Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Ұшты, ұшты»ойнаймыз. Ұ дыбысы мен әрпі
Материал туралы қысқаша түсінік
Өзге әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Маусым 2018
1509
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҰОҚ: Сауат ашу | Жалпы білім беретін №28орта мектеп | |
Күні: 8 12 2017 | Педагогтың аты-жөні: Абдешева Т.Б. | |
Сынып-топ мад «б» | Қатысқандар:16 | Қатыспағандар:0 |
Тақырыбы: «Ұшты, ұшты»ойнаймыз. Ұ дыбысы мен әрпі. | ||
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары | 0.2.1.1.Сөз / сөйлем сызбасын оқу0.2.1.2.Суретті кітаптардан ақпаратты табу./сурет арқылы/0.3.1.1.Сөз, сөйлем сызбасын құұру.0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою:нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалықкеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазу. | |
Күтілетін нәтиже | Барлық тәрбиеленушілер:сөйлем сызбасын Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады.Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады;Ұ дыбысы-дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ұ дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.Суреттегі заттың атын атай алады, сөздегі ұ дыбысының орнын ажыратады.Ұйқас сөздерді табады.* Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгімеқұрастырып айтады. | |
Көпшілік тәрбиеленушілер: Сұраққа жауп бере отырып, суретті мазмұндайды.Берілген суретке қара,сөздегі даууысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.Сөздегі дыбыс санын, ондағы Ұ дыбысының орнын ажыратады. Ұ дыбысына сөз ойлайды.Ұ дыбысына /дауысты, жуан дауысты/ сөз құрайды.Дауысты дыбыстар санын анықтайды.Жазу жолына Ұ әрпі элементтерін жазады. | ||
Кейбір тәрбиеленушілер: Сюжетті суреттерден таныс ақпаратты табады.Тақырып аясында диалогке қатысады. .Сөз / сөйлем сызбасын оқиды.Ұ дыбысын қатыстырып, Сөз, сөйлем құрастырады. . Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды:нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі. | ||
Тілдік мақсат | Тәрбиеленушілер:Сұрақтарға толық жауап береді. суреттер бойынша әңгіме, сөйлем құрастырады.Ұ әрпін жазып қолдарын жаттықтырады.Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:Ұшты, мұқият тыңда сөздерін пайдаланып сурет бойынша әңгімеле. | |
Талқылауға арналған сұрақтар:-Ұ дыбысы қандай дыбыс? | ||
АКТ қолдану дағдылары | Слайд | |
Бұған дейінгі меңгерген білім | Сүйкімді жануарларым. Қ дыбысы және әрпі.Сөздер неге бөлінед? Сөздер қай дыбыстан басталып тұр?Дыбыстар қандай түстермен белгіленеді?Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? | |
Жоспар | ||
Жоспарланғануақыт есебі | Жоспарланған тапсырмалар | Дереккөздерресурстар |
Басы3 мин 2. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру.Мақсатты Болжам.3- мин. Тақырып бойынша жұмыс6-27 мин. | Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аударуАмандасу.Үлкенге де сізКішіге де сіз Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз.Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Ой қозғауДыбыс дегеніміз не?-Әріп дегеніміз не?-Дыбыстар нешеге бөлінеді?-Балалар дыбыстардан не құраймыз?-Буын.-Буыннан не құраймыз?-Сөз.-Сөзден не құраймыз?-Сөйлем.Ал ,балалар! Біз өткен сабақта қай дыбыспен таныстық.-Қ дыбысы-Қ дыбысы қандай дыбыс?-ДауыссызТопқа бөліну: Дауыстылар, дауыссыздар,Сөйлемдер.-Ойын. «Қандай дыбыс жоғалды?»-а...а а...а о...ан на... ...у қ...с қа... ал...а /а, н, т, р/ ЖұмбақАйдалада ақ отауАузы мұрны жоқ отау./Жұмыртқа./Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап беремін,Құс, жұмыртқа, бұтақтың Ортасында келемін. /Ұ/ Құс сияқты, құс емес, Самғап ұшқан биікке. Қақпайды бір қанатын, Жүрсе де тым биікте./ұшақ/ Бізге қонаққа Ұ дыбысы келеді.Балалар әр түрлі дыбыстар тыңдап, ненің дыбысына ұқсайтынын табады.ым ишарамен қайталау.Ұ дыбысы естілген жануар атауын қайталау., сөздерді буынға бөлу.Ұ дыбысын айтқанда ерін кішкене дөңгелектеніп, тіл ұшы астыңғы тіске жақындайды,тіл ұшы кейін қарай тартылады.Ұ- жуан дауысты дыбыс.Ұш, ұшақ, құс, ұл, ұлу, құр, тұр,ұя, жұмыртқа.Ұ дыбысты сөздерді буынға бөлгізу, ұ нешінші буында екенін анықтау.№1 тапсырманы ауызша орындау. Шығармашылық тапсырмалар:1-т Сурет бойынша әңгіме құрату.Сергіту жаттығуы.Ойын «ұшты –ұшты»2-т Сызба бойынша сөйлем құрау.3-т Сөзге дыбыстық талдау жасау.Ұя тақырыбымен әңгіме құрастырылады.Құстар-біздің досымыз;Құс ұясын бұзбайық,Жұмыртқасын алмайық,Обалына қалмайық.Ұя жасау үшін неқажет?- сұрақтарына жауаппен Өз жұмыстарын қорғайды, мақал, тиым сөз , көркемсөзбен қорытындылайды. Берілген сызба бойынша ұшақ, ұлу, жыл құстары, ұшқыш туралы сөйлем құрайды.Тыныс белгілерін , сөйлемде қанша сөзден құралғанын ұ дыбысты сөздің орнын табады.Ұ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасап ұ дыбысы орнын анықтайды. Буынға бөледі. Әліппе дәптерімен жұмысОйынды жалғастыр тапсырмасына назар аударту. д/о «Сөз ойла, тез ойла», «Әріптерден сөз құрастыр»- кубизм әдісімен берілген әріп бойынша бірнеше сөздер ойлап оларды баспа әріптер көмегімен жазады. /Отан, ту, құс, нұр/ ӘД –мен жұмыс. Баспа әріпті жазады.Жазу жолын түсіндіру. | доп слайд суреттер слайд слайд Әліппе дәптер слайд Үнтаспа. слайд СлайдВатман қағаздар, суреттер, қиылған суреттер, желім, Слайд, суретті тарату құралдары. Сызбалы қағаздар. Суретті дыбыстық талдау сызбасы, фломастер,барлық балада дыбыстық талдау құралдары, дауысты, дауыссыз дыбыстар белгілері, текшелер. Кубик.Слайд Баспа әріптер. әліппе дәптері, қарындаш. |
ҰОҚ қорытындысыРефлексия28-30 мин. | -Қорытындылау. Балалардың оқу қызметіне белсенділіктерін, қатынасуын талқылау.Рефлексивті бағалау. «Бас бармақ» әдісімен бағалату. | Әліппе дәптер. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыАКТҚұндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қиналатын оқушылардың қасына барып, сұрақтар қою, бағыт беру арқылы көмек көрсету. Жұмысты жылдам орындайтын қабілеті жоғары оқушыларға конверт сыртына сурет салуды ұсыну. | Оқушылардың жұмыс жасау барысын бақылау жүргізіп бағалау. Комментарий беру арқылы бағалау. | Сергіту сәтін өткізу. |
Қолдау көрсету.Қабілеті 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |