маған ешкім көмектеспеді. Менің сұрағыма жауап беріңіз: Адамға ұстаз керек пе?”. Ұстазы оған күліп, былай деп тіл қатады:"Бір-екі күннен кейін кел, сонда сен өз жауабыңды аласың",-деді. Жас жігіт көңілі қалған күйінде кетіп қалды. Ол Ұстазының неге оған бірден жауап бере алмағанын түсінбеді. Бірнеше күннен кейін ол қайтып келді. Ұстазы оған хат беріп:"өтінемін, бұл хатты өзеннің арғы жағындағы ауылға апарыңыз. Жағалауда қайық бар, қайықшы бар, ол сені арғы жағалауға жеткізіп салады".
2.Келесі күні таңертең жас жігіт жағаға шығып, қайықшы тауып, қайыққа отырды. Бірақ олар жүзіп бара жатқанда, ол кенеттен ауылға баратын жол туралы сұрамағанын және оған қалай жетуге болатынын білмейтінін есіне алды. Жас жігіт қайықшыдан сұрады, бірақ ол да жолды білмеді. Осы ауылға нақты жолды білу үшін Ұстазының берген хатын ашып қараса, хатта:"Бұл сінің сұрағыңа жауап. Сенің қолыңда саяхаттың мақсаты бар, оған жетудің жолы бар, бірақ сенің бағытың жоқ,-депті. |
||||||
|
с |
|
|
||||||
|
10 |
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
11 |
Семинарды қорытындылау «Рефлексия»
|
Балан үйрек-Меніңі еңбек өтілім Ортан терек-Менің ұжыммен, ата-аналармен, білімалушылармен қарым-қатынасым қандай деңгейде? Шылдыр шүмек-менің оймша, маман ретінде мен қай деңгейдемін? Кішкене бөбек-өзіндей жас мамандардың жұмысын жеңілдету үшін қандай кеңес берер едің?
1. Жаңадан педагогикалық қызметпен танысып жатырмын 2. Ұжымға, ата-аналарға, білім алушыларға үйреніп жатырмын 3. Сабақ беру жолын үйрендім 4. Білім беруде өзіндік әдіс-тәсілім бар 5. Мен шығармашылықпен жұмыс жасайтын ұстазбын. 6. Менің берген білімімнің нәтижесі білімалушыларымның практикада жұмыс жасауында көрінуде.
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұстаз тұлғасы
Ұстаз тұлғасы

Семинар тақырыбы: Ұстаз тұлғасы
Ұйымдастырған Директордың
Ә.І.Ж орынбасары Идирисбекова Г.С.,
әдіскер Сатаева Е.Б.
|
|
Күні |
|
||||||
|
2 |
Семинардың тақырыбы |
Ұстаз тұлғасы |
||||||
|
3 |
Семинардың мақсаты |
Жас мамандарды өз мамандығына жауапкершілікпен қарауға бағыттау. |
||||||
|
4 |
Семинарға қатысқандар |
Директордың ӘІЖ орынбасары, жас мамандардың тәлімгерлері, жас мамандар, әдіскер |
||||||
|
5 |
Семинардың көрнекі құралдары |
Слайд, қима қағаздар |
||||||
|
6 |
Ынтымақтастық атмосферасын құру |
1.«Айна» әдісі Мен болашақта өзімді қандай ұзтаз деп көремін? 2. Сенің ұнайтын түсің? Саған ұнайтын геометриялық фигура? Қандай тағамды ұнатасың? Туған күнің қай айда, зодиак? (Бір-біріне мінездеме береді) |
||||||
|
7 |
Семинардың негізгі бөлімі |
1.Жас мамандар топқа бөлінеді. (бір-бірінің атын жазады. Кімнің аты кімге түсті сол адам орнын ауыстырады)
|
||||||
|
8 |
|
1.Бірде жас жігіт Ұзтазына келеді. Оның ұстазына бір ғана қарапайым сұрағы болады: "Мен бәрін білдім және бәрін білемін. Мен көптеген кітаптар оқыдым, өзім дәріс оқи аламын. Мен мұның бәрін өзім үйрендім, маған ешкім көмектеспеді. Менің сұрағыма жауап беріңіз: Адамға ұстаз керек пе?”. Ұстазы оған күліп, былай деп тіл қатады:"Бір-екі күннен кейін кел, сонда сен өз жауабыңды аласың",-деді. Жас жігіт көңілі қалған күйінде кетіп қалды. Ол Ұстазының неге оған бірден жауап бере алмағанын түсінбеді. Бірнеше күннен кейін ол қайтып келді. Ұстазы оған хат беріп:"өтінемін, бұл хатты өзеннің арғы жағындағы ауылға апарыңыз. Жағалауда қайық бар, қайықшы бар, ол сені арғы жағалауға жеткізіп салады".
2.Келесі күні таңертең жас жігіт жағаға шығып, қайықшы тауып, қайыққа отырды. Бірақ олар жүзіп бара жатқанда, ол кенеттен ауылға баратын жол туралы сұрамағанын және оған қалай жетуге болатынын білмейтінін есіне алды. Жас жігіт қайықшыдан сұрады, бірақ ол да жолды білмеді. Осы ауылға нақты жолды білу үшін Ұстазының берген хатын ашып қараса, хатта:"Бұл сінің сұрағыңа жауап. Сенің қолыңда саяхаттың мақсаты бар, оған жетудің жолы бар, бірақ сенің бағытың жоқ,-депті. |
||||||
|
с |
|
|
||||||
|
10 |
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
11 |
Семинарды қорытындылау «Рефлексия»
|
Балан үйрек-Меніңі еңбек өтілім Ортан терек-Менің ұжыммен, ата-аналармен, білімалушылармен қарым-қатынасым қандай деңгейде? Шылдыр шүмек-менің оймша, маман ретінде мен қай деңгейдемін? Кішкене бөбек-өзіндей жас мамандардың жұмысын жеңілдету үшін қандай кеңес берер едің?
1. Жаңадан педагогикалық қызметпен танысып жатырмын 2. Ұжымға, ата-аналарға, білім алушыларға үйреніп жатырмын 3. Сабақ беру жолын үйрендім 4. Білім беруде өзіндік әдіс-тәсілім бар 5. Мен шығармашылықпен жұмыс жасайтын ұстазбын. 6. Менің берген білімімнің нәтижесі білімалушыларымның практикада жұмыс жасауында көрінуде.
|
||||||
шағым қалдыра аласыз















