Материалдар / UV өрістетуі бойынша текстураны салу

UV өрістетуі бойынша текстураны салу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды 3D ортасы жайлы түсініктерін Blender 3D модельдеу UV өрістетуі бойынша текстурасымен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2021
363
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

11.12.2021жыл

Сыныбы: 9

Пәні:

робот техникасы

Мұғалімі:

Қалибекова А

Тексерілді: Ердибаева А.У

Тақырыбы: UV өрістетуі бойынша текстураны салу

Мақсаты: Оқушыларды 3D ортасы жайлы түсініктерін Blender 3D модельдеу UV өрістетуі бойынша текстурасымен таныстыру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін арттыру.

Тәрбиелігі: Әр оқушыны іскерлікке,нақтылыққа,ынтымақтылыққа тәрбиелеу

Дамытушылығы: Оқушының әрбір сабаққа ынтасы мен қабілетін біріктіріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Оқыту әдістері: сөздік, көрнекі, практикалық

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, ноутуктар.

Сабақтың барысы:

а) ұйымдастыру кезеңі

б) сабақ сұрау

г) жаңа сабақ

д) бекіту

е) үйге тапсырма

ж) қорытынды

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Қоңырау соғылып сабақ басталған соң балаларды сыныпқа кіргіземін. Балаларды түгендеймін.

  1. Үй тапсырмасын сұрау

  1. Blender деген не?

  2. Blendeдің туған күні қашан?

  3. Қай жылы құрылды?

  4. Робот тенникасы ойлап шығарған ғалым?


Оқушылар сыныпқа кіреді. Сабаққа керекті құралдарын алады. Сыныпты неше оқушы келгенін айтады.

1.Blender – үшөлшемді компьютерлік графиканы құруға арналған еркін пакет, ол өзіне модельдеу, анимация, рендринг, видеоны постөңдеу мен қатар интерактивті ойын құру құралдарын қоса қамтиды.

2. 2 қаңтар

3. 1994 жылы Blender-дің туған күні болып саналады

4.Айзек Азимов

  1. Жаңа материалдың мазмұны:

Үш өлшемді графикада UV-түрлендіру немесе сканерлеу (ағылш. UV map) - бұл үш өлшемді объектінің бетіндегі координаттар (X, Y, Z) мен текстурадағы координаттар (U, V) арасындағы сәйкестік. U және V мәндері әдетте 0-ден 1-ге дейін өзгереді[1]. Сканерлеуді қолмен де, автоматты түрде де жасауға болады — мысалы, 3DS Studio MAX-та модельді автоматты түрде орналастырудың бірнеше алгоритмдері бар.

Қазіргі заманғы үш өлшемді аппараттық құрал бір үшбұрыштың ішіндегі UV түрлендіруі аффинді деп санайды-сондықтан үшбұрыштардың әрқайсысының әр шыңы үшін U және V орнату жеткілікті. Алайда, үшбұрыштарды бір-бірімен қалай дәл байланыстыру керек, 3D моделін таңдайды, ал сәтті сканерлеу қабілеті оның класының көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Сканерлеу сапасының бірнеше қарама-қайшы көрсеткіштері бар:

-----жүйелік талаптар арасындағы алшақтыққа байланысты, сканерлеу жиектерінде текстураға кішірек құрылымды құру үшін белгілі бір "рұқсат" қажет.

-------Текстураның жеткіліксіз немесе шамадан тыс бөлшектері бар аймақтардың болмауы.

-------Артық геометриялық бұрмаланулары бар аймақтардың болмауы.

-------Әдетте объект салынатын немесе суретке түсетін стандартты бұрыштарға ұқсастық суретшінің текстуралық жұмысын жеңілдетеді.



4.Бекіту .Практикалық жұмыс

Біз алманы модельдейміз.

Тінтуірдің сол жақ батырмасымен текшені таңдаңыз немесе сенсорлық тақтаны пайдаланып, Del түймесін басу арқылы жойыңыз.

Біз оны тінтуірдің оң жақ батырмасымен немесе сенсорлық тақтамен бөлектейміз (менде Windows 10 бар және оны бір уақытта екі саусақты басу арқылы жасауға болады) және ашылған мәзірде shade Smooth таңдаңыз. Бұл допқа тегіс көрініс береді. Әрі қарай, "S" пернесін басып, саусағыңызды сенсорлық тақтаға (немесе тінтуірдің көмегімен) сырғыту арқылы доптың көлемін үлкейтуге болады.

Біздің доптың камерадан қалай көрінетінін көруге болады. Ол үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы тиісті белгішені немесе сандық пернетақтадағы "0" пернесін басуға болады.

Енді доптың пішінін өзгертуге кірісейік. Ол үшін Edit Mode өңдеу режиміне өтіңіз. Мұны "Tab" түймесін басу арқылы немесе "Layout" қойындысынан Blender-де бар "Modeling" қойындысына өту арқылы жасауға болады.



































5.Қорытындылау .

Сомен UV деген не?

Қандай түрлері бар?







6.Үйге тапсырма

Оқушылар күнделіктеріне тақырыпты жазады

Оқушылар дәптерге мұғалі берген тақырыпты жазып алады.


жүйелік талаптар арасындағы алшақтыққа байланысты, сканерлеу жиектерінде текстураға кішірек құрылымды құру үшін белгілі бір "рұқсат" қажет.

-------Текстураның жеткіліксіз немесе шамадан тыс бөлшектері бар аймақтардың болмауы.

-------Артық геометриялық бұрмаланулары бар аймақтардың болмауы.

-------Әдетте объект салынатын немесе суретке түсетін стандартты бұрыштарға ұқсастық суретшінің текстуралық жұмысын жеңілдетеді.




















Бізде барлық сала бөлінген. Бұл қажет емес. Екі пернелер тіркесімі бар. "A " және"Alt+A". Біріншісі бәрін ерекшелейді, ал екіншісі таңдауды алып тастайды. Сонымен қатар, оны басу арқылы шыңдардың біреуін ғана таңдауға болады. Экранның төменгі жағында тінтуірмен жұмыс істеу туралы кеңестер бар. Таңдау (сол жақ кілт), көріністі бұру (орта немесе доңғалақ), контекстік мәзір (оң жақ). Сонымен қатар, экранның жоғарғы оң жақ бұрышында тінтуірдің ортаңғы пернесін немесе доңғалақты ауыстыратын манипулятор бар, егер сіз біздің допты әр түрлі жағынан тексеруіңіз керек болса. Сонымен қатар, сандық пернетақтаны пайдалануға болады. Пернелер "4", "6", "8", "2" көріністі бұруға мүмкіндік беріңіз. Тағы бір нұсқа — екі саусағы бар сенсорлық тақта, оларды оңға немесе солға жылжытады. "Shift" пернесі қысылған кезде, бұл біздің көріністі сағат тіліне қарсы немесе сағат тіліне қарсы бұруға мүмкіндік береді. Сенсорлық тақтаның орнына бұл жағдайда Сандық пернетақтаның "4", "6" пернелерін пайдалануға болады. Тінтуір дөңгелегі біздің нысанды жақындатуға немесе жоюға мүмкіндік береді. Мен қазір екі саусағымды жоғары немесе төмен сырғытып, сенсорлық тақтаны қолданғанды жөн көремін.

Әрі қарай, "O" пернесін басу немесе экранның жоғарғы жағындағы Enable опциясын қосу арқылы пропорционалды өңдеу режимін қол жетімді етеміз. Сол жақта сіз жылжыту манипуляторын таңдай аласыз. Манипулятордың орнына "G", содан кейін "Z" пернелерін пайдаланып, жоғарғы жағын тік ось бойымен жылжытатынымызды көрсетуге болады. Егер сіз пернетақтасы бар опцияны таңдасаңыз, манипулятордың көмегімен немесе онсыз дұрыс бағытта жылжытуға болады. Пернетақтасы бар нұсқада "жоғары" немесе "төмен"пернелерін пайдалануға болады.

Пропорционалды өңдеуді қосу-өшіру опциясының жанында сіз оның түрін таңдай аласыз. Sharp Таңдаңыз.

Біз деформация түсетін аймақты көрсету үшін Proportional Size параметрін өзгерте аламыз. Егер сіз осы параметрді көбейтсеңіз, онда аймақ кеңейтіліп, нысанның пішінін тегістейді.

Біз жақындатуға біздің объект, сондықтан окажемся ішінде қарап, оның ішінен керек.

Егер біз "Layout" қойындысына оралу немесе "Tab" түймесін басу арқылы объект режиміне оралсақ ("Ctrl+Tab" опциясы және дөңгелек мәзір ашылады, онда сандық пернетақтадағы түймені таңдау сұралады — 4 "Object Mode"), онда біздің алманың "сәтсіздік" орындарында тым тегіс болуы мүмкін екенін білеміз.бәрібір



1. Үш өлшемді графикада UV-түрлендіру немесе сканерлеу (ағылш. UV map) - бұл үш өлшемді объектінің бетіндегі координаттар (X, Y, Z) мен текстурадағы координаттар (U, V) арасындағы сәйкестік. U және V мәндері әдетте 0-ден 1-ге дейін өзгереді[1]. Сканерлеуді қолмен де, автоматты түрде де жасауға болады — мысалы, 3DS Studio MAX-та модельді автоматты түрде орналастырудың бірнеше алгоритмдері бар.

2. Текстураның жеткіліксіз немесе шамадан тыс бөлшектері бар аймақтардың болмауы.

-------Артық геометриялық бұрмаланулары бар аймақтардың болмауы.

-------Әдетте объект салынатын немесе суретке түсетін стандартты бұрыштарға ұқсастық суретшінің текстуралық жұмысын жеңілдетеді.


Оқушылар күнделіктерін ашып бұгінгі өткен тақыпты жазады.практикалық жұмысты аяқтау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ