Басы
3
мин
2. Өмірлік тәжірибені
маңыздандыру.Мақсатты
Болжам.3-
мин.
Тақырып бойынша жұмыс
6-27 мин.
|
Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа
аудару
Амандасу.Үлкенге
де сіз
Кішіге де
сіз
Сәлем бердік
сіздерге
Құрметпенен
біз.
Психологиялық
ахуал
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Ой
қозғау
Дыбыс дегеніміз не?
-Әріп дегеніміз не?
-Дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Балалар дыбыстардан не құраймыз?
-Буын.
-Буыннан не құраймыз?
-Сөз.
-Сөзден не құраймыз?
-Сөйлем.
Ал ,балалар! Біз өткен сабақта қай
дыбыспен таныстық.
-Қ дыбысы
-Қ дыбысы қандай дыбыс?
-Дауыссыз
Топқа бөліну:
Дауыстылар, дауыссыздар,
Сөйлемдер.
-Ойын. «Қандай
дыбыс жоғалды?»
-а...а а...а
о...ан на... ...у қ...с қа... ал...а /а, н, т, р/
Жұмбақ
Айдалада ақ
отау
Аузы мұрны жоқ
отау./Жұмыртқа./
Ұя, ұлу,
ұшақтың
Басын бастап
беремін,
Құс, жұмыртқа,
бұтақтың
Ортасында келемін.
/Ұ/
Құс сияқты, құс
емес,
Самғап ұшқан
биікке.
Қақпайды бір
қанатын,
Жүрсе де тым
биікте./ұшақ/
Бізге қонаққа Ұ дыбысы
келеді.
Балалар әр түрлі дыбыстар тыңдап, ненің дыбысына ұқсайтынын
табады.ым ишарамен қайталау.
Ұ дыбысы естілген жануар атауын қайталау., сөздерді буынға
бөлу.
Ұ дыбысын айтқанда ерін кішкене дөңгелектеніп, тіл ұшы
астыңғы тіске жақындайды,тіл ұшы кейін қарай
тартылады.
Ұ- жуан дауысты дыбыс.
Ұш, ұшақ, құс, ұл, ұлу, құр, тұр,ұя,
жұмыртқа.
Ұ дыбысты сөздерді буынға бөлгізу, ұ нешінші буында екенін
анықтау.№1 тапсырманы ауызша
орындау.
Шығармашылық
тапсырмалар:
1-т Сурет бойынша әңгіме
құрату.
Сергіту жаттығуы.
Ойын «ұшты –ұшты»
2-т Сызба бойынша сөйлем
құрау.
3-т Сөзге дыбыстық талдау
жасау.
Ұя тақырыбымен
әңгіме құрастырылады.
Құстар-біздің
досымыз;
Құс ұясын
бұзбайық,
Жұмыртқасын
алмайық,
Обалына
қалмайық.
Ұя жасау үшін
неқажет?- сұрақтарына жауаппен
Өз жұмыстарын
қорғайды, мақал, тиым сөз , көркемсөзбен қорытындылайды.
Берілген сызба бойынша ұшақ, ұлу, жыл құстары, ұшқыш туралы
сөйлем құрайды.Тыныс белгілерін , сөйлемде қанша сөзден құралғанын
ұ дыбысты сөздің орнын табады.
Ұ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасап ұ дыбысы орнын
анықтайды. Буынға бөледі.
Әліппе дәптерімен
жұмыс
Ойынды жалғастыр тапсырмасына назар
аударту.
д/о «Сөз ойла, тез ойла», «Әріптерден сөз
құрастыр»- кубизм әдісімен берілген әріп
бойынша бірнеше сөздер ойлап оларды баспа әріптер көмегімен жазады.
/Отан, ту, құс, нұр/
ӘД –мен жұмыс. Баспа әріпті жазады.Жазу жолын
түсіндіру.
|
доп
слайд
суреттер
слайд
слайд
Әліппе дәптер
слайд
Үнтаспа.
слайд
Слайд
Ватман қағаздар, суреттер, қиылған суреттер,
желім,
Слайд, суретті тарату
құралдары.
Сызбалы қағаздар.
Суретті дыбыстық талдау
сызбасы, фломастер,барлық балада дыбыстық талдау құралдары,
дауысты, дауыссыз дыбыстар белгілері,
текшелер.
Кубик.
Слайд Баспа әріптер.
әліппе дәптері,
қарындаш.
|