|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
|
|
|
|
Сабақтың атауы |
Үстеу туралы түсінік |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Үстеу туралы мағлұмат беру, үстеудің мағыналық топтарына, тоқталу граматикалық тақырып пен лексикалық тақырыпты байланыстыра отырып мезгіл үстеуге тоқталу.
Күтілетін нәтиже: а) Оқушылар білу керек: Үй тапсырмасын игеру керек. ә) оқушылар игеруі керек: Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра отырып меңгеру керек.. б) оқушылар меңгеру керек: Жаңа материалдарды игеру керек. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
||||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Пазл арқылы топтарға бөлу |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Армысың, алтын күн |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй жұмысы жазылған дәптерлерін тексеру |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
Сөзжұмбақты мақал-мәтел арқылы
шешеміз: Үстеу – іс-әрекеттің белгісін (орнын, мезгілін, амалын,мақсат-себебін) білдіретін сөз табы. Сондықтан да үстеулер қолданылу барысында етістіктермен тіркесіп тұрады Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. |
|||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
|
Ой толғаныс |
Құрамында үстеуі бар мақал -
мәтелдер айту. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үстеу туралы түсінік
Үстеу туралы түсінік
|
Қазақ тілі |
Уақыты: |
|
|
|
|
Сабақтың атауы |
Үстеу туралы түсінік |
|||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Үстеу туралы мағлұмат беру, үстеудің мағыналық топтарына, тоқталу граматикалық тақырып пен лексикалық тақырыпты байланыстыра отырып мезгіл үстеуге тоқталу.
Күтілетін нәтиже: а) Оқушылар білу керек: Үй тапсырмасын игеру керек. ә) оқушылар игеруі керек: Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра отырып меңгеру керек.. б) оқушылар меңгеру керек: Жаңа материалдарды игеру керек. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
||||
|
Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Пазл арқылы топтарға бөлу |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Армысың, алтын күн |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй жұмысы жазылған дәптерлерін тексеру |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
Сөзжұмбақты мақал-мәтел арқылы
шешеміз: Үстеу – іс-әрекеттің белгісін (орнын, мезгілін, амалын,мақсат-себебін) білдіретін сөз табы. Сондықтан да үстеулер қолданылу барысында етістіктермен тіркесіп тұрады Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. |
|||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
|
Ой толғаныс |
Құрамында үстеуі бар мақал -
мәтелдер айту. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
|||
шағым қалдыра аласыз













