Материалдар / «Ұшты, ұшты»ойнаймыз. Ұ дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ұшты, ұшты»ойнаймыз. Ұ дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзге әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
1531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰОҚ:  Сауат ашу

Жалпы білім беретін №28орта мектеп

Күні: 8 12 2017

Педагогтың аты-жөні: Абдешева Т.Б.

Сынып-топ  мад «б»

Қатысқандар:16

Қатыспағандар:0

Тақырыбы: «Ұшты, ұшты»ойнаймыз. Ұ дыбысы мен әрпі

.



ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары

0.2.1.1.Сөз / сөйлем сызбасын оқу

0.2.1.2.Суретті кітаптардан ақпаратты табу./сурет арқылы/

0.3.1.1.Сөз, сөйлем сызбасын құұру.

0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою:нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.

0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалықкеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазу.

Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер:сөйлем сызбасын Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады.

Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады;

Ұ дыбысы-дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ұ дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттың атын атай алады, сөздегі ұ дыбысының орнын ажыратады.

Ұйқас сөздерді табады.

* Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгіме

құрастырып айтады.

Көпшілік тәрбиеленушілер:

Сұраққа жауп бере отырып, суретті мазмұндайды.

Берілген суретке қара,сөздегі даууысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.

Сөздегі дыбыс санын, ондағы Ұ дыбысының орнын ажыратады. Ұ дыбысына сөз ойлайды.

Ұ дыбысына /дауысты, жуан дауысты/ сөз құрайды.Дауысты дыбыстар санын анықтайды.Жазу жолына Ұ әрпі элементтерін жазады.

Кейбір тәрбиеленушілер: Сюжетті суреттерден таныс ақпаратты табады.Тақырып аясында диалогке қатысады. .Сөз / сөйлем сызбасын оқиды.Ұ дыбысын қатыстырып, Сөз, сөйлем құрастырады. . Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды:нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.


Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер:

Сұрақтарға толық жауап береді. суреттер бойынша әңгіме, сөйлем

құрастырады.

Ұ әрпін жазып қолдарын жаттықтырады.

Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

Ұшты, мұқият тыңда сөздерін пайдаланып сурет бойынша әңгімеле.


Талқылауға арналған сұрақтар:

-Ұ дыбысы қандай дыбыс?

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бұған дейінгі меңгерген білім

Сүйкімді жануарларым. Қ дыбысы және әрпі.Сөздер неге бөлінед? Сөздер қай дыбыстан басталып тұр?Дыбыстар қандай түстермен белгіленеді?Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?

Жоспар

Жоспарланған

уақыт есебі

Жоспарланған тапсырмалар

Дерек

көздер

ресурстар



Басы

3 мин



2. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру.Мақсатты

Болжам.3- мин.























Тақырып бойынша жұмыс

6-27 мин.

Shape1

Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару

Амандасу.Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен біз.

Психологиялық ахуал

 Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Ой қозғау

Дыбыс дегеніміз не?

-Әріп дегеніміз не?

-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Балалар дыбыстардан не құраймыз?

-Буын.

-Буыннан не құраймыз?

-Сөз.

-Сөзден не құраймыз?

-Сөйлем.

Ал ,балалар! Біз өткен сабақта қай дыбыспен таныстық.

-Қ дыбысы

-Қ дыбысы қандай дыбыс?

-Дауыссыз

Топқа бөліну: Дауыстылар, дауыссыздар,

Сөйлемдер.

-Ойын. «Қандай дыбыс жоғалды?»

-а...а а...а о...ан на... ...у қ...с қа... ал...а /а, н, т, р/



       Жұмбақ

Айдалада ақ отау

Аузы мұрны жоқ отау./Жұмыртқа./

Ұя, ұлу, ұшақтың

Басын бастап беремін,

Құс, жұмыртқа, бұтақтың

Ортасында келемін. /Ұ/

Құс сияқты, құс емес,

Самғап ұшқан биікке.

Қақпайды бір қанатын,

Жүрсе де тым биікте./ұшақ/






Бізге қонаққа Ұ дыбысы келеді.

Балалар әр түрлі дыбыстар тыңдап, ненің дыбысына ұқсайтынын табады.ым ишарамен қайталау.

Ұ дыбысы естілген жануар атауын қайталау., сөздерді буынға бөлу.

Ұ дыбысын айтқанда ерін кішкене дөңгелектеніп, тіл ұшы астыңғы тіске жақындайды,тіл ұшы кейін қарай тартылады.

Ұ- жуан дауысты дыбыс.

Ұш, ұшақ, құс, ұл, ұлу, құр, тұр,ұя, жұмыртқа.

Ұ дыбысты сөздерді буынға бөлгізу, ұ нешінші буында екенін анықтау.№1 тапсырманы ауызша орындау.



Шығармашылық тапсырмалар:

1-т Сурет бойынша әңгіме құрату.

Сергіту жаттығуы.

Ойын «ұшты –ұшты»

2-т Сызба бойынша сөйлем құрау.

3-т Сөзге дыбыстық талдау жасау.

Ұя тақырыбымен әңгіме құрастырылады.

Құстар-біздің досымыз;

Құс ұясын бұзбайық,

Жұмыртқасын алмайық,

Обалына қалмайық.

Ұя жасау үшін неқажет?- сұрақтарына жауаппен

Өз жұмыстарын қорғайды, мақал, тиым сөз , көркемсөзбен қорытындылайды.


Берілген сызба бойынша ұшақ, ұлу, жыл құстары, ұшқыш туралы сөйлем құрайды.Тыныс белгілерін , сөйлемде қанша сөзден құралғанын ұ дыбысты сөздің орнын табады.

Ұ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасап ұ дыбысы орнын анықтайды. Буынға бөледі.

Әліппе дәптерімен жұмыс

Ойынды жалғастыр тапсырмасына назар аударту.

д/о «Сөз ойла, тез ойла», «Әріптерден сөз құрастыр»- кубизм әдісімен берілген әріп бойынша бірнеше сөздер ойлап оларды баспа әріптер көмегімен жазады. /Отан, ту, құс, нұр/

ӘД –мен жұмыс. Баспа әріпті жазады.Жазу жолын түсіндіру.






















доп



слайд





суреттер









 слайд









 слайд









Әліппе дәптер







слайд



Үнтаспа.















слайд









Слайд

Ватман қағаздар, суреттер, қиылған суреттер, желім,





  Слайд, суретті тарату құралдары.





Сызбалы қағаздар.



 Суретті дыбыстық талдау сызбасы, фломастер,барлық балада дыбыстық талдау құралдары, дауысты, дауыссыз дыбыстар белгілері, текшелер.







 Кубик.

Слайд Баспа әріптер.









 әліппе дәптері, қарындаш.












ҰОҚ қорытындысы

Рефлексия

28-30 мин.




-Қорытындылау. Балалардың оқу қызметіне белсенділіктерін, қатынасуын талқылау.

Рефлексивті бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалату.




Әліппе дәптер.










Қосымша  ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қиналатын оқушылардың қасына барып, сұрақтар қою, бағыт беру  арқылы көмек көрсету. Жұмысты жылдам орындайтын қабілеті жоғары оқушыларға конверт сыртына сурет салуды ұсыну.

Оқушылардың жұмыс жасау  барысын бақылау жүргізіп бағалау. Комментарий беру арқылы бағалау.

Сергіту  сәтін  өткізу.


Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Жұлдызшалар тарату.

Қызыл жұлдыз- «өте жақсы»

Жасыл жұлдыз- «жақсы»

Сары жұлдыз-«орташа»

Қоршаған орта , көркем әдебиет пәндерімен байланыс.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 Рефлексия

Сабақ  мақсаттары / оқу  мақсаттары  дұрыс  қойылған  ба? Оқушылардың   барлығы  ОМ  қол  жеткізді  ме?

Жеткізбесе,неліктен?

Сабақта  саралау  дұрыс  жүргізілді  ме?

Сабақтың  уақыттық  кезеңдері  сақталды  ма?



+

+

+

+

+





Жалпы білім беретін №28 орта мектеп



Сауат ашу негіздері



«Ұшты, ұшты»ойнаймыз.

Ұ дыбысы мен әрпі





Мад «Б тобы» сынып жетекшісі Абдешева Т.Б.





Атырау қ, 2017ж

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!