Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Сурет салу.
Тақырыбы : Ұялы телефон
Мақсаты: Ұялы телефонсуретін салу дағдыларын қалыптастыру
Міндеті: Адамгершілікке тәрбиелеу. Ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету
Әдіс –тәсілдері: әңгімелесу,сұрақ -жауап
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік:үлгі сурет,карандаштар,бояулар,ақ қағаз, су, сүлгі.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі 3.Рефлексия |
1.Жылулық шеңбер Кел балалар, күлейік Күлкіменен түлейік Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. 2. Жұмбақ жасыру: Шыр,шыр етеді Сөйлесең жауап береді (ұялы телефон) -Жұмбақтың шешуін тапқан балаларға телефон суретін көрсету; -телефон,факс,хат,компьютер бұларды байланыс құралдары деп айтамыз. 3. балаларға үлгі суретті талдау 4. Балалар жұмысқа кіріседі: Әр балаға тәрбиеші көмектеседі Саусақ маторикаларын дамытатын қимылдар орындау Сергіту сәті: Жанар жерден су алды Ол гүлдерді суарды Гүлдер өсті жайқалып Былай-былай шайқалып 5.Балалар жұмыстарын жалғастырады. 6.Балалар жұмысын талдау -балар өз-өзін бағалау -мадақтау -көрме ұйымдастыру. Күтілетін нәтиже: Білу керек: ұқыптылыққа, тазалыққа бейім болу. Игеру керек:ұялы телефон суретін салуды игерді. |
Шеңбер құрып, бір-біріне жылы сөздер айтады. Жұмбақтың шешімін тапқан баланы мадақтаймыз. Балалар айтады Балалар жауаптары Қимыл арқылы орындайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұялы телефон!
Ұялы телефон!
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Сурет салу.
Тақырыбы : Ұялы телефон
Мақсаты: Ұялы телефонсуретін салу дағдыларын қалыптастыру
Міндеті: Адамгершілікке тәрбиелеу. Ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету
Әдіс –тәсілдері: әңгімелесу,сұрақ -жауап
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік:үлгі сурет,карандаштар,бояулар,ақ қағаз, су, сүлгі.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі 3.Рефлексия |
1.Жылулық шеңбер Кел балалар, күлейік Күлкіменен түлейік Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. 2. Жұмбақ жасыру: Шыр,шыр етеді Сөйлесең жауап береді (ұялы телефон) -Жұмбақтың шешуін тапқан балаларға телефон суретін көрсету; -телефон,факс,хат,компьютер бұларды байланыс құралдары деп айтамыз. 3. балаларға үлгі суретті талдау 4. Балалар жұмысқа кіріседі: Әр балаға тәрбиеші көмектеседі Саусақ маторикаларын дамытатын қимылдар орындау Сергіту сәті: Жанар жерден су алды Ол гүлдерді суарды Гүлдер өсті жайқалып Былай-былай шайқалып 5.Балалар жұмыстарын жалғастырады. 6.Балалар жұмысын талдау -балар өз-өзін бағалау -мадақтау -көрме ұйымдастыру. Күтілетін нәтиже: Білу керек: ұқыптылыққа, тазалыққа бейім болу. Игеру керек:ұялы телефон суретін салуды игерді. |
Шеңбер құрып, бір-біріне жылы сөздер айтады. Жұмбақтың шешімін тапқан баланы мадақтаймыз. Балалар айтады Балалар жауаптары Қимыл арқылы орындайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













