UV өрістетуі бойынша текстураны салу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

UV өрістетуі бойынша текстураны салу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды 3D ортасы жайлы түсініктерін Blender 3D модельдеу UV өрістетуі бойынша текстурасымен таныстыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

11.12.2021жыл

Сыныбы: 9

Пәні:

робот техникасы

Мұғалімі:

Қалибекова А

Тексерілді: Ердибаева А.У

Тақырыбы: UV өрістетуі бойынша текстураны салу

Мақсаты: Оқушыларды 3D ортасы жайлы түсініктерін Blender 3D модельдеу UV өрістетуі бойынша текстурасымен таныстыру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін арттыру.

Тәрбиелігі: Әр оқушыны іскерлікке,нақтылыққа,ынтымақтылыққа тәрбиелеу

Дамытушылығы: Оқушының әрбір сабаққа ынтасы мен қабілетін біріктіріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Оқыту әдістері: сөздік, көрнекі, практикалық

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, ноутуктар.

Сабақтың барысы:

а) ұйымдастыру кезеңі

б) сабақ сұрау

г) жаңа сабақ

д) бекіту

е) үйге тапсырма

ж) қорытынды

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Қоңырау соғылып сабақ басталған соң балаларды сыныпқа кіргіземін. Балаларды түгендеймін.

  1. Үй тапсырмасын сұрау

  1. Blender деген не?

  2. Blendeдің туған күні қашан?

  3. Қай жылы құрылды?

  4. Робот тенникасы ойлап шығарған ғалым?


Оқушылар сыныпқа кіреді. Сабаққа керекті құралдарын алады. Сыныпты неше оқушы келгенін айтады.

1.Blender – үшөлшемді компьютерлік графиканы құруға арналған еркін пакет, ол өзіне модельдеу, анимация, рендринг, видеоны постөңдеу мен қатар интерактивті ойын құру құралдарын қоса қамтиды.

2. 2 қаңтар

3. 1994 жылы Blender-дің туған күні болып саналады

4.Айзек Азимов

  1. Жаңа материалдың мазмұны:

Үш өлшемді графикада UV-түрлендіру немесе сканерлеу (ағылш. UV map) - бұл үш өлшемді объектінің бетіндегі координаттар (X, Y, Z) мен текстурадағы координаттар (U, V) арасындағы сәйкестік. U және V мәндері әдетте 0-ден 1-ге дейін өзгереді[1]. Сканерлеуді қолмен де, автоматты түрде де жасауға болады — мысалы, 3DS Studio MAX-та модельді автоматты түрде орналастырудың бірнеше алгоритмдері бар.

Қазіргі заманғы үш өлшемді аппараттық құрал бір үшбұрыштың ішіндегі UV түрлендіруі аффинді деп санайды-сондықтан үшбұрыштардың әрқайсысының әр шыңы үшін U және V орнату жеткілікті. Алайда, үшбұрыштарды бір-бірімен қалай дәл байланыстыру керек, 3D моделін таңдайды, ал сәтті сканерлеу қабілеті оның класының көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Сканерлеу сапасының бірнеше қарама-қайшы көрсеткіштері бар:

-----жүйелік талаптар арасындағы алшақтыққа байланысты, сканерлеу жиектерінде текстураға кішірек құрылымды құру үшін белгілі бір "рұқсат" қажет.

-------Текстураның жеткіліксіз немесе шамадан тыс бөлшектері бар аймақтардың болмауы.

-------Артық геометриялық бұрмаланулары бар аймақтардың болмауы.

-------Әдетте объект салынатын немесе суретке түсетін стандартты бұрыштарға ұқсастық суретшінің текстуралық жұмысын жеңілдетеді.



4.Бекіту .Практикалық жұмыс

Біз алманы модельдейміз.

Тінтуірдің сол жақ батырмасымен текшені таңдаңыз немесе сенсорлық тақтаны пайдаланып, Del түймесін басу арқылы жойыңыз.

Біз оны тінтуірдің оң жақ батырмасымен немесе сенсорлық тақтамен бөлектейміз (менде Windows 10 бар және оны бір уақытта екі саусақты басу арқылы жасауға болады) және ашылған мәзірде shade Smooth таңдаңыз. Бұл допқа тегіс көрініс береді. Әрі қарай, "S" пернесін басып, саусағыңызды сенсорлық тақтаға (немесе тінтуірдің көмегімен) сырғыту арқылы доптың көлемін үлкейтуге болады.

Біздің доптың камерадан қалай көрінетінін көруге болады. Ол үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы тиісті белгішені немесе сандық пернетақтадағы "0" пернесін басуға болады.

Енді доптың пішінін өзгертуге кірісейік. Ол үшін Edit Mode өңдеу режиміне өтіңіз. Мұны "Tab" түймесін басу арқылы немесе "Layout" қойындысынан Blender-де бар "Modeling" қойындысына өту арқылы жасауға болады.



































5.Қорытындылау .

Сомен UV деген не?

Қандай түрлері бар?







6.Үйге тапсырма

Оқушылар күнделіктеріне тақырыпты жазады

Оқушылар дәптерге мұғалі берген тақырыпты жазып алады.


жүйелік талаптар арасындағы алшақтыққа байланысты, сканерлеу жиектерінде текстураға кішірек құрылымды құру үшін белгілі бір "рұқсат" қажет.

-------Текстураның жеткіліксіз немесе шамадан тыс бөлшектері бар аймақтардың болмауы.

-------Артық геометриялық бұрмаланулары бар аймақтардың болмауы.

-------Әдетте объект салынатын немесе суретке түсетін стандартты бұрыштарға ұқсастық суретшінің текстуралық жұмысын жеңілдетеді.




















Бізде барлық сала бөлінген. Бұл қажет емес. Екі пернелер тіркесімі бар. "A " және"Alt+A". Біріншісі бәрін ерекшелейді, ал екіншісі таңдауды алып тастайды. Сонымен қатар, оны басу арқылы шыңдардың біреуін ғана таңдауға болады. Экранның төменгі жағында тінтуірмен жұмыс істеу туралы кеңестер бар. Таңдау (сол жақ кілт), көріністі бұру (орта немесе доңғалақ), контекстік мәзір (оң жақ). Сонымен қатар, экранның жоғарғы оң жақ бұрышында тінтуірдің ортаңғы пернесін немесе доңғалақты ауыстыратын манипулятор бар, егер сіз біздің допты әр түрлі жағынан тексеруіңіз керек болса. Сонымен қатар, сандық пернетақтаны пайдалануға болады. Пернелер "4", "6", "8", "2" көріністі бұруға мүмкіндік беріңіз. Тағы бір нұсқа — екі саусағы бар сенсорлық тақта, оларды оңға немесе солға жылжытады. "Shift" пернесі қысылған кезде, бұл біздің көріністі сағат тіліне қарсы немесе сағат тіліне қарсы бұруға мүмкіндік береді. Сенсорлық тақтаның орнына бұл жағдайда Сандық пернетақтаның "4", "6" пернелерін пайдалануға болады. Тінтуір дөңгелегі біздің нысанды жақындатуға немесе жоюға мүмкіндік береді. Мен қазір екі саусағымды жоғары немесе төмен сырғытып, сенсорлық тақтаны қолданғанды жөн көремін.

Әрі қарай, "O" пернесін басу немесе экранның жоғарғы жағындағы Enable опциясын қосу арқылы пропорционалды өңдеу режимін қол жетімді етеміз. Сол жақта сіз жылжыту манипуляторын таңдай аласыз. Манипулятордың орнына "G", содан кейін "Z" пернелерін пайдаланып, жоғарғы жағын тік ось бойымен жылжытатынымызды көрсетуге болады. Егер сіз пернетақтасы бар опцияны таңдасаңыз, манипулятордың көмегімен немесе онсыз дұрыс бағытта жылжытуға болады. Пернетақтасы бар нұсқада "жоғары" немесе "төмен"пернелерін пайдалануға болады.

Пропорционалды өңдеуді қосу-өшіру опциясының жанында сіз оның түрін таңдай аласыз. Sharp Таңдаңыз.

Біз деформация түсетін аймақты көрсету үшін Proportional Size параметрін өзгерте аламыз. Егер сіз осы параметрді көбейтсеңіз, онда аймақ кеңейтіліп, нысанның пішінін тегістейді.

Біз жақындатуға біздің объект, сондықтан окажемся ішінде қарап, оның ішінен керек.

Егер біз "Layout" қойындысына оралу немесе "Tab" түймесін басу арқылы объект режиміне оралсақ ("Ctrl+Tab" опциясы және дөңгелек мәзір ашылады, онда сандық пернетақтадағы түймені таңдау сұралады — 4 "Object Mode"), онда біздің алманың "сәтсіздік" орындарында тым тегіс болуы мүмкін екенін білеміз.бәрібір



1. Үш өлшемді графикада UV-түрлендіру немесе сканерлеу (ағылш. UV map) - бұл үш өлшемді объектінің бетіндегі координаттар (X, Y, Z) мен текстурадағы координаттар (U, V) арасындағы сәйкестік. U және V мәндері әдетте 0-ден 1-ге дейін өзгереді[1]. Сканерлеуді қолмен де, автоматты түрде де жасауға болады — мысалы, 3DS Studio MAX-та модельді автоматты түрде орналастырудың бірнеше алгоритмдері бар.

2. Текстураның жеткіліксіз немесе шамадан тыс бөлшектері бар аймақтардың болмауы.

-------Артық геометриялық бұрмаланулары бар аймақтардың болмауы.

-------Әдетте объект салынатын немесе суретке түсетін стандартты бұрыштарға ұқсастық суретшінің текстуралық жұмысын жеңілдетеді.


Оқушылар күнделіктерін ашып бұгінгі өткен тақыпты жазады.практикалық жұмысты аяқтау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2021
517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі