|
Сабақ тақырыбы: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери дәстүрлерінің құрылу тарихы, офицер мамандарды даярлаудың мақсаты мен міндеттері |
|||||
|
Күні: 13.09.2018 ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а , 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларға ҚР ҚК-нің жоғары әскери оқу орындарының құрылу себептері мен тарихын, оларға қабылдау шарттарын түсіндіру |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Егемен Қазақстандағы жоғары әскери мектептердің тарихы туралыбіледі. ҚР ҚК-нің офицерлері қандай болуы керек екенін біледі ҚР ҚК жоғары оқу орындарына қабылдаудың ережелерін біледі |
||||
|
Алдыңғы оқу: ҚК құрудың заңдылық негіздері және ҚР әскери доктринасы |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
Кеңестер Одағы тарағаннан кейін қысқа мерзімде 1992жылдың 7мамырында ҚР ҚК құрылды.. ҚРП Н.Ә. Назарбаевтың «ҚР ҚК-ін құру туралы» Жарлығына сәйкес, ҚК-ді тиімді басқаруды шешу үшін Республиканың Қорғаныс министрлігі құрылды. ҚК-ді басқару органдары қалыптастырылды, армияның құрылымы мен саны анықталды, ҚК—дің қызметі мен құрылуы туралы негізгі құқықтық құжаттар даярланды. Оның юрисдикциясына Қазақстан аумағында орналасқан барлық әскерлер кірді. Олар құрлық әскерлері, әскери-әуе күштері, әуе шабуылына қарсы қорғаныс күштері, әскери-теңіз күштері, сондай-ақ ұрыстық, арнайы, тылмен қамтамасыз ету және АҚ-тың әскери құрамалары. |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
Өзінің жауынгерлік міндетін абыроймен орындаған ҚР ҚК-нің түлектері, жауынгер интернационалистер туралы айтыңдар. ҚР ҚК-нің офицерлері қандай болуы керек? Біздің еліміздің болашақ офицерлері қандай мамандықтар бойынша оқиды? |
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Стенд арқылы АКТ-мен Практика жүзінде |
Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, |
Тарих, Д/ш Қауіпсіздіктіескеріпотыру |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдау
Ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдау
|
Сабақ тақырыбы: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери дәстүрлерінің құрылу тарихы, офицер мамандарды даярлаудың мақсаты мен міндеттері |
|||||
|
Күні: 13.09.2018 ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а , 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларға ҚР ҚК-нің жоғары әскери оқу орындарының құрылу себептері мен тарихын, оларға қабылдау шарттарын түсіндіру |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Егемен Қазақстандағы жоғары әскери мектептердің тарихы туралыбіледі. ҚР ҚК-нің офицерлері қандай болуы керек екенін біледі ҚР ҚК жоғары оқу орындарына қабылдаудың ережелерін біледі |
||||
|
Алдыңғы оқу: ҚК құрудың заңдылық негіздері және ҚР әскери доктринасы |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
Кеңестер Одағы тарағаннан кейін қысқа мерзімде 1992жылдың 7мамырында ҚР ҚК құрылды.. ҚРП Н.Ә. Назарбаевтың «ҚР ҚК-ін құру туралы» Жарлығына сәйкес, ҚК-ді тиімді басқаруды шешу үшін Республиканың Қорғаныс министрлігі құрылды. ҚК-ді басқару органдары қалыптастырылды, армияның құрылымы мен саны анықталды, ҚК—дің қызметі мен құрылуы туралы негізгі құқықтық құжаттар даярланды. Оның юрисдикциясына Қазақстан аумағында орналасқан барлық әскерлер кірді. Олар құрлық әскерлері, әскери-әуе күштері, әуе шабуылына қарсы қорғаныс күштері, әскери-теңіз күштері, сондай-ақ ұрыстық, арнайы, тылмен қамтамасыз ету және АҚ-тың әскери құрамалары. |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
Өзінің жауынгерлік міндетін абыроймен орындаған ҚР ҚК-нің түлектері, жауынгер интернационалистер туралы айтыңдар. ҚР ҚК-нің офицерлері қандай болуы керек? Біздің еліміздің болашақ офицерлері қандай мамандықтар бойынша оқиды? |
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Стенд арқылы АКТ-мен Практика жүзінде |
Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, |
Тарих, Д/ш Қауіпсіздіктіескеріпотыру |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
шағым қалдыра аласыз













